General Financial Consulting SRL activeaza din anul 2005 ca societate de consultanta financiar-contabila si bancara. Lucrarile executate de societatea noastra sunt de inalta tinuta profesionala, scopul acestora fiind in primul rand de a va ajuta la dezvoltarea afacerii si reducerea impozitelor si a taxelor de plata catre stat. Prin departamentul de consultanta financiara, asiguram clientilor nostri posibilitatea de a contracta credite bancare, de a accesa fonduri europene sau alte categorii de fonduri nerambursabile. Misiunea noastra este de a asigura clientilor nostrii servicii profesionale si de calitate adecvate afacerii dvs.
Infiintat in anul 1992, biroul expert contabil Viorica Aniculesei, ofera o gama variata de servicii specializate financiar-contabile precum: Servicii specializate de contabilitate, consultanta fiscala, audit, expertiza contabila judiciara si nejudiciara; certificarea declaratiei fiscale nr. 101 , rambursare TVA; precum si auditul fondurilor europene nerambursabile.
Firma ofera in prezent Consultanta si management pentru obtinerea fondurilor nerambursabile europene si a fondurilor de coofinantare oferite de bancile comerciale. Are personal specializat cu experianta de peste 18 ani in domeniul efectuarii planurilor de afaceri, a studiilor de fezabilitate pentru obtinerea de credite de la bancile comerciale si cu experienta de peste 7 ani in obtinerea de fonduri europene.
AVBS Credit este o companie de brokeraj bancare infiintata in 2007, iar in prezent detine peste 70 de francize in toata tara si se afla in parteneriat cu peste 25 de institutii bancare si non-bancare din Romania. AVBS Credit faciliteaza obtinerea de credite bancare, parcurgand pentru client toate etapele necesare pentru obtinerea unui credit bancar. Compania noastra este la dispozitia clientului, reducand la minimum timpul dedicat de acesta in vederea obtinerii creditelor bancare.
Dex accounting srl a fost infiintata in 2008, isi dsfasoara activitatea prestind servicii de contabilitate si expertiza contabila si judiciara. Colectivul nostru mic inca este condus de un expert contabil acreditat CECCAR, membru ACCA. Contabilitatea este insotita de consultanta in domeniu pentru clientii nostrii ori de cite ori este necesar; preluam lucrari spre corectare si acordam sprijin in verificarea contabilitatii primare intocmite la sediul firmei, acordam suport pentru instruuirea noilor patroni. Oferim servicii societatilor de orice dimensiuni si profil.
InfoCredit isi propune sa ofere servicii integrate consultanta si asistenta in relatia cu finantatorii (bancare, leasing, factoring) cu orientare pe clientii din segmentul IMM si al persoanelor fizice. InfoCredit are ca strategie dezvoltarea, implementarea si operarea unui concept ONE STOP SHOP pentru servicii specializate destinate IMM-urilor utilizand resursele proprii si ale partenerilor. Serviciile vizate sunt: 1. Obtinerea de bani (capital, imprumuturi, vanzari de afaceri sau active); 2. Consultanta manageriala; 3. Servicii profesionale specializate (resurse umane, contabilitate, consiliere juridica, audit financiar, audit intern, proprietate intelectuala, reorganizare, evaluari de active sau de afaceri, marketing); 4. Training si dezvoltare profesionala Factorii de succes: 1. Oferta variata. InfoCredit are colaborari cu mai mult de 40 de finantatori (banci, societati de leasing si societati de factoring). 2. Economia de timp. Dintr-o discutie cu consultantul InfoCredit, clientul afla cel putin la fel de multe oferte ca si intr-o vizita la 10 finantatori. In plus, consultantul InfoCredit va face majoritatea drumurilor in locul clientului. 3. Consiliere de specialitate. Consultantul InfoCredit va indica finantarile care se potrivesc cel mai bine cu situatia financiara si necesitatile clientului, iar la solicitarea clientului il va asista pana la obtinerea creditului si va putea oferi explicatii si lamuriri despre termenii utilizati in contracte, despre efectele diverselor comisioane si taxe in derularea creditului. 4. Impartialitate. Fiind un serviciu platit doar de client, consultantul InfoCredit lucreaza in interesul clientului, deci va sugera clientului solutia cea mai avantajosa pentru acesta.
Transilvania Recuperari Creante, Cluj-Napoca, efectuam toate demersurile legale pentru recuperarea creantelor de la debitori, persoane fizice si juridice. Dispunem de logistica necesara si de serviciile celor mai buni specialisti.
Compania Cociobanu Si Asociatii, membru asociat ANEVAR, ofera cu promtitudine si profesionalism consultanta economica in evaluare pentru: credite, raportari financiare (impozitare), tranzactii imobiliare. Echipa noastra este formata din experti evaluatori, membri titulari ai Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR). Rapoartele de evaluare realizate in cadrul societatii noastre respecta Standardele Internationale de Evaluare si Codul Deontologic al Profesiei de Evaluator, adoptate de catre Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR). Domeniile in care specialistii nostri va stau la dispozitie sunt: - Evaluarea proprietatilor imobiliare (apartamente, case, vile, terenuri, spatii comerciale, spatii industriale, spatii de birouri) - Evaluarea bunurilor mobile (echipamente, masini, autoturisme, autoutilitare) - Evaluarea interprinderilor (afaceri) Prin profesionalism si promtitudine, avem comvingerea ca vom reusi sa punem bazele unui parteneriat solid si de durata. In derularea activitatii dumneavoastra, echipa COCIOBANU SI ASOCIATII doreste sa va fie alaturi in situatii ca: - vanzarea unei proprietati, - cumpararea unei proprietati, - fuziune si schimburi de proprietati, - garantarea imprumuturilor (garantarea unui credit bancar, emisiunea de obligatiuni negarantate, emisiunea de actiuni noi), - rezolvarea litigiilor (justa compensare in caz de expropriere, cazuri de inselare dovedita a cumparatorului, evaluarea pentru pagubele prin deteriorarea proprietatii), - impozitare, - asigurare, - inregistrarea valorii activelor in situatiile financiare.
Cabinetul nostru de avocatura ofera clientilor sai persoane fizice si juridice, asistenta si reprezentare juridica in domeniile dreptului civil si comercial. Va oferim solutii in probleme juridice legate de: 1. dreptul de proprietate - constituiri titluri de proprietate prin uzucapiune, accesiune, actiuni in revendicare, actiuni partaj judiciar,actiuni posesorii, 2. Legea 112/ 1995 - recuperare pret valoare de piata pentru imobilele pierdute in favoarea fostilor proprietari, 3. recuperari debite in domeniul dreptului civil sau comercial, 4. actiuni divort, pensii intretinere, tutela, curatela etc., 5. infiintari societati, mentiuni, GAZDUIRI TEMPORARE SEDII SOCIALE. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati.
Recuperare creante, debite, datorii - Recupit & Asociatii Cei mai eficienti in recuperare creante, debite, datorii civile si comerciale, avand arie de acoperire pe intreg teritoriul Romaniei. - Aveti facturi fiscale neincasate la aceasta data? - Aveti debitori care nu isi platesc datoriile catre dvs? Ne angajam numai pe baza de ONORARIU SUCCES, adica NU RECUPERAM - NU PLATITI NIMIC. Aceasta este garantia ca ne vom ocupa de recuperarea / colectarea sumelor restante de bani pentru dvs. cu diligenta unui bun proprietar al creantei. In aceasta situatie doar EFICIENTA NE RECOMANDA. Pentru mai multe detalii va invitam pe site-ul www.recupit.ro RECUPIT & ASOCIATII – www.recupit.ro
Societate specializata de consultanta si intermediere financiara, avand protocol de colaborare cu prestigioase banci si societati de leasing din Romania. Societatea noastra a luat fiinta in anul 2007, venind in intampinarea clientilor nostrii cu o variata paleta de oferte financiare si de leasing, contand in activitatea noastra satisfactia clientilor nostrii.
SC Exquisite Euro Eval SRL intocmeste Declaratii Intrastat (prin preluarea documentelor in format electronic, fara hartie, sau pur si simplu prin preluarea datelor in format excel si convertirea lor in formatul cerut de Institutul National de Statistica) simplu, rapid, la preturi care sfideaza orice concurenta, precum si servicii de consultanta in domeniul fiscal si contabil.
Studiidecaz.ro este este primul si singurul portal dedicat integral studiilor de caz, din ce le mai diferite domenii, constituindu-se ca o paltforma de informare publica, o biblioteca online, care traseaza o harta a drumului pana la succes, urmand o structura logica, aproape matematica: ipoteza, demonstratie si concluzie (provocare/abordare/beneficiu). Se asreseaza, in primul rand, specialistilor in marketing, comunicatre si relatii publice, deoarece prezentarea unui studiu de caz asupra unei situatii reale devine un puternic instrument de promovare pe multiple nivele : de business, de comunicare, informare si afirmare si, nu in ultimul rand, de valoare adaugata atat pentru compania care publica. Ne dorim crearea unei galerii de studii de caz cu un continut relevant, care sa antreneze un mediu dinamic de utilizatori si care sa confere valoare adaugata atat dumneavoastra, celor care publicati, cat si noua, celor care gazduim. Suntem convinsi ca linia filozofiei www.studiidecaz.ro este convergenta spiritului imbunatatirii continue a performantelor, prin impartasirea provocarilor, strategia abordarilor si solutiile unor proiecte valoroase, mereu dinamice, mereu inovatoare.
Activitati de recuperare debite / colectare creante, reposesie leasing, achizitii de creante, rapoarte de bonitate, consultanta in afaceri si resurse umane, oferind servicii avansate de profil catre companii din diverse domenii de activitate (servicii financiare bancare si nebancare, productie, distributie etc.). PROFESIONALISM. LEGALITATE. CONFIDENTIALITATE Toate activitatile desfasurate urmaresc respectarea urmatoarelor principii: profesionalism, legalitate, performanta, flexibilitate, confidentialitate. ECHIPA Din echipa fac parte profesionisti cu studii superioare, entuziasti si exigenti, cu abilitati deosebite de comunicare, negociere si investigare, avand specializari avansate in domeniile de activitate mai sus mentionate
Suntem o societate de expertiza contabila autorizata de CECCAR Filiala. Suntem o echipa tanara, dar totodata cu experienta. Serviciile noastre acopera toate laturile contabile, pornind de la inregistrarea lunara a notelor contabile, la intocmirea si certificarea situatiilor financiare ale intreprinderii.
Compania este infiintata in anul 2003, autorizata de CECCAR cu nr 004750 .. Actionarii firmei sunt profesionisti cu vasta experienta in domeniul financiar - contabil, iar personalul este format din tineri cu studii economice, care doresc sa-si inbunatateasca pe zi ce trece cunostiintele in acest domeniu. Oferim SERVICII GRATUITE pentru prima luna de preluare a contabilitatii. Clientii nostrii sunt firme ce activeaza in domeniul comertului intern si international, turism, productie, IT, leasing si diverse servicii.
SC Lumcont SRL a fost infiintata in anul 1994 si este situata in Oradea, judetul Bihor. Avand 3 angajati, firma noastra presteaza servicii complete de - contabilitate,intocmirea situatiilor financiare pentru diverse tipuri de societati, elaborarea balantelor contabile, intocmirea registrelor contabile obligatorii, contabilitatea de gestiune, intocmirea bilantului contabil, servicii de salarizare si personal, servicii complete de contabilitate pentru PFA, expertize contabile. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Chris Pro Accounting ofera servicii complete de contabilitate, fiscalitate si consultanta financiara, dedicate atat firmelor mici si mijlocii, cat si institutiilor publice sau organizatiilor non-profit. Ne bazam pe experienta solida, profesionalism si o abordare personalizata pentru fiecare client. Servicii oferite: 1. Contabilitate financiara si de gestiune Inregistrarea documentelor contabile (facturi, extrase, bonuri, OP-uri etc.) Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale (D100, D112, D300, D394 etc.) Elaborarea balantelor lunare si a situatiilor financiare anuale Contabilitate pe centre de cost sau proiecte (ex. fonduri europene) 2. Evidenta salarizare si resurse umane Intocmirea statelor de plata, fluturasi, contracte de munca, acte aditionale Calculul si declararea contributiilor sociale Inregistrarea si actualizarea in REVISAL Consultanta in legislatia muncii 3. Consultanta fiscala si financiara Optimizare fiscala si planificare bugetara Asistenta in controale ANAF, ITM, Curtea de Conturi Analiza financiara periodica si rapoarte pentru management Indrumare in alegerea formei juridice sau regimului fiscal optim 4. Servicii pentru fonduri nerambursabile / proiecte PNRR / PEO / POIM etc. Evidenta contabila separata pe proiecte Intocmire de rapoarte financiare, situatii de plata, cereri de rambursare Indrumare privind eligibilitatea cheltuielilor si conformitatea financiara 5. Alte servicii personalizate: Infiintari firme, modificari statutare, dizolvari Refacere contabilitate Arhivare electronica si organizare documente financiar-contabile Acces la platforme digitale de schimb documente si comunicare rapida
GS Accounting ofera servicii profesionale de suport administrativ si consultanta in afaceri, adresate PFA-urilor, microintreprinderilor si firmelor aflate la inceput de drum. Cu o abordare moderna, orientata spre solutii practice si personalizate, sustin antreprenorii in organizarea documentelor, optimizarea activitatii si respectarea obligatiilor fiscale.
Contab Consult Ans este o firma de consultanta financiar-contabila dedicata sprijinirii antreprenorilor si afacerilor din Romania, oferind solutii complete si personalizate in domeniile finanaciar si contabil. Cu o echipa de profesionisti cu experienta si o abordare orientata catre client, asiguram servicii eficiente, conforme cu legislatia in vigoare, astfel incat tu sa te poti concentra pe dezvoltarea afacerii tale. Serviciile noastre includ: - Evidenta contabila completa(contabilitate primara si de gestiune,bilanturi, raportari) - Consultanta financiara(optimizare fiscala, planificare financiara, bugete) - Infiintari societati comerciale (SRL,PFA,II - dosar complet si rapid) - Modificari dosare ONRC (asociat nou, schimbare sediu, obiective de activitate, majorari capital etc.) - Servicii de salarizare si resurse umane (state de plata, contracte, REVISAL, adeverinte) De ce sa lucrezi cu noi: - Raspunsuri rapide si consiliere dedicata - Solutii adaptate nevoilor fecarui client - Confidentialitate si profesionalism garantat - Preturi corecte si transparente Fie ca esti la inceput de drum sau ai deja un business consolidat Contab Consult Ans este partenerul tau de incredere pentru o afacere organizata, conforma si eficienta.