Colecteaza Pareri de la clientii tai. Cu noul Bizoo.ro.
Am comandat vopsea la Spray pe culoarea gri pentru o Honda, m-au sunat să afle detalii despre culoarea mașinii și oamenii au fost super și produsul deasemenea.
Duza de la spray foarte buna ușor de aplicat uniform.
Recomand cu încredere!!!
Superb trusoul botez, foarte calitativ , totul gandit la cel mai mic detaliu , recomand cu drag !
Am fost extrem de mulțumit de produsul achiziționat – calitate impecabilă, livrare rapidă și ambalaj atent realizat. Comunicarea cu firma a fost clară și promptă, iar totul a decurs fără probleme. Se vede că pun suflet în ceea ce fac. Cu siguranță voi reveni și recomand cu încredere tuturor!
Am comandat un tricou pentru un ziua onomastica a unui prieten si a ajuns la timp, fara complicatii.
De-a lungul anilor am lucrat excelent cu Celfar - atat pentru instalarea aerelor conditionate acum mai multi ani, cat si pentru mentenanta lor periodica. Pe langa fapul ca profesional nu am ce sa le reprosez, m-au impresionat placut si dpdv uman, atat echipa de instalare cat si cea de mentenanta fiind formate din oameni prietenosi, care lucreaza curat si sunt foarte civilizati. Dealtfel, dupa ce i-am cunoscut, i-am rugat sa mearga si la mama mea pentru mentenanta aerelor conditionate - lucru pe care nu l-as fi facut daca nu imi placea cum am colaborat - iar mama mi-a dat un feedback similar. In final, doamna Bosinceanu, coordonatorul cu care am discutat la telefon, raspunde prompt la intrebari, este intotdeauna amabila si supravegheaza atent tot ce fac colegii dansei, lucru care imi da incredere. Ii felicit, ii recomand si le multumesc!
prima comanda nu a ajuns la mine pentru ca s-a varsat continutul (impermeabilizant)
a doua comanda a juns tot cu cutiile nurdare de impermeabilizant scurs pe sub banda lipita prost pe capacul cutiilor
pachetul mirosea ingrozitor (se varsase impermeabilizant)
cutiile primite difera de cutiile din prezentarea de pe site
cred ca nu sunt originale
probabil a primit impermeabilizantul la butoaie si l-a mutat in cutii mai mici neconforme
Scopul nostru este sa promovam firme cu produse si servicii de calitate. E micul nostru efort in a face o lume mai buna.
Colectam parerile clientilor dupa fiecare comanda efectuata sau dupa fiecare factura fiscala emisa
Colectam parerile clientilor tai dupa fiecare bon fiscal emis cu o casa de marcat conectata la Oblio®.
Firma poate cere de la client o reevaluare a ratingului dat (dupa rezolvarea problemei).
Firma poate contesta ratingul primit si poate cere o verificare suplimentara.
Colectam parerile online si offline din multiple surse.
Colectam parerile utilizatorilor direct de pe platforma Bizoo.ro.
Colectam pareri dupa fiecare comanda din magazinul tau online prin integrarea cu API-ul Bizoo.ro
Colectam pareri dupa fiecare factura emisa de Oblio® dupa conectarea contului tau cu cel de pe Bizoo.ro
Colectam parerile clientilor tai offline daca ai o casa de marcat conectata la Oblio®
Clientii primesc pe bonul fiscal un cod unic si un link.
Clientii folosesc codul unic pentru a lasa o parere sau a intra in cursa pentru un premiu. Cool, nu?
Bizoo.ro colecteaza pareri doar de la clienti adevarati din tranzactii verificate. Asta are un impact major asupra ratingului tau.
O spun studiile de piata.
Parerile clientilor verificati au un rating mediu de 4.34 stele, comparativ cu ale clientilor anonimi care au un rating mediu de 3.89 stele.
Clientii verificati au un procent ridicat cu pareri de 5 stele, pe cand cei anonimi au un procent ridicat de 1 stea.
Parerile clientilor anonimi sunt percepute ca avand o credibilitate mai mica decat cele ale clientilor verificati.
52% din clienti spun ca trebuie sa citeasca cel putin 4 pareri pozitive de cel putin 4 stele ca sa ia decizia de cumparare.
72% din clienti spun ca o parere pozitiva citita online le creste increderea in firma/produs.
56% din clientii cu o experienta pozitiva, publica parerea lor pozitiva online. Clientii sunt incantati sa impartaseasca experientele lor pozitive.
Bizoo ii clasifica automat pe baza algoritmilor implementati si propune mai multe actiuni concrete.
Mergi pana la luna si inapoi in a multumi unui client pentru o parere pozitiva.
Ofera discount-uri, cadouri gratuite, si clientii tai vor avea vanzari repetate si vor aduce noi clienti pentru firma ta.
Bizoo are implementata o solutie imediat ce algoritmii nostri identifica promotorii.
Trimite-le produse gratuite, conecteaza compania ta de o cauza nobila. 40% din clienti spun ca au cumparat un produs dupa ce au citit parerea unui influentator.
Parerile negative dau autenticitate si credibilitate ratingului tau.
O spun studiile de piata.
94% din consumatori cauta pareri negative atunci cand vor sa cumpere un produs sau serviciu.
Asta explica de ce asa de multi clienti vor sa vada pareri negative pentru a-si consolida increderea in firma.
Parerile de 5 stele sunt considerate prea bune ca sa fie adevarate si ridica suspiciuni cu privire la autenticitate.
Produse cu rating-ul total intre 4.7 -5.0 sunt mai putin probabil sa fie cumparate decat cele cu rating intre 4.2-4.7
89% din consumatori sunt ingrijorati de parerile false publicate online.
Va raspunde in mod consistent la toate parerile publicate de clientii tai.
Incearca sa nu uiti ca un client a avut o problema si rezolvarea ei este principalul obiectiv.
Calmeaza clientul rapid si va deveni loial si fericit.
Asta nu inseamna ca clientul are dreptate, ci ca iti pasa de problema lui.
Poate fi orice de la o simpla scuza pana la returnarea banilor.
Cere clientului tau o reevaluare a ratingului dat, dupa rezolvarea problemei.
Parerile negative se pot transforma in pareri pozitive. Un client nemultumit, intr-un client fidel. O spun studiile de piata.
din clienti vor reveni cu o noua tranzactie daca problema lor va primi raspuns in 5 minute
din clientii care primesc un raspuns sterg parerea negativa initiala
din clientii care primesc un raspuns publica o parere pozitiva dupa rezolvarea problemei
Clientii nostri sunt fanii nostri si in timp, au devenit prietenii nostri.