Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
De la
Consultanta Financiara - Finante/Banci: 696 companii
  • Asociatia nonprofit "Finanteaza Proiecte" a aparut din dorinta de a ajuta cat mai multi oameni sa isi indeplineasca visurile antreprenoriale sau din domeniul social-caritabil. Ajutorul acordat este unul concret, respectiv accesul la un sistem modern si performant de finantare a proiectelor - Platforma de Crowdfunding, precum si acordarea de consultanta pentru afaceri si marketing, indispensabile pentru orice proiect de succes. Grupul de specialisti care au pus bazele acestei Asociatii la finalul anului 2019 au atat experienta cat si expertiza necesare crearii celei mai dinamice comunitati de business si de activitati sociale si caritabile a romanilor de pretutindeni. Scopul declarat al Asociatiei Finanteaza Proiecte este acela de a ajuta cat mai multe persoane sa intocmeasca proiecte de afaceri si proiecte sociale-caritabile de calitate, carora le pune la dispozitie infrastructura tehnologica online necesara - Platforma de Crowdfunding, cu ajutorul careia sa-si poata promova eficient si profesionist proiectul in mediul online si offline, atragand banii necesari materializarii proiectelor. Ne propunem ca intr-un timp cat mai scurt miile de romani cu spirit antreprenorial si cu initiative caritabile sa se alature celor peste 2 Milioane (!) de intreprinzatori din toata lumea (printre care si cateva sute de romani) care si-au vazut visul cu ochii, beneficiind de oportunitatile oferite de sistemul Crowdfunding. Asociatia Finanteaza Proiecte atrage fonduri atat pentru derularea unor proiecte proprii, cat, mai ales, pentru a directiona fonduri catre persoane fizice si diferite entitati juridice (ONG-uri, comunitati etc) care fac dovada ca au in plan sau deruleaza deja proiecte cu impact social sau in zona de busines. Platforma de Crowdfunding reuneste, pe de o parte, proiecte de business si proiecte sociale/caritabile, iar de cealalta parte, un numar mare de potentiali donatori si finantatori pentru aceste proiecte, formand astfel o mare comunitate de oameni cu initiativa care au ca punct comun incurajarea si dezvoltarea culturii civice si antreprenoriale din Romania. Deviza Asociatiei noastre este "Bani romanesti pentru afaceri si proiecte romanesti!"

Bucuresti Servicii
  • Se ofere servicii de calitate, menite sa ofere protectie, siguranta financiara. Proiectele: asigurare de sanatate, pensii private sunt deductibile fiscal si pot fi personalizate in functie de fiecare client. Consultanta in asigurari si personalizarea fiecarui proiect in parte este ideala pentru stabilirea unei protectii perfecte.

Ploiestiori Financiar
  • Daca sunteti interesati de modalitatile obtinerii finantarilor europene nerambursabile unionale, firma noastra va ofera solutii complexe. * Aveti nevoie de consultanta si nu stiti cui sa va adresati? * Doriti sa dezvoltati activitatea Dvs. dar nu aveti capital suficient? * Doriti sa aflati mai multe despre fondurile europene? * Considerati prea complicat elaborarea unui proiect? * Aveti nevoie de un specialist pentru realizarea planurilor Dvs.? Atunci suntem exact ceea ce cautati! Societatea Cepu SRL (Centru de Elaborare Proiecte Unionale - www.cepu.ro) a luat nastere la Targu Mures in anul 2006 si este o firma specializata in accesarea fondurilor europene nerambursabile unionale si nationale. Scopul nostru primordial este ca prin realizarea de succes al proiectelor de finantare Clientii nostrii sa obtina cat mai multe subventii nerambursabile, din resursele unionale ce stau la dispozitia Romaniei. Obtinerea finantarii pentru Clientii nostri este o componenta cheie a activitatii de consultanta practicata de noi. Majoritatea proiectelor de finantare intocmite si elaborate de Cepu SRL si adresate programelor cu fonduri nerambursabile, au obtinut finantarea solicitata. Clientii nostrii sunt persoane fizice, IMM-uri si Micro-intreprinderi de pe tot teritoriul tarii. Dupa 11 ani calendaristici, incheiati cu succes, suntem cunoscuti pe piata romaneasca, clientii sunt multumiti si revin solicitand intocmirea de noi proiecte. I �n ultimii 8 ani de activitate am obtinut sprijin financiar nerambursabil pentru proiecte in valoare totala de cca. 40.000.000 euro, realizand peste 360 de proiecte de finantare. Din experientele acumulate pe parcursul ultimilor 8 ani, am concluzionat, ca multe societati, intreprinzatorii nu au luat in considerare posibilitatea participarii la proiectele unionale datorita lipsei de informare si de orientare in domeniu. Informatia potrivita, la momentul potrivit, accederea la oportunitatile existente pot fi vitale si utilizabile, oferind succesul sigur pentru societatile care doresc sA� � beneficieze de ele. Noua perioada de finantare 2014-2020 aduce noi oportuntati de finantare pentru Romania si nu in ultimul rand o alocare totala mai mare fata � de perioada 2007-2013. Aceste alocari, fonduri europene nerambursabile in valoare de aproximativ 43 miliarde de euro vor reprezenta principala si cea mai avantajoasa sursa de finantare pentru IMM-uri, microintreprinderi, agricultori, persoane fizice, antreprenori, institutii publice, administratie, etc. Ideile bune de afaceri merita si trebuie finantate, dar ele primesc finantare numai daca sunt incluse in proiecte bine si corect intocmite, elaborate si selectate pentru finantare. Pregatirea din timp a cererilor de finantare este importanta deoarece in multe cazuri sistemul primul venit, primul servit poate sa excluda de la finantare proiectele depuse in ultimul moment. De asemenea, Firma Cepu SRL asigura gratuit verificarea, analiza eligibilitatii solicitantului. In intampinarea acestor nevoi societatea noastra va ofera un pachet de servicii complexe si eficiente, oferind siguranta societatii Dumneavoastra ancorandu-se la posibilitatile actuale, ca firma sau o noua afacere a Dumneavoastra sa isi mentina stabilitatea intr-un mediu concurential. Tipurile de proiecte intocmite si castigate pana acum de Cepu SRL: Sprijinirea introducerii standardelor internationale (ISO), sprijinirea micro-intreprinderilor, agricultura, achizitionare de aparatura medicala pentru cabinete medicale si veterinare, turism, comert, dezvoltarea sistemelor IT, dezvoltare regionala, industria prelucratoare, productie, stimularea infiintarii de noi microintreprinderi de catre tineri, energie regenerabila, constructii, sprijin pentru Start-Up-uri etc. Va dorim mult succes in dezvoltarea afacerii dvs. cu ajutorul fondurilor unionale si nationale!

Targu Mures Servicii
  • S.C. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION S.R.L. a aparut din necesitatea oferirii intreprinzatorilor dobrogeni (in special cei mici si mijlocii) a unor solutii pentru conceperea, implementarea si finantarea proiectelor de dezvoltare. Misiunea noastra este: sa fim cei care facem mai sigure, mai prospere si mai eficiente afacerile unui numar atat de mare de firme, incat sa producem o schimbare pozitiva in mediul economic din regiune. In atingerea acestui deziderat, scopul nostru este conceperea unor solutii integrate de management general si financiar, capabile sa asigure clientilor nostri mijloacele necesare dezvoltarii activitatii. Experienta primilor ani de functionare ne-a ajutat sa intelegem mai bine asteptarile si nevoile intreprinzatorilor din regiune si sa extindem aria de operare a societatii si catre alte regiuni. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION a devenit, in cei sase ani de existenta, consultantul unor firme importante din Constanta, Tulcea,Buzau,Galati,Braila, Vrancea dar si din  Bucuresti, Ialomita si Calarasi in domenii precum: agricultura, industrie alimentara, turism, telecomunicatii, transport si depozitare. Invatand din experienta programelor de finantare pentru preaderare (PHARE, SAPARD, ISPA, etc) societatea ofera acum expertiza considerabila in domeniul Afacerilor Europene si a finantarilor din Fondurile Structurale si de Coeziune, avand creata o retea de contacte in principalele tari europene si un birou operational la Bruxelles. Intrucat grija fata de client, calitatea serviciilor oferite si profesionalismul consultantilor reprezinta valorile cheie ale organizatiei noastre, am devenit inca de la inceput membrii AMCOR (Asociatia Consultantilor in Management din Romania) fiind acreditati la nivel national si international.

Constanta Servicii
  • Infiintata in anul 1993, Consult Expert Srl se bazeaza pe o calitate deosebita a produselor si serviciilor sale fiind o companie recunoscuta in Targoviste, judetul Dambovita. Compania Consult Expert S.R.L. va pune la dispozitie servicii de consultanta tehnica, consultanta contabila, audit, consultanta financiara. Firma noastra are un personal de 2 angajati. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Atat furnizorii cat si clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea produselor noastre. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.

Targoviste Servicii
  • Asistent in brokerajul de asigurari specializat pe ofertarea de asigurari de garantii (participare la licitatii, buna-executie, mentenanta, retur-avans, ANAF, etc. La solicitarea speciala a clientilor putem prezenta si oferte de alte tipuri de asigurari (asigurari pentru PJ-uri, asigurari viata, asigurari sanatate, RCA, CASCO, asigurari locuinta, travel, raspunderi civile, etc.).

Timisoara Servicii
  • Societatea Gd Wisdom Confin Srl este o societate cu capital privat, infiintata din dorinta de a oferi servicii de calitate, servicii oferite cu ajutorul echipei propirii, echipa formata dupa valori precum profesionalismul, punctualitatea, implicarea,pasiunea si dorinta de evolutie. Societatea este condusa de expert contabil cu experienta de peste 10 ani in domeniul contabilitatii si fiscalitatii.

Bucuresti Servicii
  • Societatea M&d Consultanta Si Management Srl este o societate cu capital privat, infiintata din dorinta de a oferii servicii  de calitate  in domeniul consultantei in afaceri si management, servicii  oferite cu ajutorul  echipei propirii si prin partenerii nostrii, selectati cu mare atentie, dupa valori  precum profesionalismul, punctualitatea,  implicarea, pasiunea si dorinta de evolutie. Echipa are in componenta consultant  absolvent  al a Programului National de Mentoring Intensiv pentru Activitatile de Consultanta in Managementa, cu experienta in domeniul afacerilor de peste 10 ani, precum si specialist cu experienta de peste 10 ani, in domeniul contabilitatii si fiscalitatii .

Bucuresti Servicii
  • ImoPuls si-a inceput activitatea in urma identificarii in piata imobiliara din Timisoara, a unei categorii de clienti ce doresc o altfel de abordare din partea Agentiilor Imobiliare. Cu toate ca suntem tineri, avem experienta si suntem conectati la pulsul si dinamica sectorului in care activam. Respectul fata de munca si fata de partenerii nostri, devotamentul si seriozitatea ne-au impins sa venim in intampinarea dumneavoastra. Promovam principiile unei piete imobiliare ideale, bazata pe norme de conduita si inalta tinuta morala, profesionalism si etica in afaceri. Secretul nostru? Suntem uniti, suntem o echipa in adevaratul sens al cuvantului si impartasim aceleasi valori profesionale si personale. Impreuna suntem ImoPuls. Credem in relatiile in care toti cei implicati castiga. Credeti-ne, e mai usor impreuna.

Timisoara Servicii
  • Am peste 20 de ani in vanzari, din care 12 ani in domeniul financiar bancar. Serviciile mele sunt GRATUITE pentru tine sau compania ta. Intreaba-ma orice despre credite persoane fizice (Ipotecare, Prima Casa, etc.) sau credite persoane juridice (linie de credit, credit de investitii, etc.).

Bucuresti Servicii
  • Companie cu domeniu de activitate in intermedieri financiare ofera un mediu de lucru provocator, modern si orientat catre rezultate. Suntem organizatia lider de piata care sustine tinerii exceptionali, ambitiosi, care doresc sa se dezvolte pe plan profesional si personal si sa-si contureze un brand profesional. Vei gasi adevarati profesionisti, oameni cu experienta, comunicativi si proactivi care apreciaza performanta. Entuziasmul si energia acestora iti vor oferi o atmosfera de lucru placuta si colegiala.

Galati Financiar
  • Apeleaza la o firma de contabilitate cu personal tanar si experimentat, abil sa iti ofere cele mai bune sfaturi pentru ca tu sa iti administrezi afacerea cat mai simplu si cat mai eficient. Daca esti la inceput de drum si vrei sa iti faci un star-up de succes noi te vom ajuta cu infiintarea entitatii juridice si apoi cu inregistrarea contabila. Cauti cei mai buni contabili? Aici ii vei gasi!

Bucuresti Servicii
  • Bine aţi venit la Anick Expres Consulting Srl Cultura noastra profesionala si organizationala se caracterizeaza prin dorinta de a maximiza pe termen lung valoarea pentru clientii nostri, scop in care ne implicam activ pentru fiecare client in parte, pentru fiecare companie si pentru comunitate. De ce Anick Expres Consulting SRL ? Experienta si serviciile excelente. Depunem toate eforturile pentru a ne servi clientii si a cladi o relatie puternica cu acestia. Nu ne rezumam doar la a obtine cele mai bune oferte, ci va oferim serviciile noastre pe intreaga perioada de derulare a colaborari si va stam la dispozitie cu sfaturi ori de cate ori aveti nevoie. Suntem capabili sa oferim servicii de calitate potrivite cu nevoile tuturor clientilor nostri, indiferent de marimea sau locatia acestora. Despre noi Misiune si principii Scopul nostru este sa fim cei mai buni in ceea ce facem, in fiecare zi, la fiecare tranzactie. Actionam din convingere pentru servicii de calitate si dispunem de resurse care ne permit sa furnizam rezultate remarcabile. In cele din urma si cel mai important suntem o companie care pune clientul pe primul plan. Stim ca performanta noastra si satisfactia clientului pot si trebuie sa mearga mana in mana. Ca atare, succesul nostru se masoara atat prin performanta prestatiei cat si prin satisfactia clientilor. Valorile noastre • Integritate - actionam cu etica si onestitate • Respectarea cuvantului dat - facem ceea ce promitem • Respect pentru oameni si afacerile lor • Ascultarea si intelegerea clientilor • Accesarea oportunitatilor pentru satisfacerea nevoilor clientilor • Castig pentru toate partile implicate Firma Anick Expres Consulting prin consultantii sai doreste a oferi potentialilor sai clienti, solutii optime de finantare. Noi ne ocupam de partea mai putin placuta in accesarea unei finantari: calcule, comparatii, birocratie, telefoane, explicatii, gestionare timpi de raspuns, alergatura si nu in ultimul rand nervi si intrebari fara raspuns. Nu-ti putem garanta creditul, dar iti garantam ca vei fi tratat cu respect, promptitudine, transparenta si professionalism. Avem relatii profesionale cu o multitudine de institutii financiare astfel putand avea optiuni diversificate si multiple de finantare pentru aproape toata gama de cerinte. Ne bazam pe relatii personale cu clientii si dorim ca aceasta sa fie o preocupare continua. Nu percepem nici un comision din partea beneficiarului pentru serviciile prestate. De asemenea colaborarea cu noi va ofera flexibilitate, reduceri de costuri, timp si servicii de consultanta la cele mai inalte standarde. Economisim timpul si banii clientului, negociind conditiile contractuale dorite fara niciun cost. Prezenta dumneavoastra in fata bancii fiind necesara doar la semnarea contractului de credit. Daca sunteti interesati de oferta noastra de consultanta nu ezitati sa ne contactati !!!

Bucuresti Financiar
  • Expert contabil, ofer servicii complete de contabilitate: • Completare registru jurnal, registru evidenta fiscala, registru inventar; • Completarea registrelor contabile; • Întocmirea balanțelor și situațiilor financiar-contabile; • Întocmirea și depunerea declarațiilor lunare și trimestriale; • Întocmirea și verificarea documentelor legate de salarii; • Întocmirea și certificarea bilanțului contabil; • Evidența și urmărirea clienților și furnizorilor; • Controlul (inclusiv recrearea şi/sau refacerea bazelor de date de mijloace fixe, calculul amortizării conform politicilor locale şi de grup, exprimate în RON şi valută); • Reprezentarea in relația cu Administrația Finaciară. Urmăririea și reglarea fișei fiscale în fiecare trimestru fiscal, sau ori de cate ori este necesară obținerea unui certificat de atestare fiscală care să certifice faptul că sunteți la zi cu plata impozitelor datorate.

Bucuresti Servicii
  • Firma ofera servicii de consultanta in asigurari (consilierea dvs. in relatie cu asiguratorul): - negocierea contractelor de asigurare cu societatile capabile sa acopere riscul necesar - incheierea contractelor de asigurare in cele mai bune conditii - gestionarea portofoliului - emiterea de recomandari cu privire la diminuarea riscurilor la care sunteti expus; - furnizarea de informatii actualizate despre piata asigurarilor - avizarea din timp a ratelor scadente aferente contractelor de asigurare si urmarirea acestoral - avizarea contractelor de asigurare care se apropie de expirare si asistarea in obtinerea si negocierea ofertelor de reinnoire; - asistenta in intocmirea disarelor de dauna si obtinerea despagubirilor - economiile importante de bani si timp investit in rezolvarea problemelor legate de asigurari(clientul nu plateste nimic in plus, brokerul fiind remunerat de societatea de asigurare).

Bucuresti Servicii
  • Situata central, in vecinatatea tuturor punctelor de interes major operational (ITM, Registrul Comertului, Casa de Pensii, etc.) Conta Radulescu SRL, ofera servicii complete de contabilitate, consultanta fiscala, servicii de salarizare si servicii conexe financiar contabile, la standard european sprijinindu-ne in afirmatii pe colaborari de lunga durata cu firme de renume. Cu o experienta de peste 5 ani in contabilitate si audit, fondatorul companiei si-a dorit sa aduca un suflu nou in domeniul financiar contabil romanesc. Astfel, am introdus ca si produs standard raportul lunar de activitate financiar contabila, destinat managerilor, in vederea analizei activitatii lunare a societatii, si curieratul GRATUIT al actelor contabile. Putem adauga dorinta noastra de a ne sprijinii partenerii de afaceri, indiferent de gradul de dezvoltare al afacerii lor, astfel incat le putem oferi asistenta in legatura cu operatiunile privind evidenta primara la sediul clientului. Stim ca doar o buna gestionare a resurselor, poate fi cheia succesului, astfel incat ne-am canalizat toata atentia spre calitatea serviciilor care sa vina in sprijinul partenerilor nostri. Deasemenea, in seria avantajelor oferite clientilor nostri, adaugam si un discount de 50% in prima luna de contract. Totul pentru succesul dumneavoastra.

Bucuresti Servicii
  • General Financial Consulting SRL activeaza din anul 2005 ca societate de consultanta financiar-contabila si bancara. Lucrarile executate de societatea noastra sunt de inalta tinuta profesionala, scopul acestora fiind in primul rand de a va ajuta la dezvoltarea afacerii si reducerea impozitelor si a taxelor de plata catre stat. Prin departamentul de consultanta financiara, asiguram clientilor nostri posibilitatea de a contracta credite bancare, de a accesa fonduri europene sau alte categorii de fonduri nerambursabile. Misiunea noastra este de a asigura clientilor nostrii servicii profesionale si de calitate adecvate afacerii dvs.

Bucuresti Servicii
  • Infiintat in anul 1992, biroul expert contabil Viorica Aniculesei, ofera o gama variata de servicii specializate financiar-contabile precum: Servicii specializate de contabilitate, consultanta fiscala, audit, expertiza contabila judiciara si nejudiciara; certificarea declaratiei fiscale nr. 101 , rambursare TVA; precum si auditul fondurilor europene nerambursabile.

Bucuresti Financiar
  • Firma ofera in prezent Consultanta si management pentru obtinerea fondurilor nerambursabile europene si a fondurilor de coofinantare oferite de bancile comerciale. Are personal specializat cu experianta de peste 18 ani in domeniul efectuarii planurilor de afaceri, a studiilor de fezabilitate pentru obtinerea de credite de la bancile comerciale si cu experienta de peste 7 ani in obtinerea de fonduri europene.

Petrila Servicii
  • Dex accounting srl a fost infiintata in 2008, isi dsfasoara activitatea prestind servicii de contabilitate si expertiza contabila si judiciara. Colectivul nostru mic inca este condus de un expert contabil acreditat CECCAR, membru ACCA. Contabilitatea este insotita de consultanta in domeniu pentru clientii nostrii ori de cite ori este necesar; preluam lucrari spre corectare si acordam sprijin in verificarea contabilitatii primare intocmite la sediul firmei, acordam suport pentru instruuirea noilor patroni. Oferim servicii societatilor de orice dimensiuni si profil.

Bucuresti Servicii