Oportunitate de finantare nerambursabila
Va oferim: - Posibilitatea de a intra in contact cu mai multe companii din domeniul financiar-bancar - Prospectarea pietei de clienti potentiali, contactarea acestora si construirea unei relatii de afaceri - Identificarea nevoilor clientilor si recomandarea catre acestia a celor mai potrivite solutii - Pregatirea documentatiei necesare pentru contractele pentru care oferim consultanta.
CNC IFN SA se concentreaza pe furnizarea de solutii financiare personalizate si de incredere pentru clientii nostri, si suntem dedicati satisfacerii nevoilor lor. Ne adaptam nevoilor fiecarui client in parte, domeniile noastre de activitate fiind variate, ne adresam atat celor care sunt la inceputul drumului anteprenorial, cat si celor care au deja o afacere pe drumul cel bun. Vom fi langa tine cand ai nevoie de experienta si cunostintele noastre. Iti vom fi alaturi si in momentele de criza!
Daca sunteti interesati de modalitatile obtinerii finantarilor europene nerambursabile unionale, firma noastra va ofera solutii complexe. * Aveti nevoie de consultanta si nu stiti cui sa va adresati? * Doriti sa dezvoltati activitatea Dvs. dar nu aveti capital suficient? * Doriti sa aflati mai multe despre fondurile europene? * Considerati prea complicat elaborarea unui proiect? * Aveti nevoie de un specialist pentru realizarea planurilor Dvs.? Atunci suntem exact ceea ce cautati! Societatea Cepu SRL (Centru de Elaborare Proiecte Unionale - www.cepu.ro) a luat nastere la Targu Mures in anul 2006 si este o firma specializata in accesarea fondurilor europene nerambursabile unionale si nationale. Scopul nostru primordial este ca prin realizarea de succes al proiectelor de finantare Clientii nostrii sa obtina cat mai multe subventii nerambursabile, din resursele unionale ce stau la dispozitia Romaniei. Obtinerea finantarii pentru Clientii nostri este o componenta cheie a activitatii de consultanta practicata de noi. Majoritatea proiectelor de finantare intocmite si elaborate de Cepu SRL si adresate programelor cu fonduri nerambursabile, au obtinut finantarea solicitata. Clientii nostrii sunt persoane fizice, IMM-uri si Micro-intreprinderi de pe tot teritoriul tarii. Dupa 11 ani calendaristici, incheiati cu succes, suntem cunoscuti pe piata romaneasca, clientii sunt multumiti si revin solicitand intocmirea de noi proiecte. I �n ultimii 8 ani de activitate am obtinut sprijin financiar nerambursabil pentru proiecte in valoare totala de cca. 40.000.000 euro, realizand peste 360 de proiecte de finantare. Din experientele acumulate pe parcursul ultimilor 8 ani, am concluzionat, ca multe societati, intreprinzatorii nu au luat in considerare posibilitatea participarii la proiectele unionale datorita lipsei de informare si de orientare in domeniu. Informatia potrivita, la momentul potrivit, accederea la oportunitatile existente pot fi vitale si utilizabile, oferind succesul sigur pentru societatile care doresc sA� � beneficieze de ele. Noua perioada de finantare 2014-2020 aduce noi oportuntati de finantare pentru Romania si nu in ultimul rand o alocare totala mai mare fata � de perioada 2007-2013. Aceste alocari, fonduri europene nerambursabile in valoare de aproximativ 43 miliarde de euro vor reprezenta principala si cea mai avantajoasa sursa de finantare pentru IMM-uri, microintreprinderi, agricultori, persoane fizice, antreprenori, institutii publice, administratie, etc. Ideile bune de afaceri merita si trebuie finantate, dar ele primesc finantare numai daca sunt incluse in proiecte bine si corect intocmite, elaborate si selectate pentru finantare. Pregatirea din timp a cererilor de finantare este importanta deoarece in multe cazuri sistemul primul venit, primul servit poate sa excluda de la finantare proiectele depuse in ultimul moment. De asemenea, Firma Cepu SRL asigura gratuit verificarea, analiza eligibilitatii solicitantului. In intampinarea acestor nevoi societatea noastra va ofera un pachet de servicii complexe si eficiente, oferind siguranta societatii Dumneavoastra ancorandu-se la posibilitatile actuale, ca firma sau o noua afacere a Dumneavoastra sa isi mentina stabilitatea intr-un mediu concurential. Tipurile de proiecte intocmite si castigate pana acum de Cepu SRL: Sprijinirea introducerii standardelor internationale (ISO), sprijinirea micro-intreprinderilor, agricultura, achizitionare de aparatura medicala pentru cabinete medicale si veterinare, turism, comert, dezvoltarea sistemelor IT, dezvoltare regionala, industria prelucratoare, productie, stimularea infiintarii de noi microintreprinderi de catre tineri, energie regenerabila, constructii, sprijin pentru Start-Up-uri etc. Va dorim mult succes in dezvoltarea afacerii dvs. cu ajutorul fondurilor unionale si nationale!
S.C. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION S.R.L. a aparut din necesitatea oferirii intreprinzatorilor dobrogeni (in special cei mici si mijlocii) a unor solutii pentru conceperea, implementarea si finantarea proiectelor de dezvoltare. Misiunea noastra este: sa fim cei care facem mai sigure, mai prospere si mai eficiente afacerile unui numar atat de mare de firme, incat sa producem o schimbare pozitiva in mediul economic din regiune. In atingerea acestui deziderat, scopul nostru este conceperea unor solutii integrate de management general si financiar, capabile sa asigure clientilor nostri mijloacele necesare dezvoltarii activitatii. Experienta primilor ani de functionare ne-a ajutat sa intelegem mai bine asteptarile si nevoile intreprinzatorilor din regiune si sa extindem aria de operare a societatii si catre alte regiuni. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION a devenit, in cei sase ani de existenta, consultantul unor firme importante din Constanta, Tulcea,Buzau,Galati,Braila, Vrancea dar si din Bucuresti, Ialomita si Calarasi in domenii precum: agricultura, industrie alimentara, turism, telecomunicatii, transport si depozitare. Invatand din experienta programelor de finantare pentru preaderare (PHARE, SAPARD, ISPA, etc) societatea ofera acum expertiza considerabila in domeniul Afacerilor Europene si a finantarilor din Fondurile Structurale si de Coeziune, avand creata o retea de contacte in principalele tari europene si un birou operational la Bruxelles. Intrucat grija fata de client, calitatea serviciilor oferite si profesionalismul consultantilor reprezinta valorile cheie ale organizatiei noastre, am devenit inca de la inceput membrii AMCOR (Asociatia Consultantilor in Management din Romania) fiind acreditati la nivel national si international.
Infiintata in anul 1993, Consult Expert Srl se bazeaza pe o calitate deosebita a produselor si serviciilor sale fiind o companie recunoscuta in Targoviste, judetul Dambovita. Compania Consult Expert S.R.L. va pune la dispozitie servicii de consultanta tehnica, consultanta contabila, audit, consultanta financiara. Firma noastra are un personal de 2 angajati. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Atat furnizorii cat si clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea produselor noastre. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Existam pe piata de mai bine de 175 de ani si avem o misiune clara: venim cu solutii concrete pentru neprevazut. Suntem increzatori ca prin produsele financiare pe care le construim ajutam clientii sa priveasca spre viitor cu mai mult curaj si mai multa incredere. De aceea, cautam mereu alternative financiare in fata incertitudinii, de la asigurari de viata si sanatate, la produse de economisire si investitii pentru viitor si pentru varsta pensionarii.
ARN Evolution ofera servicii corecte si complete de consultanta in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile destinate firmelor de orice marime. Oferim Gratuit Identificarea Si Eligibilitatea Sursei De Finantare
Inregistrarea contabila, conform legislatiei romane, a documentelor prezentate de catre client si punerea la dispozitia sa a acestor documente dupa inregistrare. Controlul metodologiei contabile aplicata de catre personalul intern al CLIENTULUI si eventuale recomandari pentru imbunatatirea acestor metode; verificarea inregistrarilor primare efectuate de catre personalul intern si corectarea eventualelor erori. Intocmirea situatiilor solicitate de catre autoritatile financiare abilitate pentru a fi predate in termenele prevazute de instructiunile in vigoare. Completarea, verificarea si indrumarea modului in care CLIENTUL isi indeplineste obligatiile fiscale catre stat; urmarirea efectuarii platilor si a incasarilor. Reprezentarea CLIENTULUI in fata organelor abilitate cu ocazia activitatii de control efectuate de catre acestea. Lista lucrarilor contabile efectuate lunar de catre compania noastra cuprinde urmatoarele: Verificarea registrului de casa intocmit de CLIENT. Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari intocmite de CLIENT. Inregistrarea contabila a tuturor operatiunilor efectuate de CLIENT pe luna in curs. Intocmirea si verificarea statelor de salarii, calcularea taxelor sociale si a impozitului pe salarii. Intocmirea balantei contabile de verificare contabila, note de contabilitate, registrul jurnal. Intocmirea si transmiterea declaratiilor fiscale conform legislatiei in vigoare. Raportarea semestriala a rezultatelor financiar- contabile pentru firmele care se incadreaza in conditiile stabilite de legislatia in vigoare. Intocmirea si depunerea bilantului contabil anual.
Asistent in brokerajul de asigurari specializat pe ofertarea de asigurari de garantii (participare la licitatii, buna-executie, mentenanta, retur-avans, ANAF, etc. La solicitarea speciala a clientilor putem prezenta si oferte de alte tipuri de asigurari (asigurari pentru PJ-uri, asigurari viata, asigurari sanatate, RCA, CASCO, asigurari locuinta, travel, raspunderi civile, etc.).
Societatea Gd Wisdom Confin Srl este o societate cu capital privat, infiintata din dorinta de a oferi servicii de calitate, servicii oferite cu ajutorul echipei propirii, echipa formata dupa valori precum profesionalismul, punctualitatea, implicarea,pasiunea si dorinta de evolutie. Societatea este condusa de expert contabil cu experienta de peste 10 ani in domeniul contabilitatii si fiscalitatii.
Societatea M&d Consultanta Si Management Srl este o societate cu capital privat, infiintata din dorinta de a oferii servicii de calitate in domeniul consultantei in afaceri si management, servicii oferite cu ajutorul echipei propirii si prin partenerii nostrii, selectati cu mare atentie, dupa valori precum profesionalismul, punctualitatea, implicarea, pasiunea si dorinta de evolutie. Echipa are in componenta consultant absolvent al a Programului National de Mentoring Intensiv pentru Activitatile de Consultanta in Managementa, cu experienta in domeniul afacerilor de peste 10 ani, precum si specialist cu experienta de peste 10 ani, in domeniul contabilitatii si fiscalitatii .
ImoPuls si-a inceput activitatea in urma identificarii in piata imobiliara din Timisoara, a unei categorii de clienti ce doresc o altfel de abordare din partea Agentiilor Imobiliare. Cu toate ca suntem tineri, avem experienta si suntem conectati la pulsul si dinamica sectorului in care activam. Respectul fata de munca si fata de partenerii nostri, devotamentul si seriozitatea ne-au impins sa venim in intampinarea dumneavoastra. Promovam principiile unei piete imobiliare ideale, bazata pe norme de conduita si inalta tinuta morala, profesionalism si etica in afaceri. Secretul nostru? Suntem uniti, suntem o echipa in adevaratul sens al cuvantului si impartasim aceleasi valori profesionale si personale. Impreuna suntem ImoPuls. Credem in relatiile in care toti cei implicati castiga. Credeti-ne, e mai usor impreuna.
Se ofere servicii de calitate, menite sa ofere protectie, siguranta financiara. Proiectele: asigurare de sanatate, pensii private sunt deductibile fiscal si pot fi personalizate in functie de fiecare client. Consultanta in asigurari si personalizarea fiecarui proiect in parte este ideala pentru stabilirea unei protectii perfecte.
Am peste 20 de ani in vanzari, din care 12 ani in domeniul financiar bancar. Serviciile mele sunt GRATUITE pentru tine sau compania ta. Intreaba-ma orice despre credite persoane fizice (Ipotecare, Prima Casa, etc.) sau credite persoane juridice (linie de credit, credit de investitii, etc.).
Companie cu domeniu de activitate in intermedieri financiare ofera un mediu de lucru provocator, modern si orientat catre rezultate. Suntem organizatia lider de piata care sustine tinerii exceptionali, ambitiosi, care doresc sa se dezvolte pe plan profesional si personal si sa-si contureze un brand profesional. Vei gasi adevarati profesionisti, oameni cu experienta, comunicativi si proactivi care apreciaza performanta. Entuziasmul si energia acestora iti vor oferi o atmosfera de lucru placuta si colegiala.
Apeleaza la o firma de contabilitate cu personal tanar si experimentat, abil sa iti ofere cele mai bune sfaturi pentru ca tu sa iti administrezi afacerea cat mai simplu si cat mai eficient. Daca esti la inceput de drum si vrei sa iti faci un star-up de succes noi te vom ajuta cu infiintarea entitatii juridice si apoi cu inregistrarea contabila. Cauti cei mai buni contabili? Aici ii vei gasi!
Alaturi de parteneri nostri TBI BANK am implementat un sistem de plata in rate 100% online, care se poate accesa direct de pe site-ul nostru, fara drumuri la banca si fara card de credit. Compania este pe piata din Romania din anul 2014, si pune spre vanzare branduri consacrate ca: Armytek, Muela, Elite Force, Fenix, Acebeam, Victorinox, Vortex, Olight, Yucon, Pulsar, Bresser, etc. Compania are sediul in Oradea. Depozit str. Transilvaniei nr. 13. Livrari din stocul propriu.
Bine aţi venit la Anick Expres Consulting Srl Cultura noastra profesionala si organizationala se caracterizeaza prin dorinta de a maximiza pe termen lung valoarea pentru clientii nostri, scop in care ne implicam activ pentru fiecare client in parte, pentru fiecare companie si pentru comunitate. De ce Anick Expres Consulting SRL ? Experienta si serviciile excelente. Depunem toate eforturile pentru a ne servi clientii si a cladi o relatie puternica cu acestia. Nu ne rezumam doar la a obtine cele mai bune oferte, ci va oferim serviciile noastre pe intreaga perioada de derulare a colaborari si va stam la dispozitie cu sfaturi ori de cate ori aveti nevoie. Suntem capabili sa oferim servicii de calitate potrivite cu nevoile tuturor clientilor nostri, indiferent de marimea sau locatia acestora. Despre noi Misiune si principii Scopul nostru este sa fim cei mai buni in ceea ce facem, in fiecare zi, la fiecare tranzactie. Actionam din convingere pentru servicii de calitate si dispunem de resurse care ne permit sa furnizam rezultate remarcabile. In cele din urma si cel mai important suntem o companie care pune clientul pe primul plan. Stim ca performanta noastra si satisfactia clientului pot si trebuie sa mearga mana in mana. Ca atare, succesul nostru se masoara atat prin performanta prestatiei cat si prin satisfactia clientilor. Valorile noastre • Integritate - actionam cu etica si onestitate • Respectarea cuvantului dat - facem ceea ce promitem • Respect pentru oameni si afacerile lor • Ascultarea si intelegerea clientilor • Accesarea oportunitatilor pentru satisfacerea nevoilor clientilor • Castig pentru toate partile implicate Firma Anick Expres Consulting prin consultantii sai doreste a oferi potentialilor sai clienti, solutii optime de finantare. Noi ne ocupam de partea mai putin placuta in accesarea unei finantari: calcule, comparatii, birocratie, telefoane, explicatii, gestionare timpi de raspuns, alergatura si nu in ultimul rand nervi si intrebari fara raspuns. Nu-ti putem garanta creditul, dar iti garantam ca vei fi tratat cu respect, promptitudine, transparenta si professionalism. Avem relatii profesionale cu o multitudine de institutii financiare astfel putand avea optiuni diversificate si multiple de finantare pentru aproape toata gama de cerinte. Ne bazam pe relatii personale cu clientii si dorim ca aceasta sa fie o preocupare continua. Nu percepem nici un comision din partea beneficiarului pentru serviciile prestate. De asemenea colaborarea cu noi va ofera flexibilitate, reduceri de costuri, timp si servicii de consultanta la cele mai inalte standarde. Economisim timpul si banii clientului, negociind conditiile contractuale dorite fara niciun cost. Prezenta dumneavoastra in fata bancii fiind necesara doar la semnarea contractului de credit. Daca sunteti interesati de oferta noastra de consultanta nu ezitati sa ne contactati !!!