Oportunitate de finantare nerambursabila
Va oferim: - Posibilitatea de a intra in contact cu mai multe companii din domeniul financiar-bancar - Prospectarea pietei de clienti potentiali, contactarea acestora si construirea unei relatii de afaceri - Identificarea nevoilor clientilor si recomandarea catre acestia a celor mai potrivite solutii - Pregatirea documentatiei necesare pentru contractele pentru care oferim consultanta.
CNC IFN SA se concentreaza pe furnizarea de solutii financiare personalizate si de incredere pentru clientii nostri, si suntem dedicati satisfacerii nevoilor lor. Ne adaptam nevoilor fiecarui client in parte, domeniile noastre de activitate fiind variate, ne adresam atat celor care sunt la inceputul drumului anteprenorial, cat si celor care au deja o afacere pe drumul cel bun. Vom fi langa tine cand ai nevoie de experienta si cunostintele noastre. Iti vom fi alaturi si in momentele de criza!
Alese asigurari Asigurari vesele Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati. Asteptam comenzile dumneavoastra! Va multumim. Program functionare: Luni - Vineri - 7:00 - 19:00 Sambata - 7:00 - 15:00 SI SA NU UITATI! TELEFONUL ESTE DESCHIS ORCAND, DUMINICA SI SARBATORI LEGALE! ESTE DESCHIS LA TELEFON 0746179133.
Sebastian Recuperari ofera servicii profesionale de recuperari creante, la cele mai bune comisioane de succes. Suportam toate costurile judiciare si nu percepem taxe in avans. Pentru o oferta personalizata, nu ezitati sa ne contactati.
Daca sunteti interesati de modalitatile obtinerii finantarilor europene nerambursabile unionale, firma noastra va ofera solutii complexe. * Aveti nevoie de consultanta si nu stiti cui sa va adresati? * Doriti sa dezvoltati activitatea Dvs. dar nu aveti capital suficient? * Doriti sa aflati mai multe despre fondurile europene? * Considerati prea complicat elaborarea unui proiect? * Aveti nevoie de un specialist pentru realizarea planurilor Dvs.? Atunci suntem exact ceea ce cautati! Societatea Cepu SRL (Centru de Elaborare Proiecte Unionale - www.cepu.ro) a luat nastere la Targu Mures in anul 2006 si este o firma specializata in accesarea fondurilor europene nerambursabile unionale si nationale. Scopul nostru primordial este ca prin realizarea de succes al proiectelor de finantare Clientii nostrii sa obtina cat mai multe subventii nerambursabile, din resursele unionale ce stau la dispozitia Romaniei. Obtinerea finantarii pentru Clientii nostri este o componenta cheie a activitatii de consultanta practicata de noi. Majoritatea proiectelor de finantare intocmite si elaborate de Cepu SRL si adresate programelor cu fonduri nerambursabile, au obtinut finantarea solicitata. Clientii nostrii sunt persoane fizice, IMM-uri si Micro-intreprinderi de pe tot teritoriul tarii. Dupa 11 ani calendaristici, incheiati cu succes, suntem cunoscuti pe piata romaneasca, clientii sunt multumiti si revin solicitand intocmirea de noi proiecte. I �n ultimii 8 ani de activitate am obtinut sprijin financiar nerambursabil pentru proiecte in valoare totala de cca. 40.000.000 euro, realizand peste 360 de proiecte de finantare. Din experientele acumulate pe parcursul ultimilor 8 ani, am concluzionat, ca multe societati, intreprinzatorii nu au luat in considerare posibilitatea participarii la proiectele unionale datorita lipsei de informare si de orientare in domeniu. Informatia potrivita, la momentul potrivit, accederea la oportunitatile existente pot fi vitale si utilizabile, oferind succesul sigur pentru societatile care doresc sA� � beneficieze de ele. Noua perioada de finantare 2014-2020 aduce noi oportuntati de finantare pentru Romania si nu in ultimul rand o alocare totala mai mare fata � de perioada 2007-2013. Aceste alocari, fonduri europene nerambursabile in valoare de aproximativ 43 miliarde de euro vor reprezenta principala si cea mai avantajoasa sursa de finantare pentru IMM-uri, microintreprinderi, agricultori, persoane fizice, antreprenori, institutii publice, administratie, etc. Ideile bune de afaceri merita si trebuie finantate, dar ele primesc finantare numai daca sunt incluse in proiecte bine si corect intocmite, elaborate si selectate pentru finantare. Pregatirea din timp a cererilor de finantare este importanta deoarece in multe cazuri sistemul primul venit, primul servit poate sa excluda de la finantare proiectele depuse in ultimul moment. De asemenea, Firma Cepu SRL asigura gratuit verificarea, analiza eligibilitatii solicitantului. In intampinarea acestor nevoi societatea noastra va ofera un pachet de servicii complexe si eficiente, oferind siguranta societatii Dumneavoastra ancorandu-se la posibilitatile actuale, ca firma sau o noua afacere a Dumneavoastra sa isi mentina stabilitatea intr-un mediu concurential. Tipurile de proiecte intocmite si castigate pana acum de Cepu SRL: Sprijinirea introducerii standardelor internationale (ISO), sprijinirea micro-intreprinderilor, agricultura, achizitionare de aparatura medicala pentru cabinete medicale si veterinare, turism, comert, dezvoltarea sistemelor IT, dezvoltare regionala, industria prelucratoare, productie, stimularea infiintarii de noi microintreprinderi de catre tineri, energie regenerabila, constructii, sprijin pentru Start-Up-uri etc. Va dorim mult succes in dezvoltarea afacerii dvs. cu ajutorul fondurilor unionale si nationale!
Suntem o societate comerciala care intermediaza pentru o companie de asigurari: asigurari de viata, Casco, RCA, Asigurari de locuinte, Asigurari IMM, Asigurari calatorie, Raspunderi profesionale pentru medici, notari, contabili, asigurari pentru accidente la locul de munca, asigurari constructi civile, etc.
S.C. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION S.R.L. a aparut din necesitatea oferirii intreprinzatorilor dobrogeni (in special cei mici si mijlocii) a unor solutii pentru conceperea, implementarea si finantarea proiectelor de dezvoltare. Misiunea noastra este: sa fim cei care facem mai sigure, mai prospere si mai eficiente afacerile unui numar atat de mare de firme, incat sa producem o schimbare pozitiva in mediul economic din regiune. In atingerea acestui deziderat, scopul nostru este conceperea unor solutii integrate de management general si financiar, capabile sa asigure clientilor nostri mijloacele necesare dezvoltarii activitatii. Experienta primilor ani de functionare ne-a ajutat sa intelegem mai bine asteptarile si nevoile intreprinzatorilor din regiune si sa extindem aria de operare a societatii si catre alte regiuni. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION a devenit, in cei sase ani de existenta, consultantul unor firme importante din Constanta, Tulcea,Buzau,Galati,Braila, Vrancea dar si din Bucuresti, Ialomita si Calarasi in domenii precum: agricultura, industrie alimentara, turism, telecomunicatii, transport si depozitare. Invatand din experienta programelor de finantare pentru preaderare (PHARE, SAPARD, ISPA, etc) societatea ofera acum expertiza considerabila in domeniul Afacerilor Europene si a finantarilor din Fondurile Structurale si de Coeziune, avand creata o retea de contacte in principalele tari europene si un birou operational la Bruxelles. Intrucat grija fata de client, calitatea serviciilor oferite si profesionalismul consultantilor reprezinta valorile cheie ale organizatiei noastre, am devenit inca de la inceput membrii AMCOR (Asociatia Consultantilor in Management din Romania) fiind acreditati la nivel national si international.
Infiintata in anul 1993, Consult Expert Srl se bazeaza pe o calitate deosebita a produselor si serviciilor sale fiind o companie recunoscuta in Targoviste, judetul Dambovita. Compania Consult Expert S.R.L. va pune la dispozitie servicii de consultanta tehnica, consultanta contabila, audit, consultanta financiara. Firma noastra are un personal de 2 angajati. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Atat furnizorii cat si clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea produselor noastre. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Existam pe piata de mai bine de 175 de ani si avem o misiune clara: venim cu solutii concrete pentru neprevazut. Suntem increzatori ca prin produsele financiare pe care le construim ajutam clientii sa priveasca spre viitor cu mai mult curaj si mai multa incredere. De aceea, cautam mereu alternative financiare in fata incertitudinii, de la asigurari de viata si sanatate, la produse de economisire si investitii pentru viitor si pentru varsta pensionarii.
ARN Evolution ofera servicii corecte si complete de consultanta in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile destinate firmelor de orice marime. Oferim Gratuit Identificarea Si Eligibilitatea Sursei De Finantare
Inregistrarea contabila, conform legislatiei romane, a documentelor prezentate de catre client si punerea la dispozitia sa a acestor documente dupa inregistrare. Controlul metodologiei contabile aplicata de catre personalul intern al CLIENTULUI si eventuale recomandari pentru imbunatatirea acestor metode; verificarea inregistrarilor primare efectuate de catre personalul intern si corectarea eventualelor erori. Intocmirea situatiilor solicitate de catre autoritatile financiare abilitate pentru a fi predate in termenele prevazute de instructiunile in vigoare. Completarea, verificarea si indrumarea modului in care CLIENTUL isi indeplineste obligatiile fiscale catre stat; urmarirea efectuarii platilor si a incasarilor. Reprezentarea CLIENTULUI in fata organelor abilitate cu ocazia activitatii de control efectuate de catre acestea. Lista lucrarilor contabile efectuate lunar de catre compania noastra cuprinde urmatoarele: Verificarea registrului de casa intocmit de CLIENT. Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari intocmite de CLIENT. Inregistrarea contabila a tuturor operatiunilor efectuate de CLIENT pe luna in curs. Intocmirea si verificarea statelor de salarii, calcularea taxelor sociale si a impozitului pe salarii. Intocmirea balantei contabile de verificare contabila, note de contabilitate, registrul jurnal. Intocmirea si transmiterea declaratiilor fiscale conform legislatiei in vigoare. Raportarea semestriala a rezultatelor financiar- contabile pentru firmele care se incadreaza in conditiile stabilite de legislatia in vigoare. Intocmirea si depunerea bilantului contabil anual.
Buju Stanciu & Asociatii este un birou de avocatura, cu sediul in Bucuresti, ce ofera consultante personalizate si calitative. Echipa noastra este specializata in diferite arii de expertiza si se remarca prin profesionalism, confidentialitate si meticulozitate. Toate serviciile furnizate de noi sunt la cele mai inalte standarde. Totodata, prioritizam nevoile si preferintele clientilor pe care ii reprezentam. De asemenea, le punem la dispozitie cele mai bune solutii in cel mai scurt timp. Suntem intotdeauna la curent cu noile schimbari in domeniul juridic si avem intotdeauna abordari inovatoare. Echipa noastra este formata din tineri competenti si dedicati profesiei lor. Parteneriatele pe care le-am incheiat cu doua societati de renume din Italia si Republica Moldova ne ajuta sa progresam si sa va oferim servicii calitative. Prin urmare, cel mai bun avocat Bucuresti il veti gasi in cadrul cabinetului nostru de avocatura. Noi suntem specializati in dreptul muncii, drept penal, drept civil, drept comercial, drept fiscal si nu numai. Relatiile cu clientii se bazeaza intotdeauna pe sinceritate, confidentialitate, respect si incredere reciproca. Prestatia avocatilor din cadrul biroului BUJU STANCIU & ASOCIATII va fi profesionala si excelenta. Vom rezolva cu maiestrie orice problema ce tine de ariile noastre de expertiza. Pentru a va convinge, va asteptam cu drag la o intrevedere!
Transilvania Broker Galati este partener Transilvania Broker Sa. Incheiem toate tipurile de asigurari disponibile pe piata din Romania. Garantam cele mai bune tarife, oferind consultanta pe toata perioada derularii contractului de asigurare.