Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Rating minim
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Finante/Banci - Servicii: 1438 companii
  • sunt multumit de serviciile oferite!

  • Se ofere servicii de calitate, menite sa ofere protectie, siguranta financiara. Proiectele: asigurare de sanatate, pensii private sunt deductibile fiscal si pot fi personalizate in functie de fiecare client. Consultanta in asigurari si personalizarea fiecarui proiect in parte este ideala pentru stabilirea unei protectii perfecte.

  • Transilvania Garant IFN Sa este prima institutie financiara nebancara inregistrata in Registrul General al Bancii Nationale a Romaniei, care are ca principala activitate emiterea de garantii, asumarea angajamentelor de garantare si asumarea angajamentelor de finantare. - Garantii pentru Ministerul Finantelor Publice - ANAF - Garantie de esalonare la plata a obligatiilor fiscale; - Garantie pentru ridicarea masurilor obligatorii; - Garantie pentru suspendarea executarii silite; - Garantie pentru obtinerea de autorizatii/licente - Garantie de buna plata - Garantie de Participare la licitatie - Garantie pentru returnarea avansului - Garantie de buna executie - Garantie de mentenanta - Garantie pentru sume retinute - Garantie pentru confirmarea disponibilitatilor financiare (Cash-flow) Serviciile TRANSILVANIA GARANT IFN SA sunt in mare masura integrate, printr-o platforma IT care furnizeaza toate instrumentele necesare ofertarii, evaluarii potentialilor clienti, emiterea garantiilor si urmarirea acestora pe toata durata existentei. Pentru emiterea de garantii societatea noastra are angajati cu experienta in domeniile bancar si non bancar, cu abilitati in evaluarea riscurilor, contabilitate si consultanta fiscala.

  • Daca sunteti interesati de modalitatile obtinerii finantarilor europene nerambursabile unionale, firma noastra va ofera solutii complexe. * Aveti nevoie de consultanta si nu stiti cui sa va adresati? * Doriti sa dezvoltati activitatea Dvs. dar nu aveti capital suficient? * Doriti sa aflati mai multe despre fondurile europene? * Considerati prea complicat elaborarea unui proiect? * Aveti nevoie de un specialist pentru realizarea planurilor Dvs.? Atunci suntem exact ceea ce cautati! Societatea Cepu SRL (Centru de Elaborare Proiecte Unionale - www.cepu.ro) a luat nastere la Targu Mures in anul 2006 si este o firma specializata in accesarea fondurilor europene nerambursabile unionale si nationale. Scopul nostru primordial este ca prin realizarea de succes al proiectelor de finantare Clientii nostrii sa obtina cat mai multe subventii nerambursabile, din resursele unionale ce stau la dispozitia Romaniei. Obtinerea finantarii pentru Clientii nostri este o componenta cheie a activitatii de consultanta practicata de noi. Majoritatea proiectelor de finantare intocmite si elaborate de Cepu SRL si adresate programelor cu fonduri nerambursabile, au obtinut finantarea solicitata. Clientii nostrii sunt persoane fizice, IMM-uri si Micro-intreprinderi de pe tot teritoriul tarii. Dupa 11 ani calendaristici, incheiati cu succes, suntem cunoscuti pe piata romaneasca, clientii sunt multumiti si revin solicitand intocmirea de noi proiecte. I �n ultimii 8 ani de activitate am obtinut sprijin financiar nerambursabil pentru proiecte in valoare totala de cca. 40.000.000 euro, realizand peste 360 de proiecte de finantare. Din experientele acumulate pe parcursul ultimilor 8 ani, am concluzionat, ca multe societati, intreprinzatorii nu au luat in considerare posibilitatea participarii la proiectele unionale datorita lipsei de informare si de orientare in domeniu. Informatia potrivita, la momentul potrivit, accederea la oportunitatile existente pot fi vitale si utilizabile, oferind succesul sigur pentru societatile care doresc sA� � beneficieze de ele. Noua perioada de finantare 2014-2020 aduce noi oportuntati de finantare pentru Romania si nu in ultimul rand o alocare totala mai mare fata � de perioada 2007-2013. Aceste alocari, fonduri europene nerambursabile in valoare de aproximativ 43 miliarde de euro vor reprezenta principala si cea mai avantajoasa sursa de finantare pentru IMM-uri, microintreprinderi, agricultori, persoane fizice, antreprenori, institutii publice, administratie, etc. Ideile bune de afaceri merita si trebuie finantate, dar ele primesc finantare numai daca sunt incluse in proiecte bine si corect intocmite, elaborate si selectate pentru finantare. Pregatirea din timp a cererilor de finantare este importanta deoarece in multe cazuri sistemul primul venit, primul servit poate sa excluda de la finantare proiectele depuse in ultimul moment. De asemenea, Firma Cepu SRL asigura gratuit verificarea, analiza eligibilitatii solicitantului. In intampinarea acestor nevoi societatea noastra va ofera un pachet de servicii complexe si eficiente, oferind siguranta societatii Dumneavoastra ancorandu-se la posibilitatile actuale, ca firma sau o noua afacere a Dumneavoastra sa isi mentina stabilitatea intr-un mediu concurential. Tipurile de proiecte intocmite si castigate pana acum de Cepu SRL: Sprijinirea introducerii standardelor internationale (ISO), sprijinirea micro-intreprinderilor, agricultura, achizitionare de aparatura medicala pentru cabinete medicale si veterinare, turism, comert, dezvoltarea sistemelor IT, dezvoltare regionala, industria prelucratoare, productie, stimularea infiintarii de noi microintreprinderi de catre tineri, energie regenerabila, constructii, sprijin pentru Start-Up-uri etc. Va dorim mult succes in dezvoltarea afacerii dvs. cu ajutorul fondurilor unionale si nationale!

  • S.C. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION S.R.L. a aparut din necesitatea oferirii intreprinzatorilor dobrogeni (in special cei mici si mijlocii) a unor solutii pentru conceperea, implementarea si finantarea proiectelor de dezvoltare. Misiunea noastra este: sa fim cei care facem mai sigure, mai prospere si mai eficiente afacerile unui numar atat de mare de firme, incat sa producem o schimbare pozitiva in mediul economic din regiune. In atingerea acestui deziderat, scopul nostru este conceperea unor solutii integrate de management general si financiar, capabile sa asigure clientilor nostri mijloacele necesare dezvoltarii activitatii. Experienta primilor ani de functionare ne-a ajutat sa intelegem mai bine asteptarile si nevoile intreprinzatorilor din regiune si sa extindem aria de operare a societatii si catre alte regiuni. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION a devenit, in cei sase ani de existenta, consultantul unor firme importante din Constanta, Tulcea,Buzau,Galati,Braila, Vrancea dar si din  Bucuresti, Ialomita si Calarasi in domenii precum: agricultura, industrie alimentara, turism, telecomunicatii, transport si depozitare. Invatand din experienta programelor de finantare pentru preaderare (PHARE, SAPARD, ISPA, etc) societatea ofera acum expertiza considerabila in domeniul Afacerilor Europene si a finantarilor din Fondurile Structurale si de Coeziune, avand creata o retea de contacte in principalele tari europene si un birou operational la Bruxelles. Intrucat grija fata de client, calitatea serviciilor oferite si profesionalismul consultantilor reprezinta valorile cheie ale organizatiei noastre, am devenit inca de la inceput membrii AMCOR (Asociatia Consultantilor in Management din Romania) fiind acreditati la nivel national si international.

  • Suntem o societate comerciala care intermediaza pentru o companie de asigurari: asigurari de viata, Casco, RCA, Asigurari de locuinte, Asigurari IMM, Asigurari calatorie, Raspunderi  profesionale pentru medici, notari, contabili, asigurari pentru accidente la locul de munca, asigurari constructi civile, etc.

  • Infiintata in anul 1993, Consult Expert Srl se bazeaza pe o calitate deosebita a produselor si serviciilor sale fiind o companie recunoscuta in Targoviste, judetul Dambovita. Compania Consult Expert S.R.L. va pune la dispozitie servicii de consultanta tehnica, consultanta contabila, audit, consultanta financiara. Firma noastra are un personal de 2 angajati. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Atat furnizorii cat si clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea produselor noastre. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.

  • Asistent in brokerajul de asigurari specializat pe ofertarea de asigurari de garantii (participare la licitatii, buna-executie, mentenanta, retur-avans, ANAF, etc. La solicitarea speciala a clientilor putem prezenta si oferte de alte tipuri de asigurari (asigurari pentru PJ-uri, asigurari viata, asigurari sanatate, RCA, CASCO, asigurari locuinta, travel, raspunderi civile, etc.).

  • Spectrul larg de servicii juridice puse la dispozitie de catre firma noastra de avocatura vor acoperi cu prisosinta nevoile dumneavoastra, indiferent de ramura de drept avuta in vedere: drept comercial, drept fiscal, drept civil, drept penal al afacerilor, dreptul tehnologiei, drept administrativ, dreptul achizitiilor publice, dreptul concurentei, dreptul muncii. Fiecare ramura de drept are un anumit grad de complexitate specific, insa analizam in detaliu fiecare cauza in parte, urmarind solutia ideala in acest sens. Suntem o echipa de avocati din Bucuresti, cu o pregatire profesionala desavarsita, mereu la curent cu cele mai importante modificari legislative si care pun in centru interesele clientului si calitatea serviciului juridic oferit.

  • ImoPuls si-a inceput activitatea in urma identificarii in piata imobiliara din Timisoara, a unei categorii de clienti ce doresc o altfel de abordare din partea Agentiilor Imobiliare. Cu toate ca suntem tineri, avem experienta si suntem conectati la pulsul si dinamica sectorului in care activam. Respectul fata de munca si fata de partenerii nostri, devotamentul si seriozitatea ne-au impins sa venim in intampinarea dumneavoastra. Promovam principiile unei piete imobiliare ideale, bazata pe norme de conduita si inalta tinuta morala, profesionalism si etica in afaceri. Secretul nostru? Suntem uniti, suntem o echipa in adevaratul sens al cuvantului si impartasim aceleasi valori profesionale si personale. Impreuna suntem ImoPuls. Credem in relatiile in care toti cei implicati castiga. Credeti-ne, e mai usor impreuna.

  • Am peste 20 de ani in vanzari, din care 12 ani in domeniul financiar bancar. Serviciile mele sunt GRATUITE pentru tine sau compania ta. Intreaba-ma orice despre credite persoane fizice (Ipotecare, Prima Casa, etc.) sau credite persoane juridice (linie de credit, credit de investitii, etc.).

  • Companie cu domeniu de activitate in intermedieri financiare ofera un mediu de lucru provocator, modern si orientat catre rezultate. Suntem organizatia lider de piata care sustine tinerii exceptionali, ambitiosi, care doresc sa se dezvolte pe plan profesional si personal si sa-si contureze un brand profesional. Vei gasi adevarati profesionisti, oameni cu experienta, comunicativi si proactivi care apreciaza performanta. Entuziasmul si energia acestora iti vor oferi o atmosfera de lucru placuta si colegiala.

  • Apeleaza la o firma de contabilitate cu personal tanar si experimentat, abil sa iti ofere cele mai bune sfaturi pentru ca tu sa iti administrezi afacerea cat mai simplu si cat mai eficient. Daca esti la inceput de drum si vrei sa iti faci un star-up de succes noi te vom ajuta cu infiintarea entitatii juridice si apoi cu inregistrarea contabila. Cauti cei mai buni contabili? Aici ii vei gasi!

  • Ania Center a luat nastere din dorinta de a aduce ceva nou si diferit pe piata din Craiova. ania-center.ro Din acest motiv am devenit parteneri cu INSIA, care reprezinta cea mai mare retea de brokeri de asigurare din Europa de Est si Centrala, avand o experienta de peste 22 de ani. Iti oferim cele mai avantajoase asigurari de pe piata. insia-ania.ro Intelegem ceea ce este important pentru tine si astfel iti garantam o solutie eficienta adaptata nevoilor tale: web design: realizam proiecte diverse, de la site-uri web simple pana la portaluri web cu functionalitati multiple, magazine virtuale, SEO si promovare online swdromania.ro Te ajutam sa platesti facturile provenite de la aproape toti furnizorii. Suntem de asemenea parteneri cu Centrul European de Despagubiri (CEDE). ania-center.ro Daca esti victima unui accident rutier sau ai o ruda care a decedat in urma accidentului, iti oferim consultanta gratuita si sprijin in intocmirea dosarelor si la obtinerea despagubirii. Muncim si ne perfectionam continuu, pentru a oferi servicii de cea mai buna calitate. Dorim ca fiecare persoana care colaboreaza cu noi sa fie foarte multumita.

  • Web Shop in care se regasesc produse si servicii ce pot fi achizitionate de oriunde din lume! Deviza noastra: + produse si servicii de calitate pentru clienti multumiti! Compania noastra se preocupa permanent de imbunatatirea gamei de produse si servicii Ofertam toate tipurile de asigurari prin partenerul nostru TRANSILVANIA BROKER DE ASIGARARE S.A la toti asiguratorii din Romania, putand astfel obtine cele mai bune oferte de asigurare din Romania: asigurari de viata, asigurari de sanatate, asigurari de locuinte, asigurari de malpraxis, asigurari agricole, asigurari de calatorii, asigurari casco, asigurari RCA CONSULTANTA FINANCIARA GRATUITA IN VEDEREA CONTRACTARII DE CREDITE SI LINII DE CREDIT. Deasemenea va recomandam un stil de viata sanatos cu mai multa energie si pofta de viata! Vei arata mai bine si va veti simti mai bine alegand dintr-o gama de suplimentele naturiste de concentratie ridicata fabricate in SUA. Alegand produsele din aloe vera va veti imbunatati starea de sanatate a dumneavoastra precum si a celor dragi. Alegeti cu incredere produsele si serviciile noastre si va garantam ca veti fi multumiti!

  • Bine aţi venit la Anick Expres Consulting Srl Cultura noastra profesionala si organizationala se caracterizeaza prin dorinta de a maximiza pe termen lung valoarea pentru clientii nostri, scop in care ne implicam activ pentru fiecare client in parte, pentru fiecare companie si pentru comunitate. De ce Anick Expres Consulting SRL ? Experienta si serviciile excelente. Depunem toate eforturile pentru a ne servi clientii si a cladi o relatie puternica cu acestia. Nu ne rezumam doar la a obtine cele mai bune oferte, ci va oferim serviciile noastre pe intreaga perioada de derulare a colaborari si va stam la dispozitie cu sfaturi ori de cate ori aveti nevoie. Suntem capabili sa oferim servicii de calitate potrivite cu nevoile tuturor clientilor nostri, indiferent de marimea sau locatia acestora. Despre noi Misiune si principii Scopul nostru este sa fim cei mai buni in ceea ce facem, in fiecare zi, la fiecare tranzactie. Actionam din convingere pentru servicii de calitate si dispunem de resurse care ne permit sa furnizam rezultate remarcabile. In cele din urma si cel mai important suntem o companie care pune clientul pe primul plan. Stim ca performanta noastra si satisfactia clientului pot si trebuie sa mearga mana in mana. Ca atare, succesul nostru se masoara atat prin performanta prestatiei cat si prin satisfactia clientilor. Valorile noastre • Integritate - actionam cu etica si onestitate • Respectarea cuvantului dat - facem ceea ce promitem • Respect pentru oameni si afacerile lor • Ascultarea si intelegerea clientilor • Accesarea oportunitatilor pentru satisfacerea nevoilor clientilor • Castig pentru toate partile implicate Firma Anick Expres Consulting prin consultantii sai doreste a oferi potentialilor sai clienti, solutii optime de finantare. Noi ne ocupam de partea mai putin placuta in accesarea unei finantari: calcule, comparatii, birocratie, telefoane, explicatii, gestionare timpi de raspuns, alergatura si nu in ultimul rand nervi si intrebari fara raspuns. Nu-ti putem garanta creditul, dar iti garantam ca vei fi tratat cu respect, promptitudine, transparenta si professionalism. Avem relatii profesionale cu o multitudine de institutii financiare astfel putand avea optiuni diversificate si multiple de finantare pentru aproape toata gama de cerinte. Ne bazam pe relatii personale cu clientii si dorim ca aceasta sa fie o preocupare continua. Nu percepem nici un comision din partea beneficiarului pentru serviciile prestate. De asemenea colaborarea cu noi va ofera flexibilitate, reduceri de costuri, timp si servicii de consultanta la cele mai inalte standarde. Economisim timpul si banii clientului, negociind conditiile contractuale dorite fara niciun cost. Prezenta dumneavoastra in fata bancii fiind necesara doar la semnarea contractului de credit. Daca sunteti interesati de oferta noastra de consultanta nu ezitati sa ne contactati !!!

  • Expert contabil, ofer servicii complete de contabilitate: • Completare registru jurnal, registru evidenta fiscala, registru inventar; • Completarea registrelor contabile; • Întocmirea balanțelor și situațiilor financiar-contabile; • Întocmirea și depunerea declarațiilor lunare și trimestriale; • Întocmirea și verificarea documentelor legate de salarii; • Întocmirea și certificarea bilanțului contabil; • Evidența și urmărirea clienților și furnizorilor; • Controlul (inclusiv recrearea şi/sau refacerea bazelor de date de mijloace fixe, calculul amortizării conform politicilor locale şi de grup, exprimate în RON şi valută); • Reprezentarea in relația cu Administrația Finaciară. Urmăririea și reglarea fișei fiscale în fiecare trimestru fiscal, sau ori de cate ori este necesară obținerea unui certificat de atestare fiscală care să certifice faptul că sunteți la zi cu plata impozitelor datorate.

  • Suntem prezenti in Romania din martie 2002 si facem parte din grupul financiar olandez TBIF Financial Services Group, unul dintre principalii operatori ai pietei financiare din Europa Centrala si de Est. Principalul actionar al TBI Leasing IFN este TBIF Financial Services BV din Olanda, cu un aport de 99,99% la capitalul social al companiei. Angajat pe termen lung in Romania, TBIF Financial Services Group urmareste dezvoltarea graduala in spatiul economic local si integrarea pe orizontala si verticala prin parteneriate cu corporatii multinationale. Avantajele TBI Leasing sunt beneficiile tale! Garantam calitatea - Apartenenta la un grup international specializat în furnizarea de servicii financiare ne ofera expertiza necesara pentru a-ti oferi servicii de cea mai buna calitate. Ne adaptam - Te bucuri de solutii adaptate nevoilor tale pentru ca avem o bogata experienta în leasing si o buna cunoastere a realitatii economice romanesti. Aproape de tine – Iti este la indemana sa accesezi servicii financiare profesioniste de la TBI Leasing, pentru ca am creat propria retea de sucursale in toate zonele reprezentative ale tarii. Pachete complete – Pentru ca tie sa iti fie din ce in ce mai simplu si sa primesti servicii financiare integrate, realizam oferte complete impreuna cu celelalte companii din grup: TBI Credit, TBI Fleet Management, TBI Insurance.

  • Firma ofera servicii de consultanta in asigurari (consilierea dvs. in relatie cu asiguratorul): - negocierea contractelor de asigurare cu societatile capabile sa acopere riscul necesar - incheierea contractelor de asigurare in cele mai bune conditii - gestionarea portofoliului - emiterea de recomandari cu privire la diminuarea riscurilor la care sunteti expus; - furnizarea de informatii actualizate despre piata asigurarilor - avizarea din timp a ratelor scadente aferente contractelor de asigurare si urmarirea acestoral - avizarea contractelor de asigurare care se apropie de expirare si asistarea in obtinerea si negocierea ofertelor de reinnoire; - asistenta in intocmirea disarelor de dauna si obtinerea despagubirilor - economiile importante de bani si timp investit in rezolvarea problemelor legate de asigurari(clientul nu plateste nimic in plus, brokerul fiind remunerat de societatea de asigurare).