SC Ratexpert SRL este o societate de contabilitate, expertiză contabilă şi servicii de consultanţă financiar-contabilă, înfiinţată în decembrie 2004 . Membra CECCAR din anul 2004, societatea este condusa in activitatea pe care o desfasoara de principiile esentiale ale profesiei, si anume: integritate, independenta, obiectivitate si mai ales competenta. Obiectivul pe care ni l-am propus inca de la infiintare a fost sa asiguram servicii de contabilitate, consultanta fiscala si financiara la cele mai inalte standarde de profesionalism. Administratorul societatii este deasemenea membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania. Vrem să oferim clienţilor încredere prin profesionalismul echipei noastre şi să ajungem un lider zonal în domeniu. Ne propunem să oferim cele mai bune soluţii în domeniul financiar-contabil, politicii manageriale, resurselor umane şi IT, astfel încât să asigurăm partenerilor noştri un background solid în realizarea obiectivelor. Principiile după care ne ghidăm Încredere Utilizatorii serviciilor noastre trebuie să simtă că se pot baza pe colaborarea cu noi datorită eticii profesionale care guvernează prestarea acestor servicii. Profesionalism Serviciile noastre profesioniste sunt bazate pe o pregătire continuuă de înaltă calitate şi o experienţă vastă. Credibilitate În întreaga societate există nevoia de credibilitate în informaţie şi în sistemele de informaţii. Calitatea serviciilor Toate serviciile oferite sunt executate la un standard ridicat de performanţă. Serviciile noastre se adresează cu preponderenţă întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri) cu diferite obiecte de activitate: comerţ, prestări servicii, producţie şi construcţii, precum şi organizaţiilor non-profit (asociaţii, fundaţii). Serviciile sunt armonizate cu standardele internaţionale de contabilitate (IAS-uri) şi contabilitatea simplificată pentru microîntreprinderi. Serviciile se pot oferi sub formă de pachete sau parţial funcţie de opţiunea clientului.
SC Ratexpert SRL este o societate de contabilitate, expertiză contabilă şi servicii de consultanţă financiar-contabilă, înfiinţată în decembrie 2004 . Membra CECCAR din anul 2004, societatea este condusa in activitatea pe care o desfasoara de principiile esentiale ale profesiei, si anume: integritate, independenta, obiectivitate si mai ales competenta. Obiectivul pe care ni l-am propus inca de la infiintare a fost sa asiguram servicii de contabilitate, consultanta fiscala si financiara la cele mai inalte standarde de profesionalism. Administratorul societatii este deasemenea membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania. Vrem să oferim clienţilor încredere prin profesionalismul echipei noastre şi să ajungem un lider zonal în domeniu. Ne propunem să oferim cele mai bune soluţii în domeniul financiar-contabil, politicii manageriale, resurselor umane şi IT, astfel încât să asigurăm partenerilor noştri un background solid în realizarea obiectivelor. Principiile după care ne ghidăm Încredere Utilizatorii serviciilor noastre trebuie să simtă că se pot baza pe colaborarea cu noi datorită eticii profesionale care guvernează prestarea acestor servicii. Profesionalism Serviciile noastre profesioniste sunt bazate pe o pregătire continuuă de înaltă calitate şi o experienţă vastă. Credibilitate În întreaga societate există nevoia de credibilitate în informaţie şi în sistemele de informaţii. Calitatea serviciilor Toate serviciile oferite sunt executate la un standard ridicat de performanţă. Serviciile noastre se adresează cu preponderenţă întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri) cu diferite obiecte de activitate: comerţ, prestări servicii, producţie şi construcţii, precum şi organizaţiilor non-profit (asociaţii, fundaţii). Serviciile sunt armonizate cu standardele internaţionale de contabilitate (IAS-uri) şi contabilitatea simplificată pentru microîntreprinderi. Serviciile se pot oferi sub formă de pachete sau parţial funcţie de opţiunea clientului.
Societate cu capital romanesc specializata in consultanta financiar-bancara si de management, cu servicii destinate persoanelor fizice, cetateni romani cu domiciliul stabil in Romania, consultanta pentru investitii.
Oferim consultanta financiara personalizata, satisfactie deosebita a clientilor, planificare financiara pentru persoane particulare. Cea mai bogata paleta de produse in domeniul serviciilor financiare.
Cabinetul a luat fiinta in anul 2006, propunandu-si sa ofere clientilor sai servicii de contabilitate, audit, consultanta financiar-contabila si de afaceri, tax planning, servicii de personal-salarizare si servicii conexe, indiferent de obiectul de activitate. Cabinetul este membru al Corpului Expertilor Contabili si al Contabililor Autorizati (CECCAR) precum si al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR). Serviciile prestate se bazeaza pe profesionalism, flexibilitate si confidentialitate si sunt indreptate permanent si exclusiv catre dezvoltarea companiei tale. Avand o imagine fidela a situatiei economice si financiare a companiei, poti lua cele mai bune decizii manageriale. De aceea doresc sa fim parteneri ! SERVICII OFERITE -Contabilitate ON–LINE; Situatii financiare -Consultanta financiar–contabila ON–LINE -Expertiza; Cenzorat -Resurse umane si salarizare; Recrutarea de personal de specialitate departament financiar-contabil -Audit -Consultanta, asistenta manageriala si servicii de management financiar -Consultanta, asistenta si rapoarte de analiza economico-financiara. Avantajele colaborarii cu un cabinet de contabilitate: o Apeland la serviciile unui cabinet de contabilitate beneficiati de o serie de avantaje de ordin economic, financiar si managerial; o Cabinetul de contabilitate acumuleaza experienta din numeroasele probleme cu care se confrunta, pentru fiecare client in parte, si o pune in slujba dumneavoastra; o Cabinetul de contabilitate este la curent cu noutatile legislative pe probleme specifice; o Clientii sunt acoperiti de raspunderea contractuala; o Costurile serviciilor noastre pot fi cu pana la 50% mai mici decat costurile efectuarii evidentei contabile la sediul societatii; o Reprezentare in fata organelor de control financiar - fiscale; o Veti putea lua decizii corecte pe baza rapoartelor primite in timp real; o Activitatea cabinetului este sustinuta de un soft de contabilitate si gestiune, un program complex, avand module integrate de contabilitate, gestiune, salarii, mijloace fixe. Tendinta intreprinderilor mici si mijlocii este de externalizare a serviciilor, aceasta conferind mai mult timp pentru desfasurarea a activitatii si reducand substantial costurile pentru realizarea obiectivelor intreprinderii.
Companie multinationala de prestigiu. Sediul mama se afla in Ungaria, la Budapesta. Spargerea ghetii pe piata din Romania a avut loc in mai 2009 iar ianuarie 2010 reprezinta inceperea activitatii. Compania are ca scop acapararea pietei si ulterior intrarea pe pietele din Slovenia, Bulgaria si Rusia.
Sc Info Banking Srl ofera consultanta financiar bancara si faciliteaza obtinerea oricarui tip de credit. Consultanta GRATUITA. De ce sa apelezi la noi: * identificam solutia optima de finantare pentru tine * sustinem dosarul pe tot parcursul analizei * timpul de aprobare redus * economie de timp – nu e nevoie sa te interesezi la toate bancile, cunoastem toate produsele de creditare de pe piata * afli de la inceput, complet si corect toate costurile creditului * sansele de aprobare a creditului se maresc considerabil * obtinem reduceri la costurile adiacente creditului (asigurari, taxe notariale).
Am ca obiect de activitate economisire si creditare in domeniul locativ, incheierea contractelor de ECPDL persoanelor fizice interesate de imbunatatirea spatiului locativ cum ar fi: modernizarea, renovarea,cumpararea de noi locuinte sau terenuri intravilane, etc.
Pentru a va desfasura activitatea in condiiti optime aveti nevoie de consultanta contabila si fiscala. Contabilitatea eficienta va poate ajuta sa tineti impozitele si taxele sub control, de asemenea va poate ferii de amenzi ustutoare. Contabilul are datoria de a va indruma spre a creste profitabilitatea firmei si maximizarea profitului, implicit minimizarea cheltuielilor. Alegeti o firma de contabilitate serioasa cu personal bine pregatit, alegeti CONTABILITATE MAXI MAD !
Infiintata in 2008, ca o companie de consultanta credite de achizitie si intermedieri imobiliare, S.C Askendiss Broker S.R.L. este astazi parte a grupului de companii cu acelasi nume, ce ofera o gama extinsa de servicii de consultanta imobiliara, constructie si brokeraj de credite.
Concern financiar german, a luat fiinta la Koln in Germania in 1970, prezemt in 14 tari europende dintre care in multe din ele pe locul 1. Isi desfasoara activitatea pe toata piata financiara: Banci, Societati de credite pentru locuinte, Societati de asigurai, Bursa, Fonduri de pensii, etc.; intermediaza servicii financiare pentru cei mai mari jucatori de pe piata si este orientat catre client.
Membra a Metropolis Business Group (alaturi de Metropolis Invest System si Metropolis Hosting Agency), Metropolis Finance System este o companie specializata in servicii de consultanta si intermediere financiara personalizata. Serviciile noastre se adreseaza in egala masura persoanelor fizice, persoanelor juridice, IMM-urilor si segmentului corporate. Metropolis Finance System dispune de o echipa de specialisti, a caror experienta a adus in portofoliul companiei parteneriate cu cele mai importante banci comerciale si institutii financiare nebancare din tara. Fiind reprezentantul direct al acestor institutii, Metropolis Finance System selecteaza si ofera cele mai bune produse bancare, adaptate nevoilor si exigentelor clientilor.
Osys Global Corporate Consultants a fost infiintata de un grup de specialisti cu vasta experienta in domeniul serviciilor financiare si administrative pentru a oferi servicii sigure, de inalta calitate atat companiilor cat si persoanelor fizice care doresc sa-si stabileasca organizatia intr-un domiciliu eficient atat din punct de vedere operational cat si din punct de vedere fiscal.
Oferim servicii de contabilitate completa, consultanta contabila si fiscala, resurse umane, experienta profesionala deosebita, seriozitate, angajament, rezultate excelente in relatiile cu autoritatile, servicii adaugate: IT, marketing.
Companie multinationala ce activeaza in domeniu investitiilor si al asigurarilor de viata. Oferim consultanta clientilor nostri pentru certitudinea alegerii celor mai bune servicii de pe piata, adaptate nevoilor lor.
De la înfinţarea în anul 1970, OVB All Finanz s-a dezvoltat la nivel european, devenind unul dintre cei mai de succes prestatori de servicii financiare. În prezent, în jur de 3 milioane de clienţi au încredere în know-how-ul colaboratorilor noştri. Dorinţa de a afla ce aduce cu sine viitorul i-a mişcat dintotdeauna pe oameni. Totuşi, nimeni nu poate şti exact ce va fi mâine. Dar cine face azi paşii potriviţi va putea privi mai liniştit spre viitor. În acest sens noi vă ajutăm în calitate de companie de frunte la nivel european în domeniul consultanţei financiare – de peste 35 de ani. Noi analizăm permanent pentru dumneavoastră întreaga piaţă financiară şi selectăm cele mai interesante posibilităţi. În cadrul consultanţei noastre, găsim împreună cu dumneavoastră soluţiile din portofoliul nostru de produse care corespund exact nevoilor dumneavoastră – pentru protecţia prin asigurare şi consolidarea averii, pentru asigurarea de pensie şi propria locuinţă. Ca să vă puteţi simţi bine ştiind că sunteţi pregătit optim pentru viitor şi ca să puteţi spune liniştit.
Gemacon a fost constituită şi este condusă de un profesionist, membru ACCA (Asociaţia Contabililor Autorizaţi din Marea Britanie), cu experienţă vastă în: servicii financiare (bănci, analiză şi management financiar), servicii profesionale (audit, contabilitate, taxe internaţionale, fuziuni, lichidări), administrare de afaceri (manager de proiect, diverse poziţii manageriale, administrator). GEMACON îşi propune să îşi pună experienţa şi expertiza în slujba obiectivelor de afaceri ale clienţilor săi. GEMACON doreşte să dezvolte soluţii profesioniste viabile pentru problemele de afaceri tot mai complexe ale companiilor româneşti, în următoarele zone de interes: Analiză financiară, Bugetare şi previzionare, Studii de fezabilitate şi planuri de afaceri, Evaluarea şi structurarea finanţărilor existente şi/ sau noi, Asigurarea relaţiei cu finanţatorii, Management de proiect, Risk Management, Audit intern, Alte servicii de consultanţă.
Societatea este fondata de catre doi asociati cu vasta si indelungata experienta profesionala in domeniul contabil, avand certificari ale asociatiilor profesionale: CECCAR -expert contabil judiciar, CCFR -consultant fiscal judiciar, ANEVAR -expert evaluator de intreprinderi. Clientii societatii sunt persoane fizice, persoane fizice autorizate, societati civile si societati comerciale avand obiect de activitate: prestari de servicii (IT, proiectare, juridice, cosmetica, telefonie, securitate, s.a.); constructii; transporturi; comert angro si en-detail (materiale de constructii, s.a.) ; productie (mobila, tipografie, echipamente IT, s.a.); agricultura, s.a. , carora le sunt prestate SERVICII IN DOMENIUL FINANCIAR-CONTABIL SI FISCAL: Servicii de “Start up” • Asistenţă la înfiinţarea companiei, prin acordarea de consultanţă în ceea ce priveşte alegerea celei mai bune opţiuni din punct de vedere fiscal şi contabil, consultanţă pentru întocmirea unui plan de afaceri şi furnizarea de informaţii necesare procesului de decizie; • întocmirea documentaţiei pentru obţinerea de credite bancare; • Asistenţă în procesul de recrutare si administrare a personalului. Organizarea funcţiei contabile • Organizarea funcţiei contabile ; • Implementarea unui sistem contabil în măsură să funizeze informaţii utile indiferent de politicile contabile şi cerinţele de raportare (menţinerea în paralel a unui sistem de raportare statutar, către management şi grup); • Implementarea de metode şi proceduri contabile; • Analiza fluxului informational contabil; Tinere de contabilitate si întocmirea declaratiilor fiscale, jurnalelor contabile, situatiilor financiare statutare si asistenţă contabilă periodică (lunar/ trimestrial/ semestrial/anual) • Prelucrarea documentelor primare, întocmirea balanţelor de verificare şi completarea registrelor contabile obligatorii; • Intocmirea ordinelor de plată pentru impozite, taxe şi alte vărsăminte; • obţinerea certificatelor de atestare fiscală; • Intocmirea si depunerea raportării semestriale şi a bilanţului contabil, si a declaraţiilor fiscale cerute de legislaţia în vigoare; • Configurarea şi pregătirea raportărilor către management sau către grup; • Retratarea conturilor statutare conform IAS/ IFRS sau US GAAP. Consultanţă financiar-contabilă şi fiscală on line • Consultanţa cu privire la reglementările fiscale şi contabile aplicabile companiei şi tranzacţiilor specifice; • Asistenţă pe parcursul controalelor fiscale, inclusiv la cele pentru recuperare de TVA; • Consultanţă privind aplicarea normelor şi regulamentelor BNR; • Consultanţă în interpretarea şi întelegerea situaţiilor financiare. Salarizare • Servicii de salarizare; • Întocmirea si depunerea statelor de plata si a declaratiilor fiscale; • Întocmirea si înregistrarea contractelor individuale de munca / actelor aditionale si Deciziilor incheiate intre societate si angajatil sai; • Alte aspecte privind dreptul muncii (Contractul colectiv de munca, Regulamentul de Ordine Interloara, completarea Registrului de evidenta a salariatilor, atestatele medicate, etc.) EXPERTIZE CONTABILE JUDICIARE SI EXTRAJUDICIARE EVALUARI PATRIMONIALE.
Taxpedia este singura firma din Romania care interpreteaza intreaga legislatie conform ultimelor modificari ale Codului Fiscal 2010, a normelor si a ordinelor. Prin iTax Taxpedia ofera clientilor sai in mod automat, solutii pentru orice speta se prestare sau primire servicii. Afli: Persoana obligata la plata si tara in care se datoreaza TVA, modalitatea de plata, obligatii de inregistrare, scutiri, rambursare, drept de deducere, declaratii 390 si 394 si operatiuni in afara sferei TVA. Pe site si pe forum gasiti noutati cu privire la taxe si TVA.
Suntem o echipa de tineri profesionisti in domeniul juridic si economic dedicata clientilor nostri. Problemele clientilor nostri sunt tratate si rezolvate de tineri daruiti profesiei lor ce lucreaza in departamentele firmei noastre de consultanta pentru a gasi solutii potrivite pentru succesul afacerii dvs. Suntem o echipa cu experienta in domeniul de infiintari firme, infiintari societati comerciale tip SRL si alte forme juridice de organizare, precum si asociatii, fundatii, intreprinderi individuale, PFA, intreprinderi familiale, precum si domeniul financiar contabil. Oferim solutii pentru infiintari firme in timp util si la preturi corecte ! Pentru noi conteaza timpul, banii si increderea clientului pentru a putea crea o relatie profesionala pe termen lung. Va multumim ca ati ales sa lucrati cu echipa noastra.