Societatea Comercială Maria Securitate S.R.L. s-a constituit pentru a funcționa, in primul rand, ca serviciu extern de prevenire și protecție in domeniul securității și sănătății in muncă, avand ca obiect principal de activitate cod CAEN 7490 - alte activități profesionale, științifice și tehnice n.c.a. De asemenea, ca domenii și activități auxiliare, societatea mai are inscrise in "Actul Constitutiv" codurile 8425 - activități de luptă impotriva incendiilor și de prevenire a acestora și 8559 - alte forme de invățămant n.c.a. Societatea are asociat unic, un singur administrator, acesta fiind și conducătorul serviciului de prevenire și protecție. Gabriel Silviu Țuțuianu, conducătorul serviciului extern de prevenire și protecție in domeniul securității și sănătății in muncă, este absolvent al Academiei Tehnice Militare și licențiat in inginerie profilul "geniu" al Universității Naționale de Apărare "Carol I" cu diplomă de master in domeniul "stiințe militare și informații", programul de studii "securitate și apărarea", al cursului postuniversitar organizat de "Centrul de perfecționare in asigurarea calității și certificarea auditorilor" din "Universitatea Politehnică București" - "Auditul securității, sănătății in muncă și evaluarea riscurilor", absolvent al cursurilor de formare profesionala a adulților pentru ocupațiile de "specialist in domeniul securității și sănătății in munca, cadru tehnic cu atribuții in domeniul prevenirii și stingerii incendiilor și formator. Experiența dobandită atat in mediul militar cat și in cel civil in domeniul tehnico-ingineresc, in cele ale protecției muncii, apărării impotriva incendiilor, ISCIR și metrologiei legale, precum și ca formator pentru cursurile de securitate și sănatate in muncă organizate in cadrul proiectului cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013, Axa prioritară 6 "Promovarea incluziunii sociale", relevă competența profesională a acestuia. Principalele activități prestate sunt cele descrise de art. 15(1) alin. 1-33, Cap. III, din H.G. 1425/2006, actualizată, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății in muncă nr. 319/2006, precum și de art. 27(1) alin. a-f, Cap. II, din Legea nr.307/2006, actualizată, privind apărarea impotriva incendiilor.
Societatea Marprom Serv SRL, prin personalul specializat in domeniul securitatii si sanatatii in munca, situatii de urgenta si protectia mediului, va ofera urmatoarele servicii: 1. servicii de prevenire si protectie in domeniul securitatii si sanatatii in munca, in conformitate cu cerintele legale aplicabile; 2. servicii privind gestionarea situatiilor de urgenta si de aparare impotriva incendiilor, in conformitate cu cerintele legale aplicabile; 3. servicii de gestionare si evidenta a deseurilor pentru indeplinirea obligatiilor prevazute de OUG 92/2021 privind regimul deseurilor, specifice activitatilor desfasurate de catre societatea dumneavoastra; 4. intocmirea documentatiei de obtinere a autorizatiei de mediu, revizuire si viza anuala; 4. documentatie si audit intern Calitate- Mediu-SSM pentru implementarea sistemului de management al Calitatii- Mediului- Sanatatii si Securitatii in Munca, conform standardelor SR EN ISO 9001:2015, SR EN ISO 14001:2015 si SR ISO 45001: 2018;
Aerosting este o companie noua pe piata, insa in cadrul acesteia activeaza personal cu o experienta de peste 15 ani in domeniu, experienta castigata prin activitate profesionala la firmele producatoare de stingatoare. Specialistii nostri desfasoara activitati de proiectare si productie pentru accesorii P.S.I. care se importau in trecut la costuri ridicate, venind astfel in sprijinul beneficiarilor interni dar si al furnizorilor de echipamente P.S.I. cu care intretinem si dezvoltam relatii de colaborare fructuoase.
Asiguram prin societatea noastra Gimar Stingserv SRL , autorizata ISU si ISO 9001,2001 ,verificarea, repararea si incarcarea stingatoarelorde incendiu, de orice tip omologat, utilizand piese, subansamble si produse de stingere originale Gimar Stingserv SRL asigura verificarea anuala a stingatoarelor si de asemenea furnizeaza o gama variata de stingatoare de incendiu si materiale PSI , inclusiv hidranti (interiori, subterani si supraterani ), printre beneficiari aflandu-se centre comerciale, hoteluri si cladiri de birouri (America House, Turn BRD , Kaufland, Mobexpert, Hotel Bucuresti,Bucharest Business Park, Citroen, Porche , etc , carora ,de asemenea , le asiguram si verificarea anuala a stingatoarelor. Produsele oferite de societatea noastra sunt omologate conform legislatiei in vigoare in Romania si/sau CE si sunt fabricate in tara, in Asia si Europa de firme cu traditie in domeniu.
Consultanta legislativa si prestari servicii in domeniul securitatii si sanatatii in munca, conform prevederilor Art. 15 (1) din Normele Metodologice de aplicare a Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin HG 1425/2006, in calitate de Serviciu Extern de prevenire si protectie. -identificarea pericolelor si intocmirea evaluarii de riscuri pentru fiecare loc de munca/ post de lucru; -intocmire a planului de prevenire si protectie in urma evaluarii factorilor de risc; -intocmire a instructiunilor proprii; -intocmire tematici de instruire, pentru toate fazele de instructaj (introductiv general,la locul de munca si periodic); -supravegherea starii de sanatate a lucratorilor; -consultanta de specialitate pentru cercetarea accidentelor de munca; -consultanta in relatia cu ITM; -actualizare permanenta a legislatiei. CONSULTANTA LEGISLATIVA SI PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SITUATIILOR DE URGENTA, conform prevederilor Ordinului 163/2007 pentru aprobarea Normelor Generale de aparare impotriva incendiilor. -intocmire plan de evacuare; -intocmire plan de interventie; -intocmire instructiuni specifice; -intocmire tematici de instruire; -efectuarea instructajului( introductiv general, la locul de munca si periodic); -consultanta de specialitate pentru apararea impotriva incendiilor; -consultanta de specialitate in relatia cu ISU ( Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta); -exercitii si demonstratii practice; -intocmirea actelor de autoritate PSI; -actualizare permanenta a legislatiei. EVALUAREA NIVELULUI DE RISC/SECURITATE la locurile de munca conform prevederilor Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 si a standardelor OHSAS 18001 si OHSAS 18002 in vederea implementarii sistemului de management integrat calitate, mediu, securitate.
Sc. Iasiro Prest Srl. Iasi vine in sprijinul intreprinzatorilor oferind un pachet de servicii complete, realizate de personal calificat, care sa inlesneasca derularea activitatilor si afacerii dumneavoastra. Multe societati au descoperit deja ca abordarea acestor domenii, intr-un mod specific locului lor de munca, permite angajatorilor si angajatilor sa obtina rezultate mai bune pentru ei insisi, pentru afacere si pentru clientii lor. De aceea va stam la dispozitie cu personal calificat si servicii de calitate la preturi accesibile. - Consultanta in Domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (Protectia Muncii). - Consultanta in Domeniul Situatiilor de Urgenta (P.S.I.). - Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala. - Panouri de semnalizare conform H.G. 971/2006. Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa ne contactati.
Ofertă: - Servicii de bază pentru activitatea de securitate şi sănătate în muncă: 1. Identificarea tuturor deciziilor care trebuiesc date pe persoane în acest domeniu pentru a asigura o bună organizare a activităţii respectând totodată şi principiile de bază ale legislaţiei; 2. Realizarea unui plan şi a unui grafic de instruire a angajaţilor atât din punct de vedere legislativ cât şi din punct de vedere al condiţiilor de prioritizare cerute de angajator; 3. Realizarea instruirii faptice la data convenită prin graficul de instruire şi apropat de angajator; 4. Completarea fişelor de instruire conform legislaţiei în vigoare; 5. Demersurile privind anunţarea în termenul legal a Inspecţiei Muncii cât şi Direcţiei de Accidente de Muncă şi Boli Profesionale, a tuturor accidentelor de muncă. -Servicii de Supravegherea şi Verificarea Tehnică Instalaţiilor - RSVTI: 1. Identificarea şi înregistrarea echipamentelor/ instalaţiilor din domeniul ISCIR, precum şi transmiterea acestor date spre înregistrare la Inspecţia Teritorială ISCIR de care aparţine; 2. Supravegherea lucrărilor de întreţinere şi reparaţie a echipamentelor/instalaţiilor din domeniul ISCIR pe care le au în evidenţă, să fie efectuate cu respectarea prescripţiilor tehnice de către persoane juridice autorizate ISCIR; 3. Asigurarea urmăririi şi pregătirii instalaţiilor / echipamentelor pentru verificări tehnice oficiale şi după caz, participarea activă la efectuarea lor, procese verbale de verificare tehnică şi examinare în mod regulat a registrului de evidenţă a funcţionării echipamentelor/instalaţiilor. -Servicii Profesionale de Consultanţă şi Audit în Domeniul Standardelor ISO: 1. Consultanţă în implementarea sistemelor de management integrat; 2. Sistem de management al calităţii ISO 9001:2008; 3. Sistem de management de mediu SR EN 14001:2005; 4. Sistem de management al sănătăţii şi securităţii ocupaţionale OHSAS 18001:2007; 5. Responsabilitate Socială SA 8000.
Consultanta in protectia muncii si psi-situatii de urgenta Societatea noastra este abilitata de inspectoratul teritorial de munca Bucuresti. Societatea noastra va pune la dispozitie urmatoarele servicii: - Servicii de securitate-sanatate in munca - SSM(Protectia muncii). - Servicii de situatii de urgenta - PSI. Pentru serviciile de Securitate-Sanatate in Munca, oferim: a�� Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in conformitate cu cerintele Legii nr.319/2006-art.7 (4) lit. a; art.12(1) lit.A si H.G.1425/2006 art 15 pct.1; a�� Intocmire documentatie SSM in conformitate cu prevederile H.G.1425/2006 art.15; a�� Efectuarea Instruirii Introductiv Generale la toate categoriile de personal; a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii la locul de munca in conformitate cu cerintele legale; a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii periodice si testarii lucratorilor in conformitate cu cerintele legale a�� Audit periodic in conformitate cu cerintele legale; a�� Asistenta tehnica pentru organizarea, dupa caz, a Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca si Serviciului Intern de Prevenire si Protectie. (Pentru un numar de peste 50 de angajati); a�� Participarea la cercetarea evenimentelor conform competentelor prevazute de HG 1425; Pentru serviciile de Situatii de Urgenta - PSI, oferim: a�� Identificarea si evaluarea riscului de incendiu conform legii 307/2006 art.19; a�� Intocmirea documentatiei de organizare in caz de incendiu si protectie civila; a�� Realizarea planului de evacuare; a�� Realizarea tematicii anuale de instructaj; a�� Plan de interventie; a�� Efectuarea Instruirii Introductiv Generale la toate categoriile de personal (conform OMAI 786/2005); a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii la locul de munca in conformitate cu cerintele legale (conform OMAI 786/2005); a�� Asistenta tehnica in vederea efectuarii instruirii periodice si testarii lucratorilor (conform OMAI 786/2005); a�� Audit periodic conform OMAI 163/2007; a�� Exercitii de evacuare; a�� Reprezentare la inspectii ale autoritatilor.
Suntem o echipa motivata si tanara aflata intr-un proces consultativ permanent menit sa ofere cele mai bune solutii in domeniul resurselor umane si protectiei muncii pentru clientii nostri. Succesul solutiilor noastre consta in relatia de incredere dezvoltata cu clientii, dar si din pretuirea valorilor ca sinceritatea, parteneriatul de lunga durata, dinamismul, confidentialitatea. Ne bazam pe externalizarea serviciilor de resurse umane si protectia muncii ca fiind unica varianta capabila sa produca o specializare riguroasa si eficienta. Raspundem asteptarilor clientilor nostri intr-o maniera inovativa, practica si orientata spre rezultate si propunem solutii personalizate si accesibile in functie de caracteristicile si realitatile fiecarei societati in parte.
Prestari servicii pentru: - Organizarea activitatii de Securitate si Sanatate in Munca in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare; - Identificarea si Evaluarea factorilor de risc de accidentare si/sau imbolnavire profesionala - Intocmirea Planului de prevenire si protective - Cercetarea accidentelor cu incapacitate temporara de munca - Coordonarea de securitate si sanatate pentru santierele temporare si mobile In afara acestor servicii societatea noastra mai poate asigura: - Consultanta in domeniul Situatiilor de Urgenta (PSI); - Cnsultanta in domeniul ISCIR; - Consultanta in vederea certificarii sistemelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000/HACCP. Multumim! Site: www.xac.ro
Prezenta de 30 de ani pe piata serviciilor abilitate de securitate si sanatate in munca (protectia muncii) si situatii de urgenta (PSI); Suntem o echipa stabila de 9 specialisti plus colaboratori in toata tara, in domeniile sus amintite si domenii complementare, conform organigramei atasate; Asiguram conformitatea cu cerintele legale, prevenim evenimentele nedorite (accidente de munca, boli profesionale, incendii), cercetam accidentele de munca, in caz ca survin, asiguram o comunicare profesionista cu autoritatile, formam specialisti.
Protectia muncii reprezinta ansamblul de actiuni si masuri pentru prevenirea riscurilor profesionale, protectia sanatatii si securitatea lucratorilor, pentru eliminarea factorilor de risc si accidentare[1] prin informarea, consultarea, instruirea, protejarea lucratorilor si a reprezentantilor lor.[2] In Romania, masurile de protectia muncii sunt reglementate prin Legea securitatii si sanatatii in munca[2] si a normelor de aplicare a acesteia [3], norme de protectia muncii [4] si instructiuni specifice de securitate si sanatate in munca[5]. Toate societatile comerciale sunt obligate sa asigure angajatilor lor conditiile necesare impuse de lege cu privire la Protectia Muncii. In cazul in care societatile nu detin toata documentatia necesara, iar angajatii nu sunt instruiti specific cu privire la activitatea pe care o depun, angajatorul risca sa fie amendat. Serviciile de protectia muncii pot fi realizate in cadrul unei societati comerciale fie de catre un angajat certificat in acest sens, fie de catre un serviciu extern[6] de protectia muncii, abilitat de catre Inspectoratul Teritorial de Munca.
Oferim consultanta in domeniul SSM, SU, Protectia Muncii si PSI. Elaboram pachetul complet pentru orice companie, documentatie SSM si SU, Evaluarea Riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala, planuri de evacuare, organizarea apararii impotriva incendiilor, instructaje, semnalizari SSM SU truse de prim ajutor, stingatoare, instructiuni proprii, dispozitii, tematici, registre.
Servicii de verificare PRAM a instalatiilor electrice si a sistemelor de paratrasnet. Servicii de consultanta, proiectare si executie instalatii electrice cat si sisteme IT, securitate si suprapraveghere.
Pregatirea si instruirea in domeniul securitatii muncii este parte componenta a pregatirii profesionale si are ca scop insusirea cunostintelor si formarea deprinderilor de securitate pentru un mediu de munca mai sigur.
ICBC Smart Point Srl din Piatra Neamt va ofera servicii complete pentru implementarea RGPD, servicii DPO extern, cursuri DPO, Analize Risc la Securitate Fizica, consultanta in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca si Situatii de Urgenta, contabilitate, management afaceri, consultanta marketing on-line, consultanta in securitate informatica in judetele Neamt, Bacau, Iasi, Suceava.
Firma a fost infiintata in anul 2011, ocupandu - se initial numai de servicii externe de securitate si sanatate in munca. Anul 2011 a fost un an de inceput si de testare a pietei in acest domeniu, la sfarsitul lui, firma avand un portofoliu de 6 clienti. Experienta acumulata a determinat administratorul sa largeasca paleta de servicii oferite; astfel, pe parcursul anilor au fost obtinute autorizatiile necesare pentru urmatoarele activitati: cadru tehnic P.S.I., operator Responsabil cu Supravegherea si Verificarea Tehnica a Instalatiilor (instalatii supuse reglementarilor I.S.C.I.R.), coordonator de securitate si sanatate in munca pentru santiere mobile. In acest moment firma asigura toata gama de prestari de servicii suport pe linia securitatii si sanatatii in munca, situatii de urgenta si ISCIR necesare unei firme mici si mijlocii. Firma actioneaza in arealul judetelor Buzau, Ialomita, Bucuresti. Clientii firmei au ca obiecte de activitate o paleta foarte larga: administratie, agricultura, invatamant, cresterea animalelor, comert, securitate, transporturi, birouri, etc.
Coprojecting System Srl a fost infiintata in anul 2018, este autorizata de Centrul National pentru Securitate la incendiu si Protectie civila - pentru efectarea lucrarilor de Proiectare a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor. Comercializam mijloace si piese din domeniul apararii impotriva incendiilor. Verificarea, reincarcarea si repararea stingatoarelor se efectueaza cu cea de-a doua societate a noastra FORM CONSULT S.R.L. autorizata de IGSU BUCURESTI prin Autorizatia Nr. 6353 din 05.10.2016. Verificarea instalatiei de hidranti interori se efectueaza de catre a doua societate a noastra FORM CONSULT S.R.L. autorizata de IGSU BUCURESTI prin Autorizatia Seria A Nr. 6903 din 05.04.2017.
InteraDDD vine in ajutorul tau rezolvand problemele cu daunatorii. Serviciile noastre includ tratamente personalizate pentru combaterea sobolanilor, soarecilor, insectelor si alte tipuri de daunatori, utilizand substante si echipamente de inalta performanta, in conformitate cu normele de siguranta si protectie a mediului.
Companie cu capital privat cu activitate in principal in judetul Arad. Seriozitatea si calitatea serviciilor este ceea ce ne defineste serviciile oferite sunt: - elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; - elaborarea programului de instruire-testare la nivelul unitatii; - elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii, precum si ale locurilor de munca/posturilor de lucru; - intocmirea unui necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca; - identificarea pericolelor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru; evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala; - elaborarea planului de prevenire si protectie; - propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca, ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemneaza in fisa postului, cu aprobarea angajatorului; - evidenta zonelor cu risc ridicat si specific (acolo unde este cazul); - stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca; - evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; - evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare; - evidenta posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic; - identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din unitate si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca; - prezentarea conducatorului de unitate a pachetului legislativ cu referire la reglementarile in domeniul securitatii si sanatatii in munca specifice activitatilor si riscurilor din unitate; - evidenta echipamentelor de munca, zonarea corespunzatoare; - intocmirea fiselor individuale de instructaj pentru sanatatea, securitatea si protectia muncii; - intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent; - intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea acestor activitati.