Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Consultanta - Servicii: 4069 companii
  • Recomand

Municipiul Bucuresti Servicii
  • Ghidul pe care l-am comandat, este bine structurat in ceea ce priveste subiectele.

Hunedoara Servicii
  • Thank you guys, for all the great work and for your devotion to our collaboration.

Cluj-napoca Servicii
  • Oameni profi si seriosi.

Mun.Cluj-Napoca Servicii
  • O echipa cu un bagaj de cunostiinte in econom

Lugoj Servicii
  • Super OK!!!

Cluj Napoca Financiar
  • Ok

Bucuresti Servicii
  • Ok  foarte multumit

Bucuresti Servicii
  • Recomandat de un prieten

Mun.Piatra Neamt Distribuitor
  • Voi dupa ce criterii ati ales firma de curatenie? Haideti sa vedem cateva lucruri de care trebuie sa tineti cont atunci cand alegeti o firma de curatenie in bloc pentru a face cea mai buna alegere: - Mergeti pe recomandari! Recomandarile nu dau niciodata gres. Daca 1, 2, 3, 10 persoane au fost multumite de serviciile unei anumite firme de curatenie in blocuri si o recomanda, cu siguranta isi fac treaba bine si sunt seriosi. - Nu va uitati (doar) la preturi. Foarte multe blocuri au tendinta sa se uite la listele de preturi si sa aleaga firmele care au cele mai mici preturi. Desi, oarecum logic, in realitate acest lucru este o greseala, deoarece in general firmele de curatenie care au cele mai mici preturi nu au clienti si nu au clienti datorita faptului ca nu au angajati seriosi etc etc. In primul rand alegeti cateva firme cu recomandari, verificati pentru servicile de care aveti nevoie, discutati cu ei pretul. Preturile firmelor de curatenie (cele care sunt afisate public) in general sunt negociabile pana la 30 chiar 40% in functie de mai multi factori precum frecventa operatiunilor, suprafata, gradul de murdarie, volumul de munca si nr. de scari etc. Asadar, aveti ocazia ca la o firma de curatenie in bloc profesionala sa primiti preturi finale mai bune decat la cele formate din 2 vecini si femeia de servici. - Chemati-i pentru o evaluare inainte de toate. Cele mai multe firme de curatenie, ofera o evaluare gratuita ceea ce inseamna ca se deplaseaza la sediul, locuinta, blocul dumneavoastra pentru a evalua volumul de munca necesar si a va face o oferta de pret. Acesta este cel mai bun prilej de a negocia dar mai mult de atat si de a cunoaste unul din reprezentantii firmei respective, doarece in general ei sunt cei care se deplaseaza si fac acest lucru. Aici curatenia nu doarme! Firma Curatenie Blocuri - oferta speciala pentru asociatia de proprietari, prestam numai prin contract si factura. Firmele de curatenie pentru asociatiile de proprietari au servicii rentabile - afla ce avantaje sunt la o astfel de colaborare. O asociatie de proprietari este infiintata pentru a fi in folosul comun al proprietarilor, dar administrarea acesteia nu este o misiune usoara. Domeniul este unul complex, motiv pentru care se impune nevoia de ajutor specializat. In zile moderne cand exista softuri complexe, cand gestionarea a ceea ce tine de o asociatie de proprietari se poate realiza mai usor, mai eficient, sunt tot mai cautate firmele ce pot oferi servicii de curatenie. Un exemplu este LUPULESCU ROBERT CURATENIE BLOCURI, firma specializata in ceea ce priveste domeniul de CURATENIE. In acest sens sunt puse la dispozitie servicii complete. Aflam care sunt acestea si ce avantaje rezulta dintr-o colaborare de genul : O parte importanta la o asociatie de proprietari este despre a verifica starea spatiilor comune, de a lua masuri, de a fi pe teren, in a verifica tot ce tine de confortul si calitatea traiului proprietarilor. Aici se include verificarea liftului, daca este cazul, a instalatiilor, a lucrarilor diverse ce se desfasoara. De asemenea, vor fi verificate indexurile de contoare, vor fi afisate listele de cheltuieli SI ACTIVITATEA DE CURATENIE PRIN BLOCURI. Datorita programelor moderne partea de contabilitate poate fi mai eficient sustinuta. Plata cheltuielilor lunare, calculul privind penalitatile, registrul de casa sau calcularea consumului de apa, calda si rece, sunt printre serviciile ce se includ la aceasta categorie. Este de la sine inteles ca acest aspect conteaza intrucat tine de corectitudinea pe care oricine o are ca si pretentie. In completare, servicii precum cele de incasare si gestionare a contributiilor este de asemenea parte din oferta de servicii ale celor care suplinesc misiunea, cu servicii profi, competente PENTRU CURATENIE BLOCURI.

Bucuresti Servicii
  • RCG Consulting Group propune servicii complete de consultanta, elaborarea cererilor de finantare, managementul proiectelor in vederea sprijinirii mediului de afaceri in accesarea finantarilor nerambursabile. Pe parcurs am dezvoltat servicii complementare noi, in vederea sprijinirii mai eficiente a clientilor nostri: consultanta pentru achizitii publice, formare profesionala, promovare si centru copiere.

Cluj Napoca Servicii
  • Asociatia nonprofit "Finanteaza Proiecte" a aparut din dorinta de a ajuta cat mai multi oameni sa isi indeplineasca visurile antreprenoriale sau din domeniul social-caritabil. Ajutorul acordat este unul concret, respectiv accesul la un sistem modern si performant de finantare a proiectelor - Platforma de Crowdfunding, precum si acordarea de consultanta pentru afaceri si marketing, indispensabile pentru orice proiect de succes. Grupul de specialisti care au pus bazele acestei Asociatii la finalul anului 2019 au atat experienta cat si expertiza necesare crearii celei mai dinamice comunitati de business si de activitati sociale si caritabile a romanilor de pretutindeni. Scopul declarat al Asociatiei Finanteaza Proiecte este acela de a ajuta cat mai multe persoane sa intocmeasca proiecte de afaceri si proiecte sociale-caritabile de calitate, carora le pune la dispozitie infrastructura tehnologica online necesara - Platforma de Crowdfunding, cu ajutorul careia sa-si poata promova eficient si profesionist proiectul in mediul online si offline, atragand banii necesari materializarii proiectelor. Ne propunem ca intr-un timp cat mai scurt miile de romani cu spirit antreprenorial si cu initiative caritabile sa se alature celor peste 2 Milioane (!) de intreprinzatori din toata lumea (printre care si cateva sute de romani) care si-au vazut visul cu ochii, beneficiind de oportunitatile oferite de sistemul Crowdfunding. Asociatia Finanteaza Proiecte atrage fonduri atat pentru derularea unor proiecte proprii, cat, mai ales, pentru a directiona fonduri catre persoane fizice si diferite entitati juridice (ONG-uri, comunitati etc) care fac dovada ca au in plan sau deruleaza deja proiecte cu impact social sau in zona de busines. Platforma de Crowdfunding reuneste, pe de o parte, proiecte de business si proiecte sociale/caritabile, iar de cealalta parte, un numar mare de potentiali donatori si finantatori pentru aceste proiecte, formand astfel o mare comunitate de oameni cu initiativa care au ca punct comun incurajarea si dezvoltarea culturii civice si antreprenoriale din Romania. Deviza Asociatiei noastre este "Bani romanesti pentru afaceri si proiecte romanesti!"

Bucuresti Servicii
  • Oferim servicii si solutii tip CRM, ERP, SFA pentru companii din diverse domenii de activitate si software adaptate fiecarui client si nevoilor interne. Solutiile oferite de catre noi sunt de ultima generatie si personalizate.

Municipiul Cluj-Napoca Servicii
  • Stadera Consultanta de Mediu face parte din "Grupul Stadera", grup cu o activitate larga in domeniul de mediu, epurare, consultanta, cat si in domeniul agro zootehnic, prin importuri/exporturi de echipamente agricole si neagricole, livestock, bauturi alcoolice si carne. Servicii Oferite de Stadera Consultanta de Mediu Servicii profesionale de consultanta de mediu, Audituri de Mediu, Consultanta pentru gestiunea deseurilor, expertiza de mediu si management pe probleme de mediu. Oferim servicii de consultanta de mediu: specialistul Manager de Mediu devine colaboratorul si reprezentatul dumneavoastra direct (one-to-one), in rezolvarea tuturor solicitarilor privind protectia mediului, obtinerea tuturor documentatiilor, autorizatiilor de mediu, necesare desfasurarii activitatilor. Echipa Stadera are capacitatea realizarii unui pachet integrat audit control pe probleme de mediu. In momentul completarii unui audit-control, compania dumneavoastra va sti unde sa actioneze pentru a-si solutiona cele mai stringente probleme de mediu cu care se confrunta. Stadera realizeaza studii de mediu: Rapoarte de mediu, Rapoarte de impact mediu, Bilant de mediu, Rapoarte de amplasament, Evaluare Adecvata. Elaborarea si Analiza documentatiilor aferente Sistemelor de Management de Mediu din cadrul Organizatiilor; Obligatii AFM/obligatii fondul de mediu-Contributii/Taxe/Penalitati; Coordonarea procesului de gestionare si control al inregistrarilor de mediu la nivelul anumitor companii; Instruiri pe teme de mediu in randul angajatilor; Asigurarea serviciilor de Outsourcing pentru zona de Environment si Waste Management; Implementarea serviciilor de mediu si interconectarea reglementarilor de mediu cu specificul activitatilor de mediu; Elaborarea campaniilor de constientizare a importantei Mediului la nivel organizational; Sprijin in organizarea Auditurilor de tip GREEN, Conformari de Mediu; Asigurarea documentelor de raspuns in relatia interinstitutionala; Asigurarea sprijinului in elaborarea actelor/adreselor de raspuns pentru autoritatile de mediu; Servicii integrate de Management, Pilotare, Service-Mentenanta pentru Sisteme de Epurare/Preepurare Externalizarea si preluarea responsabilitatii de mediu la nivel organizational.

Sibiu Servicii
  • EHS-Prevention Srl va ofera servicii de consultanta tehnica in domeniile: Securitatii si Sanatatii in Munca (SSM)- Protectia Muncii - Intocmirea documentatiei tehnice necesare functionarii din punct de vedere al Protectiei Muncii - Instructiuni proprii, generale si la locul de munca de Securitate si Sanatate in Munca - Plan de prevenire si protectie ; - Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire ; - fisele de expunere a factoriilor de risc; - Intocmirea tematicii periodice de instruire - Decizii privind efectuarea instructajelor si a masurilor interne pe linie de SSM - Operarea fiselor de instruire individuale pe linie de - documentatia tehnica SSM, etc. Servicii in domeniul Situatiilor de Urgenta - Prevenirea si Stingerea Incendiilor si Protectiei Civile: - documentatia de autoritate PSI; - evaluarea riscurilor profesionale; - planul de evacuare; - planul de interventie; - fisele de expunere la factorii de risc; - elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire; - elaborarea si completarea periodica a fiselor de instruire SSM si PSI, etc Servicii in domeniu Protectiei Mediului Dosar de gestiune a deseurilor identificate, documentele justificative ale predarii deseurilor, contractele cu operatorii economici autorizati pentru colectarea/valorificarea/eliminarea deseurilor; Intocmirea raportarii anuale a deseurilor si depunerea acestuia la Agentia pentru Protectia Mediului; Reprezentarea societatii dvs. in relatia cu autoritatile de control; Consultanta in vederea identificarii agentilor economici specializati pentru colectarea deseurilor, si efectuarii analizelor specifice solicitate prin actele de reglementare (apa, aer, sol, zgomot); Servicii ISCIR operator RSVTI - responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor sub presiune si de ridicat din Iasi Autorizari iscir :stivuitor, nacela, ascensor, elevator, autoclave, pod rulant, scari rulante Autorizari interne a personalului care deserveste instalatiile sub incidenta ISCIR; Verificari PRAM pentru spatii comerciale, birouri, spatii de productie si locuinte, unde verificam : -rezistenta de dispersie prizelor de pamant ; -rezistenta de izolatie cu tensiune marita (pana la 1000 V) ; -verificari la sistemul paratrasnet ; Servicii de Medicina Muncii - examinare medicala si psihologica - prin care se identifica factorii de risc din cadrul fiecarui loc de munca, se evalueaza particularitatile acestuia si se stabileste daca angajatul poate fi incadrat pe acel post.

Iasi Servicii
  • Transisud Grup este un grup de specialisti, un grup de firme, format din: Transisud Consulting SRL: Firma specializata in domeniul sudarii si debitarii manuale: - comercializarea de echipamente pentru sudare noi si second-hand; - comercializarea de consumabile si piese de schimb aferente; - upgrade-uri de echipamente, inclusiv prin serviciul de "buy-back"; - servicii de laborator: incercari mecanice, analize metalografice; - service specializat - scoala de sudori - centru de evaluare si autorizare sudori Oxytech Services Firma specializata in domeniul debitarii mecanizate : - service specializat - montarea masinilor CNC - intretinere echipamente - consumabile, piese de schimb si accesorii - scoala de operatori Firma exclusiv comerciala in domeniul materialelor de adaos folosite la sudare. Societate autorizata CNFPA si ISCIR pentru organizarea cursurilor: - de specializare sudori - programe de instruire in vederea atestarii ISCIR pentru modul RTS

Cluj Napoca Importator
  • Oceanografica Srl cu sediul in Agigea, Constanta, pe litoralul romanesc al Marii Negre este o companie mica privata, fondata in anul 2011, specializata in cercetarea marina, oceanografie si inginerie marina, meteorologie marina, economie, management, educatie si invatamant, proiecte, etc.

Constanta Producator
  • Industrial Trading Srl a fost fondata in anul 2003, ca firma de consultanta, in domeniul managementului industrial. Experienta noastra manageriala ne-a dat posibilitatea de a oferi servicii de consultanta pentru: management interimar, management de proiect, vanzari si marketing, achizitii.

Turda Servicii
  • Serviciile oferite de noi sunt executate de un grup de consilieri juridici definitivi si experti contabili, membri ai Colegiului Consilierilor Juridici Bucuresti, CECCAR, Camerei Consultantilor Fiscali, precum si ai Camerei Auditorilor Financiari din Romania, cu o experinta indelungata in fiecare domeniu cuprins in ofertele noastre de servicii. Scopul nostru este acela de a oferi servicii societatilor de tip IMM,aflate in plina dezvoltare, sustinand acesta crestere atat prin rezolvarea cu promtitudine si in mod profesionist a problemelor cu care suntem sesizati, cat si printr-o serie de avantaje de ordin economico-financiar si organizatoric, care duc la o eficientizare a activitatilor desfasurate prin externalizarea acestor servicii. Doriti sa beneficiati de serviciile atat a unui consilier juridic cu experinta cat si a unui expert contabil autorizat,fara a avea grija achitarii impozitelor datorate de societatea dumneavoastra in calitate de angajator? Incheierea unui contract de asistenta legala permanenta pentru suplinirea angajarii consilierului juridic si a unui contract de prestarii servicii contabile pentru suplinirea angajarii unui economist, va rezolva aceasta problema avand totodata la dispozitie serviciile unor specialisti.

Bucuresti Servicii
  • Oferim in Targu Jiu, Gorj sau in tara, servicii de contabilitate, salarizare personal, expertize contabile si fiscale judiciare si extrajudiciare, consultanta fiscala, infiintari firme, intocmire dosar TVA - declaratia 088, carduri DKV, rambursari TVA, impreuna cu o echipa profesionala, prompta si competenta. Aspectul care pe noi ne caracterizeaza ca si firma de contabilitate, cu o echipa formata din 8 profesionisti, este faptul ca deciziile sunt luate in timp real, informatia cand este transmisa, nu este pierduta pe trepte ierarhice, si astfel actiunile sunt prompte si direct raspunzatoare. Fiecare persoana raspunde de segmentul sau de activitate, dar per total suntem un tot unitar.

Targu Jiu Servicii