Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Rating minim
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Consultanta - Servicii: 4057 companii
  • Ghidul pe care l-am comandat, este bine structurat în ceea ce privește subiectele.

  • Thank you guys, for all the great work and for your devotion to our collaboration.

  • Voi dupa ce criterii ati ales firma de curatenie? Haideti sa vedem cateva lucruri de care trebuie sa tineti cont atunci cand alegeti o firma de curatenie in bloc pentru a face cea mai buna alegere: - Mergeti pe recomandari! Recomandarile nu dau niciodata gres. Daca 1, 2, 3, 10 persoane au fost multumite de serviciile unei anumite firme de curatenie in blocuri si o recomanda, cu siguranta isi fac treaba bine si sunt seriosi. - Nu va uitati (doar) la preturi. Foarte multe blocuri au tendinta sa se uite la listele de preturi si sa aleaga firmele care au cele mai mici preturi. Desi, oarecum logic, in realitate acest lucru este o greseala, deoarece in general firmele de curatenie care au cele mai mici preturi nu au clienti si nu au clienti datorita faptului ca nu au angajati seriosi etc etc. In primul rand alegeti cateva firme cu recomandari, verificati pentru servicile de care aveti nevoie, discutati cu ei pretul. Preturile firmelor de curatenie (cele care sunt afisate public) in general sunt negociabile pana la 30 chiar 40% in functie de mai multi factori precum frecventa operatiunilor, suprafata, gradul de murdarie, volumul de munca si nr. de scari etc. Asadar, aveti ocazia ca la o firma de curatenie in bloc profesionala sa primiti preturi finale mai bune decat la cele formate din 2 vecini si femeia de servici. - Chemati-i pentru o evaluare inainte de toate. Cele mai multe firme de curatenie, ofera o evaluare gratuita ceea ce inseamna ca se deplaseaza la sediul, locuinta, blocul dumneavoastra pentru a evalua volumul de munca necesar si a va face o oferta de pret. Acesta este cel mai bun prilej de a negocia dar mai mult de atat si de a cunoaste unul din reprezentantii firmei respective, doarece in general ei sunt cei care se deplaseaza si fac acest lucru. Aici curatenia nu doarme! Firma Curatenie Blocuri - oferta speciala pentru asociatia de proprietari, prestam numai prin contract si factura. Firmele de curatenie pentru asociatiile de proprietari au servicii rentabile - afla ce avantaje sunt la o astfel de colaborare. O asociatie de proprietari este infiintata pentru a fi in folosul comun al proprietarilor, dar administrarea acesteia nu este o misiune usoara. Domeniul este unul complex, motiv pentru care se impune nevoia de ajutor specializat. In zile moderne cand exista softuri complexe, cand gestionarea a ceea ce tine de o asociatie de proprietari se poate realiza mai usor, mai eficient, sunt tot mai cautate firmele ce pot oferi servicii de curatenie. Un exemplu este LUPULESCU ROBERT CURATENIE BLOCURI, firma specializata in ceea ce priveste domeniul de CURATENIE. In acest sens sunt puse la dispozitie servicii complete. Aflam care sunt acestea si ce avantaje rezulta dintr-o colaborare de genul : O parte importanta la o asociatie de proprietari este despre a verifica starea spatiilor comune, de a lua masuri, de a fi pe teren, in a verifica tot ce tine de confortul si calitatea traiului proprietarilor. Aici se include verificarea liftului, daca este cazul, a instalatiilor, a lucrarilor diverse ce se desfasoara. De asemenea, vor fi verificate indexurile de contoare, vor fi afisate listele de cheltuieli SI ACTIVITATEA DE CURATENIE PRIN BLOCURI. Datorita programelor moderne partea de contabilitate poate fi mai eficient sustinuta. Plata cheltuielilor lunare, calculul privind penalitatile, registrul de casa sau calcularea consumului de apa, calda si rece, sunt printre serviciile ce se includ la aceasta categorie. Este de la sine inteles ca acest aspect conteaza intrucat tine de corectitudinea pe care oricine o are ca si pretentie. In completare, servicii precum cele de incasare si gestionare a contributiilor este de asemenea parte din oferta de servicii ale celor care suplinesc misiunea, cu servicii profi, competente PENTRU CURATENIE BLOCURI.

  • Dixon Manager activeaza in domeniul "consultanta afacerilor si management". De asemenea oferim si consultanta tehnica, livrare si montaj impreuna cu partenerii nostrii in domeniul sistemelor de ventilatie in domeniile rezidential, comercial, industrial si recuperatoarelor de caldura pentru un aer mai curat. Compania ofera deasemenea program digital pentru intocmirea tuturor documentelor necesare unei firme in relatiile cu pertenerii externi, contracte din toate domeniile, corespondenta specifica, planuri de afaceri si multe altele necesare in afaceri cu partenerii straini din toata lumea.

  • Stadera Consultanta de Mediu face parte din "Grupul Stadera", grup cu o activitate larga in domeniul de mediu, epurare, consultanta, cat si in domeniul agro zootehnic, prin importuri/exporturi de echipamente agricole si neagricole, livestock, bauturi alcoolice si carne. Servicii Oferite de Stadera Consultanta de Mediu Servicii profesionale de consultanta de mediu, Audituri de Mediu, Consultanta pentru gestiunea deseurilor, expertiza de mediu si management pe probleme de mediu. Oferim servicii de consultanta de mediu: specialistul Manager de Mediu devine colaboratorul si reprezentatul dumneavoastra direct (one-to-one), in rezolvarea tuturor solicitarilor privind protectia mediului, obtinerea tuturor documentatiilor, autorizatiilor de mediu, necesare desfasurarii activitatilor. Echipa Stadera are capacitatea realizarii unui pachet integrat audit control pe probleme de mediu. In momentul completarii unui audit-control, compania dumneavoastra va sti unde sa actioneze pentru a-si solutiona cele mai stringente probleme de mediu cu care se confrunta. Stadera realizeaza studii de mediu: Rapoarte de mediu, Rapoarte de impact mediu, Bilant de mediu, Rapoarte de amplasament, Evaluare Adecvata. Elaborarea si Analiza documentatiilor aferente Sistemelor de Management de Mediu din cadrul Organizatiilor; Obligatii AFM/obligatii fondul de mediu-Contributii/Taxe/Penalitati; Coordonarea procesului de gestionare si control al inregistrarilor de mediu la nivelul anumitor companii; Instruiri pe teme de mediu in randul angajatilor; Asigurarea serviciilor de Outsourcing pentru zona de Environment si Waste Management; Implementarea serviciilor de mediu si interconectarea reglementarilor de mediu cu specificul activitatilor de mediu; Elaborarea campaniilor de constientizare a importantei Mediului la nivel organizational; Sprijin in organizarea Auditurilor de tip GREEN, Conformari de Mediu; Asigurarea documentelor de raspuns in relatia interinstitutionala; Asigurarea sprijinului in elaborarea actelor/adreselor de raspuns pentru autoritatile de mediu; Servicii integrate de Management, Pilotare, Service-Mentenanta pentru Sisteme de Epurare/Preepurare Externalizarea si preluarea responsabilitatii de mediu la nivel organizational.

  • EHS-Prevention Srl va ofera servicii de consultanta tehnica in domeniile: Securitatii si Sanatatii in Munca (SSM)- Protectia Muncii - Intocmirea documentatiei tehnice necesare functionarii din punct de vedere al Protectiei Muncii - Instructiuni proprii, generale si la locul de munca de Securitate si Sanatate in Munca - Plan de prevenire si protectie ; - Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire ; - fisele de expunere a factoriilor de risc; - Intocmirea tematicii periodice de instruire - Decizii privind efectuarea instructajelor si a masurilor interne pe linie de SSM - Operarea fiselor de instruire individuale pe linie de - documentatia tehnica SSM, etc. Servicii in domeniul Situatiilor de Urgenta - Prevenirea si Stingerea Incendiilor si Protectiei Civile: - documentatia de autoritate PSI; - evaluarea riscurilor profesionale; - planul de evacuare; - planul de interventie; - fisele de expunere la factorii de risc; - elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire; - elaborarea si completarea periodica a fiselor de instruire SSM si PSI, etc Servicii in domeniu Protectiei Mediului Dosar de gestiune a deseurilor identificate, documentele justificative ale predarii deseurilor, contractele cu operatorii economici autorizati pentru colectarea/valorificarea/eliminarea deseurilor; Intocmirea raportarii anuale a deseurilor si depunerea acestuia la Agentia pentru Protectia Mediului; Reprezentarea societatii dvs. in relatia cu autoritatile de control; Consultanta in vederea identificarii agentilor economici specializati pentru colectarea deseurilor, si efectuarii analizelor specifice solicitate prin actele de reglementare (apa, aer, sol, zgomot); Servicii ISCIR operator RSVTI - responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor sub presiune si de ridicat din Iasi Autorizari iscir :stivuitor, nacela, ascensor, elevator, autoclave, pod rulant, scari rulante Autorizari interne a personalului care deserveste instalatiile sub incidenta ISCIR; Verificari PRAM pentru spatii comerciale, birouri, spatii de productie si locuinte, unde verificam : -rezistenta de dispersie prizelor de pamant ; -rezistenta de izolatie cu tensiune marita (pana la 1000 V) ; -verificari la sistemul paratrasnet ; Servicii de Medicina Muncii - examinare medicala si psihologica - prin care se identifica factorii de risc din cadrul fiecarui loc de munca, se evalueaza particularitatile acestuia si se stabileste daca angajatul poate fi incadrat pe acel post.

  • Transisud Grup este un grup de specialisti, un grup de firme, format din: Transisud Consulting SRL: Firma specializata in domeniul sudarii si debitarii manuale: - comercializarea de echipamente pentru sudare noi si second-hand; - comercializarea de consumabile si piese de schimb aferente; - upgrade-uri de echipamente, inclusiv prin serviciul de "buy-back"; - servicii de laborator: incercari mecanice, analize metalografice; - service specializat - scoala de sudori - centru de evaluare si autorizare sudori Oxytech Services Firma specializata in domeniul debitarii mecanizate : - service specializat - montarea masinilor CNC - intretinere echipamente - consumabile, piese de schimb si accesorii - scoala de operatori Firma exclusiv comerciala in domeniul materialelor de adaos folosite la sudare. Societate autorizata CNFPA si ISCIR pentru organizarea cursurilor: - de specializare sudori - programe de instruire in vederea atestarii ISCIR pentru modul RTS

  • Oceanografica Srl cu sediul in Agigea, Constanta, pe litoralul romanesc al Marii Negre este o companie mica privata, fondata in anul 2011, specializata in cercetarea marina, oceanografie si inginerie marina, meteorologie marina, economie, management, educatie si invatamant, proiecte, etc.

  • Industrial Trading Srl a fost fondata in anul 2003, ca firma de consultanta, in domeniul managementului industrial. Experienta noastra manageriala ne-a dat posibilitatea de a oferi servicii de consultanta pentru: management interimar, management de proiect, vanzari si marketing, achizitii.

  • Serviciile oferite de noi sunt executate de un grup de consilieri juridici definitivi si experti contabili, membri ai Colegiului Consilierilor Juridici Bucuresti, CECCAR, Camerei Consultantilor Fiscali, precum si ai Camerei Auditorilor Financiari din Romania, cu o experinta indelungata in fiecare domeniu cuprins in ofertele noastre de servicii. Scopul nostru este acela de a oferi servicii societatilor de tip IMM,aflate in plina dezvoltare, sustinand acesta crestere atat prin rezolvarea cu promtitudine si in mod profesionist a problemelor cu care suntem sesizati, cat si printr-o serie de avantaje de ordin economico-financiar si organizatoric, care duc la o eficientizare a activitatilor desfasurate prin externalizarea acestor servicii. Doriti sa beneficiati de serviciile atat a unui consilier juridic cu experinta cat si a unui expert contabil autorizat,fara a avea grija achitarii impozitelor datorate de societatea dumneavoastra in calitate de angajator? Incheierea unui contract de asistenta legala permanenta pentru suplinirea angajarii consilierului juridic si a unui contract de prestarii servicii contabile pentru suplinirea angajarii unui economist, va rezolva aceasta problema avand totodata la dispozitie serviciile unor specialisti.

  • Oferim in Targu Jiu, Gorj sau in tara, servicii de contabilitate, salarizare personal, expertize contabile si fiscale judiciare si extrajudiciare, consultanta fiscala, infiintari firme, intocmire dosar TVA - declaratia 088, carduri DKV, rambursari TVA, impreuna cu o echipa profesionala, prompta si competenta. Aspectul care pe noi ne caracterizeaza ca si firma de contabilitate, cu o echipa formata din 8 profesionisti, este faptul ca deciziile sunt luate in timp real, informatia cand este transmisa, nu este pierduta pe trepte ierarhice, si astfel actiunile sunt prompte si direct raspunzatoare. Fiecare persoana raspunde de segmentul sau de activitate, dar per total suntem un tot unitar.

  • Despre noi: Suntem un birou din orasul Ruse care ofera servicii juridice pentru inregistrare societate si servicii de contabilitate ulterioare. Vorbim limba romana, avem un program de lucru flexibil conform cu necesitatile si problemele dumneavoastra. Pentru mai multe informatii si raspunsuri la intrebarile dvs., nu ezitati sa ne contactati. Consultatia este gratuita.

  • Marystelv Srl se ocupa cu activitati de consultanta si management si furnizeaza in Bucuresti si in tara servicii de control de calitate la produse de larg consum (confectii textile si incaltaminte , mobiler de metal, lemn, canapele, ambalaje, sticlarie, ceramica, genti, etc) in fabrici sau depozite. Servicii de audit social, audit de mediu, audit integrat de fabrica. www.qualitycontrol.com.ro

  • IV Software Consulting este o companie cu capital privat romanesc ce isi desfasoara activitatea in domeniul software oferind clientilor produse din gama WinMentor, incepand cu etapa de analiza, continuand cu cea de implementare a aplicatiei specifice nevoii clientului si finalizand cu cea de suport extins. Cu o experienta de peste 9 ani pe piata software, IV Software Consulting dispune de personal de specialitate cu o solida pregatire profesionala, experimentat si motivat de realizarile obtinute si de perspectivele existente.

  • Servicii complete de certificare conform Standardelor ISO Noi! Actualizate! RS Cert - Romanian Certification Systems este cea mai accesibila companie romaneasca de certificare ISO. Compania a aparut ca urmare a solicitarii clientilor pentru servicii de certificare operative, ieftine si de calitate. RS Cert - Romanian Certification Systems este acreditata sa efectueze certificari ale Sistemelor de Management, conform Standardelor ISO. Personalul companiei noastre are experienta in sute de proiecte de implementare si certificare ISO. Acestea sunt motivele pentru care am proiectat si lansat cel mai accesibil program de certificare ISO, in care utilizam la maxim posibilitatile de comunicare oferite de cele mai noi tehnologii. Tot proiectul de certificare este gandit in asa fel incat implicarea Dvs. sa fie minima, iar noi sa va ajutam sa obtineti certificatele ISO in cel mai scurt timp posibil. RS Cert - Romanian Certification Systems va garanteaza calitatea, rapiditatea, profesionalismul si siguranta serviciilor oferite! Cereti oferta de pret si convingeti-va! RS Cert - Romanian Certification Systems ofera servicii de certificare conform standardelor internationale: - ISO 9001 Sistem de Management al Calitatii - ISO 14001 Sistem de Management de Mediu - OHSAS 18001 Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale - ISO 20000-1 Sistem de Management al Serviciilor in Domeniul Tehnologiei Informatiei - ISO 22000 / HACCP Sistem de Management al Sigurantei Alimentului - ISO 27001 Sistem de Management al Securitatii Informatiei - ISO 13485 Sistem de Management al Calitatii Echipamentelor Medicale - ISO 16001 Sistem de Management al Energiei - ISO 26000 Sistem de Management al Responsabilitatii Sociale - ISO 28000 Sistem de Management al Securitatii Canalelor de Distributie - ISO 31000 Sistem de Management al Riscului - BS 7499 Cod de Buna Practica pentru Servicii de Paza Statica si Patrulare Mobila - RS (SA) 8000 Standard de Responsabilitate Sociala - RS MARK Marca de Calitate in Constructii - FSSC 22000 Siguranta Alimentara - IFS 22000 Siguranta Alimentara Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati cu maxima incredere telefonic (0754 095 650), pe fax (0365 780 137) sau e-mail (office@rscert.ro) si sa accesati pagina noastra web (www.rscert.ro)

  • Royal Standards Corporation Srl presteaza servicii de: - mentenanţă echipamente si utilaje industriale; - proiectare si executie dispozitive pentru industrie; - vanzari echipamente, piese de schimb si consumabile industriale; - asigură servicii de inspecţie de calitate colaborand cu companii acreditate la nivel internațional. Avem competenţe in inspecții industriale și comerciale, din diverse sectoare de activitate: construcţia de vagoane cisterna si de marfa, contoare de apa, contoare electrice, contoare de gaz, panouri solare, țevi fără sudura pentru aplicații industriale, componente pentru structuri metalice, butelii de gaz, baterii de gaz, containere de gaz, cisterne auto de gaze lichefiate, supape de siguranţă, containere, anvelope auto cherestea, mobilă, textile, etc.

  • Operator RSVTI - Responsabil cu supravegherea tehnica a instalatiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR. Persoana fizica autorizata ISCIR cu indelungata experienta, pregatire teoretica adecvata in domeniului mecanic, experienta practica in domeniul reparatiilor instalatiilor de ridicat. Scopul meu este acela de a oferii servicii de calitate colaboratorilor mei. Pe perioada derularii contractului ma stradui sa solutionez problemele dumneavoastra in timp util, cu profesionalism si maxima seiozitate. Ca operator RSVTI, principala mea preocupare este siguranta in functionare a echipamentelor / instalatiilor, asigurarea beneficiarului ca elementele de siguranta functioneaza in conditii de siguranta, personalul de deservire a echipamentelor / instalatiilor este instruit si examinat corespunzator prescriptiilor ISCIR.

  • Real Top Services este o societate de expertiza financiar - contabila si de consultanta in domeniul fiscal. Desi societatea noastra este relativ tanara, profesionistii care fac parte din aceasta au o experienta foarte buna in toate domeniile de competenta, specializati in prestarea de servicii financiar - contabile prompte si de calitate adaptate specificului fiecarui client.

  • Industrial Fluid, infiintata in 2004, ofera robinete si accesorii pentru instalatii industriale, echipamente destinate: - aplicatiilor din domeniul alimentarilor cu apa si al canalizarii - in domeniul testarii instalatiilor de apa si canalizare - industriei de petrol si gaz - proceselor din industria chimica - industriei alimentare si bauturilor - industriei energetice si hidroenergetice - industriei navale De asemnea oferim consultanta si asistenta tehnica clientilor nostri in alegerea solutiilor optime respectiv in furnizarea informatiilor necesare montajului si exploatarii echipamentelor furnizate. Pentru mai multe informatii vizitati-ne la www.ifluid.ro