Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Rating minim
Criterii selectie
Judet
De la
Management / Marketing - Consultanta: 1484 companii
  • Ghidul pe care l-am comandat, este bine structurat in ceea ce priveste subiectele.

  • Thank you guys, for all the great work and for your devotion to our collaboration.

  • Voi dupa ce criterii ati ales firma de curatenie? Haideti sa vedem cateva lucruri de care trebuie sa tineti cont atunci cand alegeti o firma de curatenie in bloc pentru a face cea mai buna alegere: - Mergeti pe recomandari! Recomandarile nu dau niciodata gres. Daca 1, 2, 3, 10 persoane au fost multumite de serviciile unei anumite firme de curatenie in blocuri si o recomanda, cu siguranta isi fac treaba bine si sunt seriosi. - Nu va uitati (doar) la preturi. Foarte multe blocuri au tendinta sa se uite la listele de preturi si sa aleaga firmele care au cele mai mici preturi. Desi, oarecum logic, in realitate acest lucru este o greseala, deoarece in general firmele de curatenie care au cele mai mici preturi nu au clienti si nu au clienti datorita faptului ca nu au angajati seriosi etc etc. In primul rand alegeti cateva firme cu recomandari, verificati pentru servicile de care aveti nevoie, discutati cu ei pretul. Preturile firmelor de curatenie (cele care sunt afisate public) in general sunt negociabile pana la 30 chiar 40% in functie de mai multi factori precum frecventa operatiunilor, suprafata, gradul de murdarie, volumul de munca si nr. de scari etc. Asadar, aveti ocazia ca la o firma de curatenie in bloc profesionala sa primiti preturi finale mai bune decat la cele formate din 2 vecini si femeia de servici. - Chemati-i pentru o evaluare inainte de toate. Cele mai multe firme de curatenie, ofera o evaluare gratuita ceea ce inseamna ca se deplaseaza la sediul, locuinta, blocul dumneavoastra pentru a evalua volumul de munca necesar si a va face o oferta de pret. Acesta este cel mai bun prilej de a negocia dar mai mult de atat si de a cunoaste unul din reprezentantii firmei respective, doarece in general ei sunt cei care se deplaseaza si fac acest lucru. Aici curatenia nu doarme! Firma Curatenie Blocuri - oferta speciala pentru asociatia de proprietari, prestam numai prin contract si factura. Firmele de curatenie pentru asociatiile de proprietari au servicii rentabile - afla ce avantaje sunt la o astfel de colaborare. O asociatie de proprietari este infiintata pentru a fi in folosul comun al proprietarilor, dar administrarea acesteia nu este o misiune usoara. Domeniul este unul complex, motiv pentru care se impune nevoia de ajutor specializat. In zile moderne cand exista softuri complexe, cand gestionarea a ceea ce tine de o asociatie de proprietari se poate realiza mai usor, mai eficient, sunt tot mai cautate firmele ce pot oferi servicii de curatenie. Un exemplu este LUPULESCU ROBERT CURATENIE BLOCURI, firma specializata in ceea ce priveste domeniul de CURATENIE. In acest sens sunt puse la dispozitie servicii complete. Aflam care sunt acestea si ce avantaje rezulta dintr-o colaborare de genul : O parte importanta la o asociatie de proprietari este despre a verifica starea spatiilor comune, de a lua masuri, de a fi pe teren, in a verifica tot ce tine de confortul si calitatea traiului proprietarilor. Aici se include verificarea liftului, daca este cazul, a instalatiilor, a lucrarilor diverse ce se desfasoara. De asemenea, vor fi verificate indexurile de contoare, vor fi afisate listele de cheltuieli SI ACTIVITATEA DE CURATENIE PRIN BLOCURI. Datorita programelor moderne partea de contabilitate poate fi mai eficient sustinuta. Plata cheltuielilor lunare, calculul privind penalitatile, registrul de casa sau calcularea consumului de apa, calda si rece, sunt printre serviciile ce se includ la aceasta categorie. Este de la sine inteles ca acest aspect conteaza intrucat tine de corectitudinea pe care oricine o are ca si pretentie. In completare, servicii precum cele de incasare si gestionare a contributiilor este de asemenea parte din oferta de servicii ale celor care suplinesc misiunea, cu servicii profi, competente PENTRU CURATENIE BLOCURI.

  • Oceanografica Srl cu sediul in Agigea, Constanta, pe litoralul romanesc al Marii Negre este o companie mica privata, fondata in anul 2011, specializata in cercetarea marina, oceanografie si inginerie marina, meteorologie marina, economie, management, educatie si invatamant, proiecte, etc.

  • Industrial Trading Srl a fost fondata in anul 2003, ca firma de consultanta, in domeniul managementului industrial. Experienta noastra manageriala ne-a dat posibilitatea de a oferi servicii de consultanta pentru: management interimar, management de proiect, vanzari si marketing, achizitii.

  • Marystelv Srl se ocupa cu activitati de consultanta si management si furnizeaza in Bucuresti si in tara servicii de control de calitate la produse de larg consum (confectii textile si incaltaminte , mobiler de metal, lemn, canapele, ambalaje, sticlarie, ceramica, genti, etc) in fabrici sau depozite. Servicii de audit social, audit de mediu, audit integrat de fabrica. www.qualitycontrol.com.ro

  • Servicii complete de certificare conform Standardelor ISO Noi! Actualizate! RS Cert - Romanian Certification Systems este cea mai accesibila companie romaneasca de certificare ISO. Compania a aparut ca urmare a solicitarii clientilor pentru servicii de certificare operative, ieftine si de calitate. RS Cert - Romanian Certification Systems este acreditata sa efectueze certificari ale Sistemelor de Management, conform Standardelor ISO. Personalul companiei noastre are experienta in sute de proiecte de implementare si certificare ISO. Acestea sunt motivele pentru care am proiectat si lansat cel mai accesibil program de certificare ISO, in care utilizam la maxim posibilitatile de comunicare oferite de cele mai noi tehnologii. Tot proiectul de certificare este gandit in asa fel incat implicarea Dvs. sa fie minima, iar noi sa va ajutam sa obtineti certificatele ISO in cel mai scurt timp posibil. RS Cert - Romanian Certification Systems va garanteaza calitatea, rapiditatea, profesionalismul si siguranta serviciilor oferite! Cereti oferta de pret si convingeti-va! RS Cert - Romanian Certification Systems ofera servicii de certificare conform standardelor internationale: - ISO 9001 Sistem de Management al Calitatii - ISO 14001 Sistem de Management de Mediu - OHSAS 18001 Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale - ISO 20000-1 Sistem de Management al Serviciilor in Domeniul Tehnologiei Informatiei - ISO 22000 / HACCP Sistem de Management al Sigurantei Alimentului - ISO 27001 Sistem de Management al Securitatii Informatiei - ISO 13485 Sistem de Management al Calitatii Echipamentelor Medicale - ISO 16001 Sistem de Management al Energiei - ISO 26000 Sistem de Management al Responsabilitatii Sociale - ISO 28000 Sistem de Management al Securitatii Canalelor de Distributie - ISO 31000 Sistem de Management al Riscului - BS 7499 Cod de Buna Practica pentru Servicii de Paza Statica si Patrulare Mobila - RS (SA) 8000 Standard de Responsabilitate Sociala - RS MARK Marca de Calitate in Constructii - FSSC 22000 Siguranta Alimentara - IFS 22000 Siguranta Alimentara Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati cu maxima incredere telefonic (0754 095 650), pe fax (0365 780 137) sau e-mail (office@rscert.ro) si sa accesati pagina noastra web (www.rscert.ro)

  • Expert Cont, firma contabilitate din Bucuresti, membra CECCAR din 2002, ofera servicii complete de        contabilitate, resurse umane -salarii, expertize contabile, audit intern, consultanta taxe si impozite, cenzor extern, evaluare afacere, certificare declaratii fiscale. Servicii resurse umane, salarizare si REVISAL, contabilitate fundatii, asociatii si PFA., certificare bilant contabil si cont profit/pierdere, obtinere certificat fiscal, contabilitate fonduri europene, declaratii fiscale pentru PFA - DECLARATIA Unica 2019. Declaratia Intrastat Efectuam revizuirea contabilitatii si a declaratiilor fiscale. Servicii contabile complete Bucuresti, calculul impozitului pe profit si calculul TVA, deconturi TVA, reprezentare ANAF - rambursare TVA. Experienta, profesionalism, servicii pe baza de contract si asigurare de risc profesional. Misiunea noastra este sa oferim timp si        solutii pertinente clientilor nostri, sa-i informam in legatura cu modificarile legislative - codul fiscal, codul muncii. #expertcont #contabilitate #consultanta #expertcontabil #intrastat Site: www.contabilexpert.ro.

  • Firma a luat fiinta in anul 1991, obiectul principal de activitate fiind Consultanta in Afaceri si Management iar in anul 2004 a fost infiintata filiala din Oradea. Activitatea s-a diversificat, iar in prezent societatea are, pe langa Consultanta in Afaceri si Management, urmatoarele activitati: - Selectia si plasarea fortei de munca. - Consultanta in producerea de energie verde. - Comercializarea instalatiilor in domeniul energiei verzi.

  • Firma se ocupa cu sprijinirea solicitantilor de fonduri UE in a identifica sursele de finantare, elaborare proiecte complete de finantare, intocmire planuri de afaceri, studii de fezabilitate, studii de piata, implementare proiecte cu finantare nerambursabila. Firma este atestata pentru proiectarea si executia de lucrari de impadurire si pentru proiectarea de drumuri forestiere. Contact Romania: -e-mail: duplicomgrup@yahoo.com -telefon: 0335402413; fax: 0335402411 -mobil: 0761130399/ 0753342654.

  • Asociatia Eco-Tehno-Cons dezvolta solutii in proiectarea si implementarea celor mai eficiente sisteme de management al calitatii conforme cu directivele europene in domeniul ISO. Obiectivul principal al Asociatia Eco-Tehno-Cons este imbunatatirea continua a serviciilor prestate pentru clienti si furnizarea celor mai bune solutii de proiectare a sistemelor de management. Fiind vorba de o decizie strategica, o proiectare corecta si eficienta a proceselor de afaceri va asigura, in mod cert, toate premizele unei cresteri sanatoase, viguroase a afacerii dvs, indiferent de stadiul in care se afla si, bineinteles, un puternic avantaj competitiv pe termen mediu si lung. Astfel, veti avea controlul real asupra tuturor proceselor de afaceri interne cat si celor externalizate, control ce se va traduce in optimizarea intregului sistem de relatii cu angajatii, partenerii si clientii dvs, dar si in reducerea costurilor generate de furnizori instabili, angajati demotivati, clienti nesatisfacuti, produse si servicii neconforme. Suntem permanent interesati de satisfacerea nevoilor dvs de dezvoltare curente si viitoare oferindu-va servicii de calitate si profesionalism. Calitatea produselor si serviciilor dvs este generata in mod direct de calitatea proceselor tehnologice si administrative care stau la baza productiei/prestarii acestora. Solutiile de consultanta in domeniul calitatii pe care vi le oferim opereaza tocmai in directia imbunatatirii si optimizarii proceselor interne si externe ale organizatiei dvs.

  • European Quality Concept ofera servicii integrate pentru dezvoltarea performantelor si competitivitatii organizatiilor prin implementarea controlata si personalizata a diferitelor Sisteme de Management dovedite functionale. Totodata European Quality Concept vine in sprijinul organizatiilor existente pe piata prin posibilitatea de Identificare si Evaluare a Factorilor de Risc. Intocmire dosare complete SSM si SU Implementare GDPR Audit de prima si secunda parte

  • CISA Consulting in judetul Bacau, in zona de Nord-Est si in Romania, furnizeaza servicii de consultanta si instruire pentru accesarea de programe ale Uniunii Europene (UE) si finantari europene. CISA are experienta semnificativa in pregatirea proiectelor pentru fondurile europene si nationale, in special a proiectelor care se adreseaza sectorului IMM, ONG si APL. Prin programele de consultanta si instruire CISA ofera valoare adaugata in mod real; astfel CISA genereaza dezvoltare la nivel organizational, local si regional. CISA se prezinta ca un Grup format din doua entitati complementare: -o organizatie neguvernamentala (ONG) cu scop nepatrimonial, Asociatia Consultanta, Instruire, Sprijin pentru Antreprenoriat - C.I.S.A., creata in 2001; -o societate comerciala, CISA Consulting SRL - Consultanta, Instruire, Servicii pentru Afaceri, din 2007. Personalul CISA are o bogata experienta in consultanta pentru afaceri si management vizand in special sectorul IMM, ONG si APL; expertiza personalului s-a consolidat lucrand exclusiv in acest domeniu din 1995. In domeniul instruirii am dezvoltat o oferta de cursuri centrata pe formarea de abilitati practice; domeniile predilecte de training sunt: -Instruirea antreprenoriala si manageriala; curs entrepreneurship, -Plan de Afaceri(cu furnizare soft dedicat, Know-how University of Neuchatel), -Gestiune financiara pentru nefinantisti, -Management de proiect, -Formare de Formatori, -Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene, -Dezvoltare comunitara si PCM, -Comunicare si PR, -Specialist Gestiunea deseurilor; Responsabil de mediu, -Agromediu si Agricultura ecologica. Referinte selective: - APL institutii si ONG: ADR Nord-Est; AJOFM Bacau, DGASPC Bacau, CNIPMMR Bucuresti, Primariile Traian, Prajesti,  Letea Veche, Saucesti, Magura, Valea Seaca, Racaciuni, Pancesti, Cotofanesti, Moinesti, Helegiu, Manastirea Casin,  (toate din jud. Bacau), Primaria Gura Humorului (Suceava); Asociatia CET Bacau, Asociatia Inima Calda Bacau, Fundatia DOMUS - jud. Suceava. - Societati Comerciale: Tesfin SRL Bacau, LC Marmura si Granit SRL Caiuti, SERVCHIMEX SRL Bacau, ROLEX SRL Bacau, CAMEXIM SRL Zemes, AGROTURISM SRL Orbeni, CDM Export SRL Bacau, Natur Prod SRL Racaciuni, Odyn Consulting SRL Bacau, Edinfo SRL Iasi, SUBEX SA Bacau, R.A. ROMATSA Bucuresti, Fanna Veneto SRL Gheraesti-Neamt, Costisim SRL Comanesti, IQ ECO Construct SPRL Belgia, Timasato SRL Bacau, Isaden SRL Bacau, Astraconstruct SA Moinesti, Bicadi SRL Bacau, American Hotel SRL Bacau, Geany Flora SRL Bacau, Alizat SRL Bacau, Alti Motors SRL Bacau, Voximar SRL Bacau, Berzinti Impex SRL Livezi, Pireni SRL Bacau, Racole Exim SRL Bacau, Romgat SRL Bacau, Casa Verde SRL, Super Job SRL, Termloc SA Bacau, Euroema SRL Bacau,Romsoft Company Bacau, In politica de PRET pornim de la principiul ca cel mai bun consultant nu este si cel mai scump, dar nici cel mai ieftin! Avem preturi rezonabile si pe deplin justificate de valoarea adaugata pe care o aducem pentru client. Fiecare client beneficiaza de minim 1 (una ) ora consultanta pro-bono, respectiv etapa de evaluare si diagnosticare. Adresa birou : mun. Bacau, str. Stefan cel Mare, bl. 27, sc. A, ap.4, mobil: 0744 870.210; fax: 0334 816.608; e-mail: constantgrig@gmail.com ; office@cisa.info.ro ; www.cisa.bizoo.ro; https://www.facebook.com/constant.grig Persoana de contact: ec. Constantin GRIGORAS, director executiv, consultant & trainer.

  • S.C. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION S.R.L. a aparut din necesitatea oferirii intreprinzatorilor dobrogeni (in special cei mici si mijlocii) a unor solutii pentru conceperea, implementarea si finantarea proiectelor de dezvoltare. Misiunea noastra este: sa fim cei care facem mai sigure, mai prospere si mai eficiente afacerile unui numar atat de mare de firme, incat sa producem o schimbare pozitiva in mediul economic din regiune. In atingerea acestui deziderat, scopul nostru este conceperea unor solutii integrate de management general si financiar, capabile sa asigure clientilor nostri mijloacele necesare dezvoltarii activitatii. Experienta primilor ani de functionare ne-a ajutat sa intelegem mai bine asteptarile si nevoile intreprinzatorilor din regiune si sa extindem aria de operare a societatii si catre alte regiuni. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION a devenit, in cei sase ani de existenta, consultantul unor firme importante din Constanta, Tulcea,Buzau,Galati,Braila, Vrancea dar si din  Bucuresti, Ialomita si Calarasi in domenii precum: agricultura, industrie alimentara, turism, telecomunicatii, transport si depozitare. Invatand din experienta programelor de finantare pentru preaderare (PHARE, SAPARD, ISPA, etc) societatea ofera acum expertiza considerabila in domeniul Afacerilor Europene si a finantarilor din Fondurile Structurale si de Coeziune, avand creata o retea de contacte in principalele tari europene si un birou operational la Bruxelles. Intrucat grija fata de client, calitatea serviciilor oferite si profesionalismul consultantilor reprezinta valorile cheie ale organizatiei noastre, am devenit inca de la inceput membrii AMCOR (Asociatia Consultantilor in Management din Romania) fiind acreditati la nivel national si international.

  • Firma noastra va pune la dispozitiei baze de date firme si persoane actualizate lunar. Puteti face online selectii personalizate pe criteriile dorite de dvs., SMS-Marketing, Email-Marketing, Direct-Marketing, Servicii Cal-Center. Oferim si baze de date din tari UE si non-UE. www.lista-firme-romania.ro

  • CorpoateEvents.ro este organizatia de care aveti nevoie pentru a va produce si a va organiza evenimente corporatiste de training in regiunea Brasov-Sinaia sau in alte localitati din Romania (inclusiv in pensiunile pe care le detinem in Breaza si Rasnov). Organizam programe de formare, training si evaluare de competente si stil comportamental. www.CorporateEvents.ro/personalitate www.CorporateEvents.ro/certificare www.CorporateEvents.ro/formator

  • Bradis Consortium Srl ofera evidenta gestiunii deseurilor, responsabil de mediu. Oferim orice tip de produse IT, cartuse de imprimanta orice model, orice tip de calculatoare, laptopuri, componente, periferice. Oferim orice tip de asigurare, asigurare de sanatate, CASCO, RCA, CMR, asigurare de raspundere civila, asigurari agricole.

  • Extaco Group este specializata in servicii de consultanta si training in domeniul vanzarilor in domeniul IT, adresandu-se companiilor mici si medii. Personalul poseda experienta unica in piata in ceea ce priveste implemenatrea unor tehnologii avansate de management al informatiilor.

  • Dixon Manager activeaza in domeniul "consultanta afacerilor si management". De asemenea oferim si consultanta tehnica, livrare si montaj impreuna cu partenerii nostrii in domeniul sistemelor de ventilatie in domeniile rezidential, comercial, industrial si recuperatoarelor de caldura pentru un aer mai curat. Compania ofera deasemenea program digital pentru intocmirea tuturor documentelor necesare unei firme in relatiile cu pertenerii externi, contracte din toate domeniile, corespondenta specifica, planuri de afaceri si multe altele necesare in afaceri cu partenerii straini din toata lumea.