Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
De la
Management / Marketing - Consultanta: 1549 companii
  • O recomand cu incredere pentru oricine e foar

Vaslui Servicii
  • Voi dupa ce criterii ati ales firma de curatenie pentru subsol ? Cum scapati de sobolanii din subsolul blocului ? Pentru intrebari despre curatenie si evaluare subsol bloc aici la /0724/682/275/ facem imposibilul posibil. Societatea noastra poate presta servicii de curatenie subsol bloc, acestea constand din : -vidanjarea apelor menajere acumulate ; -strangerea deseului rezultat, incarcarea si transportul acestuia la groapa de gunoi special amenajata si avizata ; -spalarea subsolului cu jet de apa de inalta presiune ; -vidanjarea apelor rezultate in urma spalarii ; -dezinfectie cu var cloros ; -desfundarea basei, dupa caz. Firma Curatenie Subsol Blocuri - prestam numai prin contract si factura pentru asociatia de proprietari. Contact administrator firma _0724_682_275_ deschis luni - vineri intre orele 08 - 18. Atentie ! TARIFUL aferent acestor servicii se stabileste in urma constatarii la fata locului, in functie de complexitate, FACEM EVALUAREA GRATIS PENTRU BLOCURI FARA ALTE COSTURI ASCUNSE. oferim servicii de curatenie in conditii grele, subsoluri insalubre, inundate, pline de gunoi, moloz, etc. Evacuam gunoiul, curatam spatiul, optional - igienizam si dezinfectam. Echipa noastra este specializata pentru acest gen de lucrari si este dotata cu echipamentele si consumabilele necesare. Pentru evacuarea gunoiului punem la dispozitie autoutilitare sau containere speciale. Containerele raman la locatie timp de 24/48 de ore, timp in care sunt umplute cu gunoi si transportat la groapa de gunoi special amenajata si avizata. Intervenim in subsolul blocurilor, caselor, restaurantelor, scolilor, cluburilor, sediilor de firma, etc. Operatiunile de curatenie care se vor executa pentru asociatia de proprietari sunt urmatoarele : ( curatenie generala subsol bloc ). - strangere/curatare toate obiectele existente la subsol bloc. - incarcat in saci gunoiul existent si transportat la container (CONTAINER 4mc, 7mc, 10mc). - spalat toata suprafata existenta la subsol bloc. - spalat cu jet apa toata suprafata subsol bloc. - aplicat VAR CLOROS la subsol. - aplicat dezinsectie/deratizare la subsol si parti comune la etaje, (se va face separat). - aplicat/umplere cu CIMENT zonele de acces rozatoare. -curatat/spalat/dezinfectat loc basa scurgere. ATENTIE ! -Toate operatiunile se vor executa pe baza de contract si factura. -La finalul lucrarii se va intocmi un proces-verbal de constatare lucrare. (CONTAINER 4mc, 7mc sau 10mc, unul doua sau mai multe, cat este nevoie aducem, fara costuri suplimentare). -Pretul final cuprinde forta de munca, materiale necesare si unelte. -pentru operatiunea de dezinsectie / deratizare folosim produse avizate de Ministerul Sanatatii. Cum scapati de sobolanii din subsolul blocului ? Sobolanii sint inotatori foarte buni si pot supravietui chiar si pana la trei ani intr-un subsol cu apa. In momentul in care observati un astfel de mamifer, puteti fi siguri ca mai sint si altii prin zona. Motiv pentru care trebuie sa incercati exterminarea lor. Pentru ca, altfel, va puteti trezi cu ei chiar in apartamente. Cum, de altfel, au patit foarte multi bucuresteni de-a lungul timpului. Ingrijorator mai este si faptul ca sobolanii se inmultesc foarte rapid, iar o femela poate da nastere chiar si la 2.000 de exemplare intr-un singur an. Asa ca nu mai stati pe ganduri si faceti tot posibilul sa scapati de rozatoarele care va pot distruge viata.

Bucuresti Servicii
  • Wide Marketing is an intermediary company as part of the main offices in Europe that offers different marketing services. The main goal is to provide the best services and connect people all over the world taking advantage of our professionalism.

Athens Attica Servicii
  • RCG Consulting Group propune servicii complete de consultanta, elaborarea cererilor de finantare, managementul proiectelor in vederea sprijinirii mediului de afaceri in accesarea finantarilor nerambursabile. Pe parcurs am dezvoltat servicii complementare noi, in vederea sprijinirii mai eficiente a clientilor nostri: consultanta pentru achizitii publice, formare profesionala, promovare si centru copiere.

Cluj Napoca Servicii
  • Suntem o companie relativ noua insa cresterea noastra va deveni una mai mult decat spectaculoasa. Intentional sa ne dezvoltam in domeniul serviciilor de curatenie pana la nivelul de franciza. Experienta pe care o acumulam, ne va permite setarea dispozitivelor software si logistice astfel incat sa putem reusi standardizarea serviciilor noastre, aplicabile altor mici structuri, ce speram noi vor fi extinse in toata tara.

Mun. Reghin Servicii
  • Confero Finance Srl este liderul de pe piata de consultanta pentru obtinerea finantarii nerambursabile. Confero Finnace Srl asigura servicii de consultanta in vederea obtinerii de finantari rambursabile din partea Uniunii Europene in domenii precum: - Agricultura - Cercetare - Dezvoltare - Inovare - Dezvoltarea Resurselor Umane - Investitii pentru Dezvoltarea Afacerilor - Mediu - Administratie Publica Locala - Turism

Bucuresti Sectorul 1 Servicii
  • Oceanografica Srl cu sediul in Agigea, Constanta, pe litoralul romanesc al Marii Negre este o companie mica privata, fondata in anul 2011, specializata in cercetarea marina, oceanografie si inginerie marina, meteorologie marina, economie, management, educatie si invatamant, proiecte, etc.

Constanta Producator
  • Industrial Trading Srl a fost fondata in anul 2003, ca firma de consultanta, in domeniul managementului industrial. Experienta noastra manageriala ne-a dat posibilitatea de a oferi servicii de consultanta pentru: management interimar, management de proiect, vanzari si marketing, achizitii.

Turda Servicii
  • Marystelv Srl se ocupa cu activitati de consultanta si management si furnizeaza in Bucuresti si in tara servicii de control de calitate la produse de larg consum (confectii textile si incaltaminte , mobiler de metal, lemn, canapele, ambalaje, sticlarie, ceramica, genti, etc) in fabrici sau depozite. Servicii de audit social, audit de mediu, audit integrat de fabrica. www.qualitycontrol.com.ro

Bucuresti Servicii
  • Servicii complete de certificare conform Standardelor ISO Noi! Actualizate! RS Cert - Romanian Certification Systems este cea mai accesibila companie romaneasca de certificare ISO. Compania a aparut ca urmare a solicitarii clientilor pentru servicii de certificare operative, ieftine si de calitate. RS Cert - Romanian Certification Systems este acreditata sa efectueze certificari ale Sistemelor de Management, conform Standardelor ISO. Personalul companiei noastre are experienta in sute de proiecte de implementare si certificare ISO. Acestea sunt motivele pentru care am proiectat si lansat cel mai accesibil program de certificare ISO, in care utilizam la maxim posibilitatile de comunicare oferite de cele mai noi tehnologii. Tot proiectul de certificare este gandit in asa fel incat implicarea Dvs. sa fie minima, iar noi sa va ajutam sa obtineti certificatele ISO in cel mai scurt timp posibil. RS Cert - Romanian Certification Systems va garanteaza calitatea, rapiditatea, profesionalismul si siguranta serviciilor oferite! Cereti oferta de pret si convingeti-va! RS Cert - Romanian Certification Systems ofera servicii de certificare conform standardelor internationale: - ISO 9001 Sistem de Management al Calitatii - ISO 14001 Sistem de Management de Mediu - OHSAS 18001 Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale - ISO 20000-1 Sistem de Management al Serviciilor in Domeniul Tehnologiei Informatiei - ISO 22000 / HACCP Sistem de Management al Sigurantei Alimentului - ISO 27001 Sistem de Management al Securitatii Informatiei - ISO 13485 Sistem de Management al Calitatii Echipamentelor Medicale - ISO 16001 Sistem de Management al Energiei - ISO 26000 Sistem de Management al Responsabilitatii Sociale - ISO 28000 Sistem de Management al Securitatii Canalelor de Distributie - ISO 31000 Sistem de Management al Riscului - BS 7499 Cod de Buna Practica pentru Servicii de Paza Statica si Patrulare Mobila - RS (SA) 8000 Standard de Responsabilitate Sociala - RS MARK Marca de Calitate in Constructii - FSSC 22000 Siguranta Alimentara - IFS 22000 Siguranta Alimentara Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati cu maxima incredere telefonic (0754 095 650), pe fax (0365 780 137) sau e-mail (office@rscert.ro) si sa accesati pagina noastra web (www.rscert.ro)

Targu Mures Servicii
  • Expert Cont, firma contabilitate din Bucuresti, membra CECCAR din 2002, ofera servicii complete de contabilitate, resurse umane -salarii, expertize contabile, audit intern, consultanta taxe si impozite, cenzor extern, evaluare afacere, certificare declaratii fiscale. Servicii resurse umane, salarizare si REVISAL, contabilitate fundatii, asociatii si PFA., certificare bilant contabil si cont profit/pierdere, obtinere certificat fiscal, contabilitate fonduri europene, declaratii fiscale pentru PFA - DECLARATIA Unica pentru anul 2021 Declaratia Intrastat Efectuam revizuirea contabilitatii si a declaratiilor fiscale. Servicii contabile complete Bucuresti, calculul impozitului pe profit si calculul TVA, deconturi TVA, reprezentare ANAF - rambursare TVA. Experienta, profesionalism, servicii pe baza de contract si asigurare de risc profesional. Misiunea noastra este sa oferim timp si solutii pertinente clientilor nostri, sa-i informam in legatura cu modificarile legislative - codul fiscal, codul muncii. #expertcont #contabilitate #consultanta #expertcontabil #intrastat#declaratiaunica#consultanta tva Site: www.contabilexpert.ro.

Bucuresti Servicii
  • Firma a luat fiinta in anul 1991, obiectul principal de activitate fiind Consultanta in Afaceri si Management iar in anul 2004 a fost infiintata filiala din Oradea. Activitatea s-a diversificat, iar in prezent societatea are, pe langa Consultanta in Afaceri si Management, urmatoarele activitati: - Selectia si plasarea fortei de munca. - Consultanta in producerea de energie verde. - Comercializarea instalatiilor in domeniul energiei verzi.

Oradea Servicii
  • Asociatia Eco-Tehno-Cons dezvolta solutii in proiectarea si implementarea celor mai eficiente sisteme de management al calitatii conforme cu directivele europene in domeniul ISO. Obiectivul principal al Asociatia Eco-Tehno-Cons este imbunatatirea continua a serviciilor prestate pentru clienti si furnizarea celor mai bune solutii de proiectare a sistemelor de management. Fiind vorba de o decizie strategica, o proiectare corecta si eficienta a proceselor de afaceri va asigura, in mod cert, toate premizele unei cresteri sanatoase, viguroase a afacerii dvs, indiferent de stadiul in care se afla si, bineinteles, un puternic avantaj competitiv pe termen mediu si lung. Astfel, veti avea controlul real asupra tuturor proceselor de afaceri interne cat si celor externalizate, control ce se va traduce in optimizarea intregului sistem de relatii cu angajatii, partenerii si clientii dvs, dar si in reducerea costurilor generate de furnizori instabili, angajati demotivati, clienti nesatisfacuti, produse si servicii neconforme. Suntem permanent interesati de satisfacerea nevoilor dvs de dezvoltare curente si viitoare oferindu-va servicii de calitate si profesionalism. Calitatea produselor si serviciilor dvs este generata in mod direct de calitatea proceselor tehnologice si administrative care stau la baza productiei/prestarii acestora. Solutiile de consultanta in domeniul calitatii pe care vi le oferim opereaza tocmai in directia imbunatatirii si optimizarii proceselor interne si externe ale organizatiei dvs.

Bucuresti Servicii
  • European Quality Concept ofera servicii integrate pentru dezvoltarea performantelor si competitivitatii organizatiilor prin implementarea controlata si personalizata a diferitelor Sisteme de Management dovedite functionale. Totodata European Quality Concept vine in sprijinul organizatiilor existente pe piata prin posibilitatea de Identificare si Evaluare a Factorilor de Risc. Intocmire dosare complete SSM si SU Implementare GDPR Audit de prima si secunda parte

Bucuresti Servicii
  • Lucas Consulting Partner LCP este membra AMCOR - Asociatia Consultantilor in Management din Romania, singura organizatie romaneasca membru al Federatiei Europene a Asociatiilor de Consultanta, FEACO Bruxelles si a ICMCI - International Council of Management Consultants Institutes. LUCAS CONSULTING PARTNER LCP are membri in Asociatia Auditorilor Interni din Romania (A.A.I.R.) afiliata The Institute of Internal Auditors (I.I.A.), INTERNAL CONTROL INSTITUT ROMANIA afiliat INTERNAL CONTROL INSTITUT ORLANDO, FLORIDA, USA, specialisti in audit intern, control intern si formatori cu experienta. Echipa LUCAS CONSULTING PARTNER LCP are experienta profesionala din anul 2004 si este formata din: Auditor intern/extern/manager al sistemelor de management conform standardelor ISO; Auditor intern in sectorul public/privat; Responsabil cu Protectia Datelor cu Caracter personal - GDPR/DPO; Expert in strategie de marketing si financiara; Evaluator de spitale si expertiza in management spitalicesc; Consultant fonduri europene; Formator diverse specialitati; Expert achizitii publice; Manager de proiect. LUCAS CONSULTING PARTNER LCP este certificata conform standardelor ISO9001:2015 - Managementul calitati si ISO27001:2013 - Managementul securitatii informatiei sa realizeze Servicii de consultanta si instruire pentru: utilizarea fondurilor U.E. - servicii de management/implementarea proiectelor; implementarea sistemelor de management ISO; consultanta privind regimul GDPR si DPO conform RUE 679/2016; implementarea standardelor pentru Acreditarea unitatilor sanitare si a serviciilor medicale; implementarea standardelor Control Managerial si Managementul Riscului; consultanta in domeniul protectiei mediului si servicii externalizate privind gestionarea deseurilor. consultanta in achizitii publice si private conform legislatiei in vigoare aplicabile; consultanta si audit intern-extern in domeniul calitatii, mediului, siguranta alimentara, IT, medical. consultanta si training in domeniul managementul deseurilor; managementul calitatii, managementul strategic pentru institutiile publice; Beneficiile asimilarii unor astfel de servicii de consultanta sunt: Indeplinirea politicii si a obiectivelor companiei; Castigarea si cresterea increderii/satisfactiei clientilor; Imbunatatirea continua a performantei generale; Adaptare activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei; Satisfactia angajatilor; Imbunatatirea performantei; Transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei; Evitarea erorilor in locul corectarii lor; Economisire de timp si bani.

Pitesti Servicii
  • CISA Consulting in judetul Bacau, in zona de Nord-Est si in Romania, furnizeaza servicii de consultanta si instruire pentru accesarea de programe ale Uniunii Europene (UE) si finantari europene. CISA are experienta semnificativa in pregatirea proiectelor pentru fondurile europene si nationale, in special a proiectelor care se adreseaza sectorului IMM, ONG si APL. Prin programele de consultanta si instruire CISA ofera valoare adaugata in mod real; astfel CISA genereaza dezvoltare la nivel organizational, local si regional. Personalul CISA are o bogata experienta in consultanta pentru afaceri si management vizand in special sectorul IMM, ONG si APL. Am ajutat companii pentru a atrage finantari nerambursabile finantate din PNDR/AFIR, POR, POC, POCU, Start-up Nation, Start-up Diaspora. In domeniul instruirii am dezvoltat o oferta de cursuri centrata pe formarea de abilitati practice; domeniile predilecte de training sunt: -Instruirea antreprenoriala si manageriala; curs entrepreneurship, -Plan de Afaceri(cu furnizare soft dedicat, Know-how University of Neuchatel), -Gestiune financiara pentru nefinantisti, -Management de proiect, -Formare de Formatori, -Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene, -Dezvoltare comunitara si PCM, -Comunicare si PR, -Specialist Gestiunea deseurilor; Responsabil de mediu, -Agromediu si Agricultura ecologica. Referinte selective: - APL institutii si ONG: ADR Nord-Est; AJOFM Bacau, DGASPC Bacau, CNIPMMR Bucuresti, Primariile Traian, Prajesti, Letea Veche, Saucesti, Magura, Valea Seaca, Racaciuni, Pancesti, Cotofanesti, Moinesti, Helegiu, Manastirea Casin, (toate din jud. Bacau), Primaria Gura Humorului (Suceava); Asociatia CET Bacau, Asociatia Inima Calda Bacau, Fundatia DOMUS - jud. Suceava. - Societati Comerciale (selectiv) : Tesfin SRL Bacau, AZ NEO MEDIA SRL-D, LIKE WEB SRL Bacau, DIRECT IMPORT-EXPORT SRL Bacau, PIZZA CAFFE 2019 S.R.L., GOOD LUCK - COFFEE TO GO    S.R.L, HEAVEN`S CATERING, K&K Art Design, MAMUCA SRL Tg Trotus, SIM / LAU LSD SRL-D Racaciuni, Siftenro Energi SRL Neamt, LC Marmura si Granit SRL Caiuti, SERVCHIMEX SRL Bacau, ROLEX SRL Bacau, CAMEXIM SRL Zemes, AGROTURISM SRL Orbeni, CDM Export SRL Bacau, Natur Prod SRL Racaciuni, Odyn Consulting SRL Bacau, Edinfo SRL Iasi, SUBEX SA Bacau, R.A. ROMATSA Bucuresti, Fanna Veneto SRL Gheraesti-Neamt, Costisim SRL Comanesti, IQ ECO Construct SPRL Belgia, Timasato SRL Bacau, Isaden SRL Bacau, Astraconstruct SA Moinesti, Bicadi SRL Bacau, American Hotel SRL Bacau, Geany Flora SRL Bacau, Alizat SRL Bacau, Alti Motors SRL Bacau, Voximar SRL Bacau, Berzinti Impex SRL Livezi, Pireni SRL Bacau, Racole Exim SRL Bacau, Romgat SRL Bacau, Casa Verde SRL, Super Job SRL, Termloc SA Bacau, Euroema SRL Bacau,Romsoft Company Bacau, In politica de PRET pornim de la principiul ca cel mai bun consultant nu este si cel mai scump, dar nici cel mai ieftin! Avem preturi rezonabile si pe deplin justificate de valoarea adaugata pe care o aducem pentru client. Fiecare client beneficiaza de minim 1 (una ) ora consultanta pro-bono, respectiv etapa de evaluare si diagnosticare. Adresa birou : mun. Bacau, str. Cornisa Bistritei, bl 6A / 17, mobil: 0744 870.210;    e-mail: constantgrig@gmail.com ; cisabusinessconsult@gmail.com; www.cisa.bizoo.ro; https://www.facebook.com/constant.grig Persoana de contact: ec. Constantin GRIGORAS,    consultant & trainer.

Bacau Servicii
  • S.C. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION S.R.L. a aparut din necesitatea oferirii intreprinzatorilor dobrogeni (in special cei mici si mijlocii) a unor solutii pentru conceperea, implementarea si finantarea proiectelor de dezvoltare. Misiunea noastra este: sa fim cei care facem mai sigure, mai prospere si mai eficiente afacerile unui numar atat de mare de firme, incat sa producem o schimbare pozitiva in mediul economic din regiune. In atingerea acestui deziderat, scopul nostru este conceperea unor solutii integrate de management general si financiar, capabile sa asigure clientilor nostri mijloacele necesare dezvoltarii activitatii. Experienta primilor ani de functionare ne-a ajutat sa intelegem mai bine asteptarile si nevoile intreprinzatorilor din regiune si sa extindem aria de operare a societatii si catre alte regiuni. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION a devenit, in cei sase ani de existenta, consultantul unor firme importante din Constanta, Tulcea,Buzau,Galati,Braila, Vrancea dar si din  Bucuresti, Ialomita si Calarasi in domenii precum: agricultura, industrie alimentara, turism, telecomunicatii, transport si depozitare. Invatand din experienta programelor de finantare pentru preaderare (PHARE, SAPARD, ISPA, etc) societatea ofera acum expertiza considerabila in domeniul Afacerilor Europene si a finantarilor din Fondurile Structurale si de Coeziune, avand creata o retea de contacte in principalele tari europene si un birou operational la Bruxelles. Intrucat grija fata de client, calitatea serviciilor oferite si profesionalismul consultantilor reprezinta valorile cheie ale organizatiei noastre, am devenit inca de la inceput membrii AMCOR (Asociatia Consultantilor in Management din Romania) fiind acreditati la nivel national si international.

Constanta Servicii
  • Firma noastra va pune la dispozitiei baze de date firme si persoane actualizate lunar. Puteti face online selectii personalizate pe criteriile dorite de dvs., SMS-Marketing, Email-Marketing, Direct-Marketing, Servicii Cal-Center. Oferim si baze de date din tari UE si non-UE. www.lista-firme-romania.ro

Bucuresti Servicii
  • CorpoateEvents.ro este organizatia de care aveti nevoie pentru a va produce si a va organiza evenimente corporatiste de training in regiunea Brasov-Sinaia sau in alte localitati din Romania (inclusiv in pensiunile pe care le detinem in Breaza si Rasnov). Organizam programe de formare, training si evaluare de competente si stil comportamental. www.CorporateEvents.ro/personalitate www.CorporateEvents.ro/certificare www.CorporateEvents.ro/formator

Brasov Servicii
  • Desfasuram servicii pentru activitatile de prevenire si protectie conform Art. 15/HG 1425/2006, desfasurate prin servicii externe de prevenire si protectie, printre care: 1. Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru; 2. Elaborarea, indeplinirea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; 3. Elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementsrilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unittatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/posturilor de lucru si difuzarea acestora in intreprindere si/sau unitate numai dupa ce au fost aprobate de catre angajator. De asemenea, prin personal atestat- Cadru Tehnic PSI si Inspector Protectie Civila, desfasuram activitati in ceea ce priveste activitatea de prevenire si stingere a incendiilor.

Cluj-napoca Servicii