Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
De la
Management / Marketing - Consultanta: 1515 companii
  • Expert Cont, firma contabilitate din Bucuresti, membra CECCAR din 2002, ofera servicii complete de contabilitate, resurse umane -salarii, expertize contabile, audit intern, consultanta taxe si impozite, cenzor extern, evaluare afacere, certificare declaratii fiscale. Servicii resurse umane, salarizare si REVISAL, contabilitate  fundatii, asociatii si PFA., certificare bilant contabil si cont profit/pierdere, obtinere certificat fiscal, contabilitate fonduri europene, declaratii fiscale pentru PFA - DECLARATIA Unica pentru anul 2021 Declaratia Intrastat Efectuam revizuirea contabilitatii si a declaratiilor fiscale. Servicii contabile complete Bucuresti, calculul impozitului pe profit si calculul TVA, deconturi TVA, reprezentare ANAF - rambursare TVA. Experienta, profesionalism, servicii pe baza de contract si asigurare de risc profesional. Misiunea noastra este sa oferim timp si solutii pertinente clientilor nostri, sa-i informam in legatura cu modificarile legislative - codul fiscal, codul muncii. #expertcont #contabilitate #consultanta #expertcontabil #intrastat#declaratiaunica#consultanta tva Site: www.contabilexpert.ro.

Bucuresti Servicii
  • Firma a luat fiinta in anul 1991, obiectul principal de activitate fiind Consultanta in Afaceri si Management iar in anul 2004 a fost infiintata filiala din Oradea. Activitatea s-a diversificat, iar in prezent societatea are, pe langa Consultanta in Afaceri si Management, urmatoarele activitati: - Selectia si plasarea fortei de munca. - Consultanta in producerea de energie verde. - Comercializarea instalatiilor in domeniul energiei verzi.

Oradea Servicii
  • Asociatia Eco-Tehno-Cons dezvolta solutii in proiectarea si implementarea celor mai eficiente sisteme de management al calitatii conforme cu directivele europene in domeniul ISO. Obiectivul principal al Asociatia Eco-Tehno-Cons este imbunatatirea continua a serviciilor prestate pentru clienti si furnizarea celor mai bune solutii de proiectare a sistemelor de management. Fiind vorba de o decizie strategica, o proiectare corecta si eficienta a proceselor de afaceri va asigura, in mod cert, toate premizele unei cresteri sanatoase, viguroase a afacerii dvs, indiferent de stadiul in care se afla si, bineinteles, un puternic avantaj competitiv pe termen mediu si lung. Astfel, veti avea controlul real asupra tuturor proceselor de afaceri interne cat si celor externalizate, control ce se va traduce in optimizarea intregului sistem de relatii cu angajatii, partenerii si clientii dvs, dar si in reducerea costurilor generate de furnizori instabili, angajati demotivati, clienti nesatisfacuti, produse si servicii neconforme. Suntem permanent interesati de satisfacerea nevoilor dvs de dezvoltare curente si viitoare oferindu-va servicii de calitate si profesionalism. Calitatea produselor si serviciilor dvs este generata in mod direct de calitatea proceselor tehnologice si administrative care stau la baza productiei/prestarii acestora. Solutiile de consultanta in domeniul calitatii pe care vi le oferim opereaza tocmai in directia imbunatatirii si optimizarii proceselor interne si externe ale organizatiei dvs.

Bucuresti Servicii
  • European Quality Concept ofera servicii integrate pentru dezvoltarea performantelor si competitivitatii organizatiilor prin implementarea controlata si personalizata a diferitelor Sisteme de Management dovedite functionale. Totodata European Quality Concept vine in sprijinul organizatiilor existente pe piata prin posibilitatea de Identificare si Evaluare a Factorilor de Risc. Intocmire dosare complete SSM si SU Implementare GDPR Audit de prima si secunda parte

Bucuresti Servicii
  • Lucas Consulting Partner LCP este membra AMCOR - Asociatia Consultantilor in Management din Romania, singura organizatie romaneasca membru al Federatiei Europene a Asociatiilor de Consultanta, FEACO Bruxelles si a ICMCI - International Council of Management Consultants Institutes. LUCAS CONSULTING PARTNER LCP are membri in Asociatia Auditorilor Interni din Romania (A.A.I.R.) afiliata The Institute of Internal Auditors (I.I.A.), INTERNAL CONTROL INSTITUT ROMANIA afiliat INTERNAL CONTROL INSTITUT ORLANDO, FLORIDA, USA, specialisti in audit intern, control intern si formatori cu experienta. Echipa LUCAS CONSULTING PARTNER LCP are experienta profesionala din anul 2004 si este formata din: Auditor intern/extern/manager al sistemelor de management conform standardelor ISO; Auditor intern in sectorul public/privat; Responsabil cu Protectia Datelor cu Caracter personal - GDPR/DPO; Expert in strategie de marketing si financiara; Evaluator de spitale si expertiza in management spitalicesc; Consultant fonduri europene; Formator diverse specialitati; Expert achizitii publice; Manager de proiect. LUCAS CONSULTING PARTNER LCP este certificata conform standardelor ISO9001:2015 - Managementul calitati si ISO27001:2013 - Managementul securitatii informatiei sa realizeze Servicii de consultanta si instruire pentru: utilizarea fondurilor U.E. - servicii de management/implementarea proiectelor; implementarea sistemelor de management ISO; consultanta privind regimul GDPR si DPO conform RUE 679/2016; implementarea standardelor pentru Acreditarea unitatilor sanitare si a serviciilor medicale; implementarea standardelor Control Managerial si Managementul Riscului; consultanta in domeniul protectiei mediului si servicii externalizate privind gestionarea deseurilor. consultanta in achizitii publice si private conform legislatiei in vigoare aplicabile; consultanta si audit intern-extern in domeniul calitatii, mediului, siguranta alimentara, IT, medical. consultanta si training in domeniul managementul deseurilor; managementul calitatii, managementul strategic pentru institutiile publice; Beneficiile asimilarii unor astfel de servicii de consultanta sunt: Indeplinirea politicii si a obiectivelor companiei; Castigarea si cresterea increderii/satisfactiei clientilor; Imbunatatirea continua a performantei generale; Adaptare activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei; Satisfactia angajatilor; Imbunatatirea performantei; Transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei; Evitarea erorilor in locul corectarii lor; Economisire de timp si bani.

Pitesti Servicii
  • CISA Consulting in judetul Bacau, in zona de Nord-Est si in Romania, furnizeaza servicii de consultanta si instruire pentru accesarea de programe ale Uniunii Europene (UE) si finantari europene. CISA are experienta semnificativa in pregatirea proiectelor pentru fondurile europene si nationale, in special a proiectelor care se adreseaza sectorului IMM, ONG si APL. Prin programele de consultanta si instruire CISA ofera valoare adaugata in mod real; astfel CISA genereaza dezvoltare la nivel organizational, local si regional. Personalul CISA are o bogata experienta in consultanta pentru afaceri si management vizand in special sectorul IMM, ONG si APL. Am ajutat companii pentru a atrage finantari nerambursabile finantate din PNDR/AFIR, POR, POC, POCU, Start-up Nation, Start-up Diaspora. In domeniul instruirii am dezvoltat o oferta de cursuri centrata pe formarea de abilitati practice; domeniile predilecte de training sunt: -Instruirea antreprenoriala si manageriala; curs entrepreneurship, -Plan de Afaceri(cu furnizare soft dedicat, Know-how University of Neuchatel), -Gestiune financiara pentru nefinantisti, -Management de proiect, -Formare de Formatori, -Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene, -Dezvoltare comunitara si PCM, -Comunicare si PR, -Specialist Gestiunea deseurilor; Responsabil de mediu, -Agromediu si Agricultura ecologica. Referinte selective: - APL institutii si ONG: ADR Nord-Est; AJOFM Bacau, DGASPC Bacau, CNIPMMR Bucuresti, Primariile Traian, Prajesti, Letea Veche, Saucesti, Magura, Valea Seaca, Racaciuni, Pancesti, Cotofanesti, Moinesti, Helegiu, Manastirea Casin, (toate din jud. Bacau), Primaria Gura Humorului (Suceava); Asociatia CET Bacau, Asociatia Inima Calda Bacau, Fundatia DOMUS - jud. Suceava. - Societati Comerciale (selectiv) : Tesfin SRL Bacau, AZ NEO MEDIA SRL-D, LIKE WEB SRL Bacau, DIRECT IMPORT-EXPORT SRL Bacau, PIZZA CAFFE 2019 S.R.L., GOOD LUCK - COFFEE TO GO    S.R.L, HEAVEN`S CATERING, K&K Art Design, MAMUCA SRL Tg Trotus, SIM / LAU LSD SRL-D Racaciuni, Siftenro Energi SRL Neamt, LC Marmura si Granit SRL Caiuti, SERVCHIMEX SRL Bacau, ROLEX SRL Bacau, CAMEXIM SRL Zemes, AGROTURISM SRL Orbeni, CDM Export SRL Bacau, Natur Prod SRL Racaciuni, Odyn Consulting SRL Bacau, Edinfo SRL Iasi, SUBEX SA Bacau, R.A. ROMATSA Bucuresti, Fanna Veneto SRL Gheraesti-Neamt, Costisim SRL Comanesti, IQ ECO Construct SPRL Belgia, Timasato SRL Bacau, Isaden SRL Bacau, Astraconstruct SA Moinesti, Bicadi SRL Bacau, American Hotel SRL Bacau, Geany Flora SRL Bacau, Alizat SRL Bacau, Alti Motors SRL Bacau, Voximar SRL Bacau, Berzinti Impex SRL Livezi, Pireni SRL Bacau, Racole Exim SRL Bacau, Romgat SRL Bacau, Casa Verde SRL, Super Job SRL, Termloc SA Bacau, Euroema SRL Bacau,Romsoft Company Bacau, In politica de PRET pornim de la principiul ca cel mai bun consultant nu este si cel mai scump, dar nici cel mai ieftin! Avem preturi rezonabile si pe deplin justificate de valoarea adaugata pe care o aducem pentru client. Fiecare client beneficiaza de minim 1 (una ) ora consultanta pro-bono, respectiv etapa de evaluare si diagnosticare. Adresa birou : mun. Bacau, str. Cornisa Bistritei, bl 6A / 17, mobil: 0744 870.210;    e-mail: constantgrig@gmail.com ; cisabusinessconsult@gmail.com; www.cisa.bizoo.ro; https://www.facebook.com/constant.grig Persoana de contact: ec. Constantin GRIGORAS,    consultant & trainer.

Bacau Servicii
  • S.C. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION S.R.L. a aparut din necesitatea oferirii intreprinzatorilor dobrogeni (in special cei mici si mijlocii) a unor solutii pentru conceperea, implementarea si finantarea proiectelor de dezvoltare. Misiunea noastra este: sa fim cei care facem mai sigure, mai prospere si mai eficiente afacerile unui numar atat de mare de firme, incat sa producem o schimbare pozitiva in mediul economic din regiune. In atingerea acestui deziderat, scopul nostru este conceperea unor solutii integrate de management general si financiar, capabile sa asigure clientilor nostri mijloacele necesare dezvoltarii activitatii. Experienta primilor ani de functionare ne-a ajutat sa intelegem mai bine asteptarile si nevoile intreprinzatorilor din regiune si sa extindem aria de operare a societatii si catre alte regiuni. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION a devenit, in cei sase ani de existenta, consultantul unor firme importante din Constanta, Tulcea,Buzau,Galati,Braila, Vrancea dar si din  Bucuresti, Ialomita si Calarasi in domenii precum: agricultura, industrie alimentara, turism, telecomunicatii, transport si depozitare. Invatand din experienta programelor de finantare pentru preaderare (PHARE, SAPARD, ISPA, etc) societatea ofera acum expertiza considerabila in domeniul Afacerilor Europene si a finantarilor din Fondurile Structurale si de Coeziune, avand creata o retea de contacte in principalele tari europene si un birou operational la Bruxelles. Intrucat grija fata de client, calitatea serviciilor oferite si profesionalismul consultantilor reprezinta valorile cheie ale organizatiei noastre, am devenit inca de la inceput membrii AMCOR (Asociatia Consultantilor in Management din Romania) fiind acreditati la nivel national si international.

Constanta Servicii
  • Firma noastra va pune la dispozitiei baze de date firme si persoane actualizate lunar. Puteti face online selectii personalizate pe criteriile dorite de dvs., SMS-Marketing, Email-Marketing, Direct-Marketing, Servicii Cal-Center. Oferim si baze de date din tari UE si non-UE. www.lista-firme-romania.ro

Bucuresti Servicii
  • Compania se ocupa de obtinerea tuturor actelor in ceea ce priveste Registrul Comertului; certificate urbanism, avize, autorizatii de construire, resurse umane, protectia muncii cu evaluare, fise post, instructiuni proprii, contabilitate, cadastru intabulare, autorizatii de mediu, de functionare.

Bucuresti Servicii
  • CorpoateEvents.ro este organizatia de care aveti nevoie pentru a va produce si a va organiza evenimente corporatiste de training in regiunea Brasov-Sinaia sau in alte localitati din Romania (inclusiv in pensiunile pe care le detinem in Breaza si Rasnov). Organizam programe de formare, training si evaluare de competente si stil comportamental. www.CorporateEvents.ro/personalitate www.CorporateEvents.ro/certificare www.CorporateEvents.ro/formator

Brasov Servicii
  • Bradis Consortium Srl ofera evidenta gestiunii deseurilor, responsabil de mediu. Oferim orice tip de produse IT, cartuse de imprimanta orice model, orice tip de calculatoare, laptopuri, componente, periferice. Oferim orice tip de asigurare, asigurare de sanatate, CASCO, RCA, CMR, asigurare de raspundere civila, asigurari agricole.

Arad Servicii
  • Desfasuram servicii pentru activitatile de prevenire si protectie conform Art. 15/HG 1425/2006, desfasurate prin servicii externe de prevenire si protectie, printre care: 1. Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru; 2. Elaborarea, indeplinirea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; 3. Elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementsrilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unittatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/posturilor de lucru si difuzarea acestora in intreprindere si/sau unitate numai dupa ce au fost aprobate de catre angajator. De asemenea, prin personal atestat- Cadru Tehnic PSI si Inspector Protectie Civila, desfasuram activitati in ceea ce priveste activitatea de prevenire si stingere a incendiilor.

Cluj-napoca Servicii
  • Extaco Group este specializata in servicii de consultanta si training in domeniul vanzarilor in domeniul IT, adresandu-se companiilor mici si medii. Personalul poseda experienta unica in piata in ceea ce priveste implemenatrea unor tehnologii avansate de management al informatiilor.

Bucuresti Servicii
  • Ce este Managementul Administrativ? Conform ultimelor studii, 50% din companiile mici si mijlocii intra in faliment in primii 2 ani de existenta. Motivul este managementul are ideea de business dar nu are know-how-ul pe partea administrativa si de management al companiei. Noi oferim servicii de management administrativ pentru companii, prin care optimizam unele fluxuri administrative, bugete pe partea administrativa cat si preluam unele task-uri administrative. Noi oferim servicii in 4 arii mari: administrativ, juridic, financiar si project management. Scopul este de a oferi suport managementului si de a debarasa de munca administrativa a CEO-ului, si a oferi timp pentru a se axa pe business. In fiecare companie mica si mijlocie nu se justifica de a avea un departament administrativ nici organizatoric si nici financiar. Din aceasta cauza aceasta activitate e executata de management in limita timpului avut la dispozitie, ce genereaza o frustrare si decizii pripite fara o analiza detaliata. De ce noi? Avand o experienta de peste 18 de ani atat in mediul public cat si in mediul privat putem sa oferim consultanta atat cu relatiile cu diferite institutii publice, cat si financiare, respectiv cu furnizori pe partea de servicii administrative prin care se pot optimiza atat bugete cat si fluxuri de lucru.  Totodata putem sa oferim consultanta pe partea juridica (fiind de profesie jurist) cat si pe partea financiara in special la planificare financiara a proiectelor, a companiei cat si relatii cu societatile de leasing.

Sat Baciu Com. Baciu Servicii
  • Cu o experienta de peste 15 ani, suntem solutia perfecta pentru business-ul tau. Oferim solutii personalizate, pe baza unui abonament lunar, la un cost avantajos. Pune calitatea pe primul loc si descopera avantajele de a fi abonat BP Quality Consulting!

Bucuresti Servicii
  • Agentie de marketing digital si publicitate care iti propulseaza afacerea la nivelul urmator! Avem in minte modernizarea afacerilor din Romania, generarea si sporirea veniturilor, atragerea de noi clienti si dezvoltarea in mediul online.

Satu Mare Servicii
  • Hello, my name is Kateryna. I represent the Ukrainian manufacturer of quality and eco friendly and recyclable packaging LLC "Company" Chernihiv Package ". Our warehouses located on the western borders of the country. Our products are ready for fast shipment: packages with cool prints and packages without printing (transparent, white, color), as well as a new line of "Freedom". It is possible to get samples before ordering. It is also possible to make packages to order (size and design). Our packages are high-quality and stylish packaging for your business. Will be glad to answer fast to your questions and help with the choice. Will be happy to cooperate!

Ukraine Producator
  • - consultanta in afaceri si management - resurse umane         intocmirea contractelor individuale de munca - intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca - intocmirea registrului general de evidenta a salariatilor REVISAL - intocmirea adeverintelor de salariu - intocmirea notelor de lichidare pentru personalul beneficiarului - intocmirea, depunerea si urmarirea dosarelor de personal - consultanta privind salarizarea - completarea actelor aditionale cu modificare salarii, functie, norma de lucru sau durata de munca - intocmire dosar pentru subventii la AJOFM - intocmirea documentelor pentru obtinerea repartitiilor de la AJOFM - lista privind posturilor vacante obtinuta de la AJOFM

Sat Vladimirescu, Comuna Vladimirescu Servicii
  • Centrul European Pentru Educatie, Cercetare Si Dezvoltare - Sintesis a fost creat din dorinta de a fi un vector de dezvoltare si integrare a proiectelor nationale in spatiul european si a celor europene in cel international. In acest sens, Centrul European acopera cu succes o gama variata de activitati si servicii, in conformitate cu politicile europene, oferind, impreuna cu colaboratorii si partenerii sai, solutii si strategii de implementare personalizate in functie de nevoile clientilor, dar si in dinamica dezvoltarii in concordanta cu tendintele de digitalizare proprii fiecarui domeniu. Astfel, de la campanii si evenimente din sfera culturii antreprenoriale si de afaceri, la cursuri de pregatire profesionala in variate domenii de activitate. Centrul European ofera inclusiv servicii de management pentru campanii de branding si de identitate vizuala, pachete de servicii de consultanta si strategii de lansare de produse pe diferite piete.

Bucuresti Sectorul 1 Servicii
  • Vrei sa-ti faci cunoscuta afacerea in mediul online? Apeleaza cu incredere la serviciile profesionale ale echipei NetZone. Solutii de web design inteligente , marketing digital si SEO. Oferim cele mai noi tehnologii pentru afacerea dvs.

Slobozia Servicii