Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
De la
Inregistrari & Lichidari Companii - Consultanta: 299 companii
  • Oferim in Targu Jiu, Gorj sau in tara, servicii de contabilitate, salarizare personal, expertize contabile si fiscale judiciare si extrajudiciare, consultanta fiscala, infiintari firme, intocmire dosar TVA - declaratia 088, carduri DKV, rambursari TVA, impreuna cu o echipa profesionala, prompta si competenta. Aspectul care pe noi ne caracterizeaza ca si firma de contabilitate, cu o echipa formata din 8 profesionisti, este faptul ca deciziile sunt luate in timp real, informatia cand este transmisa, nu este pierduta pe trepte ierarhice, si astfel actiunile sunt prompte si direct raspunzatoare. Fiecare persoana raspunde de segmentul sau de activitate, dar per total suntem un tot unitar.

  • Real Top Services este o societate de expertiza financiar - contabila si de consultanta in domeniul fiscal. Desi societatea noastra este relativ tanara, profesionistii care fac parte din aceasta au o experienta foarte buna in toate domeniile de competenta, specializati in prestarea de servicii financiar - contabile prompte si de calitate adaptate specificului fiecarui client.

  • Primoris este o companie infiintata in anul 2008, ce ofera serivicii de consultanta si asistenta in paralegal, incepand cu infiintari de firme si dosare de mentiuni (modificari firme) la Registrul Comertului la nivelul intregii tari. Ponderea cea mai mare in activitatea noastre o au serviciile de consultanta si asistenta prestate in demersurile de obtinere a avizelor si autorizatiilor de functionare, incluzand aici: - autorizatia sanitara - sanitara - veterinara - avize de functionare emise de primarii - licente de functionare emise de organele de politie - autorizatii de mediu - altele. Relationam in mod curent cu institutii precum: Primaria mun. Bucuresti si primariile de sector, DSV-SA, DSP, Politie, ANPM, precum si alte institutii, pentru functionarea legala a diverselor tipuri de afaceri. Ne implicam cu precadere in proiecte de alimentatie publica (gen restaurant, catering, altele), autorizarea firmelor de dezinsectie, dezinfectie si deratizare, licentierea firmelor de paza, autorizare saloane de intretinere corporala si servicii de infrumusetare, autorizarea activitatilor de recrutare si plasare forta de munca, activitati cu metale si pietre pretioase, centre de colectare materiale reciclabile, service-uri si spalatorii si auto, altele. Vezi www.JuristFirme.ro

  • Spectrul larg de servicii juridice puse la dispozitie de catre firma noastra de avocatura vor acoperi cu prisosinta nevoile dumneavoastra, indiferent de ramura de drept avuta in vedere: drept comercial, drept fiscal, drept civil, drept penal al afacerilor, dreptul tehnologiei, drept administrativ, dreptul achizitiilor publice, dreptul concurentei, dreptul muncii. Fiecare ramura de drept are un anumit grad de complexitate specific, insa analizam in detaliu fiecare cauza in parte, urmarind solutia ideala in acest sens. Suntem o echipa de avocati din Bucuresti, cu o pregatire profesionala desavarsita, mereu la curent cu cele mai importante modificari legislative si care pun in centru interesele clientului si calitatea serviciului juridic oferit.

  • Echipa noastra are o experienta de peste 20 ani in domeniu si pregatirea continua a acesteia si a conducerii ofera acesteia o imagine de profesionalism si responsabilitate pe piata. Colaboram in prezent atat cu clienti din CONSTANTA cat si cu clienti din toata zona Dobrogei si Bucuresti. Printre domeniile de activitate ale acestora amintim: activitati de productie, constructii, hoteluri & restaurante, comert, consultanta si management, import-export, zootehnie, comert cu animale vii. Principalele servicii oferite de echipa noastra sunt: - contabilitate si expertize contabile, - resurse umane si salarizare, - consultanta finaciara, - infiintari de SRL-uri, S.A.-uri, P.F.A.-uri, intreprideri individuale, asigurandu-se consiliere gratuita pentru alegerea celei mai bune forme de organizare. Externalizarea acestor servicii aduce beneficii multiple pentru clientii nostri cum ar fi: reducerea costurilor, confidentialitatea datelor, depunerea la termene legale a declaratiilor aferente activitatii, asistenta la controalele de specialitate, solutionarea in timp optim problemelor cu ajutorul unor specialisti in domeniu.

  • Suntem o echipa informata, eficienta si venim in ajutorul dumneavoastra! Membrii echipei noastre au peste 6 ani experienta in infintarii firme si mentiuni la Registrul Comertului. Detinem o vasta experienta in servicii de consultanta juridica impunandu-ne de la an la an pe piata prin calitatea pe care o oferim clientilor nostri. Servicii Registrul Comertului: -infiintare firma (SRL, SRL-D, PFA, II, IF, student) -gazduire sediu social -schimbare sediu social -cesiune parti social -deschidere/ inchidere punct de lucru -inchidere firma -modificare obiect de activitate Autorizatii de functionare: -DSV -DSP -ISU -Mediu -Primarie Servicii de contabilitate: -contabilitate lunara -obtinere cod TVA -obtinere cod special TVA -achizitie registre speciale.

  • Recuperam creante, debite, datorii pe cale amiabila, judiciara si extrajudiciara, inca din anul 2006. Kolcze Iliuta & Asociatii SRL a reusit intr-un interval relativ scurt de timp sa se impuna pe piata de recuperari creante din Romania, ajungand la inceputul anului 2007 sa aiba peste 1000 de clienti activi. Experienta si seriozitatea, dovedite de echipa noastra de-a lungul anilor, inainte de infiintarea societatii in 2006 si dupa, adunate cu un efort financiar deosebit, au dus la dezvoltarea si recunoasterea profesionalismului de catre Asociatia de Management al Creantelor Comerciale (AMCC) in anul 2008, acordand statul de membru cu drepturi depline.

  • Doresti sa ai afacerea ta? Doresti sa iti extinzi afacerea, sau de ce nu, doresti sa o restrangi, sau chiar sa inchizi o firma? Nu ezita sa ne contactezi! Suntem aici spre a-ti veni in ajutor. Prin intermediul site-ului nostru iti punem la dispozitie informatii detaliate cu privire la documentatia si pasii necesari in vederea indeplinirii formalitatilor dorite la Oficiul Registrului Comertului. In situatia in care vei considera ca este mai comod, mai simplu sau mai sigur ca persoane cu experienta in domeniu sa indeplineasca formalitatile respective in locul tau, iti stam la dispozitie prin serviciile oferite. Suna-ne sau scrie-ne un e-mail, fie ca ai nevoie doar de un sfat juridic, fie ca vrei sa apelezi la serviciile noastre juridice. Echipa noastra de avocati este gata sa raspunda intrebarilor tale si sa iti vina in ajutor! Infiintari firme, modificari firme, gazduire sedii firme, autorizari / infiintari case de schimb valutar si case de amanet, recuperari creante, asistenta juridica de specialitate, divorturi si partaje.

  • Consultanta de afaceri (comercial si societar) Consultanta si asistenta juridica pentru infiintarea de societati comerciale, PFA/II/IF, modificare acte constitutive, obtinere autorizatii si avize de functionare, consultanta aspecte drept societar, elaborare/revizuire/negociere contracte comerciale. Experienta, pasiunea pentru profesie, interesul crescut pentru cresterea si dezvoltarea afacerilor partenerilor Clientului sunt elementele care ne recomanda si contribuie la succesul business-ului dumneavoastra. Detinem resursele si informatiile care asigura securitatea tranzactiilor antreprenorilor mici si mari, suntem cei care depasim de multe ori asteptarile clientilor. Eficienta si rezonabilul sunt atributele care ne recomanda in acestor domeniu. Situatia fiecarui client este abordata, apreciata si analizata in mod particular si ne propunem ca in momentul in care se demareaza un proiect de afacere, sa asistam clientul in vederea transformarii ideii si dezvoltarii afacerii. In acest sens, ne sfatuim clientii sa apeleze la un profesionist atunci cand initiaza o afacere/un proiect/o asociere. Puneti in balanta cunostintele dumneavoastra si analizati motivele pentru care trebuie sa alegeti serviciile noastre. Viziunea noastra este una indreptata spre rezultate concrete, spre cunoasterea tuturor avantajelor si dezavantajelor in sensul adoptarii unei solutii optime pentru o situatie concreta. In activitatea de consultanti specialisti intotdeauna informam clientii asupra documentelor ce trebuie intocmite sau prezentate, asupra termenelor de solutionare si asupra onorariilor si taxelor. Rolul nostru activ incepe cu consilierea generala asupra formei juridice pe care o poate imbraca afacerea/proiectul clientului si asupra tratamentului fiscal aplicabil fiecarei forme juridice. Urmeaza parcurgerea etapelor infiintarii entitatii (societate comerciala, PFA, II, IF, asociatie, fundatie etca��), si indrumarea clientului cu privire la demersurile ce trebuie efectuate dupa predarea lucrarii. Dupa finalizarea procedurilor de infiintare asistam Clientii la dezvoltarea afacerii, la conceperea tuturor contractelor si procedurilor legate de functionarea structurii, precum si la rezolvarea incidentelor conflictuale derivand din raporturi de munca sau din executarea contractelor. Apelati cu incredere la serviciile noastre specializate si va castigati un partener de incredere care va ajuta sa derulati cu succes business-ul dumneavoastra!

  • Avocat Vasile Bruma ofera asistenta si reprezentare in fata instantelor de judecata si in fata institutiilor publice pentru societati comerciale si persoane fizice, consultanta juridica pentru firme si persoane fizice.

  • Professional Accounting a fost infiintata in anul 2007, fiind societate membra CECCAR inca de atunci. Experienta de peste 35 de ani in domeniu a asociatilor a garantat inca de la inceput nivelul inalt de calitate si profesionalism al serviciilor prestate. Principalele servicii oferite de compania noastra: contabilitate primara/financiara, expertiza contabila judiciara/extrajudiciara, intocmirea declaratiilorlunare/trimestriale/semestriale/anuale, intocmire si certificare situatii financiare, resurse umane, analiza financiara, arhivarea si stocarea documentelor in format electronic securizat. De asemenea oferim servicii de consultanta economica, fiscala, consultanta in vederea maximizarii rezultatului companiei dumneavoastra, consultanta in domeniu IT si consultanta pentru managementul eficient al resurselor umane. Pentru oferte personalizate pentru afacerea dvs. nu ezitati sa ne contactati! OFERTA COMPANII NOU INFIINTATE: Prima luna de contract gratis! OFERTA AGENTI VANZARI SERVICII CONTABILITATE: Oferim un comision de 500 ron la semnarea contractului de servicii contabile!

  • ADMINISTRARE REORGANIZARE LICHIDARE I.P.U.R.L. - societate civila profesionala cu raspundere limitata al carei unic obiect de activitate il reprezinta "exercitarea profesiei de practician in insolventa", se numara printre primele 100 de societati civile profesionale de insolventa infiintate in Romania, fiind membra a U.N.P.I.R. Serviciile oferite se subscriu atat activitatilor spcifice domeniului lichidarilor, cat si celor de prevenire sau diminuare a riscului starii de insolventa si recuperare a creantelor.

  • Nu aveti sediu social? Nici o problema! Venim in ajutorul dvs. Imediat. Va oferim in pachetul de infiintare SRL negocierea sediului social temporar fie la avocati fie permanent la persoane fizice sau juridice. Firma Olden va pune la dispozitie calitate si promptitudine in prestarea serviciilor atat de infiintare cat si ulterioare. http://www.olden.aaz.ro/

  • Oferim consultanta juridica in toate domeniile. Elaborarea tipuri de contracte, acte aditionale, diverse cereri. Asistarea si reprezentarea juridica a persoanelor fizice si juridice in litigii de orice natura. https://avcarmenpetrescu.wixsite.com/consultanta-juridica.

  • Suntem o societate de expertiza contabila autorizata de CECCAR Filiala. Suntem o echipa tanara, dar totodata cu experienta. Serviciile noastre acopera toate laturile contabile, pornind de la inregistrarea lunara a notelor contabile, la intocmirea si certificarea situatiilor financiare ale intreprinderii.

  • Compania este infiintata in anul 2003, autorizata de CECCAR cu nr 004750 .. Actionarii firmei sunt profesionisti cu vasta experienta in domeniul financiar - contabil, iar personalul este format din tineri cu studii economice, care doresc sa-si inbunatateasca pe zi ce trece cunostiintele in acest domeniu. Oferim SERVICII GRATUITE pentru prima luna de preluare a contabilitatii. Clientii nostrii sunt firme ce activeaza in domeniul comertului intern si international, turism, productie, IT, leasing si diverse servicii.

  • Infiintari | Modificari | Radieri firme in toata tara | Consultanta GDPR | Infiintam rapid firme in toata tara. Infiintare firma cu ASOCIAT UNIC - pachet complet 550 lei* taxe incluse, ce consta in: - consultanta de specialitate in vederea infiintarii - consultanta in alegerea codurilor CAEN - rezervarea denumirii la Registrul Comertului - redactarea tuturor documentelor necesare - intocmirea dosarului complet - depunerea dosarului si ridicare Infiintare PFA - pachet complet 250 lei* taxe incluse ! La cerere, documentele pot fi transmise prin servicii de curierat. Taxele de curier se achita separat. Inregistrare si autorizare punct de lucru - 300 lei Majorare/reducere capital social - de la 400 lei Cesiune parti sociale - de la 400 lei Numire/schimbare administrator - 350 lei Schimbarea sediului social in acelasi judet/in alt judet - de la 450 lei Prelungirea sediului social - 250 lei Dizolvare si radiere - 600 lei Suspendare activitate/Reluare activitate - 300 lei Schimbare denumire persoana juridica - 350 lei Actualizare date de identificare - 220 lei Suspendare/reluare activitate P.F.A./I.I./I.F. - 220 lei Radiere P.F.A./I.I./I.F. - 250 lei *Preturile de mai sus nu includ taxele la Registru Comertului Va putem asista si reprezenta in toate demersurile ulterioare infiintarii unei entitati juridice.

  • Luma Solutions Service reprezinta partenerul ideal pe care te poti baza si care iti poate furniza in timp real servicii de consultanta, call center, intermedieri comerciale Ro - IT. Experienta echipei noastre de peste 15 ani ne recomanda si ne obliga sa oferim clientilor nostri expertiza pertinenta, viziune de ansamblu asupra managementului riscurilor precum si profesionalism si competenta.

  • Compania asigura servicii de audit financiar, contabilitate, expertize cu profesionalism, avand un portofoliu de clienti fideli. Compania are asigurare de risc profesional. Clentii de audit sunt din Bucuresti, Valcea, Arges, Gorj.

  • Experienta noastra este confirmata de stabilitatea relatiilor cu clientii nostri in prestarea serviciilor de asistenta si reprezentare juridica, dezvoltand, in cele mai multe cazuri, colaborari de lunga durata. www.cabinetavocatgalati.ro