LIBRA BANK a fost înfiinţată în 1996, devenind operaţională în 1997, iar din mai 2003 a devenit membră a grupului american de investiţii New Century Holdings (NCH). NCH, unul dintre cei mai importanţi investitori străini din România, are investiţii de peste 3 miliarde de dolari în Europa Centrală şi de Est din care peste 300 milioane de dolari au fost investiţi în România. Acest grup şi-a dezvoltat o puternică prezenţă în ţara noastra încă din 1993, implicându-se în dezvoltarea mai multor domenii importante ale economiei româneşti: industria electrotehnică, panificaţie, industria materialelor de construcţii, servicii financiar-bancare, servicii financiare de capital, proprietăţi imobiliare, fiind acţionar majoritar la multe companii din aceste domenii. LIBRA BANK este o bancă autorizată să îndeplinească toate activităţile specifice unei bănci comerciale şi câteva activităţi legate de pieţele de capital. De asemenea, banca este membru SWIFT, acţionar la SNCDD, TRANSFOND şi BIROUL DE CREDIT. Banca este agent de decontare pentru Societăţi de servicii investiţii financiare (SSIF), intermediar pe piaţa secundară a titlurilor de stat şi depozitar pentru un fond de investiţii. LIBRA BANK este de asemenea membru al Asociaţiei Române a Băncilor din februarie 1998.
Este o raspundere mare sa fii reprezentantul unei mari companii de asigurare. Clientii ne incredinteaza banii, sanatatea si bunurile lor materiale. Noi rasplatim increderea acordata prin programe de asigurari inovatoare si prin servicii de calitate. Cei peste 10 ani de experienta pe piata asigurarilor, varietatea programelor de asigurari oferite (viata, generale, sanatate), soliditatea grupului financiar din care facem parte, valorile companiei si, nu in ultimul rand, calitatea oamenilor care lucreaza in numele ei sunt motive solide pentru a face ca noi sa devinim partenerul dvs. de incredere
Ca si membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm ofera servicii de outsourcing pentru banci si institutii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activeaza in domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria imprumuturilor ipotecare si de consum personal, a politelor de asigurare de viata, casa, auto si moto, dar si alte servicii, cum ar fi compararea online de preturi pentru articole vandute in peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clientilor, se utilizeaza un sistem de gestionare a documentatiei digitalizate: documentele primite in format electronic sunt recunoscute, clasificate si analizate, iar comunicarile si informatiile aferente acestora sunt inserate in baza de date. In acest context si in urma unei formari adecvate, peste 400 de angajati FinProm gazduiti in cadrul unui birou de 2.200 mp, ofera servicii specializate de prelucrare si gestionare a dosarelor la standarde inalte, dand dovada de profesionalism si dezvoltare continua.
Ai hotarat ca ai nevoie de un credit? In acest caz, ai ajuns exact unde trebuie. In masura in care piata bancara ofera produse din ce în ce mai complexe, tu, clientul nostru te orientezi din ce in ce mai greu in hatisul ofertelor, iar factorul pret nu este intotdeauna hotarator. De aceea noi, echipa Bayer Credit, am hotarat ca trebuie sa te ajutam, sfatuindu-te cum sa obtii cel mai avantajos credit. Cine este Bayer Credit? Bayer Credit este o companie de consultanta financiara in domeniul creditelor bancare cu locatii in Bucuresti si Iasi, care in ultimele 18 luni, a obtinut pentru clientii sai 600 de credite in valoare de 25 milioane de EURO. Ce face Bayer Credit? Bayer Credit ofera consultanta financiara gratuita pentru ca tu, cel care doresti un credit sa beneficiezi de oferta de creditare cea mai potrivita. Care este cea mai potrivită oferta de creditare? Noi, cei de la Bayer Credit stim ca atunci cand doresti un credit, te uiti in primul rand la costul creditului. Costul nu este întotdeauna primul sau singurul criteriu de alegere a ofertei de credit. Dar, chiar daca ar fi vorba doar de pret, noi, Bayer Credit te ajuta sa cunosti toate aspectele unui credit.
Leader pe piata romaneasca de outsourcing/BPO. Oferim o gama variata de servicii, de la Tech Support de cea mai inalta calitate, pana la servicii externalizate de BPO, precum collections, dar si servicii de telesales, telemarketing si altele.
Prezentare S.C. SAI Consult S.R.L. Societatea comerciala SAI CONSULT S.R.L. a fost infiintata in anul 2008 si este inregistrata la Oficiul Registrul Comertului Constanta sub numarul de ordine J13/1154/2008, avand Codul Unic de Inregistrare 23614581. Sediul social al societatii este in judetul Constanta, municipiul Constanta, str Dionisie cel Mic, nr 63, bloc 68b, scara A, etaj 1, ap. 6, cod postal 900355, telefon: 0730 611 464, email: office@sai-grup.com; web: www.sai-grup.com. SAI CONSULT isi desfasoara activitatea in judetul Constanta si doreste sa vina in intampinarea problemelor clientilor cat mai eficient posibil. Scopul SAI CONSULT este sa eficientizeze timpul clientilor nostri si sa comunice cu acestia intr-un limbaj comun. Sloganul nostru este Siguranta Alegerii Inteligente si dorim ca acesta sa ramana pe buzele fiecarui client care va iesi din biroul nostru. Obiectul principal de activitate al S.C. SAI CONSULT S.R.L. este: Activitati auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activitati de asigurari si fonduri de pensii – conform cod CAEN 6619. Printre activitatile secundare se regasesc: consultanta in management, consultanta SSM si SU, comert (stingatoare), consultanta financiara, publicitate, traduceri, managementul fortei de munca, tehnoredactare, invatamant, s.a. Structura asociatilor SAI CONSULT este: Serban Alexandru Ionut si Fratila Mihaela.
Compania se ocupa cu acordarea de credite de consum printr-un mediu larg de desfacere pe piata romaneasca. Face parte din concernul francez PNB PARIBAS. Extinsa in peste 40 tari si 4 continente. Principalii colaboratori: Flanco, Flamingo, Bricostore, Praktiker, Vodafone, Orange.
Marsh este un consultant independent, specializat in desfasurarea activitatilor de management al riscului in beneficiul clientilor sai. Scopul principal al activitatii noastre este cresterea valorii firmei dumneavoastra prin reducerea sau eliminarea riscurilor la care este expusa compania si profiturile acesteia in activitatea cotidiana. Activitatile desfasurate de Marsh sunt integrate intr-un proces unitar de management al riscului care implica mai multe etape: 1. Identificarea riscurilor; 2. Evaluarea riscurilor; 3. Controlul si gestionarea riscurilor; 4. Monitorizarea rezultatelor. In concluzie, activitatea Marsh consta in oferirea de asistenta in vederea reducerii costurilor cauzate de expunerea la risc, creand astfel premize pentru desfasurarea in conditii favorabile a activitatii dumneavoastra.
Firma noastra ofera CONSULTANTA si intermediere CREDITE pentru nevoi personale, imobiliare, ipotecare si a oricarui alt tip de CREDIT atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice, inclusiv LEASING. Firma ofera GRATUIT consultanta bancara si informatii cu privire la credite.
Advertising & Public Relations Group S.R.L. este o companie romana care ofera clientilor sai servicii profesionale de advertising, relatii publice, marketing, traduceri autorizate si interpretare, web design si dezvoltare de software, organizare de evenimente si mai nou, consultanta financiara. Compania noastra activeaza pe trei linii de business: advertising & relatii publice, consultanta financiara, web design & dezvoltare de software. Conceptul care sta la baza afacerii noastre este urmatorul: noi va facem cunoscuta compania Dvs, va ajutam sa o finantati, v-o virtualizam. Astfel, oferim clientilor nostri o gama completa de servicii necesare pentru a sustine dezvoltarea continua a afacerii lor si promovarea acesteia la nivel national si international.
Noi va automatizam convorbirile telefonice. Ramanad totusi umani si tratand toate apelurile cu operator uman. Clientii va suna in permanenta cu diverse probleme? Noi preluam apelurile in locul dumneavoastra. Si va punem la dispozitie rapoarte sa le consultati cand aveti timp. Vreti sa va sunati actuali sau potentiali clienti? Noi ii sunam in locul dumneavoastra. Exact ca si cum i-ati fi sunat dumneavoastra. Si sunteti in control in permanenta.
G4S Cash Services este membra a Group 4 Securicor, companie aflata pe locul intai la nivel mondial in domeniul prestarii de servicii de securitate. In Romania, G4S Cash Services este prezent din 2002, oferind servicii de transport valori, procesarea banilor si alimentarea si intretinerea de nivel 1 a bancomatelor. Totalizeaza astazi peste 4000 de salariati si are o infrastructura teritoriala dezvoltata formata din 9 Centre de Procesare si 26 puncte de lucru, putandu-ne astfel presta serviciile la nivelul tuturor judetelor. Clientii nostri sunt companii de top pe piata romaneasca, precum: Raiffeisen Bank, Posta Romana, ABN-AMRO, Alpha Bank, Citi Bank, Banc Post, Banca Romaneasca S.a.
Prezenta in Romania din 2002, TBI Leasing face parte din grupul financiar olandez TBIH Financial Service Group, unul dintre principalii operatori ai pietei financiare din Europa Centrala si de Est. Fiind o prezenta semnificativa pe piata de leasing din Romania, TBI Leasing IFN ofera servicii financiare de inalta calitate si dispune de o retea proprie de sucursale in cele mai importante regiuni ale tarii. Avand o echipa cu o bogata experienta in operatiuni de leasing la conducerea firmei, TBI Leasing a reusit sa construiasca parteneriate strategice cu furnizorii, societati de asigurare si bancile, cu scopul de a oferi un pachet complet de servicii. In TBI Leasing dorim sa cream parteneriate puternice cu angajatii nostri, intrucat consideram ca reprezinta cea mai importanta resursa a noastra; punem pret pe creativitate, inovatie si dinamism. Cautam persoane care au o gandire inovativa, ofera perspective unice si gasesc solutii ingenioase pentru clientii nostri.
KPMG în România oferă servicii de audit, asistență fiscală și consultanță în afaceri, inclusiv servicii de restructurare și accesare de fonduri, pentru organizații din diverse domenii, atât din sectorul privat cât și cel public. Oferim asistență firmelor și organizațiilor în vederea respectării cerințelor de conformitate cu reglementările în vigoare și le ajutăm să se dezvolte, adăugând valoare afacerii clienților. KPMG în România este o firmă membră a rețelei internaționale KPMG, care are birouri în 140 țări și peste 135.000 de specialiști în toată lumea. Această combinație unică între cunoștințe naționale puternice și o rețea regională și multinațională echilibrată pune la dispoziția clienților noștri un sistem de servicii de cea mai bună calitate, precum și capacități de consultanță transfrontalieră. KPMG și-a început activitatea pe piața din România în 1994. În prezent ne desfășurăm activitatea prin intermediul unei rețele de cinci birouri situate în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Constanța. KPMG în România are în prezent peste 600 de angajați, atât cetățeni români, cât și străini (expatriați). Elementul de bază al succesului nostru îl constituie calitatea și aptitudinile personalului companiei. KPMG în Moldova s-a deschis în 1997, iar în 2001 s-a afiliat la KPMG România. Ambele sunt firme membre ale KPMG International, o corporație elvețiană. Birourile KPMG in Romania si Moldova: București Victoria Business Park, DN1 Șoseaua București - Ploiești nr. 69-71 Sector 1, București 013685, România P.O. Box 18 - 191 Tel: +40 (21) 201 22 22 +40 (741) 800 800 Fax: +40 (21) 201 22 11 +40 (741) 800 700 Chişinău Str. Ștefan cel Mare nr. 202, etajul 9 MD-2004, Chișinău Republica Moldova Tel: + 373 (22) 580 580 Fax: + 373 (22) 540 499 Timişoara B-dul. Mihai Viteazu nr. 30 Timișoara RO-300 222, România Tel: +40 (256) 22 13 65 Fax: +40 (256) 49 93 61 Cluj Power Business Center Calea Dorobanților nr. 18-20 Cluj-Napoca 400117, România Tel: +40 740 333 344 Fax: +40 753 333 800 Constanţa B-dul Mamaia nr. 208, etaj 2 Constanța 900540, România Tel: +40 (0) 756 070 044 Fax: +40 (0) 752 710 044 Iaşi Str. Săulescu nr. 29, etaj 3 Iași 700010, România Tel: +40 756 070 048 Fax: +40 752 710 048
Compania noastra aflata in plin proces de extindere, are ca obiect de activitate consultanta in domeniul creditelor bancare. Ne-am facut remarcati prin prestarea unor servicii de calitate orientate catre necesitatile clientilor. Ne diferentiaza promptitudinea si profesionalismul cu care venim in intampinarea nevoilor din ce in ce mai diversificate in domeniul serviciilor bancar.
Recrutam personal pentru echipa de vinzari din cadrul companiilor HVB-Banca pentru locuinte si Generali Asigurari. Asiguram consultanta financiara pentru serviciile celor doua companii. Pregatirea echipelor de vinzari este gratuita.
Companie de asigurari prezenta pe piata de 14 ani, membr? a unui grup financiar european important aflat �n primii 10 mondiali; promoveaz? programe de asigurare: LIFE, NON-Life, SANATATE, PENSII PRIVATE.
Cerved Credit Collection SpA (CCC) - noul jucator de pe piata colectarii de creante, s-a constituit in urma fuziunii dintre 2 societati lider de sector RECUS SpA si FINSERVICE SpA. Cu un istoric impresionat, cele doua companii au castigat, de-a lungul anilor, un portofoliu important de clienti si au gestionat milioane de cazuri din toate sectoarele de business: Utilitati, Telecom, Financiar - Bancar si Comercial, atat la nivel de B2B cat si B2C. Cu trei sedii in Italia (Treviso, Sassari si Milano) si doua in Romania (Oradea si Cluj), Cerved Credit Collection SpA continua traditia, punand accent pe cresterea numarului de clienti, a performantei si totodata a numarului de angajati. In prezent societatea numara peste 450 de persoane in cele 5 sedii. Cerved Credit Collection SpA este parte a Cerved Group - liderul italian in analiza riscului de credit si principalul jucator, independent, de pe piata colectarii de creante. SC Re Collection SRL este controlata 100% de Cerved Credit Collection SpA.
Echipa aflata in plina dezvoltare in cadrul Companiei Multinationale. Asigurari si Pensii, asigura training local, national si international, bonusuri in euro si excursii in exterior, plan de cariera, bonus de persistenta.
SC DATA PROIECT SRL Bacau este o companie ce asigura consultanta in domeniul financiar contabil si managementul afacerilor. Suntem alaturi de nevoile d-stra. ori de cate ori intampinati dificultati in administrare afacerii