Allianz – Ţiriac Asigurări SA este compania numărul 1 pe piaţa românească a asigurărilor, deţinînd aproape o cincime din piaţă. Creşterea calităţii şi adaptarea serviciilor acordate clienţilor sunt două dintre obiectivele principale ale societăţii. Clienţii beneficiază de forme de asigurare adecvate activităţilor specifice şi de o soluţionare promptă a daunelor. Nivelul de siguranţă pe care îl oferim clienţilor noştri este susţinut, pe langă propria putere financiară şi printr-un extins program de reasigurări, care reprezintă unul dintre instrumentele principale de protecţie a intereselor şi rezultatelor financiare ale societăţii.
Firma de contabilitate, audit si consultanta financiara autorizata CECCAR, ce oferta servicii contabile pentru firme mici si mijlocii, ce isi desfasoara activitatea in orice domeniu. Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Colaboram cu una din cele mai puternice companii de asigurari din lume si pcea mai mare din Europa si Romania. Oferim consultanta cu personal specializat si cu experienta. R aspundem cu promptitudune.
Oferim servicii organizatiilor mici si mijlocii, cu capital integral privat, roman si/sau strain (cunoscator de limba italiana, engleza), indiferent de domeniul lor de activitate. Serviciile oferite de noi sunt indreptate exclusiv catre imbunatatirea si perfectionarea activitatii clientului. Astfel, clientul dispune in mod curent de toate informatiile financiar-contabile, acestea fiind suportul deciziilor economice si financiare necesare in coordonarea activitatii unei societati. Membrii echipei noastre au pregătire profesională de specialitate şi putem organiza şi conduce activitatea financiar-contabilă a unei firme, indiferent de obiectul de activitate al acesteia.
Reteaua de franciza CAR Social IFN cauta parteneri in toate zonele din Romania. Partener poate deveni orice persoana fizica cu aptitudini manageriale si cunostiinte financiar bancare, dispusa sa achite taxa de franciza de 20000 Ron. Persoanele interesate isi pot trimite CV-ul la adresa de e-mail.
Oferim consultanță juridică în următoarele domenii: - Drept Comercial: contracte comerciale, tranzacții, negocieri, executări silite, Registrul Comerțului etc; - Dreptul Muncii: contracte colective de muncă, concedieri etc.; - Drept Administrativ: relația cu autoritățile publice, asistență în cazul controalelor, obținere de autorizații și acte; - Insolvență: consultanță în materia falimentului.
Domeniul nostru de activitate il reprezinta furnizarea de servicii financiar bancare in numele companiei numarul 1 de pe piata Romaniei, in segmentul pensiilor private si al asigurarilor de viata. Alatura-te celei mai puternice companii in domeniu si pregateste-ti viitorul financiar.
Oferim consultanta in afaceri si management, intermediem obtinere credite bancare persoane fizice si juridice, intermediem obtinerea de fonduri structurale. Oferim servicii de contabilitate, resurse umane.
Oferim consultanta cu privire la posibilitati de finantare pentru domeniul locativ, produse de economisire creditare pentru domeniul locativ, produse de economisire cu un randament avantajos, produse de creditare in conditii avantajoase.
SC Ratexpert SRL este o societate de contabilitate, expertiză contabilă şi servicii de consultanţă financiar-contabilă, înfiinţată în decembrie 2004 . Membra CECCAR din anul 2004, societatea este condusa in activitatea pe care o desfasoara de principiile esentiale ale profesiei, si anume: integritate, independenta, obiectivitate si mai ales competenta. Obiectivul pe care ni l-am propus inca de la infiintare a fost sa asiguram servicii de contabilitate, consultanta fiscala si financiara la cele mai inalte standarde de profesionalism. Administratorul societatii este deasemenea membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania. Vrem să oferim clienţilor încredere prin profesionalismul echipei noastre şi să ajungem un lider zonal în domeniu. Ne propunem să oferim cele mai bune soluţii în domeniul financiar-contabil, politicii manageriale, resurselor umane şi IT, astfel încât să asigurăm partenerilor noştri un background solid în realizarea obiectivelor. Principiile după care ne ghidăm Încredere Utilizatorii serviciilor noastre trebuie să simtă că se pot baza pe colaborarea cu noi datorită eticii profesionale care guvernează prestarea acestor servicii. Profesionalism Serviciile noastre profesioniste sunt bazate pe o pregătire continuuă de înaltă calitate şi o experienţă vastă. Credibilitate În întreaga societate există nevoia de credibilitate în informaţie şi în sistemele de informaţii. Calitatea serviciilor Toate serviciile oferite sunt executate la un standard ridicat de performanţă. Serviciile noastre se adresează cu preponderenţă întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri) cu diferite obiecte de activitate: comerţ, prestări servicii, producţie şi construcţii, precum şi organizaţiilor non-profit (asociaţii, fundaţii). Serviciile sunt armonizate cu standardele internaţionale de contabilitate (IAS-uri) şi contabilitatea simplificată pentru microîntreprinderi. Serviciile se pot oferi sub formă de pachete sau parţial funcţie de opţiunea clientului.
SC Ratexpert SRL este o societate de contabilitate, expertiză contabilă şi servicii de consultanţă financiar-contabilă, înfiinţată în decembrie 2004 . Membra CECCAR din anul 2004, societatea este condusa in activitatea pe care o desfasoara de principiile esentiale ale profesiei, si anume: integritate, independenta, obiectivitate si mai ales competenta. Obiectivul pe care ni l-am propus inca de la infiintare a fost sa asiguram servicii de contabilitate, consultanta fiscala si financiara la cele mai inalte standarde de profesionalism. Administratorul societatii este deasemenea membru al Camerei Consultantilor Fiscali din Romania. Vrem să oferim clienţilor încredere prin profesionalismul echipei noastre şi să ajungem un lider zonal în domeniu. Ne propunem să oferim cele mai bune soluţii în domeniul financiar-contabil, politicii manageriale, resurselor umane şi IT, astfel încât să asigurăm partenerilor noştri un background solid în realizarea obiectivelor. Principiile după care ne ghidăm Încredere Utilizatorii serviciilor noastre trebuie să simtă că se pot baza pe colaborarea cu noi datorită eticii profesionale care guvernează prestarea acestor servicii. Profesionalism Serviciile noastre profesioniste sunt bazate pe o pregătire continuuă de înaltă calitate şi o experienţă vastă. Credibilitate În întreaga societate există nevoia de credibilitate în informaţie şi în sistemele de informaţii. Calitatea serviciilor Toate serviciile oferite sunt executate la un standard ridicat de performanţă. Serviciile noastre se adresează cu preponderenţă întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri) cu diferite obiecte de activitate: comerţ, prestări servicii, producţie şi construcţii, precum şi organizaţiilor non-profit (asociaţii, fundaţii). Serviciile sunt armonizate cu standardele internaţionale de contabilitate (IAS-uri) şi contabilitatea simplificată pentru microîntreprinderi. Serviciile se pot oferi sub formă de pachete sau parţial funcţie de opţiunea clientului.
Casa de Ajutor Reciproc a Salariatilor, denumita prescurtat C.A.R., este o asociatie fara scop patrimonial, organizata pe baza liberului consimtamant al salariatilor, in vederea sprijinirii si intrajutorarii financiare a membrilor sai. Casa de Ajutor Reciproc "Podul Inalt" este persoana juridica si a dobandit aceasta calitate prin sentinta civila nr.56 din data de 28.04.1997 a judecatoriei Vaslui. Obiectivul de activitate al Casei de Ajutor Reciproc il constituie acordarea de imprumuturi membrilor sai, cu dobanda care se reintoarce la fondul social al acestora, dupa deducerea cheltuielilor si constituirea fondurilor statutare.
Societate cu capital romanesc specializata in consultanta financiar-bancara si de management, cu servicii destinate persoanelor fizice, cetateni romani cu domiciliul stabil in Romania, consultanta pentru investitii.
Oferim consultanta financiara personalizata, satisfactie deosebita a clientilor, planificare financiara pentru persoane particulare. Cea mai bogata paleta de produse in domeniul serviciilor financiare.
Societate de avocatura cu vasta experienta in domeniul dreptului comercial, dreptului civil, dreptului familiei, dreptul muncii si dreptul penal. Serviciile noastre sunt oferite atat companiilor nationale(private si de stat), cat si companiilor multinationale.
Cabinetul a luat fiinta in anul 2006, propunandu-si sa ofere clientilor sai servicii de contabilitate, audit, consultanta financiar-contabila si de afaceri, tax planning, servicii de personal-salarizare si servicii conexe, indiferent de obiectul de activitate. Cabinetul este membru al Corpului Expertilor Contabili si al Contabililor Autorizati (CECCAR) precum si al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR). Serviciile prestate se bazeaza pe profesionalism, flexibilitate si confidentialitate si sunt indreptate permanent si exclusiv catre dezvoltarea companiei tale. Avand o imagine fidela a situatiei economice si financiare a companiei, poti lua cele mai bune decizii manageriale. De aceea doresc sa fim parteneri ! SERVICII OFERITE -Contabilitate ON–LINE; Situatii financiare -Consultanta financiar–contabila ON–LINE -Expertiza; Cenzorat -Resurse umane si salarizare; Recrutarea de personal de specialitate departament financiar-contabil -Audit -Consultanta, asistenta manageriala si servicii de management financiar -Consultanta, asistenta si rapoarte de analiza economico-financiara. Avantajele colaborarii cu un cabinet de contabilitate: o Apeland la serviciile unui cabinet de contabilitate beneficiati de o serie de avantaje de ordin economic, financiar si managerial; o Cabinetul de contabilitate acumuleaza experienta din numeroasele probleme cu care se confrunta, pentru fiecare client in parte, si o pune in slujba dumneavoastra; o Cabinetul de contabilitate este la curent cu noutatile legislative pe probleme specifice; o Clientii sunt acoperiti de raspunderea contractuala; o Costurile serviciilor noastre pot fi cu pana la 50% mai mici decat costurile efectuarii evidentei contabile la sediul societatii; o Reprezentare in fata organelor de control financiar - fiscale; o Veti putea lua decizii corecte pe baza rapoartelor primite in timp real; o Activitatea cabinetului este sustinuta de un soft de contabilitate si gestiune, un program complex, avand module integrate de contabilitate, gestiune, salarii, mijloace fixe. Tendinta intreprinderilor mici si mijlocii este de externalizare a serviciilor, aceasta conferind mai mult timp pentru desfasurarea a activitatii si reducand substantial costurile pentru realizarea obiectivelor intreprinderii.
Companie multinationala de prestigiu. Sediul mama se afla in Ungaria, la Budapesta. Spargerea ghetii pe piata din Romania a avut loc in mai 2009 iar ianuarie 2010 reprezinta inceperea activitatii. Compania are ca scop acapararea pietei si ulterior intrarea pe pietele din Slovenia, Bulgaria si Rusia.
Noi, cei aproximativ zece mii de colaboratori din unsprezece ţări europene, avem un ţel: Să facilităm pentru dumneavoastră cel mai plăcut şi sigur viitor posibil, independent din punct de vedere financiar. Iar dumneavoastră, clienţii noştri, între timp în număr de peste un milion, aveţi cele mai variate vise şi aşteptări faţă de viaţă. Familişti convinşi care doresc să-şi asigure o existenţă lipsită de griji, nu numai pentru ei înşişi ci şi pentru generaţia următoare. Antreprenori, manageri, artişti, oameni care care muncesc din greu şi sportivi de succes, care după ani de efort şi expunere la riscuri doresc un viitor în siguranţă. Safe Invest Holding AG, companiile şi filialele sale naţionale se consideră furnizorul de servicii financiare şi partenerul profesionist, competent şi orientat spre servicii în beneficiul clienţilor, care oferă fundamentare şi consiliere individuală pentru asigurarea unui viitor la adăpost. Credo-ul nostru, că orice problemă poate fi rezolvată dacă este depistată din timp, reprezintă motivaţia colaboratorilor noştri de a vă aborda proactiv şi individual. Soluţiile şi produsele pe care vi le oferim au fost concepute în urma unei experienţe acumulate de-a lungul multor ani împreună cu parteneri selectaţi exigent şi optimizate în ceea ce priveşte raportul cost/beneficiu. Ţelul a tot ceea ce întreprindem este să avem clienţi deplin mulţumiţi pe termen lung, loiali. Noi ne oferim experienţa, cunoştinţele, ideile, angajamentul, ceea ce trebuie să aveţi dumneavoastră este interes şi puţin timp ...
Sc Info Banking Srl ofera consultanta financiar bancara si faciliteaza obtinerea oricarui tip de credit. Consultanta GRATUITA. De ce sa apelezi la noi: * identificam solutia optima de finantare pentru tine * sustinem dosarul pe tot parcursul analizei * timpul de aprobare redus * economie de timp – nu e nevoie sa te interesezi la toate bancile, cunoastem toate produsele de creditare de pe piata * afli de la inceput, complet si corect toate costurile creditului * sansele de aprobare a creditului se maresc considerabil * obtinem reduceri la costurile adiacente creditului (asigurari, taxe notariale).
Am ca obiect de activitate economisire si creditare in domeniul locativ, incheierea contractelor de ECPDL persoanelor fizice interesate de imbunatatirea spatiului locativ cum ar fi: modernizarea, renovarea,cumpararea de noi locuinte sau terenuri intravilane, etc.