Suntem o firma nou infiintata care ofera servicii de contabilitate si resurse umane pentru Pfa, firme mici si mijlocii. De asemenea, intocmeste situatii financiare semestriale sau anuale, respectiv bilant contabil.
Societatea Toma Expert Consulting ofera servicii de inregistrare al documentelor financiar contabile, intocmirea registrelor obligatorii si intocmirea de rapoarte financiar contabile. Pentru detalii va rugam sa ne contactati.
Pozitia firmei pe Calea Martirilor nr.135 (Punct de lucru), o zona linistita cu o parcare corespunzatoare, confera liniste si siguranta clientilor. Pozitia buna a societatii este data si de profilul de activitate rolul si influenta asupra altor agenti economici. Aceasta reprezinta un argument care ne face sa pledam pentru o perspectiva viitoare favorabila. Exista si posibilitatea concurentei prin existenta celorlalte unitati din oras de acelas profil dar prin calitatea serviciilor, pozitia favorabila in contextul actual, preturile competitive, un personal calificat si bine organizat, dotarea si retehnologizarea unitatii; societatea va face fata orcarei concurente reusind sa-si mentina clientii si capacitatea de munca ocupata la maxim. Cu un potential de conducere bun si luand in considerare si posibilitatea cresterii nivelului dotarilor tehnice, precum si o stare generala a agentului situata la un nivel bun, putem considera de viitor desfasurarea activitatii specifice domeniului de activitate. Va trebui abordata cu responsabilitate strategia de investitii urmarita de agentul economic luand in considerare toate influentele si corelatiile specifice. Societatea dispune de mijloace auto pentru deplasari la sediile societatilor cu care avem contracte de colaborare si de prestari servicii, calculatoare personale (PC si Laptop/notebook) si tehnica de calcul software, imprimante si scanere profesionale; programe de legislatie cu actualizare la zi a legislatiei (Lex 2009), program specializat de evaluare a riscurilor de accidente si imbolnaviri profesionale (Auto Evaluarea Riscurilor de la Soft- Invest), o baza de date solida specifica activitatii de securitate si sanatate a muncii.
Pentru prestarea serviciilor noastre de administrare financiar contabila utilizam un program de specialitate de 6 ani incontinuu. Cu o rata de 98% de pastrare a contractelor, echipa Doxal este recomandata de aproximativ 1500 apartamente in intreg orasul Bucuresti. Spiritul de echipa, know-how-ul si devotamentul personalului nostru, garanteaza calitatea serviciilor prestate.
Consulting Global Expert S.R.L. este o echipa formata din profesionisti, cu o pregatire in diverse domenii (finante, contabilitate, administrarea afacerilor, fiscalitate) ce ofera servicii complete de evidenta contabila, consultanta fiscala si de personal societatilor cu sediul fiscal/puncte de lucru in Viseu de Sus, Moisei, Borsa si strainatate. Lucrarile efectuate de noi sunt caracterizate prin calitate, profesionalism, promptitudine si in relatie directa cu obiectivele clientilor care apeleaza la serviciile noastre. Datoria noastra este aceea de a aborda proceduri de lucru inovative, cat si segmente de piata noi, oferindu-va astfel servicii de inalta calitate, fiind in permanenta la un nivel superior asteptarilor dumneavoastra. Abordarea aleasa de noi presupune simplificarea procedurilor de lucru, sustinandu-i pe clientii nostri in toate activitatile aferente acesteia. Astfel, Consulting Global Expert S.R.L., va ofera in exclusivitate un pachet de servicii complexe, de mare valoare si creat cu multa pasiune si profesionalism.
Suntem un grup de firme cu capital 100% romanesc, care ofera suport profesional societatiilor care au interese in Romania. Prima societate din grup, Babes Consulting Group S.R.L. a fost infiintata in anul 2007 si isi desfasoara activitatea cu respectarea standardelor de calitate si in conformitate cu legislatia romana in vigoare. Obiectivul principal al societatii noastre il reprezinta gasirea celor mai bune solutii la problemele de afaceri si contabilitate ale clientilor, oferirea de sprijin si asistenta specializata. Bazandu-ne pe experienta unei echipe de profesionisti, pe parteneriate cu mediul de afaceri din Romania si Italia si pe o excelenta cunoastere a pietei locale, dorim sa ne extindem portofoliul de parteneri si de servicii financiar-contabile, respectandu-ne in acelasi timp promisiunea facuta partenerilor cu privire la serviciile de calitate.
Suntem o companie care activeaza in domeniul financiar contabil pe peste 15 ani. Membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania. Membra a Camerei Consultantilor Fiscali din Romania.
Cabinet Individual Blaga Mariana va ofera servicii avocat, expert contabil, mediator. Oferim servicii juridice si de reprezentare pe instanta, servicii de contabilitate, intocmire bilant contabil. Executam expertize contabile judiciare si extrajudiciare.
Suntem o societate de contabilitate si expertiza contabila, membra CECCAR, infiintata in 2013, cu sediul in sector 3, Bucuresti. Gama de clienti cuprinde societati comerciale cu domenii de activitate diverse: auto, agricultura, servicii.
Suntem firma de contabilitate formata din experti contabili cu o experienta de peste 15 ani in domeniul contabilitatii, membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (C.E.C.C.A.R.). Oferim servicii complete de contabilitate si consultanta fiscala pentru toate tipurile de societati comerciale.
Societatea noastra se ocupa cu infiintarea firmelor si alte mentiuni privind modificarea actului constitutiv, servicii contabilitate inclusiv resurse umane salarizare, protectia muncii medicina muncii.
Serviciile prestate trebuie sa livreze solutii pentru imbunatatirea performantelor afacerii clientilor. Cu experienta din anul 2003 in domeniul financiar contabil oferim servicii personalizate in functie de nevoile clientilor. Recomandarile noaste sunt portofoliul de clienti pe care ii administra. Oferta de servicii cuprinde: Evidenta contabila in conformitate cu reglementarile in vigoare; Calcularea si inregistrarea contabila a impozitelor si taxelor datorate; Intocmirea si depunerea in termenul legal a declaratiilor fiscale cu privire la impozite si taxe; Intocmirea registrelor contabile prevazute de legislatia in vigoare; Intocmirea situatiilor financiare de la sfarsitul exercitiului financiar (bilantul contabil, contul de profit si pierdere, note explicative etc). Solicitare de recuperare TVA si asistenta la control de TVA; Salarizare. Tarifele serviciilor oferite de societatea noastra, pot fi cu mult mai mici decat propriul departament de contabilitate. Nu ezita sa ne contactezi-CONSULTANTA este GRATUITA
Principalul nostru obiectiv este prestarea de servicii de calitate in domeniul financiar - contabil catre clientii din portofoliu, bazandu-ne in special pe experienta in domeniu acumulata de catre fondatorii sai in cei peste 8 ani de activitate avuti in momentul infiintarii, dintre care sapte ca membru C.E.C.C.A.R. Inca din primul an de la infiintare SC Management Account SRL si-a asigurat un portofoliu de 20 clienti, de la microintreprinderi pana la societati cu o cifra de afaceri anuala de peste 5 milioane de euro, cu activitati din toate domeniile de activitate.
Compania are parteneri in tara si strainatate, desfasurand activitate la standarde ridicate de exigenta si rigurozitate. Competenta personalului bine calificat a creat in timp o buna imagine pe piata, clientii fiind multumiti de produsele/serviciile primite la preturi/tarife corecte. Cartea de vizita ce recomanda firma noastra are ca motto respectul fata de client, privit mereu ca un viitor potential contractant.
Misiunea noastra este de a deveni consilierii de incredere ai clientilor nostri in domeniul financiar-contabil, furnizand informatii corecte, actuale si cifre credibile, dar mai ales interpretate. Principalele noastre valori sunt: Etica si integritate Reprezinta principala valoare dupa care se orienteaza compania, personalul nostru actionand in conformitate cu cele mai ridicate standarde etice. Colaborarile noastre sunt sincere si transparente, respectandu-se un nivel corespunzator al integritatii. Orientare catre client Serviciile pe care le furnizam sunt in intregime orientate si adaptate nevoilor clientilor. Confidentialitate Toate informatiile referitoare la client si afacerea sa sunt confidentiale, compania respectand cu strictete acest criteriu. Profesionalism si obiectivitate Personalul nostru ofera servicii de consultanta intr-o maniera profesionista, in interesul clientilor, incercand sa evite orice fel de conflict de interese, obiectivitatea fiind argument puternic in determinarea valorilor.
S.c. General Agregate S.r.l. este o societate comerciala care are ca domeniu de activitate extragerea si prelucrarea agregatelor de balastiera. Societatea are sediul in Timisoara, DN 69km 7+200m, stanga, este inregistrata la Registrul Comertului nr J35/400/2001, avand Codul Unic de Inregistrare RO 13817910. Permanenta preocupare a societatii este de a satisface nevoile clientilor in ceea ce priveste pretul, termenele de livrare si calitatea produselor, in contextul in care exista o piata puternic concurentiala. In prezent societatea dispune de dotarea necesara executarii in bune conditii a extragerii si prelucrarii agregatelor naturale de balastiera.
Oferim cele mai potrivite instrumente pentru dezvoltarea companiilor. Clientii Premian dezvolta comportamente ce duc mai rapid catre mai multe rezultate sanatoase. Ne adaptam in functie de clienti. Simplificam. Respectam angajamentele fata de clienti si de coechipieri. Ne distram: respectam, zambim si sarbatorim succesele. Evoluam in fiecare zi.
KM Partners Tax SRL este divizia de consultanta fiscala a KM Partners, proiect dezvoltat de o echipa de specialisti cu experienta ampla in firme de consultanta internationale si companii multinationale de renume care si-au asumat un angajament pe termen lung in ceea ce priveste profesionalismul, etica si dezvoltarea comunitatii de afaceri. Sustinem companiile romanesti si internationale prin livrarea calitatii in serviciile noastre. Din 2001, expertii nostri lucreaza pentru peste 100 de companii locale si internationale din diverse domenii de activitate. Pretuim comunicarea de calitate in relatia cu clientii nostri alocand pe proiecte doar specialisti certificati si cu experienta. Serviciile de consultanta fiscala oferite clientilor nostri acopera atat consultanta fiscala in ceea ce priveste aspecte legate de impozite directe si indirecte, intocmirea dosarului preturilor de transfer, cat si asistenta pe parcursul inspectiilor fiscale. Echipa noastra de profesionisti va sta la dispozitie pentru orice fel de intrebari de natura financiar-fiscala. Servicii oferite de KM Partners Tax SRL: - Asistenta la Pregatirea Dosarului Preturilor de Transfer - Consultanta/Consiliere Fiscala - Structuri Fiscale si Planificare Fiscala - Due Diligence Fiscal - Consultanta Fiscala in Tranzactiile de Fuziuni si Achizitii - Relatia cu Autoritatile Fiscale - Conformitate Fiscala - Litigii Fiscale - Servicii de Reprezentare Fiscala - Revizuire Fiscala - Certificarea Declaratiilor Fiscale Alte Servicii oferite de echipa KM Partners: - Audit - Consultanta Financiara - Contabilitate si Servicii Externalizate - Training
KM Partners Outsourcing SRL este divizia de contabilitate si servicii externalizate a KM Partners, proiect dezvoltat de o echipa de specialisti cu experienta ampla in firme de consultanta internationale si companii multinationale de renume care si-au asumat un angajament pe termen lung in ceea ce priveste profesionalismul, etica si dezvoltarea comunitatii de afaceri. Sustinem companiile romanesti si internationale prin livrarea calitatii in serviciile noastre. Din 2001, expertii nostri lucreaza pentru peste 100 de companii locale si internationale din diverse domenii de activitate. Pretuim comunicarea de calitate in relatia cu clientii nostri alocand pe proiecte doar specialisti certificati si cu experienta. Servicii oferite de KM Partners Outsourcing SRL: - Infiintare Societati - Revizuirea Evidentelor Contabile - Servicii de Contabilitate - Asistenta Auditorilor Interni si Externi - Inregistrare Fiscala in Romania - Intocmirea Declaratiilor Fiscale - Rapoarte pentru Management (management accounts) - Pregatirea Situatiilor Financiare Statutare - Situatii Financiare Consolidate - Pregatirea Pachetelor de Raportare - Situatii Financiare IFRS - Intocmirea Statelor de Plata - Intocmirea Declaratiilor Fiscale Aferente Salariilor - Audit al Dosarelor de Personal - Servicii HR - Managementul Performantei, Indicatori Cheie - Management Interimar Alte Servicii oferite de echipa KM Partners: - Audit - Consultanta Fiscala - Consultanta Financiara - Training
Das International Management va ofera servicii de calitate pentru: contabilitate primara si complexa, drumuri la toate administratiile pentru erori, tva, punct lucru, 010 etc, infiintari societati, inmatriculari si radieri autoturisme si asigurari de orice fel cu livrare la domiciliul. Pentru orice serviciul va stam la dispozitie!