Societatea noastra este membra CECCAR din 2001, prestand urmatoarele tipuri de servicii: 1. Prestarii servicii de contabilitate 2. Expertiza contabila extrajudiciara 3. Consultanta contabila si fiscala 4. Evaluare. In acest segment colaboram cu membrii ANEVAR 5. Intocmire planuri de afaceri, studii de fezabilitate 6. Externalizare servicii (calcul salarii, inventariere anuala) 7. Consultanta privind fondurile si finantarea U.E. (fonduri structurale) 8. Asistenta de specialitate necesara pentru infiintarea si reorganizarea societatilor comerciale. Constituiri firme. Contactati-ne pentru oferta noastra.
Societatea are o bogata experienta in organizarea si executarea evidentei contabile la nivelul societatilor mici si mijlocii precum si a intocmirii tuturor raportarilor financiar contabile conform legislatiei. De asemenea intocmeste orice documentatie necesara colaboratorilor in vederea obtinerii de credite sau rezolvarea altor probleme. Putem spune ca avem dotare tehinica si softuri de top ce ne permite satisfacerea celor mai exigente cerinte.
***s.c. CONTYPLAD srl*** Societate Comerciala care ofera servicii Contabile Generale pentru IMM-uri. O Contabilitate Corecta echivaleaza cu o afacere de succes. Contactatine cu incredere. 0212421276 / www.CONTYPLAD.uv.ro /
PRO Strategy Consulting - contabilitate, expertiza contabila, consultanta financiar fiscala, infiintata in 2003 este membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania. Servicii personalizate, functie de nevoile fiecarui client, angajate pe baze contractuale astfel incat se pot asigura obligatii si responsabilitati profesionale. Se pot stabili relatii de lunga durata - servicii lunare sau servicii pentru lucrari individuale.
Administram pe baza de tarife si contracte la preturi avantajoase pentru proprietari, blocuri in bucuresti si imprejurimi, oferim servicii de contabilitate, cenzorat, casierie, consultanta si infiintare asociatii de proprietari. Oferim siguranta si transparenta totala, efectuam plati catre furnizorii de utilitati, depunem declaratiile obligatorii la administratiile financiare. TELEFOANE: 031.40.48.323; 021.684.41.13; 0722.514.205; 0740.088.387;0763660019; 0763660014.
Firma are doi asociati experti contabili, este infiintata in decembrie 2006. Oferim servicii de evidenta contabila in principal, dar si consultanta financiara. Societatea are in prezent doi salariati, dar exista potential de crestere.
Intr-o lume in care cuvantul de ordine este "calitate", ASPERA a aparut pe piata serviciilor, in 2006, cu un suflu proaspat, remarcandu-se prin diversitatea serviciilor oferite, dar mai ales prin realizarea lor cu profesionalism. Echipa ASPERA este pregatita sa faca fata provocarilor concurentei si, mai mult, datorita colaborarii cu specialisti din diverse domenii, este hotarata sa neutralizeze orice lipsuri prin calitatea propriilor servicii: de la consultanta si furnizare de produse software, la servicii de contabilitate si asistenta juridica, toate pentru a se ridica la inaltimea aspiratiilor clientilor sai.
Firma si-a inceput activitatea la data de 01.10.2006 cu activitati comerciale rezultand la bilantul-predat-Dec.2006 o cifra de afaceri de 8820 Ron. Vrem sa mai deschidem doua puncte le lucru in alte doua localitati din judet cu obiecte de activitate diferite perfectand alte cateva angajari intr-un viitor cat se poate de apropiat.
Firma noastra este reprezentat prin profesionisti cu experienta de peste 30 de ani in domeniul financiar-contabil, format din experti contabili si tineri cu studii superioare economice. Experienta acumulata o punem in slujba dumneavoastra.
Prestatoare de servicii economico financiare (administrari si lichidari de societati, expertize contabile, evaluari de societati si active, conducerea contabili-tatii, analize economico-financiare, consultanta, reprezentari AGA, studii de fezabilitate, identificari de active in vederea cumpararii, inventarieri etc.
Infiintata in anul 2001, Audit Expert Consult S.R.L. este situata in Iasi, judetul Iasi. Compania noastra va pune la dispozitie servicii de contabilitate, expertiza contabila, audit. Firma noastra are un personal de 8 angajati. Suntem o companie recunoscuta pe piata din Romania. In compania Audit Expert Consult S.R.L. se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor.
T.F. Conta SRL, atestat CECCAR, ofera servicii profesioniste de contabilitate. Oferim tarife foarte avantajoase pentru servicii maxime. Oferta noastra se adreseaza atat micilor intreprinzatori, asociatiilor familiare, persoanelor fizice autorizate, cat si marilor intreprinderi.
Expert Contabil, Consultant Fiscal ofera urmatoarele servicii: Semnarea si certificarea DECL.101- impozit pe profit -servicii profesionale de evidenta contabila, consultanta si asistenta economico-financiara si fiscala; -consultanta financiar contabila; -expertize contabile extrajudiciare; -organizarea si conducerea contabilitatii; -intocmirea statelor de plata , evidenta contabila aferenta, intocmirea declaratiilor aferente taxelor si impozitelor, a op-urilor si depunerea declaratiilor la autoritatile competente; -preluare la externalizarea partiala si/ sau totala a unor servicii financiar-contabile (imobilizari, salarii, etc); acordarea de asistenta pentru organizarea departamentului financiar contabil, a circuitului documentelor si a politicilor financiar-contabile -intocmirea ordinelor de plata a obligatiilor la bugetul de stat si celelalte bugete legate de activitatea beneficiarului; -intocmirea registrului de casa, a registrului de banca, a jurnalului de cumparari si vinzari, balantei imobilizarilor, registrului jurnal, a nir-urilor, etc; -intocmirea registrelor obligatorii; -intocmirea declaratiilor periodice si depunerea acestora la autoritatile competente, in termenele prevazute de lege; -intocmirea si depunerea raportarii contabile trimestriale intermediare), semestriale si anuale la termenele prevazute de lege; -intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale, adecvate la specificul activitatii dvs. (bilantul contabil, contul de profit si pierdere si anexele la bilant), certificari bilanturi si depunerea acestora la autoritatile competente de stat in termenele prevazute de lege ; -analiza situatiei datoriilor si creantelor; -refaceri acte contabile din lunile sau anii precedent; -asistenta si consultanta pentru inceperea unei afaceri; Preturile practicate variaza in functie de complexitatea activitatii desfasurate.
We make your business grow! Intermedieri comerciale internationale, asistenta in intermedieri, traduceri, business meeting, asigurari de persoane si de marfa, evidenta contabila completa, solutii IT profesionale.
Societatea noastra ofera servicii complete de contabilitate, consultanta fiscala, asistenta in recuperarea creantelor. Recuperare tva de la stat. Rapid si corect, in orice moment puteti fi la curent cu situatia financiara a afacerii dumneavoastra.
Evidenta contabila completa (contabilitate primara, balanta, bilant, declaratii), intocmire state de plata, declaratii cas, cass, somaj, itm, fond mediu. Reprezentarea societatii in fata organelor de control. analiza, bvc, etc. Alte activitati in functie de specificul fiecarei societati.
Program foarte bun de contabilitate pentru Alba Iulia depunere declaratii daca se face plata la zi la taxe si impozite depunere bilant, fise fiscale, intocmire ordine de plata sau foi de varsamant lunar pentru platile pentru salarii, tva, impozit pe profit.
Firma Creedence va ofera Servicii de contabilitate completa (balanta, bilant), consultanta financiar contabila, verificari, refaceri, inventariere anuala, reprezentare contabila si fiscala, gestiune personal (salarizare, declaratii, relatii cu Camera de Munca).
Firma de administrare profesionala a imobilelor Sunt cuprinse urmatoarele servicii. in tariful de 10 lei/apartament : -Managementul resurselor umane si materiale : -asigura organizarea, coordonarea si verificarea tuturor activitatilor tehnice si de mentenanta ce se desfasoara in cadrul asociatiei. Administratorul supravegheaza lucrarile tehnice si de cleaning (curatenie) realizand note informative catre presedinte in care informeaza asupra efectelor produse de aceste lucrari astfel reprezentant interesele legitime ale proprietarilor condominiului in relatia lor contractuala cu prestatorii de servicii; -Serviciul de evidenta contabila in partida simpla: -editarea listei de intretinere si afisarea acesteia la sediul asociatiei ; -intocmirea declaratiilor lunare/anuale catre institutiile statului si depunerea lor; -relatia cu banca, camera de munca, primaria, administratia, furnizorii de servicii si utilitati etc. -caseria la sediul asociatiei (in functie de numarul de apartamente al asociatiei si de modalitatile de plata deja existente) dar si prin oficiile bancare fidele proprietarilor (plata cotei de intretinere putandu-se a se face si prin ordin de plata); -plata facturilor de utilitati si a altor servicii contractate; -intocmire situatie contabila (registru de casa, registru de banca, registru jurnal,registru inventar, situatie furnizori, situatii fonduri, situatia elementelor de activ si pasiv, etc.) -minim 500 lei/lunar/condominiu. -Firma nu este platitoare de TVA (nu se percepe T.V.A.). TELEFON FIX: 0314329733 FAX : 031. 81 62 750 / 031. 81 54 505 TELEFON : 0727706783 SITE: WWW.EUROADMINISTRARE.RO
SC STANDARD CONT SRL este o societate de contabilitate infiintata in 2006, a carei servicii sunt destinate in principal societatilor comerciale. Clientii nostri sunt informati in permanenta si in timp util de schimbarile legislative din domeniul fiscal si financiar-contabil si sunt acoperiti de raspunderea contractuala. De asemenea, degrevandu-va de exercitarea activitatii financiar-contabile, depunerea multiplelor declaratii si raportari, castigati timp si va puteti concentra eforturile in vederea realizarii propriilor obiective.Principalele servicii oferite de societatea noastra sunt: 1.Contabilitate: -evidenta contabila completa, tinerea registrelor contabile obligatorii,calculul impozitului pe profit, pe venit, intocmire declaratii lunare si depunere la institutiile abilitate, raportari semestriale, verificarea si certificarea bilantului contabil etc. 2.Personal -intocmire dosare de personal,evidenta completa a personalului,intocmire state de plata, calcul concedii medicale, intocmire si depunere registrul electronic al salariatilor, calcul salarii etc.