Suntem o companie localizata in Mioveni, judetul Arges, si infiintata in anul 2001. Ceea ce isi propune firma Interconsult 2001 S.R.L este sa efectueaze servicii profesioniste de consultanta financiara, proiectare, formare profesionala. Compania noastra are un personal de 6 angajati. Prin serviciile pe care le oferim dorim sa intampinam nevoile clientilor nostri din Romania astfel incat sa devenim un partener de incredere in colaborarile viitoare. Orice produs sau serviciu prestat de firma noastra are la baza rezultatele analizei profilului beneficiarilor sai, a cerintelor si asteptarilor acestora. Toti angajatii nostri sunt orientati spre rezultate si actioneaza decisiv pentru a le obtine. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Si pentru ca Interconsult 2001 S.R.L stie ce inseamna un client multumit, suntem siguri ca putem face fata oricarei provocari. In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati.
Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: leasing de personal, recrutare, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal, training, teambuilding.
Euroconsult 07 S.R.L., a fost fondata in 2005 in Calarasi, judetul Calarasi si este o companie recunoscuta pe plan local pentru promptitudinea si amabilitatea personalului nostru. Avand ca prioritate satisfactia clientilor, compania noastra efectueaza cursuri de initiere si perfectionare, consultanta SSM, evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala, audit SSM, resurse umane. Compania are un efectiv de 11 angajati. In principal, produsele si serviciile noastre se adreseaza pietei din Romania. Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. Acordam o atentie deosebita instruirii personalului nostru, pentru garantarea unei maxime satisfactii in utilizarea produselor Euroconsult 07 S.R.L.. Pentru noi este important ca fiecare client sa fie multumit si de aceea ii punem la dispozitie, pe langa o gama foarte variata de produse si disponibilitatea noastra pentru orice sugestie sau imbunatatire a ofertei curente. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.
Firma GOOFERS TRAINING S.R.L., specializata in consultanta pentru certificarea ISO, s-a nascut ca o � anexa � a firmei Bureau BeverdaM � Linden, Olanda , din dorinta de a aduce in tara noastra experienta si profesionalismul capatat in cei 17 ani de activitate de succes in tara sa de origine. Dispunem in prezent de o echipa experimentata cu specialisti pregatiti la nivelul standardelor occidentale si un management flexibil, experimentat, apt sa va ghideze inspre certificarea ISO 9001, 14001-Mediu, 22000-HACCP, obtinerea Certificatului de Conformitate CE. Serviciile noastre se adreseaza tuturor firmelor, mici, mijlocii si mari din toate sectoarele industriale si comerciale (atat cu retea de distributie cat si cu vanzare directa), firmelor prestatoare de servicii, precum si administratiilor publice si locale, unitatilor medicale si farmaceutice, etc.
Infiintata in anul 1995, New Info Company Srl este situata in Galati, judetul Galati. Compania New Info Company S.R.L. va pune la dispozitie cursuri de initiere si perfectionare - operatori, limbi straine, reflexoterapie. Firma noastra are un personal de 4 angajati. Suntem o companie recunoscuta pe piata din Romania. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Ca urmare a vanzarilor mereu in crestere avand la baza produse si servicii extrem de variate putem spune ca suntem un viitor partner de incredere pentru dumneavoastra. Si pentru ca New Info Company S.R.L. stie ce inseamna un client multumit, suntem siguri ca putem face fata oricarei provocari. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.
Asociatia Centrul de Calificare Si Pregatire Profesionala Profesionala a fost infiintata in anul 2003 si este situata in Buzau, judetul Buzau. Compania noastra va pune la dispozitie cursuri de initiere si perfectionare si alte forme de invatamant. Firma noastra are un personal de 10 angajati. Prin serviciile pe care le oferim dorim sa intampinam nevoile clientilor nostri din Romania astfel incat sa devenim un partener de incredere in colaborarile viitoare. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. Asociatia Centrul de Calificare Si Pregatire Profesionala Profesionala se preocupa de instruirea continua a personalului, pentru a fi mereu la curent cu tot ce e nou si pentru a fi mereu pregatit in fata provocarilor. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Asociatia Centrul de Calificare Si Pregatire Profesionala Profesionala sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.
Globe Sys Computers S.R.L. a fost fondata in 2000 in Ramnicu Sarat, judetul Buzau si este o companie recunoscuta pentru promptitudinea si amabilitatea personalului sau. Noi avem si respectam proceduri clare de lucru, care asigura un nivel inalt, constant, in calitatea produselor si serviciilor noastre. In cadrul companiei Globe Sys Computers S.R.L. desfasuram activitati specifice de instruire si formare profesionala. Globe Sys Computers garanteaza calitatea serviciilor, aceasta insemnand ca societatea noastra se afla in cautarea celor mai buni oameni disponibili, care sa faca fata cu succes cerintelor profesionale si numeroaselor provocari, pentru a satisface, si chiar depasi nevoile dvs. Aveti tot dreptul sa pretindeti si sa primiti tot ce e mai bun. Tocmai de aceea, compania noastra va garanteaza maxima implicare... pentru ca scopul nostru este de a fi parteneri la succesul dvs... Echipa noastra va sta in permanenta la dispozitie, pentru a va furniza orice detalii sau informatii suplimentare, care v-ar putea fi necesare pentru o cat mai buna intelegere a procesului de formare profesionala. VIZIUNE ! Succesul nostru este dat de masura in care reusim sa contribuim la succesul Dvs.!
Infiintata in anul 2002, Cons Auto Total S.R.L. este situata in Timisoara, judetul Timis. Cu un efectiv de 50 angajati, Cons Auto Total S.R.L. efectueaza cursuri pentru scoala de soferi categoriile A, B, B+E, C, C+E, D, D+E. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania Noi avem si respectam proceduri clare de lucru, care asigura un nivel inalt, constant, in calitatea produselor si serviciilor noastre. Toti angajatii nostri sunt orientati spre rezultate si actioneaza decisiv pentru a le obtine. Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Si pentru ca Cons Auto Total S.R.L. stie ce inseamna un client multumit, suntem siguri ca putem face fata oricarei provocari. Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.
COMPASS Training SRL a fost lansat in decembrie 1998 la hotel HILTON Bucure�ti, in prezenta a peste 30 de manageri din domeniul resurselor umane de la principalele companii multinationale din Romania. Desprinsa din cadrul firmei de consultanta manageriala COMPASS Consulting (peste 14 ani de experienta in domeniul consultantei manageriale), COMPASS Training continu� activitatea inceputa de COMPASS Consulting in domeniul resurselor umane, oferind un set de solutii de training (programe interactive, cu accent pe invatarea experientiala) si consultanta in HR. Trainerii COMPASS sunt practicieni cu experienta de 6-14 ani pe piata din Romania, suplimentar certificarilor universitare si post-universitare (ex: MBA). Programele COMPASS Training sunt impartite in 4 categorii Vanzari, Dezvoltare organizationala, Dezvoltare personala Dezvoltare functionala (a departamentelor sau echipelor de proiecte) Pentru mai multe informatii, va invitam sa vizitati www.compass.ro/training si va asteptam la tel. (021) 320 4292, 321 5987
Infiintata in anul 2004, Competent Consulting Srl se bazeaza pe o calitate deosebita a cursurilor si serviciilor oferite, fiind o companie recunoscuta in Bucuresti. Cu o echipa de 2 angajati cu vasta experienta in coaching, dezvoltare personala si profesionala, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Beneficiem de o mare recunoastere pe piata din Romania. Avem si respectam proceduri clare de lucru, care asigura un nivel inalt, constant, in calitatea a serviciilor noastre. Suntem orientati spre rezultate si actionam decisiv pentru a le obtine. Pentru noi este important ca fiecare client sa fie multumit si de aceea ii punem la dispozite disponibilitatea noastra pentru orice sugestie sau imbunatatire a ofertei curente. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati.
Atest S.R.L. din Iasi, pune la dispozitia dumneavoastra servicii in domeniul resurselor umane cu profesionalism, seriozitate si promptitudine. Firma Atest S.R.L. are o echipa de 5 angajati cu vasta experienta in desfasurarea proceselor de recrutare, selectie si plasare de personal. Suntem o companie recunoscuta pe piata din Romania. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Desi suntem o firma tanara, in scurt timp am reusit sa ne impunem pe piata datorita profesionalismului cu care tratam clientii si a calitatii produselor noastre. Principala preocupare a companiei Atest S.R.L. este de a sprijini clientii in gasirea celor mai optime solutii in domeniul resurselor umane: recrutare, selectie si evaluare de personal, training si team buiding, consultanta manageriala, diagnoza prind cultura organizationala si managementul resurselor umane. In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati.
Infiintata in anul 2002, Lucia R S.R.L este situata in Sinaia, judetul Prahova. Avand 1 angajati, firma noastra efectueaza cursuri in scoala de schi si snowboard. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Desi suntem o firma tanara, in scurt timp am reusit sa ne impunem pe piata datorita profesionalismului cu care tratam clientii si a calitatii produselor noastre. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Lucia R S.R.L sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati.
Rodna Trans S.R.L. din Cluj-napoca, judetul Cluj pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Compania Rodna Trans S.R.L. va pune la dispozitie servicii de calitate ca inchirieri auto, cursuri scoala de soferi si reparatii computere auto. Firma noastra are un personal de 25 angajati. Romania este principala noastra piata de desfacere pe care avem o mare experienta. In cadrul companiei Rodna Trans S.R.L. desfasuram activitati specifice de instruire si formare profesionala. Noi urmarim satisfacerea clientilor nostri la un nivel inalt, prin oferirea celor mai bune combinatii de pret si calitate a produselor si serviciilor cerute de clienti. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Rodna Trans S.R.L. sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.
Inca de la infiintare Delos Consulting S.R.L. si-a propus sa ofere servicii si produse optime care sa corespunda exigentelor dumneavoastra. Compania Delos Consulting S.R.L. efectueaza cursuri de instruire profesionala si recrutare personal. Firma noastra are o echipa de 10 angajati. In principal, produsele si serviciile noastre se adreseaza pietei din Romania. Noi avem si respectam proceduri clare de lucru, care asigura un nivel inalt, constant, in calitatea produselor si serviciilor noastre. Acordam o atentie deosebita instruirii personalului nostru, pentru garantarea unei maxime satisfactii in utilizarea produselor Delos Consulting S.R.L.. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.
Premier Management Srl - consultanta si instruire in managementul afacerii - pentru a dezvolta afacerea, pentru a creste performanta/ a obtine rezultate superioare in firma printr-o buna organizare si un eficace control managerial, printr-un management profesionist/ printr-o conducere calificata. Premier Management S.r.l. are competente de: a�� expert in management - prin consultanta in managementul afacerii furnizam solutii pentru o eficace planificare, organizare, coordonare si control al activitatilor, oamenilor si resurselor, cu impact direct si pozitiv asupra profitului; a�� evaluator si diagnostician - prin diagnoza proceselor de management si prin evaluarea conducatorilor din firma, identificam solutii de consolidare a proceselor de planificare, organizare, coordonare si control intern; a�� formator si antrenor in management - prin instruire (training) si prin indrumare (coaching) dezvoltam competentele personalului de conducere, pentru o eficace administrare a oamenilor, activitatilor si resurselor. Va oferim servicii de management: a�� programe de consultanta manageriala pentru consolidarea proceselor de management/ de conducere in scopul cresterii productivitatii (rezultate pe timp), a calitatii (respectarea cerintelor) si a rentabilitatii (rezultate pe costuri) a�� evaluari si diagnoze manageriale - pentru indentificarea de solutii pentru o mai buna planificare, organizare, coordonare si control; pentru aprecierea competentei in conducere si a loialitatii personalului de conducere a�� instruire si consiliere manageriala - consolidarea competentei personalului de conducere in administrarea eficace a oamenilor, activitatilor si resurselor. Suntem onorati sa raspundem oricarei solicitari a dvs. referitoare la implementarea unui sistem de management competitiv, care sa va ajute in propria dezvoltare.
reginal air services S.R.L. a fost infiintata in anul 1997 si este situata in Constanta, judetul Constanta. Cu un efectiv de 30 angajati, reginal air services S.R.L. presteaza urmatoarele servicii: transport aerian persoane, lucru aerian, zboruri scoala, parasutism sportiv. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Centru de limbi straine, oferim servicii de traduceri, interpretariat din / in urmatoarele limbi : germana, engleza, franceza, spaniola, italiana, rusa si organizam cursuri de limbi straine pentru copii si adulti.
Suntem o institutie de invatamant prescolar particulara oferind un program educational bilingv, cele doua limbi oficiale ale gradinitei fiind limba engleza/germana si limba romana. Personalul didactic foloseste in mod selectiv limba engleza/germana, respectiv limba romana, astfel incat atat predarea elementelor parte a curiculei prescolare, cat si interactiunea dintre copii si educatori in afara orelor de clasa au loc in ambele limbi, intr-o pondere egala. Gradinita Giminni are o baza legala solida, dobandita in mod organic in urma celor aproape 10 ani de existenta. Functionam in temeiul autorizatiei de incredere C.N.E.A.I.P., aprobata de Ministerul Eductiei si Invatamantului, prin decizia ISJ Timis, nr.97 din 02/03/2005 si al acreditarii nr. 4348 din data de 12.06.2009, incepand cu anul scolar 2009-2010. Inscrieri Gradinita particulara Giminni Timisoara Se fac inscrieri pentru copii incepand cu varsta de 2 ani, activitatile desfasurandu-se intr-un spatiu modern care satisface toate exigentele. Programul de functionare al Gradinitei particulare Giminni Timisoara Institutia functioneaza in regim de program normal intre orele 08.00 - 14.00 si program prelungit intre orele 08.00 - 18.00. La programul normal se ofera micul dejun la ora 09.00, o gustare la ora 11.00 si pranzul la ora 12.00 iar la program prelungit se adauga o gustare la ora 16.00. Amenajarile Gradinitei particulare Giminni Timisoara Spatiul in care functionam este o cladire pe 3 nivele cu o suprafata totala de 480 m2 prevazuta cu instalatie proprie pe gaz. Peretii sunt zugraviti in diferite culori iar pe jos este parchet laminat acoperit cu covoare viu colorate si gresie marmorata. Spatiul nostru - o scurta descriere: Parter Parterul casei il constituie intrarea in institutie, biroul Directorului, spatiu destinat primirii copiilor si spatiul pentru calculatoare. In stanga spatiului de primire se afla o sala de clasa , alaturat este sala de luat masa si bucataria proprie. In imediata apropiere exista un grup sanitar destinat copiilor si unul destinat personalului. Etajul I Accesul la etajul I se face pe o scara interioara prevazuta cu balustrada si usa de protectie. Aici exista un numar de 3 sali care sunt mobilate cu masute si scaune din pal melaminat, iar pe pereti se afla rafturile cu jucarii si material didactic. Tot la etajul I mai exista o sala de baie dotata cu 3 wc-uri si 2 chiuvete pentru copii, plus o scara de incendiu cu acces din holul institutiei. Etajul II La etajul II se afla birourile institutiei. Curte Curtea interioara are o suprafata de 150 m2, aici fiind amenajat un adevarat parc de distractii (gazon, casute de plastic, tobogane). Intreg spatiul casei este imprejmuit de un gard, iar in fata casei exista parcare pentru masini.
Alliance Francaise a fost infiintata in anul 1990 si este situata in Craiova, judetul Dolj. Cu un efectiv de 5 angajati, Alliance Francaise presteaza urmatoarele servicii: cursuri in limba franceza, activitati culturale. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Angajatii nostri au urmat cursuri specializate in domeniul de activitate al firmei. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Gradinita particulara in Constanta, zona CET, cu sali de clasa mari, spatiu verde si loc de joaca in aer liber. Programul 8-17,transportul copiilor optional. Se asigura micul dejun si masa de pranz. www.gradinitaarlechin.ro