KM Partners Audit SRL este divizia de audit si servicii conexe a KM Partners, proiect dezvoltat de o echipa de specialisti cu experienta ampla in firme de consultanta internationale si companii multinationale de renume care si-au asumat un angajament pe termen lung in ceea ce priveste profesionalismul, etica si dezvoltarea comunitatii de afaceri. Sustinem companiile romanesti si internationale prin livrarea calitatii in serviciile noastre. Din 2001, expertii nostri lucreaza pentru peste 100 de companii locale si internationale din diverse domenii de activitate. Pretuim comunicarea de calitate in relatia cu clientii nostri alocand pe proiecte doar specialisti certificati si cu experienta. Echipa noastra de profesionisti va sta la dispozitie pentru suport de specialitate. Servicii oferite de KM Partners Audit SRL: - Audit Financiar - Audit Statutar - Servicii de Pregatire pentru Audit - Analiza Independenta a Afacerii - Proceduri Agreate - Solutionarea Litigiilor - Asistenta in Procedurile de Insolventa - Conventii cu Bancile - Investigarea Fraudelor - Managementul Riscului de Frauda - Suport pentru Litigii - Audit Intern - Managementul Riscurilor Societatii - Controale Interne - Securitatea Informatiilor - Guvernanta IT - Audit IT Alte Servicii oferite de echipa KM Partners: - Consultanta Fiscala - Consultanta Financiara - Contabilitate si Servicii Externalizate - Training
Serviciile noastre constau in: contabilitate primara, contabilitatea imobilizarilor corporale, contabilitate de gestiune, declaratii fiscale lunare si trimestriale, obligatii de plata, refaceri acte contabile, servicii profesionale de evidenta contabila, expertize si servicii de audit, asistenta si consultanta pentru inceperea unei afaceri, consultanta si asistenta economico-financiara si fiscala, servicii de personal si salarizare. Aceste servicii se adreseaza societatilor mici, microintreprinderilor, intreprinderilor individuale si familiale, cat si societatilor mijlocii si mari.
B.E.C. ofera servicii de contabilitate, expertiza contabila si servicii de consultanta in domeniul financiar contabil. Personalul nostru detine o bogata experienta in domeniu si oferim clientilor servicii profesionale si de calitate, serviciile fiind adaptate nevoilor pietei. Garantam calitatea serviciilor, etica, seriozitate si ne asumam raspunderea pentru corectitudinea proceselor contabile; toate acestea la un pret avantajos. Oferim servicii complete de: contabilitate primara, contabilitatea imobilizarilor corporale, contabilitate de gestiune, declaratii fiscale lunare si trimestriale, obligatii de plata, refaceri acte contabile, servicii profesionale de evidenta contabila, expertize si servicii de audit, asistenta si consultanta pentru inceperea unei afaceri, consultanta si asistenta economico-financiara si fiscala, servicii de personal si salarizare. Aceste servicii se adreseaza societatilor mici, microintreprinderilor, intreprinderilor individuale si familiale, cat si societatilor mijlocii si mari.
Efectuam activitati financiar- contabile in sectorul bugetar, experienta pest 15 ani, si sectorul privat, experienta 20 ani. Efectuam activitati de control financiar preventiv la institutii de stat, expertize contabile, consultanta fiscala.
Contabil autorizat, cu o vasta experienta in domeniu, prestam servicii de contabilitate la PFA-uri, firme mici si mijlocii. Preturile sunt negociabile in functie de volumul si fluxul documentelor lunare.
Firma de contabilitate cu o vasta experienta in domeniul contabil, membra CECCAR, ce ofera servicii de contabilitate, fiscalitate, salarizare complete la standarde europene, atat intreprinderilor mari cat si intreprinderilor mici.
Societatea noastra se ocupa cu evidenta contabila completa (arhivare si inregistrare documente in programul contabil, intocmirea registrelor obligatorii, transmitere declaratii si bilant prin semnatura digitala catre ANAF), evidenta resurselor umane (furnizare de resurse umane, dosare de personal, state de salarii, transmitere Revisal, adeverinte), alte servicii cum ar fi diverse deplasari in numele clientului, facturare, etc.
Premium Cert ofera servicii complete de certificare ISO, conform standardelor ISO actualizate. Preturi incepand de la: 1 standard ISO - 150 Euro. 2 standarde ISO - 250 Euro. 3 standarde ISO - 350 Euro. 4 standarde ISO - 450 Euro. 5 standarde ISO - 550 Euro. Cere oferta de pret si convinge-te! Premium Cert este o companie romaneasca de certificare ISO. Compania a aparut ca urmare a solicitarii clientilor pentru servicii de certificare ISO simple, rapide si ieftine. Premium Cert ofera servicii de certificare ISO conform standardelor internationale actualizate: - ISO 9001 Sistem de Management al Calitatii - ISO 14001 Sistem de Management de Mediu - ISO 45001 / OHSAS 18001 Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii in Munca - ISO 22000 / HACCP Sistem de Management al Sigurantei Alimentului - ISO 27001 Sistem de Management al Securitatii Informatiei - ISO 20000 Sistem de Management al Serviciilor in Domeniul Tehnologiei Informatiei - ISO 13485 Sistem de Management al Calitatii Echipamentelor Medicale - BS 7499 Cod de Buna Practica pentru Servicii de Paza Statica si Patrulare Mobila - RS (SA) 8000 Standard de Responsabilitate Sociala - PREMIUM MARK Marca de Calitate in Constructii - Alte standarde, la solicitarea clientilor Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0754 095 636, pe fax 0365 780 123 sau pe adresa de e-mail office@consultantaisocertificare.ro si sa accesati pagina noastra web: consultantaisocertificare.ro
Colaborand cu noi veti reduce costurile cu contabilitatea prin eliminarea, veti elimina cheltuielile pentru achizitia softuri-lor speciale pentru evidenta contabila, veti elimina amenzile si penalitatile ce pot surveni din netinerea corecta a evidentei contabile.
Realcont Audit este o companie infiintata in 2004, care presteaza servicii de evidenta contabila si consultanta financiar contabila in Bucuresti. Membrii echipei sunt formati din profesionisti, experti-contabili, auditori-financiari, consultant fiscali, practicieni in reorganizare si lichidare. Colaborarea cu Real Cont iti asigura costuri reduse, timp economisit, servicii complete, continuitate si acoperire contractuala.
Cabinet contabilitate infiintat in cladirea Bavaria, bdul. Nicolae Iorga, nr. 2A, etaj 1, economist si expert contabil prestez servicii de contabilitate. Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati. Telefon: 0733-590799. Cu respect, Adina Serban
Va oferim servicii profesionale in domeniul contabilitatii. Oferim urmatoarele servicii: evidenta contabila, expertize contabile, evaluare intreprinderi, servicii de personal salarizare, intocmire si certificare bilant contabil, declaratii fiscale, bilant radiere societate.
Misiunea noastra este sa asiguram servicii de contabilitate si management financiar-contabil la cele mai inalte standarde si in concordanta cu legislatia in vigoare. Maxim conta este o firma membra a Corpului Expertilor Contabili si a Contabililor autorizati din Romania, ce ofera servicii complete de contabilitate si consultanta financiara pentru companii din Bucuresti si Ilfov. Sprijinim societatile sa ia decizii pe baza unor informatii corecte, sa cunoasca toate riscurile asociate unei afaceri: concurenta neloiala, lipsa de onestitate in derularea contractelor, folosirea de instrumente false de plata sau inselarea partenerilor de afaceri. Firmele pot ajunge sa inregistreze pierderi sau chiar sa intre in colaps financiar tocmai pentru ca au luat decizii pe baza unor informatii incorecte. Identificarea riscurilor asociate afacerilor, analiza lor, asumarea, controlul sau transferul acestora sunt necesare pentru a avea o afacere profitabila.
M&A Expert Contab este o societate care presteaza servicii profesionale de contabilitate si consultanta in domeniul fiscal. Oferta noastra se adreseaza in principal firmelor care activeaza in judetul Dolj si doresc externalizarea departamentului financiar contabil. http://www.contabilcraiova.ro/
C&A Expert Accounting este o societate de expertiza contabila, contabilitate si servicii de consultanta financiar-contabila. Societatea este Membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania. C&A Expert Accounting va ofera GRATUIT patru luni de servicii contabile, resurse umane si consultanta nelimitata.
Daca doriti o abordare eleganta si functionala, un arhitect care sa va inteleaga, si un proiect care sa va reprezinte, sunteti (aproape) la un click sau telefon distanta de a le obtine. Dincolo de linii si forme, arhitectura in fapt este despre oameni, oameni ca dvs., cu vise, nevoi, temeri si de ce nu, bugete. Fie ca sunteti interesat(a) in proiecte office planning, proiecte case, (proiecte de case moderne, case din lemn sau cu mansarda), proiectare pensiuni sau proiecte de blocuri noi, pentru construirea unei cladiri de birouri sau amenajarea interioara a biroului companiei Dvs., de proiectarea unei hale industriale sau a unei ferme agricole/zootehnice, veti gasi in echipa noastra un arhitect de incredere, cu experienta, implicat si creativ.
M-a numesc Lili Hadar, sunt persoana fizica autorizata in Legatorie de Arhiva si va propun o colaborare pe aceasta tema. Aceasta colaborare consta in pregatirea documentelor pentru depozitare, ordonandu-le pentru o indentificare cat mai rapida si fara erori. Avantaje economice pentru firma consta in: Eliberarea bibliorafturilor si refolosirea lor. Pretul unui dosar ( "unitate arhivistica") continand de la 1-300 file fiind mai mic decat al unui biblioraft, nu in ultimul rand micsorarea spatiului de depozitare. Activitatea de legatorie se executa in spatiul pus la dispozitie de catre detinatorul de arhiva. Legarea documentelor se face conform LEGII ARHIVELOR NATIONALE publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, VIII,nr.71 din 9 apr.1996. Legarea documentelor se face cu sfoara de canepa, in coperti de carton duplex (alb lucios) cu antet care specifica Dosar nr........ data inceperi.........data terminarii........vol........inventariat nr........termen de pastrare..........ani. Cu deosebita consideratie astept solicitarea dumneavoastra la urmatoarele nr. de telefon; 0724253393; 0746197122.
Persoana fizica autorizata, membru CECCAR, prestez servicii complete de contabilitate: Evidenta contabila -consiliere in intocmirea documentelor contabile primare; -consultanta financiar contabila si fiscala -inregistrarea documentelor primare pe articole contabile; -intocmirea balantei lunare de verificare; -intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar, cartea mare; -intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale -intocmirea/certificarea/depunerea bilantului contabil; -consultanta privind legislatia financiar-contabila, strict legata de obiectul de activitate; -intocmirea/depunerea statelor de salarii; -comunicarea cuantumului impozitelor si taxelor de plata aferente salariilor; -intocmirea/depunerea tuturor declaratiilor aferente salariilor; -intocmirea/depunerea fiselor fiscale; -asistenta la infiintarea companiei, prin acordarea de consultanta in vederea alegerii unei solutii optime din punct de vedere fiscal si contabil; -intocmirea/depunerea documentatiei pentru infiintarea societatii la ONRC; -programare pentru semnarea actelor la ONRC; -consultanta, ulterioara infiintarii, cu privire la procedurile de inregistrare fiscala a societatii comerciale la organul fiscal territorial.
Expert contabil cu o experienta in domeniu de peste 15 ani, membru CECCAR din 2010 ofer servicii de contabilitate completa pentru societati comerciale si PFA, resurse umane, salarizare, recrutare personal, consultanta financiar-contabila, expertiza contabila judiciara si extrajudiciara, bilanturi de lichidare, cenzorat asociatii de proprietari.
Firma de contabilitate, cautam contabil pentru punctul de lucru din Afumati, Ilfov. www.eficientconta.ro Servicii CONTABILITATE: Intocmirea evidentelor contabile (balante de verificare lunara, bilant contabilitate semestriala si anuala); Intocmirea rapoartelor contabile; Calcularea impozitelor datorate catre stat, inclusiv intocmirea ordinelor de plata aferente acestora; Intocmirea declaratiilor fiscale cerute de lege (declaratia 100, 101, 300,390, 394 etc); Intocmirea declaratiilor intrastat; Intocmirea declaratiilor catre Fondul de Mediu; Elaborarea altor rapoarte cerute de societate, atat in limba romana, cat si in limba engleza. RESURSE UMANE: Intocmire Revisal (dosar electronic pentru fiecare angajat al societatii); Intocmire declaratie lunara 112; Intocmire fluturasi, stat salarii, calcul salarii si ordine de plata aferent impozitului pe venitul din salarii si contributii sociale; Intocmirea contractelor de munca, fisa de post, acte aditionale si decizii de incetare; Intocmirea si eliberarea adeverintelor medicale si de venit; Inregistrarea concediilor medicale si a concediilor de odihna; Intocmirea regulamentelor de ordine interioara.