Oferim servicii profesionale si de calitate maxima la preturi accesibile tuturor, clienti multumiti, ajutor acordat clientului in orice moment de impas. Gasirea de solutii legale si eficiente in avantajul clientului.
Organizam curs de salarizare intensiv bazat pe practica! Cursul Salarizare este solutia de care aveti nevoie pentru a va angaja in mediul privat sau la stat! In contextul economic actual, sunt foarte cautati o serie de profesionisti pe piata muncii care se ocupa de salarizare, adica de sistemul informational financiar-contabil legat de resursele umane. Sarcinile cele mai importante legate de salarizare se refera, in general, la introducerea si validarea datelor legate de calculul salariilor si contributiilor aferente, calcularea salariilor nete si a sporurilor cuvenite angajatilor, calcularea indemnizatiilor aferente diferitelor tipuri de concedii, calcularea impozitelor si retinerilor datorate bugetului de stat. Toate informatiile necesare pentru realizarea acestor operatii se vor trata in cadrul cursului impreuna cu aspecte fiscale si o serie de aspecte teoretice si practice legate de domeniul resurselor umane (ex. Revisal)! Nu pierdeti sansa de a dobandi acum una dintre cele mai cautate specializari pe piata muncii! Cursul de salarizare nu necesita o pregatire anterioara in domeniu. Ce primesti gratuit gratie participarii la acest curs: * diploma de participare (nu este recunoscuta de vreun minister ori alta autoritate din Romania); * sprijin oferit prin e-mail fiecarui cursant cu privire la aplicarea tehnicilor aflate in cadrul cursului, diverse solutii la problemele intampinate etc. * o multime de cunostinte practice si teoretice solicitate de catre orice companie la angajarea specialistilor in domeniul salarizarii.
Oferim servicii de contabilitate completa pentru firme, PFA, II, Cabinete Medicale Individuale. Consultanta in intocmirea documentelor contabile primare conform OMF 3512/2008 privind documentele financiar contabile; inregistrarea documentelor primare cu ajutorul unui software performant; intocmirea balantei lunare de verificare pe conturi analitice si sintetice; elaborarea registrelor obligatorii; registru jurnal, registrul inventar si cartea mare; intocmirea jurnalelor de TVA; intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale; intocmirea statelor de plata si a ordinelor de plata aferente datoriilor catre Bugetul de Stat si Asigurarilor Sociale; intocmirea, certificarea si depunerea situatiilor financiare conform legislatiei specifice: Ord. 1802/2014, Ord. 1969/2007, Ord. 3129/2005, Ord. 13 BNR/2008; elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli, analiza indicatorilor financiari si intocmirea de diverse rapoarte solicitate de clienti. Exeprienta de 20 de ani in contabilitate, ca si clientii nostrii actuali, reprezinta cartea noastra de vizita.
Servicii de contabilitate pentru firme, impreuna cu un program de facturare, stocuri, evidenta clienti furnizori, soft gratuit 6 luni pentru fiecare client. Obiectivul nostru este acela de a răspunde nevoilor de business ale clienţilor noştri prin soluţii complete de management al afacerii dvs. Suntem specializaţi în dezvoltarea implementarea şi service-ul de aplicaţii software: soluţii ERP, CRM, Business Process Management şi E-commerce personalizate pentru fiecare client şi adaptate la nevoile în continuă schimbare ale pieţei. Soluţiile software tip ERP sunt disponibile şi în varianta Cloud - virtual sau prin instalare locală. Pentru START-UP avem PROGRAM DE FACTURARE online GRATUIT 6 LUNI, CU TOATE FUNCŢIONALITĂŢILE.
Suntem o firma de contabilitate din Bucuresti si oferim servicii de contabilitate complete si solutii eficiente pentru societati comerciale, ONG sau PFA. Avem solutii complete si preturi mici. www.top-contabilitate.ro
Expert contabil, inspector resurse umane, formator efectuez servicii din domeniul financiar-contabil, resurse umane, consultanta si management, vin in sprijinul acestor nevoi de servicii de contabilitate ale dumneavoastra prin servicii profesionale de contabilitate la preturi/tarife de contabilitate competitive.
Suntem o firma de contabilitate neconventionala. Facem contabilitate care si ajuta pe clientii nostri. In tot ceea ce facem credem in lucrul bine facut. Lucram in domeniul contabilitatii din 2003. Oferim servicii clientilor din toata tara si din afara tarii. Incercam in permanenta sa le oferim clientilor nostri mai mult decat contabilitate. De aceea angajatiilor nostri le plac provocarile si au grija in detaliu de clientii nostri. Desi munca de contabil este de obicei rutiniera, angajatii nostri au oportunitatea de a se dezvolta: -participa la training-uri si cursuri de specializare; -le oferim mediul propice pentru a se dezvolta - lucreaza cu clienti din industrii di locatii diferite; Invata care este modul de lucru cu clienti din Europa.
Dynamic Consulting, va supune atentia asupra urmatoarelor servicii: - Consultanta privind infiintarea diferitelor tipuri de entitati - cu sau fara personalitate juridica - societati comerciale , persoana fizica autorizata (P.F.A.), intreprindere individuala (I.I.), intreprindere familiala (I.F.); - Consultanta privind infiintarea ASOCIATIILOR si FUNDATIILOR si inscrierea acestora in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor; - Inregistrarea mentiunilor (cesiune parti sociale, deschidere punct de lucru, extindere obiect secundar de activitate, majorare capital social, schimbare sediu social, numire/revocare administratori etc.); - Dizolvari - Lichidari - Radieri; - Gazduirea sediului social; - Evidenta contabila si resurse umane; - Case de marcat fiscale; - Eiberare certificate de inregistrare in scopuri de TVA Serviciile sunt oferite atat in Bucuresti & Ilfov , cat si in celelalte judete.
LOGOS ACCOUNTING SERVICES Is looking for employees to insert in its office located in Bucharest Main Activity: Accounting - Interline billing Job Position: Operator The candidate will have the following skills HIGH SCHOOL DEGREE Degree in Business Administration or equivalent, maths or statistic, economics Fluent in English written and spoken, good knoledege of Italian language will be taken into great consideration Good communication skill Analytical and statistic skills; Problem solving Good knowledge of MS Office, Internet, Outlook, SAP Experience in transport/turism (eg. Airline company, tour operator) Finance/accounting Send an English CV in word with the consent to process personal data according to law to the following mail address b.palladini@logosas.com, c.spagna@logosas.com Tel: 0040 0314251085 Tel: 0040 0314251086
Firma noastra va ofera: -consultanta fiscala si contabila, servicii complete de contabilitate, salarizare. -revizuire contabila si fiscala, intocmire contabilitate completa, declaratii fiscale, situatii financiare, registre contabile obligatorii. -calculul obligatiilor declarative si de plata fiscale, evaluarea riscurilor fiscale si contabile la care este expusa compania.
Avenue Inn Hotel is where a strong family presence and an experienced front of house management team with a combined 70 + years service in the Hotel industry are at your service. Our aim is to to make sure the stay of our customers are, relaxing and stress free in an inviting, friendly and warm environment, leaving you to devote your energies to enjoying all that is best in our wonderful city.
Serviciile oferite de firma noastra sunt: inregistrarea cronologica si sistematica in contabilitate a documentelor primare, realizarea si verificarea balantei contabile analitice si sintetice lunare, intocmirea registrului jurnal, inventar, jurnalelor de TVA si carte mare, intocmirea si depunerea bilantului contabil anual si semestrial dupa caz, intocmirea si depunerea declaratiilor de taxe si impozite lunare, trimestriale, emiterea ordinelor de plata pentru profit/venit si TVA, obligatii salarii, intocmirea statului de plata lunar, a pontajului pentru salariatii firmei, inregistrarea mijloacelor fixe, intocmirea fiselor activelor imobilizate, calculul amortizarii. Emiterea de rapoarte periodice privind situatia financiara a clientului si oferirea de solutii de optimizare a situatiei financiare a societatii. Comunicarea cu clientii si in limba italiana si engleza. Commercialista -Tacea Mariana - comunicazione professionale e facile con i collaboratori italiani. Servizi completi di contabilita, dichiarazioni fiscali, bilanci annuali e semestrali, consulenza contabile e di affari.
Firma noastra va ofera: Servicii contabile pentru persoane juridice. Tinerea contabilitatii (complete) Servicii personal, salarizare Inchideri lunare trimestriale calculul si declararea impozitelor si contributiilor datorate Implementare de sisteme informatice in activitatea dmv. Preluari manuale de baze de date in programe informatice Consultanta si rezolvare de probleme punctuale.
Servicii contabile de cea mai buna calitate la preturi deosebit de avantajoase. Vizam situatiile financiare si bilanturile contabile la cele mai bune preturi. Suntem interesati de persoane care au experienta sau au studiat contabilitatea societatilor comerciale, dar si de cele care au experienta in sistemul bugetar sau au studiat contabilitatea bugetara.
Compania noastră este specializată în servicii profesionale de resurse umane, contabilitate fiind un furnizor important de soluţii de calitate în domeniu. Vă asigurăm că experienţa şi expertiza noastră vă vor aduce cel mai înalt nivel de satisfacţie.
Moldoveanu Ovidiu Marius expert contabil din anul 2003. In calitate de expert contabil ma ocup de supervizarea contabilitatii mai multor companii din domeniul turismului, lucrarilor in telecomunicatii si servicii. Am o experienta bogata in rezolvari de probleme contabile, am reprezentat cu succes firme in fata controalelor fiscale. Sunt inscris in TABLOUL EXPERTILOR CONTABILI JUDICIARI astfel ca ma ocup si de expertize contabile judiciare si extrajudiciare, lichidari sau fuziuni firme etc.
Firma de contabilitate metropolitan pentru cei mai mari dezvoltatori din Bucuresti, care construiesc amsambluri rezidentiale si care ofera si servicii de paza si monitorizare si televiziune si internet.
Quay Audit Certificare Romania, reprezentanta in Romania al Organismului de Certificare QUAY AUDIT UK LIMITED Marea Britanie, va ofera servicii de evaluare si certificare a Sistemului de Management al Calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008, Mediului in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001:2004, Sanatatii si Securitatii Ocupationale in conformitate cu standardul SR OHSAS 18001:2008, Sigurantei Alimentului in conformitate cu standardul SR EN ISO 22000:2005/HACCP, Securitatii Informationale in conformitate cu standardul SR ISO/CEI 27001:2006. QUAY AUDIT UK INTERNATIONAL cu reprezentante in: Romania, Bulgaria, Ucraina, Republica Moldova, Italia, Pakistan, Irak, Arabia Saudita, India, Bangladesh, Sri Lanka, Nepal, Oman, Emiratele Arabe Unite; Bahrein; QUAY AUDIT UK – Cheia calitatii in certificari
Consultant-Insolventa SPRL este o societate profesionala in continua crestere care poate fi un partener pentru afacerea dumneavoastra, in orice stadiu al dezvoltarii sale: in faza de infiintare, faza de crestere, faza de reorganizare. Echipa noastra formata din economisti, avocati, practicieni in insolventa, evaluatori, etc. va face tot posibilul pentru a ajuta afacerea dumneavoastra sa redevina profitabila sau, dupa epuizarea tuturor variantelor, sa administreze eficient procedura de insolventa.
Serviciile A&A Avram reprezintă soluţia perfectă pentru contabilitatea companiei tale. Îţi oferim activităţi de contabilitate şi audit financiar, consultanţă în domeniul fiscal şi alte servicii conexe pentru a îţi administra cu succes compania în acest domeniu.