Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Consultanta - Servicii: 4344 companii
  • Blaise-Das S.R.L. ofera in domeniul protectia muncii consultanta de specialitate pe probleme de sanatatea, securitatea si protectia muncii in conformitate cu normele metodologice de aplicare a prevederilor din Legea legata de sanatatea, securitatea si protectia muncii Nr. 319/2006. Oferim servicii complete de consultanta Mediu, SSM, PSI, resurse umane 22 ani de experienta in domeniul protectiei muncii

Arad Servicii
  • Sallas Security Risk Salut sunt Sorin, Personal    ma numesc pe mine: Consiler in domeniul securitatii fizice si    evaluarea riscurilor.    Da, am calitatea de Manager de securitate si Evaluator Factori de Risc la Securitate Fizica, profesii inregistratea si recunoscute conform Standardului ocupational din Romania. Sunt autorizat si inregistrat in R.N.E.F.R.S.F din anul 2015. Am fost rugat de persoane    din aturajul meu sa nu renunt la aceasta activitate, facandu-mi precizarea ca sunt putine persoane in zona noastra care au determinarea de a    practica aceste profesii. Treaba mea este sa studiez slabiciunile unui obiectiv alaturi de tine si sa vad daca exista cea mai buna forma de securitate, la cea mai adecvata suma investita. De ce este treaba mea? Fiindca am avut in activitatea mea posibilitatea sa administrez propria    afacere in domeniul prestarilor de servicii,    avand in    responsabilitate    si o societate de paza si securitate,    care asigura paza obiectivelor cu caracter special    si a transporturilor de marfuri speciale. Aici m-am lovit de aspecte decizionale, de la autorizari, avize, recrutari de personal, pregatire profesionala, investitii, dotari, tehnica si tehnologie pe linie de paza si securitate, proiecte si planuri de actiune pe categorii de contracte de prestari servicii , modalitatea de a ne face reclama, etc. Toate au fost facute cu oameni. Toate au fost facute cu costuri si investitii. Multumesc lui Dumnezeu ca nu am avut incidente de securitate. Am gestionat activitatea a peste 150 de angajati carora timp de 6 ani le-am asigurat un venit. Cunosc mecanismul decizional, greutatile pe care un antreprenor le intampina, posibilitatea aparitiei unor incidente externe sau interne pe linie de securitate. Cunosc lupta noastra cu domeniul investitiilor. Sa nu crede-ti ca acest lucru l-am facut singur. Mi-am format o echipa,    fiecare persoana    s-a implicat in functie de personalitatea sa, iar timp de cativa ani, lucrurile au mers "brici", cum zice romanul. Am reusit sa gestionez si activitatea in perioada de declin a afacerii. La vremea respectiva nu am considerat ca practicile de coruptia a unor politicieni poate fi considerat un risk al securitatii fizice al unei afaceri detinuta de un antreprenor. Toti stim de practicile care au existat si poate mai exista, am tacut si nu am luat multi masuri de preventie pe aceasta linie. De aici am invatat multe, astazi le pun in practica in propria mea afacere si pot sa sfatuiesc si pe altii sa nu de-a cu capul de tocul de la usa sau sa se impiedice de prag. Am facut cu mine personal o intelegere, sa respect urmatoarele principii de etica profesionala: - Sa indeplinesc operatiunile pentru care au fost contractate serviciile mele, sa protejez proprietatea si interesele clientului    meu, drepturile sale si integritatea fizica a acestui/ membrilor acestuia, intregii organizatii pe care o conduce. Sa    respect reputatia clientului si valorile acestuia. - Ma oblig ca impreuna cu echipa mea, sa elaboram rapoarte de evaluare viabile, care sa cuprinda solutii competente de siguranta. - Ma oblig sa recomand clientului sa contacteze si sa angajeze experti sau specialisti atunci cand interesele sale necesita aceste servicii sau sa indic specialisti in domeniul securitatii fizice, care pot solutiona o problema ce ma depaseste pe mine sau membri echipei mele. - Ma oblig sa promovez conformitatea legilor si aplicarea adecvata a acesteia. - Ma angajez in realizarea proiectelor, numai daca dispun de calificarea adecvata obtinuta prin instruire si experienta    si numai dupa ce am informat clientul de nivelul de calificare si instruire detinut. - Sub titulatura SALLAS SECURITY RISK    (denumirea acestui website),    voi prezenta informatii cu caracter general si particular privind securitate fizica. Daca doresti sa colaboram esti invitatul meu. Telef: +040786822712 // +0400762524999 Email: sorinsalahoru@gmail// sorin@sallassecurityrisk.ro

Brad Servicii
  • Echipa Gold Imob Grup este formata din agenți imobiliari cu experienta demonstrata pe piața imobiliara din București și județele limitrofe. Toți agenții noștri au absolvit cursuri aprofundaten in meseria de agent imobiliar in cadrul Scolii Romane de Afaceri și incearcă să lanseze un nou concept de business prin oferirea unor servicii mult imbunătățite prin know-how-ul revoluționar și inovator. Marius IANCU: 15 ani de experienta in domeniul imobiliar Tel.: 0720.910.365 E_mail: marius.iancu@goldimob.ro Cornel TUFAN: 8 ani de experienta in domeniul imobiliar Tel.: 0768.577.602 E_mail: office@goldimob.ro Ionel UNGUREANU, departamentul pentru străini Tel.: 0768.968.446 E_mail: ionel@goldimob.ro Cristian STOCHITA, departamentul I.T. Tel.: 0726.593.129 E_mail: office@goldimob.ro Claudiu Gantoi, avocat, specialist in drept imobiliar, autor a numeroase studii și rapoarte juridice de due diligence Tel.: 0745.980.066 E_mail: office@goldimob.ro Relu STOCHITA: 8 ani de experienta in domeniul imobiliar Tel.: 0762.222.234 E_mail: relu.stochita@goldimob.ro

Teleorman Servicii
  • Asociatia Eco-Tehno-Cons dezvolta solutii in proiectarea si implementarea celor mai eficiente sisteme de management al calitatii conforme cu directivele europene in domeniul ISO. Obiectivul principal al Asociatia Eco-Tehno-Cons este imbunatatirea continua a serviciilor prestate pentru clienti si furnizarea celor mai bune solutii de proiectare a sistemelor de management. Fiind vorba de o decizie strategica, o proiectare corecta si eficienta a proceselor de afaceri va asigura, in mod cert, toate premizele unei cresteri sanatoase, viguroase a afacerii dvs, indiferent de stadiul in care se afla si, bineinteles, un puternic avantaj competitiv pe termen mediu si lung. Astfel, veti avea controlul real asupra tuturor proceselor de afaceri interne cat si celor externalizate, control ce se va traduce in optimizarea intregului sistem de relatii cu angajatii, partenerii si clientii dvs, dar si in reducerea costurilor generate de furnizori instabili, angajati demotivati, clienti nesatisfacuti, produse si servicii neconforme. Suntem permanent interesati de satisfacerea nevoilor dvs de dezvoltare curente si viitoare oferindu-va servicii de calitate si profesionalism. Calitatea produselor si serviciilor dvs este generata in mod direct de calitatea proceselor tehnologice si administrative care stau la baza productiei/prestarii acestora. Solutiile de consultanta in domeniul calitatii pe care vi le oferim opereaza tocmai in directia imbunatatirii si optimizarii proceselor interne si externe ale organizatiei dvs.

Bucuresti Servicii
  • Firma cu experienta autorizata de Ministerul Mediului pentru elaborarea studiilor de mediu: Bilant de mediu, Studiu impact, Raport amplasament, Documentatii gospodarirea apelor. Laboratorul de Analize Mediu si Toxicologie Industriala efectueaza: Analize de mediu cu acreditare RENAR (Incepand cu luna august 2013 Laboratorul Analize de Mediu si Toxicologie Industriala este acreditat RENAR cu certificat de acreditare nr. LI998) . De asemenea, Laboratorul efectueaza: Analize toxicologice, Noxe profesionale cu abilitare de la Ministerul Sanatatii, certificat de abilitare nr.95/2009/2011. Nota 1: Certificatul de acreditare RENAR si certificatul de abilitare de la Ministerul Sanatatii pot fi vizualizate pe site-ul firmei la adresa: www.eneco-consulting.ro Nota 2: Analizele necuprinse in anexele la Certificatul de acreditare al laboratorului si solicitate de client, sunt efectuate in regim de subcontractare cu laboratoarele acreditate cu care colaboram. Specialisti cu experienta autorizati ARCE pentru: Audit energetic, Bilanturi energetice. Efectuarea de masuratori de performanta la echipamentele si instalatiile energetice din industrie, energetica, etc. Consultanta in eficienta energetica, elaborarea de solutii tehnice si studii tehnico-economice de crestere a performantelor instalatiilor de ardere si reducere a consumurilor energetice ale acestora. Consultanta in domeniul Emisiilor de gaze cu efect de sera, Determinare factor emisie si oxidare pentru instalatiile de ardere functionand pe orice tip de combustibil: gaz, lichid, solid, analize combustibili cu acreditare RENAR. Consultanta si audit la elaborarea documentelor si implementarea Sistem de Management al Calitatii conform SR EN ISO 9001/2008 si SR EN ISO 17025/2005, Sistem de Management de Mediu conform SR EN ISO 14001/2001 precum si pentru Sistem de management integrat calitate-mediu.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Externalizarea serviciilor de mediu ale firmelor: reprezentare firma la Agentia de mediu, rezolvarea problemelor de mediu, intocmirea documentelor si documentatiilor de mediu.

Bucuresti Servicii
  • Prosano Srl Brasov este o societate infiintata in anul 1996 si este specializata pe consiliere-instruie-formare in domeniul securitatii si sanatatii in munca (protectia muncii), prevenirea si stingerea incendiilor (P.S.I) evaluarea riscurilor profesionale si organizarea activitatii de prevenire si protectie. De asemenea oferim solutii la cheie in documentarea, proiectarea si asistenta de-a lungul implementarii de sisteme de management al calitatii ISO 9001, protectie a mediului ISO 14001, sanatate si securitate ocupationala OHSAS 18001, siguranta alimentului ISO 22000, sisteme integrate de management, in conformitate cu normele internationale din domeniul International Organization for Standardization . Dispunem de cei mai buni specialisti si colaboratori externi cu experienta in domeniu si o buna colaborare cu Inspectoratul Teritorial de Munca, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta precum si Organismele Nationale si Internationale de Certificare a sistemelor de Management. S.C. PROSANO S.R.L. va ofera pachete de servicii care pot fi asigurate in calitate de serviciu extern de prevenire si protectie pentru orice organizatie/companie indiferent de profilul acesteia (productie, furnizare de servicii, institutii publice, etc.): 1. PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA, conform prevederilor Art. 15 (1) din Normele Metodologice de aplicare a Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin HG 1425/2006, in calitate de SERVICIU EXTERN de prevenire si protectie. 2. PRESTARI SERVICII IN DOMENIUL SITUATIILOR DE URGENTA, conform prevederilor Ordinului 163/2007 pentru aprobarea Normelor Generale de aparare impotriva incendiilor. 3. EVALUAREA NIVELULUI DE RISC/SECURITATE la locurile de munca conform prevederilor Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 si a standardelor OHSAS 18001 si OHSAS 18002 in vederea implementarii sistemului de management integrat calitate, mediu, securitate. 4. CONSULTANTA IN VEDEREA PROIECTARII SI IMPLEMENTARII: - sistemelor de management al calitatii conform SR EN ISO 9001:2001; - sistemelor de management de mediu conform SR EN ISO 14001:2005; - sistemelor de sanatate si securitate ocupationala conform SR OHSAS 18001:2008; - HACCP - industria alimentara; - sistemelor integrate de management in vederea certificarii acestora. CURSURI DE PERFECTIONARE/SPECIALIZARE (nivel baza/mediu) pentru INSPECTOR PROTECTIA MUNCII conform Normelor Metodologice de aplicare a Legii Securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, aprobate prin HG 1425/2006 si in baza prevederilor art. 18-27 din OG nr. 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea 375/2002, republicata : -INSPECTOR IN DOMENIUL SANATATII SI SECURITATII ''nivel Baza/Mediu'' -SPECIALIST IN DOMENIUL SANATATII SI SECURITATII ''nivel Mediu'' -COORDONATOR IN MATERIE DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA ''nivel Baza''

Brasov Servicii
  • Primoris este o companie infiintata in anul 2008, ce ofera serivicii de consultanta si asistenta in paralegal, incepand cu infiintari de firme si dosare de mentiuni (modificari firme) la Registrul Comertului la nivelul intregii tari. Ponderea cea mai mare in activitatea noastre o au serviciile de consultanta si asistenta prestate in demersurile de obtinere a avizelor si autorizatiilor de functionare, incluzand aici: - autorizatia sanitara - sanitara - veterinara - avize de functionare emise de primarii - licente de functionare emise de organele de politie - autorizatii de mediu - altele. Relationam in mod curent cu institutii precum: Primaria mun. Bucuresti si primariile de sector, DSV-SA, DSP, Politie, ANPM, precum si alte institutii, pentru functionarea legala a diverselor tipuri de afaceri. Ne implicam cu precadere in proiecte de alimentatie publica (gen restaurant, catering, altele), autorizarea firmelor de dezinsectie, dezinfectie si deratizare, licentierea firmelor de paza, autorizare saloane de intretinere corporala si servicii de infrumusetare, autorizarea activitatilor de recrutare si plasare forta de munca, activitati cu metale si pietre pretioase, centre de colectare materiale reciclabile, service-uri si spalatorii si auto, altele. Vezi www.JuristFirme.ro

Sector 2 Servicii
  • Cabinetul de avocatura Costin Patraulea se afla in pozitia privilegiata de a poseda experienta necesara pentru asistarea clientilor sai in cele mai complexe si dificile situatii ce pot interveni in viata unei societati comeciale. Cabinetul de avocatura Costin Patraulea reprezinta clienti in litigii comerciale cu o rata de succes a ultimilor trei ani de peste 98%. Desi suntem mandri ca firme importante, beneficiaza in prezent de serviciile noastre ne bucuram in egala masura si cand clienti din aria intreprinderilor mici si mijlocii ne solicita serviciile. Sunteti bineveniti la biroul nostru! Avocat Costin Patraulea tel 0723 28 21 29

Bucuresti Servicii
  • Suntem o firma infiintata in 2006, proiectam si executam instalatii electrice civile si industriale, bransamente electrice si extinderi de retea,asiguram servicii de consultanta gratuita, sisteme de supraveghere si antiefractie, sisteme de legare la pamant, paratrasnet,, masuratori de prize de pamant si buletin PRAM, inchiriere autoutilitara brat telescopic PRB, contracte de mentenanata instalatie electrica, contracte de mentenanta iluminat public, mentenanta parcuri fotovoltaice. Suntem autorizati A.N.R.E. din 2008,avem licenta A.N.R.S.C. pe iluminat public din anul 2018

Craiova Servicii
  • European Quality Concept este partenerul dumneavoastra pentru imbunatatirea performantei organizationale si sustenabilitatii. Oferim solutii personalizate pentru implementarea si certificarea sistemelor de management: ISO 9001 (Calitate), ISO 14001 (Mediu), ISO 45001 (Sanatate si Securitate in Munca), ISO/IEC 27001 (Securitatea Informatiilor), ISO/IEC 27701 (Securitatea Datelor cu Caracter Personal), ISO 22301 (Managementu Continuitatii Afacerii), ISO 50001 (Managementul Energetiei), ISO 37001 (Management Anti-Mita) si altele. De asemenea, suntem specializati in consultanta EcoVadis, pentru evaluarea si imbunatatirea performantelor de sustenabilitate ale organizatiilor. Ce oferim: Implementare si certificare ISO: Suport complet in implementarea sistemelor de management pentru a atinge standardele internationale si certificarea acestora prin intermediul unui organism de certificare ACREDITAT la nivel European si international. Consultanta EcoVadis: Ajutam organizatiile sa obtina scoruri excelente la evaluarile EcoVadis, promovand responsabilitatea sociala si sustenabilitatea. Audituri interne si externe: Asiguram o evaluare obiectiva a proceselor si conformitatii. Conformitate GDPR: Oferim consultanta pentru protectia datelor, ajutandu-va sa respectati reglementarile europene. De ce sa ne alegeti? - Expertiza si experienta in implementarea sistemelor de management pe baza cerintelor standardelor ISO - Solutii personalizate pentru nevoile specifice ale fiecarei organizatii - Consultanta continua si sprijin pentru mentinerea certificarilor - Sustenabilitate pe termen lung prin imbunatatirea continua a performantelor

Bucuresti Servicii
  • Societatea noastra cooperand cu firme importante din domeniul bucatariilor profesionale si ventilatiior profesionale, ofera ventilatoare profesionale pentru hote profesionale, ventilatoare hote cuptoare pizza electrice, tubulatura tabla inox, tubulatura tabla zincata, piese speciale tubulatura (coturi, ramificatii, plenumuri), ventilatoare pentru sisteme de ventilatie sali mese, cantine, restaurante, bucatarii, toalete, tubulatura flexibila izolata si neizolata, variatoare turatie ventilatoare.

Bucuresti Distribuitor
  • Lucas Consulting Partner LCP este membra AMCOR - Asociatia Consultantilor in Management din Romania, singura organizatie romaneasca membru al Federatiei Europene a Asociatiilor de Consultanta, FEACO Bruxelles si a ICMCI - International Council of Management Consultants Institutes. LUCAS CONSULTING PARTNER LCP are membri in Asociatia Auditorilor Interni din Romania (A.A.I.R.) afiliata The Institute of Internal Auditors (I.I.A.), INTERNAL CONTROL INSTITUT ROMANIA afiliat INTERNAL CONTROL INSTITUT ORLANDO, FLORIDA, USA, specialisti in audit intern, control intern si formatori cu experienta. Echipa LUCAS CONSULTING PARTNER LCP are experienta profesionala din anul 2004 si este formata din: Auditor intern/extern/manager al sistemelor de management conform standardelor ISO; Auditor intern in sectorul public/privat; Responsabil cu Protectia Datelor cu Caracter personal - GDPR/DPO; Expert in strategie de marketing si financiara; Evaluator de spitale si expertiza in management spitalicesc; Consultant fonduri europene; Formator diverse specialitati; Expert achizitii publice; Manager de proiect. LUCAS CONSULTING PARTNER LCP este certificata conform standardelor ISO9001:2015 - Managementul calitati si ISO27001:2013 - Managementul securitatii informatiei sa realizeze Servicii de consultanta si instruire pentru: utilizarea fondurilor U.E. - servicii de management/implementarea proiectelor; implementarea sistemelor de management ISO; consultanta privind regimul GDPR si DPO conform RUE 679/2016; implementarea standardelor pentru Acreditarea unitatilor sanitare si a serviciilor medicale; implementarea standardelor Control Managerial si Managementul Riscului; consultanta in domeniul protectiei mediului si servicii externalizate privind gestionarea deseurilor. consultanta in achizitii publice si private conform legislatiei in vigoare aplicabile; consultanta si audit intern-extern in domeniul calitatii, mediului, siguranta alimentara, IT, medical. consultanta si training in domeniul managementul deseurilor; managementul calitatii, managementul strategic pentru institutiile publice; Beneficiile asimilarii unor astfel de servicii de consultanta sunt: Indeplinirea politicii si a obiectivelor companiei; Castigarea si cresterea increderii/satisfactiei clientilor; Imbunatatirea continua a performantei generale; Adaptare activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei; Satisfactia angajatilor; Imbunatatirea performantei; Transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei; Evitarea erorilor in locul corectarii lor; Economisire de timp si bani.

Pitesti Servicii
  • CISA Consulting in judetul Bacau, in zona de Nord-Est si in Romania, furnizeaza servicii de consultanta si instruire pentru accesarea de programe ale Uniunii Europene (UE) si finantari europene. CISA are experienta semnificativa in pregatirea proiectelor pentru fondurile europene si nationale, in special a proiectelor care se adreseaza sectorului IMM, ONG si APL. Prin programele de consultanta si instruire CISA ofera valoare adaugata in mod real; astfel CISA genereaza dezvoltare la nivel organizational, local si regional. Personalul CISA are o bogata experienta in consultanta pentru afaceri si management vizand in special sectorul IMM, ONG si APL. Am ajutat companii pentru a atrage finantari nerambursabile finantate din PNDR/AFIR, POR, POC, POCU, Start-up Nation, Start-up Diaspora. In domeniul instruirii am dezvoltat o oferta de cursuri centrata pe formarea de abilitati practice; domeniile predilecte de training sunt: -Instruirea antreprenoriala si manageriala; curs entrepreneurship, -Plan de Afaceri(cu furnizare soft dedicat, Know-how University of Neuchatel), -Gestiune financiara pentru nefinantisti, -Management de proiect, -Formare de Formatori, -Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene, -Dezvoltare comunitara si PCM, -Comunicare si PR, -Specialist Gestiunea deseurilor; Responsabil de mediu, -Agromediu si Agricultura ecologica. Referinte selective: - APL institutii si ONG: ADR Nord-Est; AJOFM Bacau, DGASPC Bacau, CNIPMMR Bucuresti, Primariile Traian, Prajesti, Letea Veche, Saucesti, Magura, Valea Seaca, Racaciuni, Pancesti, Cotofanesti, Moinesti, Helegiu, Manastirea Casin, (toate din jud. Bacau), Primaria Gura Humorului (Suceava); Asociatia CET Bacau, Asociatia Inima Calda Bacau, Fundatia DOMUS - jud. Suceava. - Societati Comerciale (selectiv) : Tesfin SRL Bacau, AZ NEO MEDIA SRL-D, LIKE WEB SRL Bacau, DIRECT IMPORT-EXPORT SRL Bacau, PIZZA CAFFE 2019 S.R.L., GOOD LUCK - COFFEE TO GO    S.R.L, HEAVEN`S CATERING, K&K Art Design, MAMUCA SRL Tg Trotus, SIM / LAU LSD SRL-D Racaciuni, Siftenro Energi SRL Neamt, LC Marmura si Granit SRL Caiuti, SERVCHIMEX SRL Bacau, ROLEX SRL Bacau, CAMEXIM SRL Zemes, AGROTURISM SRL Orbeni, CDM Export SRL Bacau, Natur Prod SRL Racaciuni, Odyn Consulting SRL Bacau, Edinfo SRL Iasi, SUBEX SA Bacau, R.A. ROMATSA Bucuresti, Fanna Veneto SRL Gheraesti-Neamt, Costisim SRL Comanesti, IQ ECO Construct SPRL Belgia, Timasato SRL Bacau, Isaden SRL Bacau, Astraconstruct SA Moinesti, Bicadi SRL Bacau, American Hotel SRL Bacau, Geany Flora SRL Bacau, Alizat SRL Bacau, Alti Motors SRL Bacau, Voximar SRL Bacau, Berzinti Impex SRL Livezi, Pireni SRL Bacau, Racole Exim SRL Bacau, Romgat SRL Bacau, Casa Verde SRL, Super Job SRL, Termloc SA Bacau, Euroema SRL Bacau,Romsoft Company Bacau, In politica de PRET pornim de la principiul ca cel mai bun consultant nu este si cel mai scump, dar nici cel mai ieftin! Avem preturi rezonabile si pe deplin justificate de valoarea adaugata pe care o aducem pentru client. Fiecare client beneficiaza de minim 1 (una ) ora consultanta pro-bono, respectiv etapa de evaluare si diagnosticare. Adresa birou : mun. Bacau, str. Cornisa Bistritei, bl 6A / 17, mobil: 0744 870.210;    e-mail: constantgrig@gmail.com ; cisabusinessconsult@gmail.com; www.cisa.bizoo.ro; https://www.facebook.com/constant.grig Persoana de contact: ec. Constantin GRIGORAS,    consultant & trainer.

Bacau Servicii
  • S.C. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION S.R.L. a aparut din necesitatea oferirii intreprinzatorilor dobrogeni (in special cei mici si mijlocii) a unor solutii pentru conceperea, implementarea si finantarea proiectelor de dezvoltare. Misiunea noastra este: sa fim cei care facem mai sigure, mai prospere si mai eficiente afacerile unui numar atat de mare de firme, incat sa producem o schimbare pozitiva in mediul economic din regiune. In atingerea acestui deziderat, scopul nostru este conceperea unor solutii integrate de management general si financiar, capabile sa asigure clientilor nostri mijloacele necesare dezvoltarii activitatii. Experienta primilor ani de functionare ne-a ajutat sa intelegem mai bine asteptarile si nevoile intreprinzatorilor din regiune si sa extindem aria de operare a societatii si catre alte regiuni. PROJECT MANAGEMENT SOLUTION a devenit, in cei sase ani de existenta, consultantul unor firme importante din Constanta, Tulcea,Buzau,Galati,Braila, Vrancea dar si din  Bucuresti, Ialomita si Calarasi in domenii precum: agricultura, industrie alimentara, turism, telecomunicatii, transport si depozitare. Invatand din experienta programelor de finantare pentru preaderare (PHARE, SAPARD, ISPA, etc) societatea ofera acum expertiza considerabila in domeniul Afacerilor Europene si a finantarilor din Fondurile Structurale si de Coeziune, avand creata o retea de contacte in principalele tari europene si un birou operational la Bruxelles. Intrucat grija fata de client, calitatea serviciilor oferite si profesionalismul consultantilor reprezinta valorile cheie ale organizatiei noastre, am devenit inca de la inceput membrii AMCOR (Asociatia Consultantilor in Management din Romania) fiind acreditati la nivel national si international.

Constanta Servicii
  • Sc Ascens Filigran Srl este una dintre cele mai cunoscute firme de securizarea documentelor din Romania. Produse comercializate: holograme personalizate, holograme generale, etichete cu folie holografica, securizare cu folie holografica, aparate timbru sec, hartie cu filigran, hartie cu fire vizibile la UV, autocolant timbru sec, timbre notariale, sigiliu ceara, aparat de arhivat 2 in 1 perforator si capsator, marcaje invizibile, stampile, carti de vizita, mape personalizate, hartie securizata.

Cluj Napoca Producator
  • Departamentul de consultanta tehnica din cadrul companiei ADG Design Srl va ofera servicii de inspectie tehnica imobiliara realizata prin incercari nedistructive (termografie, sonografie), la cumpararea de locuinte.

Otopeni Servicii
  • Firma noastra va pune la dispozitiei baze de date firme si persoane actualizate lunar. Puteti face online selectii personalizate pe criteriile dorite de dvs., SMS-Marketing, Email-Marketing, Direct-Marketing, Servicii Cal-Center. Oferim si baze de date din tari UE si non-UE. www.lista-firme-romania.ro

Bucuresti Servicii
  • Companie cu bogata experienta in intocmirea de certificate energetice Bucuresti, Constanta, Tulcea. Pret minim pentru certificate energetice, audit energetic, termoviziune sau termografie cladiri. Certificat energetic Bucuresti, Constanta, Giurgiu, Tulcea, Prahova, Brasov si Ilfov la cel mai scazut pret al pietei. Va oferim si termografie sau termoviziune pt cladirea dvs. Eliberarea certificatului energetic se realizeaza intr-un interval de timp cuprins intre 4-24h in functie de nevoile beneficiarului.

Bucuresti Servicii
  • CorpoateEvents.ro este organizatia de care aveti nevoie pentru a va produce si a va organiza evenimente corporatiste de training in regiunea Brasov-Sinaia sau in alte localitati din Romania (inclusiv in pensiunile pe care le detinem in Breaza si Rasnov). Organizam programe de formare, training si evaluare de competente si stil comportamental. www.CorporateEvents.ro/personalitate www.CorporateEvents.ro/certificare www.CorporateEvents.ro/formator

Brasov Servicii
  • Constituita in anul 2003, in Constanta, de către doi avocaţi cu experienţă în profesia de avocat de 25, respectiv 21 de ani la data constituirii, Societatea Civila de Avocatura „Beşe Zeno Sorin şi Asociaţii” a căutat să îmbine experienţa şi competenţa fondatorilor cu noul val al tinerilor colaboratori, încercare ce s-a dovedit un real succes atat pentru societatea noastră cat şi implicit pentru cei care au apelat la serviciile noastre.

Constanta Servicii