Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Consultanta - Servicii: 4130 companii
  • Misiunea Gold'N'Roll este facilitarea si promovarea utilizarii monetare a aurului pur. Aceasta misiune va ghida activitatea Gold'N'Roll atat timp cat aurul va fi singura forma de ban ce intruneste toate calitatile necesare pentru a indeplini cu succes functia monetara: mediu de schimb, unitate universala de masura, mijloc de prezervare a valorii, raritate, imposibilitatea crearii sale de catre de om, fara risc de contrapartida, nealterabil, indestructibil. Puritate Pentru noi aur pur inseamna aur cu o puritate de minim 99,99%. Tot aurul aflat in proprietatea Gold'N'Roll sau in custodia Gold'N'Roll este aur pur. Responsabilitate Gold'N'Roll nu accepta aur decat din surse de provenienta demonstrabila sau rezonabila. Aurul obtinut din exploatari miniere ce nu respecta elemente esentiale de protectie a mediului in timpul exploatarii si de re-ecologizare a zonei de extractie dupa exploatare, este inacceptabil. Aurul obtinut din exploatari miniere ce practica munca fortata sau conditii inumane de munca este de asemenea inacceptabil. Gold'N'Roll nu primeste in depozit aur de la persoane sau organizatii care l-au obtinut prin furt, talharie, violenta de orice fel, schimb involuntar sau inselaciune.

Bucuresti Financiar
  • Evaluator ANEVAR in Brasov pentru proprietati imobiliare (apartament, casa cu teren, teren liber, spatiu comercial, spatiu industrial) si bunuri mobile (autoturism, utilaje). Rapoarte de evaluare pentru diferite scopuri: vanzare-cumparare, informare, partaj, succesiune, impozitare, raportare financiara, garantarea imprumutului, intabulare cladire, aport capital social, esalonare ANAF. Rapoartele de evaluare au o complexitate ridicata si respecta conformitatea cu Standardele de Evaluare ANEVAR. Consultanta personalizata pe intreaga durata a procesului de evaluare si dupa incheierea acestuia. Real estate appraiser and consultant in Brasov, authorized by ANEVAR.

Brasov Servicii
  • Toposma a aparut din nevoia unor oameni de a arata ca intr-o lume moderna, in care tehnologia a devenit mai importanta decat relatiile umane, este posibila oferirea unor servicii care sa respecte vechile valori: responsabilitate, corectitudine si respect. Pentru ca o lume mai buna trebuie sa porneasca de la fiecare din noi, cautam continuu sa ne facem prieteni, nu clienti, sa ajutam cu gandul la rezolvarea problemelor, nu doar cu gandul la castigurile materiale, realizarea obiectivelor tale, sa fie succesul muncii noastre.

Targu Mures Servicii
  • Serviciile oferite de noi sunt executate de un grup de consilieri juridici definitivi si experti contabili, membri ai Colegiului Consilierilor Juridici Bucuresti, CECCAR, Camerei Consultantilor Fiscali, precum si ai Camerei Auditorilor Financiari din Romania, cu o experinta indelungata in fiecare domeniu cuprins in ofertele noastre de servicii. Scopul nostru este acela de a oferi servicii societatilor de tip IMM,aflate in plina dezvoltare, sustinand acesta crestere atat prin rezolvarea cu promtitudine si in mod profesionist a problemelor cu care suntem sesizati, cat si printr-o serie de avantaje de ordin economico-financiar si organizatoric, care duc la o eficientizare a activitatilor desfasurate prin externalizarea acestor servicii. Doriti sa beneficiati de serviciile atat a unui consilier juridic cu experinta cat si a unui expert contabil autorizat,fara a avea grija achitarii impozitelor datorate de societatea dumneavoastra in calitate de angajator? Incheierea unui contract de asistenta legala permanenta pentru suplinirea angajarii consilierului juridic si a unui contract de prestarii servicii contabile pentru suplinirea angajarii unui economist, va rezolva aceasta problema avand totodata la dispozitie serviciile unor specialisti.

Bucuresti Servicii
  • Coaching Partners este rezultatul viziunii a patru dintre cei mai buni specialisti in livrarea de programe si cursuri de training si coaching care si-au stabilit ca misiune formarea de profesionisti in domeniul coaching-ului. Coaching Partners concepe si livreaza programe profesioniste de coaching, care sa contribuie la cresterea bunastarii si calitatii vietii, a performantei personale si a organizatiilor. Ce oferim? O cale sigura, rapida si profesionista pentru: - profesionistii care doresc sa-si alinieze performantele organizatiei la nivel de excelenta cu ajutorul tehnicilor, instrumentelor si cele mai bune practici livrate de coachi recunoscuti la nivel international - oricine doreste sa-si dezvolte o cariera in domeniul coaching-ului prin programe certificate de ANC (Asociatia Nationala pentru Certificari) si ICF (International Coaching Federation)

Bucuresti Servicii
  • Suntem o echipa informata, eficienta si venim in ajutorul dumneavoastra! Membrii echipei noastre au peste 6 ani experienta in infintarii firme si mentiuni la Registrul Comertului. Detinem o vasta experienta in servicii de consultanta juridica impunandu-ne de la an la an pe piata prin calitatea pe care o oferim clientilor nostri. Servicii Registrul Comertului: -infiintare firma (SRL, SRL-D, PFA, II, IF, student) -gazduire sediu social -schimbare sediu social -cesiune parti social -deschidere/ inchidere punct de lucru -inchidere firma -modificare obiect de activitate Autorizatii de functionare: -DSV -DSP -ISU -Mediu -Primarie Servicii de contabilitate: -contabilitate lunara -obtinere cod TVA -obtinere cod special TVA -achizitie registre speciale.

Bucuresti Servicii
  • Azura Advanced Consulting este membru corporativ ANEVAR. Echipa de specialisti va poate ajuta in vederea realizarii de rapoarte de evaluare certificate ANEVAR pentru proprietati imobiliare (EPI) si bunuri mobile (EBM). Suntem in plin proces de extindere, astfel ca in curand vom putea servisa clienti din toate zonele tarii. Asteptam solicitarile dumneavoastra cu real interes!

Pitesti Servicii
  • Recuperam creante, debite, datorii pe cale amiabila, judiciara si extrajudiciara, inca din anul 2006. Kolcze Iliuta & Asociatii SRL a reusit intr-un interval relativ scurt de timp sa se impuna pe piata de recuperari creante din Romania, ajungand la inceputul anului 2007 sa aiba peste 1000 de clienti activi. Experienta si seriozitatea, dovedite de echipa noastra de-a lungul anilor, inainte de infiintarea societatii in 2006 si dupa, adunate cu un efort financiar deosebit, au dus la dezvoltarea si recunoasterea profesionalismului de catre Asociatia de Management al Creantelor Comerciale (AMCC) in anul 2008, acordand statul de membru cu drepturi depline.

Bucuresti Servicii
  • Sebastian Recuperari ofera servicii profesionale de recuperari creante, la cele mai bune comisioane de succes. Suportam toate costurile judiciare si nu percepem taxe in avans. Pentru o oferta personalizata, nu ezitati sa ne contactati.

Bucuresti Servicii
  • Polygraph Test Solutions -Laborator de Expertize Poligraf. Accesand realizarea unei Expertize Poligraf obtineti urmatoarele beneficii: -Identificarea persoanelor sincere si nesincere -Creati un Puternic Factor Preventiv in cadrul companiei dvs -Identifica Persoanele care au creat Prejudicii Morale sau Materiale -Repun in drepturi persoanele ce au fost prejudiciate -Restabilesc Adevarul, Rezolva Starile de Suspiciune si cele Conflictuale -Creaza premisele formarii unui climat de incredere -Factor Educational al angajatilor in spritul Corectitudinii si Loialitatii -Se realizeaza o Protectie a Bunurilor si Valorilor Investitorului -Se realizeaza si o Protectie a Salariatului impotriva banuielilor neintemeiate -Se realizeaza o Politica de Cadre Corecta in folosul societatii -Se promoveaza criteriile Valorii, Cinstei, Corectitudinii si a Moralitatii TESTUL POLIGRAF prezinta 3 caracteristici principale de actiune, respectiv: -implementarea PREVENTIVA -implementarea PERIODICA -implementarea PUNCTUALA Expertul Poligraf Respecta si Aplica in activitatea sa, urmatoarele 10 principii: 1.Principiul INTEGRITATII 2.Principiul DEMNITATII PERSOANEI 3.Principiul OFICIALITATII 4.Principiul RESPONSABILITATII 5.Principiul LOIALITATII PROFESIONALE 6.Principiul LEGALITATII 7.Principiul DREPTURILOR OMULUI 8.Principiul ADEVARULUI 9.Principiul CONFIDENTIALITATII 10.Principiul INCORUPTIBILITATII Expertul Poligraf isi desfasoara activitatea profesionala conform: -Cod COR 244513 -Standard Ocupational -Codului Etic si Deontologic -Metodologia Poligraf Facebook: https://www.facebook.com/ExpertizaPoligraf/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/pulse/expertiza-expert-poligraf-sorin-prie Website: www.poligraf-romania.ro

Sighisoara Servicii
  • Societatea Comercială Maria Securitate S.R.L. s-a constituit pentru a funcționa, in primul rand, ca serviciu extern de prevenire și protecție in domeniul securității și sănătății in muncă, avand ca obiect principal de activitate cod CAEN 7490 - alte activități profesionale, științifice și tehnice n.c.a. De asemenea, ca domenii și activități auxiliare, societatea mai are inscrise in "Actul Constitutiv" codurile 8425 - activități de luptă impotriva incendiilor și de prevenire a acestora și 8559 - alte forme de invățămant n.c.a. Societatea are asociat unic, un singur administrator, acesta fiind și conducătorul serviciului de prevenire și protecție. Gabriel Silviu Țuțuianu, conducătorul serviciului extern de prevenire și protecție in domeniul securității și sănătății in muncă, este absolvent al Academiei Tehnice Militare și licențiat in inginerie profilul "geniu" al Universității Naționale de Apărare "Carol I" cu diplomă de master in domeniul "stiințe militare și informații", programul de studii "securitate și apărarea", al cursului postuniversitar organizat de "Centrul de perfecționare in asigurarea calității și certificarea auditorilor" din "Universitatea Politehnică București" - "Auditul securității, sănătății in muncă și evaluarea riscurilor", absolvent al cursurilor de formare profesionala a adulților pentru ocupațiile de "specialist in domeniul securității și sănătății in munca, cadru tehnic cu atribuții in domeniul prevenirii și stingerii incendiilor și formator. Experiența dobandită atat in mediul militar cat și in cel civil in domeniul tehnico-ingineresc, in cele ale protecției muncii, apărării impotriva incendiilor, ISCIR și metrologiei legale, precum și ca formator pentru cursurile de securitate și sănatate in muncă organizate in cadrul proiectului cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013, Axa prioritară 6 "Promovarea incluziunii sociale", relevă competența profesională a acestuia. Principalele activități prestate sunt cele descrise de art. 15(1) alin. 1-33, Cap. III, din H.G. 1425/2006, actualizată, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății in muncă nr. 319/2006, precum și de art. 27(1) alin. a-f, Cap. II, din Legea nr.307/2006, actualizată, privind apărarea impotriva incendiilor.

Bucuresti Servicii
  • Doresti sa ai afacerea ta? Doresti sa iti extinzi afacerea, sau de ce nu, doresti sa o restrangi, sau chiar sa inchizi o firma? Nu ezita sa ne contactezi! Suntem aici spre a-ti veni in ajutor. Prin intermediul site-ului nostru iti punem la dispozitie informatii detaliate cu privire la documentatia si pasii necesari in vederea indeplinirii formalitatilor dorite la Oficiul Registrului Comertului. In situatia in care vei considera ca este mai comod, mai simplu sau mai sigur ca persoane cu experienta in domeniu sa indeplineasca formalitatile respective in locul tau, iti stam la dispozitie prin serviciile oferite. Suna-ne sau scrie-ne un e-mail, fie ca ai nevoie doar de un sfat juridic, fie ca vrei sa apelezi la serviciile noastre juridice. Echipa noastra de avocati este gata sa raspunda intrebarilor tale si sa iti vina in ajutor! Infiintari firme, modificari firme, gazduire sedii firme, autorizari / infiintari case de schimb valutar si case de amanet, recuperari creante, asistenta juridica de specialitate, divorturi si partaje.

Bucuresti Servicii
  • Societatea noastra, desi foarte tanara, prin personalul ei are o experienta de peste 10 ani in elaborarea si implementarea proiectelor finantate de catre UE, avand si rezultate remarcabile. Oferim servicii de consultanta la cel mai inalt nivel calitativ pentru accesarea fondurilor nerambursabile! Elaboram proiecte integrale pentru finantari europene nerambursabile de pana la 100%: cereri de finantare, planuri de afaceri, studii de fezabilitate, analize cost beneficiu, etc.

Cluj-Napoca Servicii
  • We offer you design, manufacture and supply of technological equipment for milk: - cheese, pasta filata - feta, tvorog - melted cheese - dosing automatic line - CIP automatic sistems - toos, technological and transport vessels. www.eng-project.net

Dobrich Producator
  • Obiectul de activitate: consultanta pentru afaceri si management. Servicii suport pentru afaceri adaptate start-up business, microintreprinderi si IMM. cezariulian.ro - blog teme business - proiectare si implementare canale de marketing online B2B

Bucuresti Servicii
  • Expert Business Center (EBC) presteaza servicii de consultanta si organizeaza cursuri acreditate de ANC (Autoritatea Nationala pentru Calificari) si seminarii in domeniul afacerilor si managementului, fiind specializata pe Achizitii Publice si proiecte finantate cu Fonduri Europene nerambursabile. Echipa EBC formata din formatori si consultanti experti in domeniul in care livreaza cursuri sau presteaza servicii de consultanta, va asigura profesionalism, promtitudine, eficienta si rezultate exceptionale! Experienta bogata a acestora in Ministerul Fondurilor Europene, Ministerul Finantelor Publice, sau Companii Multinationale ii face aliatul perfect in dezvoltarea afacerii dvs.!

Bucuresti Servicii
  • Centrul European de Despagubiri Srl (CEDE) este una dintre cele mai mari firme din Romania care ajuta persoanele vatamate corporal in urma accidentelor rutiere, dar si a apropiatiilor acestora, sa primeasca despagubirea cuvenita de la societatile de asigurari. CEDE a fost infiintata in Noiembrie 2012 si activeaza pe piata romaneasca din Februarie 2013. In momentul de fata avem deja cateva sute de agenti recrutati pe tot teritoriul Romaniei, care datorita profesionalismului lor in conducerea cazurilor au reusit sa stranga zeci de cazuri importante.   EUCO S.A. Polonia, firma mama a societatii noastre, cu sediul central in Legnica din Polonia este una dintre cele mai puternice firme din Europa, care asigura consultanta juridica si financiara persoanelor pagubite in accidente, dar si a apropiatiilor acestora, pentru a isi recupera dauna si alte privilegii dovedite in urma daunei. Firma a luat fiinta acum 8 ani si a devenit in cel mai scurt timp una dintre cele mai puternice firme pe piata poloneza avand in prezent peste 30.000 de agenti si 170.000 de cazuri. EUCO fiind o firma cu un potential de dezvoltare foarte vast, detine filiale in Cehia, Slovacia, Ungaria si in prezent si in Romania. Detine propriul birou de avocatura, iar din 2010 este cotata la Bursa de Valori din Varsovia. Participam activ si in evenimentele caritabile. Sustinem neconditionat propria fundatie - EUCO Copiilor dar si Marea Orchestra Caritabila de Craciun (MOCC). Ce ne reprezinta RESPECTUL Cu toate ca volumul cazurilor administrate este semnificativ, datorita organizarii eficiente a muncii, tratam cu respectul cuvenit fiecare persoana pe care o servim. Lucram impreuna cu oameni si pentru oameni. GRIJA Scopul nostru cel mai important este sa oferim ajutorul persoanelor vatamate corporal in urma accidentelor rutiere si sa avem grija ca despagubirea pentru suferinta cauzata sa fie cat mai mare posibila. PROFESIONALISM Cazurile puse la dispozitia noastra sunt administrate de catre o echipa aleasa de specialisti apartinand celui mai bun birou de avocatura in colaborare cu firma noastra. Experienta noastra, dobandita de asemenea si pe piata internationala, ne-a invatat ca negocierile eficiente cu societatile de asigurari sunt deseori suficiente pentru a mari valoarea sumelor platite pentru despagubire chiar cu cateva mii de procente fata de suma initial propusa de societatea de asigurari. In cazurile in care negocierile nu sunt suficiente, avocatii nostri indruma cazurile in instanta, pentru a putea dobandi cele mai convenabile sentinte pentru partea vatamata. Misiunea si viziunea noastra Oferim servicii de cea mai inalta calitate, urmarind exclusiv binele clientului. Misiunea noastra este sa putem ajuta atat din punct de vedere juridic cat si financiar persoanele, care au avut de suferit in urma accidentelor rutieriere. Putem duce la indeplinire acest lucru prin obtinerea celor mai mari despagubiri de la societatile de asigurari din tara si de peste hotare.

Sibiu Altul
  • Specialistii Ges Cont Expert SRL va stau la dispozitie pentru a va oferi servicii profesionale de contabilitate, resurse umane, consultanta fiscala, juridica si de afaceri. Oferim pachete complete de servicii la preturi competitive!

Bucuresti Servicii
  • Firma de contabilitate Integrate Accounting vine in intampinarea oamenilor de afaceri si a intreprinderilor de toate marimile, asigura servicii complete contabile si fiscale, pune accent pe normele privind organizarea activităţii jocurilor de noroc, de contabilitate primară, contabilitate financiară, consultanta financiara, indiferent de domeniu si obiectul de activitate a entitatii pe care o dezvoltati ( SRL, SA, PFA, intreprinderi individuale, cabinete avocatura, notari, medici, etca��). Suntem o societate de contabilitate si consultanta financiara Bucuresti care ofera servicii de contabilitate Bucuresti, administrare si salarizare personal, resurse umane, consultanta financiara si fiscala, asistenta financiara, infiintari de firme, contabilitate primara. Aria de acoperire este in principal cea nationala in domeniul jocurilor de noroc si in particular zona de sud a Romaniei cu o orientare catre clientii din toate domeniile de activitate pe municipiul Bucuresti (sector 1, sector 2, sector 3, sector 4, sector 5, sector 6) si Ilfov.

Bucuresti Financiar
  • Firma Ai Comsys a fost infiintată in anul 2005 cu scopul de a oferi servicii IT sucursalei din Romania a companiei grecesti MOCHLOS. Din anul 2006, AI COMSYS administreaza departamentul IT al firmei ANDREAS STIHL MOTOUNELTE, subsidiara a firmei germane STIHL AG. De la infiintare si pana in prezent, AI COMSYS, a capatat experienta si maturitate in afaceri si a stabilit o serie de parteneriate si colaborari cu diverse firme din domenii cheie ale IT, cu scopul declarat de a beneficia de expertiza acestora in serviciile oferite clientilor sai. Am dezvoltat o gama larga de servicii IT pe care vi le punem la dispozitie si care au rolul de a satisface toate exigentele si nevoile unui departament IT. AI COMSYS ofera servicii IT de calitate atat firmelor mici, cu un numar redus de servere si statii de lucru, cat si firmelor mari, care pe langa infrastructura IT au nevoie de solutii precum ERP, CRM, B2B, B2C, BI, High Availability, Disaster Recovery, Virtualizare si nu numai. Incepand cu anul 2012, in baza experientei acumulate , AI COMSYS isi propune marirea portofoliului de clienti oferindu-le servicii si solutii IT de top. Compania noastra, AI COMSYS, care este si proprietara acestui site va ofera de asemenea posibilitatea achizitionarii de licente software. Prin parteneriatul cu compania externa Procos AG, va oferim unul din cele mai performate utilitare de analiza de business, STRATandGO. Pentru mai multe detalii despre acest utilitar accesati meniul STRATandGO. Pentru a afla mai multe detalii despre serviciile oferite de catre compania noastra puteti vizualiza sau descarca mapa noastra de prezentare din linkurile de mai jos:

Bucuresti Servicii