Obiectivul unei bune comunicări este atingerea grupurilor ţintă, informarea lor şi, nu în ultimul rând, motivarea lor – ceea ce nu este o sarcină uşoară în perioadele de supraaglomerare senzorială şi informaţională. Atunci când lucrăm pentru dumneavoastră, avem mare grijă ca două componente esenţiale să se afle în perfectă armonie: cerinţele sarcinii de lucru şi elementele de design. Comunicarea trebuie să ducă la îndeplinirea sarcinii – de exemplu ilustrarea unui concept, schimbarea unei atitudini, prezentarea unei companii sau convingerea unui client să cumpere un anume produs. Elementele de design trebuie să implementeze astfel de cerinţe de lucru în modul cel mai potrivit, cu mare precizie şi creativitate şi fără mărunţişuri inutile. Faptul că înţelegem afacerea clientului nostru, descoperim care este mesajul pe care îl transmite şi cu cine doreşte el să comunice, ne permite să găsim soluţii inovatoare care să ne ajute clienţii în atingerea scopurilor propuse şi în dobândirea succesului de piaţă.
LMV Media *** suntem aici pentru tine *** Atuurile noastre! * Calitate la preturi competitive. * COMPETENTA, SERIOZITATE, PROMPTITUDINE. * Respectul fata de client. * Suport 7/7. Care este oferta noastra? * O gama variata de MP4 Playere. * Carduri de memorie * Adaptoare pentru laptop-uri. * Baby monitoare * Rame foto digitale * Cititoare coduri de bare si cartele magnetice * Aplicatii pentru cititoare * Aplicatii WEB
Graffco - solutii web profesionale Am adunat cu pasiune multi ani de experienta, fiind acum pregatiti sa va oferim creativitatea noastra si solutii eficiente la costuri minime. Clasic sau web 2.0 prin implementare HTML si CSS cu validare W3C...Nu va faceti griji, le stapanim pe toate ! Compania Graffco a fost infiintata in 2001 cu activitate in webdesign si programare; in prezent reuseste sa la combine pe cele doua cu succes. De-a lungul timpului, am construit cu clientii nostri relatii puternice, bazate pe incredere, fiind intotdeauna deschisi spre nou si dispusi sa schimbam idei si concepte pentru rezultate de exceptie. Toate aceastea sunt posibile datorita efortului nostru de a raspunde asteptarilor clientilor si a pasiunii investite in toate proiectele noastre. Proiecte Graffco Facturier - program de facturare ce permite emiterea de facturi fiscale, avize, chitante si diferite rapoarte financiare. Felicitari tiparite prin intermediul magazinului online actualizat continuu: http://www.felicitari-de-paste.graffco.ro/ Graffco SRL Splaiul Tudor Vladimirescu, nr. 9, Ap.3, Timisoara, 300195 (vis-a-vis de Restaurantul Flora) Relatii Clienti: +40 732 402 633. Telefon: +40 356 11 32 67
CONFIGURARI STATII/SERVERE/RETELE Firma ce detine personal cu experienta de peste 14 ani in domeniul IT, executa orice configuratii/proiecte la cheie ce tin de acest domeniu (statii de lucru, servere, retele, routere, servere web, email, dns proxy etc.)seriozitate profesionalism garantie.
Recruitment and HR consulting services. We opened the romanian subsidiary of RH Partners Group in October 2006. After more than 1 year, 15 companies(multinational, french, italian, romanian, german, turkish, american) choose to collaborate with us and we achieved more than 25 missions. If you are looking for a position in France or in Romania, don't hesitate to contact me.
Oferim servicii perofesionale si promte de WEB Design, Hosting, Mentanta PC, Service, Configurare retele, Consultanta IT. Comercializam o gama extrem de variata de produse IT - retelistica, calculatoare, sisteme brand si configurabile, componente PC, periferice, laptop-uri, PDA, sisteme de navigatie GPS, camere de supraveghere, placi de captura, DVR-uri - si solutii pentru servere si configurare retele de calculatoare.
web design Brasov, Romania, pagini web, solutii web, corporate id, aplicatii multimedia, e-commerce, pagina web, Web Design Romania. Studio de web design si promovare pe internet cu sediul in Brasov, Romania. Noi putem sa iti cream o imagine profesionala, indiferent ca e vorba de design web.
Firma specializata in vanzari componente si sisteme IT, retele telecomunicatii (telefonie si PC), prestari servicii IT. Promotii on-line prin site-ul www.dingalati.ro. Portal de afaceri, business-to-business, person-to-person. Evenimente, spectacole, firme, promotii si oferte, toate din Galati.
Inno Marketing ofera servicii de calitate de marketing online. Scopul nostru este de a creea un produs (site-ul dumneavoastra) bun si competitiv. Nu oferim servicii "standardizate" de optimizare, ci concepem si implementam un plan coerent, ce incepe cu cautarea efectuata de vizitator si se incheie cu submitarea formularului de cerere de oferta.
Net Rom team are 2 ani experienta in afacerile pe Internet si in mediul IT. Echipa noastra este apta sa dezvolte site-uri web profesionale, activitati de promovare pe web, solutii de conectare la Internet, proiecte tip e-commerce pentru partenerii locali si straini.
Compania sa infintat in anul 2007 si incearca sa implemanteze pe piata din Romania un nou prosus sofware care sa contina informatii si baza de date despre clienti, accesarea cat mai usoara si navigare pe internet.
Prezenta pe piata din Romania de 1 an de zile societatea incearca sa implementeze un nou produs software pe piata dorind sa castige incredere de la consumatori finali si atragand in acelasi timp persoane dornice de a lucra intr-un mediu curat elegant si bine proportionat.
Majoritatea firmelor mici si mijlocii prefera sa angajeze o persoana pentru administrarea retelei de calculatoare, fara a lua in calcul si posibilitatea de a cere serviciile unei firme specializate. In general, acest lucru aduce dezavantaje legate de pregatirea tehnica a administratorului retelei precum si de costurile implicate pentru administrare. Avantajele serviciilor noastre sunt: • costuri scazute • solutii tehnice bazate pe experienta unei intregi echipe Inginerii nostrii au castigat experienta lucrand pentru firme de referinta din Romania si detin certificari profesionale, cum ar fi: Microsoft Certified System Administrator, Cisco Certified Network Administrator. Sunt capabili sa rezolve orice problema, indiferent de complexitate.
Echipa service calculatoare intelege cat de importante sunt echipamentele IT pentru dumneavoastra. De aceea dorim sa va punem la dispozitie toate instrumentele de care aveti nevoie pentru a va conduce afacerea asa cum doriti, fara a va mai face probleme pentru infrastructura IT. *Intretinere calculatoare: Va propunem rezolvarea problemelor dumneavoastra legate de tehnica de calcul la preturi mai mici decat in proprie administrare, prin contractarea unui abonament de service si mentenanta care acopera atat partea hardware cat si cea software. *Retele de calculatoare: Pentru a veni in ajutorul firmelor mici si mijlocii care nu au un administrator de retea, oferim servicii complete pentru retele de calculatoare de la proiectare, executie, configurare pana la intretinerea si mentenanta periodica. *Web Design: Contractele de web design se onoreaza in maxim 1 saptamana de la data semnarii de ambele parti. Informatiile postate pe site vor fi furnizate de catre benefcar. In lipsa acestora vom constitui impreuna cu aceste la sediul firmei materialul necesar. (fotografii, texte de prezentare, etc).
Ne propunem prin proiectul online www.ITSupermarket.Ro sa furnizam o alternativa moderna de achizitie de hardware si software la preturi competitive atat in zona geografica in care activam, cat si la nivel national.
In cei 5 ani de activitate, XOR IT SYSTEMS si-a definit imaginea unei firme IT de succes, recunoscuta pentru calitatea produselor sale. Suntem pregatiti pentru a oferi cele mai potrivite solutii la problemele clientilor, prin experienta castigata odata cu implementarea unor proiecte complexe, prin pregatirea continua, prin seriozitatea si profesionalismul angajatilor. Urmarea acestor ani: un ritm de crestere exponential al cifrei de afaceri, o echipa unita, din ce in ce mai multi parteneri certificati si furnizori de exceptie. XOR IT SYSTEMS distribuie aplicaţii şi soluţii pentru gestionarea informaţiilor în cadrul companiilor. Suntem specializaţi pe conversia digitală a arhivei fizice, arhivare electronică, document management şi workflow, captură automată de date, dezvoltare software si consultanta. Parteneri: Pentru a ne îndeplini obiectivele cu succes, am încheiat parteneriate cu firme internaţionale de renume: Panasonic România ELO Digital Office GmbH Image Access Avision PlanOn SilverCreations Produse si servicii: Arhivare electronica Captura automata de date Managementul documentelor • ELOOffice • ELOProfessional • ELOEntreprise Dezvoltare software Distributie scanere si servicii de scanare Servicii si consultanta IT Arhivare electronica: Avantajele implementării unui sistem de arhivare electronică şi DMS (Document Management System): Spatiu restrans - eliminarea problemelor legate de spatiul necesar pastrarii documentelor fizice Siguranta datelor stocate - documentele pot fi stocate pe CD, DVD, astfel incat sa poata fi recuperate cu usurinta in cazul unui dezastru Eficienta cautarii - accesul concurent si rapid, localizarea imediata si vizualizarea documentului sau identificarea locatiei in situatia in care documentul se gaseste in arhiva clasica. Flexibilitate Cine are nevoie de arhiva electronica? Companiile din domeniul financiar si bancar, utilitati, telecom, productie si distributie. Domeniul public, administratia centrala si locala este unul din principalii beneficiari ai solutiilor de acest tip.
REPARATII PROFESIONALE LAPTOP-URI!!! Instalari drivere, soft * windows Recuperari date! CONSTATARE GRATUITA! OFERIM SI RUGAM SERIOZITATE! - anuntul este doar pentru cei interesati cu adevarat.
Firma noastra realizeaza solutii software economice (ERP, programe contabilitate, mijloace fixe, salarii, program de gestiune, management parc auto) dezvoltate cu tehnologii de ultima ora, dedicate companiilor mici si mijlocii.
INFOCENTER este o firma de caclulatoare din Craiova infiintata in iunie 2004. Am inceput prin a comercializa in mare parte sisteme si monitoare second-hand, ajungand ca in prezent, in anul 2007 ponderea mai mare sa o ocupe produsele noi. De la inceput am reusit sa atragem atentia clientilor prin: - preturi mici, mai ales la sisteme si monitoare reconditionate; - calitate excelenta, comercializand numai produse de marca, ce mai pot fi utilizate in medie 5-6 ani; - garantie minim 12 luni la orice produs; - seriozitate maxima si suport pentru client. - sistemul „buy-back”, prin care cumparam inapoi produsul de la client atunci cand acesta doreste sa renunte la el in favoarea unui produs superior (UPGRADE), clientul achitand doar diferenta intre cele 2 produse. Pe partea de produse noi, ne-am remarcat in cadrul programului Euro 200, fiind nr-ul 1 la vanzari in Dolj, in 2006 si 2007, vanzand aprox. 1500 sisteme complete noi catre elevii ce au primit subventie 200 euro de la stat pt. achizitionarea unui calculator. De-a lungul celor 3 ani, am fost de multe ori primii care au scazut preturile, uneori ajungand sa vindem mai mult in avantajul clientului, pentru a putea reusi pe o piata aproape saturata de un numar mare de firme de profil. Toate acestea, au dus per ansamblu la o scadere a preturilor pe piata, unul din efectele benefice ale concurentei, in favoarea clientului.
Suntem o societate de expertiza contabila autorizata de CECCAR. Suntem o echipa tanara, cu experienta, dornica de afirmare prin calitatea serviciilor prestate si o permanenta pregatire profesionala prin intermediul cursurilor de perfectionare la care participam frecvent. Acoperim toata gama serviciilor contabile, pornind de la inregistrarea lunara a notelor contabile, la intocmirea si certificarea situatiilor financiare ale intreprinderii, depunerea rapoartelor contabile, expertize, cenzorat, personal-salarizare etc. Va furnizam solutii si idei pentru toate problemele curente ale firmei dumneavoastra A ntr-un mediu de afaceri destul de complex si dificil. Aveti de luat o decizie importanta de ordin economic si financiar vreti o parere pe care un organism intern al societatii nu ar putea sau nu ar vrea sa o ofere, aveti nevoie de contabil pur si simplu ... apelati cu incredere la serviciile noastre.