Firma noastra ofera prestari servicii in domeniul contabilitate -resurse umane. Alaturi de noi garantam seriozitate si preturi avantajoase. Garantam depunerea la timp a declaratiilor lunare si intocmirea bilantului precum si corectitudinea actelor in conditiile legii!
Organizatia neguvernamentala "Close to You Association" isi propune sa se implice activ in viata comunitatii pentru imbunatatirea calitatii vietii sociale si sanselor de integrare socio - profesionala ale persoanelor aflate in dificultate, inclusiv a celor cu dizabilitati, avand un angajament pentru derularea programelor de inalta calitate.
Asisso Easy este o companie specializata in consultanta si managementul resurse umane. Este specializata in Relatiile cu Inspectoratul Teritorial de Munca si cu toate celelalte institutii ale statului (Somaj, CAS, CASS, Administratie, etc.). Activitatea Nostra -porneste din obligativitate fiecarei companii de a intocmi si a depune la timp documentele necesare Departamentului Resurselor Umane. Obiectivul Nostru a�� rezolvarea la timp a cerintelor din domeniul Resurselor Umane.
Best Opportunity S.R.L este o companie de recrutare, selectie si plasare forta de munca, cu sediul in Bucuresti, acreditata de Inspectoratul Teritorial de Munca, axata in principal pe oferte de munca temporare, in agricultura, in strainatate. Suntem diferiti din punct de vedere al modului in care ne conducem activitatea. Sntem profesionali, prietenosi, onesti si directi in comunicarea cu dumneavoastra. Principalul nostru obiectiv este:"Sa fim Compania cu care Oamenii Vor sa Lucreze"
Firma presteaza servicii de contabilitate si evidenta contabila , expertizari consultanta in domeniul financiar-contabil, tinem legatura cu bancile si institutiile de stat din domeniul financiar-bancar. Tinem evidenta contabila pentru companiii indiferent de marimea lor si de complexitatea procesului de productie. Suntem acreditati ceccar. Avem specialisti cu experienta in functii de contabili sefi companii.
Societatea noastra ofera clientilor urmatoarele servicii: -Recrutare si selectie personal specializat/calificat, pentru contracte pe o perioada determinata, ce nu depasesc 24 de luni. -Head Hunting pentru profile profesionale bazate pe caracteristici specifice cerute de clientii nostrii.
Smart Staff Consulting oferă consultanţă pentru: - accesarea Fondurilor Structurale (redactare şi/sau management proiect) - implementarea Sistemului de management al calităţii şi mediu - consultanţă în Managementul Resurselor Umane.
Societatea ofera servicii variate in domeniul resurselor umane: administrarea dosarelor de personal, servicii de payroll, consultanta in domeniul legislatiei muncii, consultanta privind procedurile si politicile de resurse umane.
De 16 ani, ne implicam activ in crearea de experiente de invatare care produc schimbare pozitiva in oameni, echipe si organizatii. Prin tot ceea ce facem, ne propunem sa fim partenerii de crestere a celor care inteleg ca dezvoltarea reala incepe din interior.
Job Selection este o firma ce ofera servicii de selectare si plasare forta de munca pe vasele de croaziera. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati. Va mutlumim. Site: www.jobselection.ro
Firma ofera urmatoarele servicii: s1. servicii de selectie si recrutare personal s2. servicii punere la dispozitie personal s3. training s4. programe de retentie angajati s5. programe de dezvoltare personala pentru angajati s6. programe de incentivare si bonusare pentru angajati s7. branding de angajator
Leonidas Agency este specializata in operatiuni legale de recuperare datorii/creante de la persoane fizice/juridice, numai extrajudiciar, scutind banii si timpul dvs. in procese interminabile. Va asteptam.
Firma ofera urmatoarele servicii: 1.ÎNFIINŢARE SOCIETĂŢI COMERCIALE, SUCURSALE, FILIALE, PUNCTE DE LUCRU •Înscrierea modificărilor intervenite în societate la Registrului Comertului •Asigurarea relaţiei cu Cartea Funciară. 2.ADMINISTRARE PERSONAL a.Gestionare dosare de personal: •documentarea şi întocmirea dosarelor de personal ale salariatilor •întocmirea şi înregistrarea contractelor individuale de muncă •elaborare clauze speciale pentru contracte individuale de muncă ( ex. Clauze de mobilitate, confidenţialitate, formare profesională, neconcurenţă etc.) •întocmire acte adiţionale CIM, decizii ( încetare CIM, suspendare,detasare, delegare etc.) •oferte de angajare şi verificare îndeplinire conditii de încadrare a salariatului •eliberare adeverinţe de venit, vechime, adeverinta care să ateste calitatea de contribuabil la sistemele de asigurări sociale şi de sanatate •scrisoare evaluare perioadă de probă •scrisoare pentru informari preliminare modificărilor clauzelor CIM •scrisori de multumire pentru acordare prime, bonusuri •conventii de detaşare •note de lichidare b.Întocmire fişe de post pentru angajaţi c.Întocmirea Regulamentelor interne şi a Contractelor Colective de Muncă la nivel de unitate d.Înregistrarea contractelor individuale de muncă, a actelor adiţionale, deciziilor de încetare a contractelor individuale de muncă la Inspectoratul Teritorial de Muncă Sibiu e.Menţinerea relaţiei cu Inspectoratul Terirorial de Muncă, Casa Judeţeană de Pensii, Agenţia Judeţeana de Ocupare a Forţei de Muncă, Medicina Muncii, Casa Judeţeană de Sănătate f.Întocmire şi depunere dosare de pensie g.Întocmire proceduri speciale de lucru h.Întocmire programe speciale de lucru i.Evaluări de personal •-evaluări de performanţă prin definire indicatori de performanţă, fişe de evaluare, conventii de evaluare •-evaluarea angajatilor la terminarea perioadei de probă j.Negocieri individuale k.Consultanţă pentru cercetări disciplinare şi desfacere contract pentru necorespundere profesională •-întocmire procedură cercetare disciplinară şi procedură necorespundere profesională •-efectuare cercetări disciplinare şi procedură necorespundere profesională •-întocmire tipizate necesare pentru respectarea pasilor legali de urmat pentru cele două procedure l.Consultantă în raportul cu sindicatul m.Identificarea de solutii viabile pentru eficientizarea procesului de muncă n.Completarea şi transmiterea Registrului General de Evintenţă al Salariaţilor în format electronic la I.T.M. Sibiu precum şi transmiterea modificărilor care intervin în evoluţia contractului individual de muncă p.Întocmire documentaţie şi efectuare procedură concediere colectivă 3.SALARIZARE a.Procesarea lunară a statelor de plată, respectiv întocmire state de plată, centralizatoare, formulare şi ordine de plată b.Calculul salariilor c.Depunerea lunară a declaraţiilor obligatorii pentru fondul de sănătate, asigurare socială şi pensie, formalităţi necesare cu autorităţile statale 4.ECURITATE ŞI SĂNĂTATE ÎN MUNCĂ •elaborarea documentaţiilor necesare în vederea obţinerii autorizatiei de funcţionare a peroanelor juridice din punct de vedere al Protecţiei Muncii şi Situatiilor de Urgenta, PSI •Efectuarea instructajului de Protectia Muncii şi PSI, precum şi a testării cunoştintelor în domeniul Protectiei Muncii, Situaţiilor de Urgenta, PSI pentru anumiti angajati 5.Consultantă permanentă privind legislatia în domeniul Dreptului Muncii şi litigii de munca 6.Asigurarea consielierii pe toată durata când societatea este supusă controlului instituţiilor de control ale statului, respective ITM Sibiu, AJOFM etc.
Companie nou infiintata ce are ca obiect de activitate servicii de resurse umane si evidenta personal, consultanta in domeniul HR si recrutare. Dorim sa devenim un partener de baza al companiilor care inteleg importanta si necesitatea externalizarii activitatilor legate de personal.
Firma presteaza servcii de consultanta in domeniul IT; activitati de studiere a pietei si de sondaj; activitati de mediere a conflictelor, negociere, facilitare; consultanta pentru accesarea fondurilor neramburasbile europene 2007 - 2013.
Suntem o companie infintata in vederea pregatirii de cadre specializate in marketin, administrare, studiu de piata, si alte servicii cerute de diverse firme atat romanesti cat si straine in vederea colaborarii.
MAX ENGINEERING 95, este o firma de business consulting, ce ofera servicii de recrutare pentru unul dintre clientii sai, Societatea TESEO SM Srl, reprezentanta in Romania a S.C. TESEO SRL Italia, ce face parte din Consortiul Etna Hightech, format din 24 de societati comerciale ce conlucreaza in domeniul high tech (tehnologii de varf si in domeniul IT+ C), pentru a oferi clientilor sai solutii aplicatii IT intelligent tools, aplicatii simple, intuitive, inteligente , eficiente ca suport tehnic in gestionarea proceselor de afaceri ale clientilor sai (astfel ca acestia sa-si desfasoare procesele tehnologice si de afaceri mai performant, mai competitiv).
M.D. Ego este o companie acreditata de Inspectoratul Teritorial de Munca Timis ca agentie de recrutare si palasare personal in strainatate. Plasam in tari precum Marea Britanie, Grecia, SUA, iar job-urile oferite sunt in domeniul hotelier si familii ( bone, menajere etc.). M.D. Ego lucreaza la standarde internationale oferind de servicii calitate avand ca parteneri, companii acredidate de catre Departamentele de Stat ale tarilor de provenienta. Motivata si entuziasta, echipa M.D. Ego este formata din tineri ce au participat in programe de schimb cultural si isi doresc sa ofere sansa lor si altora. M.D. Ego the way to a successful career !
Promerit Management este o companie de consultanta in resurse umane specializata in recrutare de personal pentru toate industriile si nivelurile de cariera oferind si servicii care completeaza activitatea de recrutare. Info: www.promerit.ro
Suntem o agentie de recrutare si plasare forta de munca, din 2008 in urma obtinetii autorizatiei functionam ca agentie de munca temporara. Suntem orientati spre piata din vest in privinta locurilor de munca.