M.D. Ego Recruiter este o companie acreditata de Inspectoratul Teritorial de Munca Timis ca agentie de recrutare si plasare personal in strainatate si de AJOFM Timis ca agentie de recrutare si plasare forta de munca in tara. Plasam in tari precum Marea Britanie, Grecia, SUA, iar job-urile oferite sunt in domeniul hotelier si familii (bone, menajere, etc.). M.D. Ego Recruiter lucreaza la standarde internationale oferind de servicii calitate avand ca parteneri, companii acredidate de catre Departamentele de Stat ale tarilor de provenienta. Motivata si entuziasta, echipa M.D. Ego este formata din tineri ce au participat in programe de schimb cultural si isi doresc sa ofere sansa lor si altora. Tinta noastra este succesul vostru !
Euromedia Service SRL infiintata in orasul Alexandria ofera onsultanta locuri de munca in strainatate, plecari urgente cu contracte legale in tari precum Spania, Germania, Marea Britanie si altele.
Agentie de selectie, recrutare si plasare forta munca strainatate acreditata de ITM Timis, contracte directe cu angajatorii straini, fara intermediari, sau alte agentii colaboratoare. Locurile de munca sunt pe perioada nedeterminata si cu forme legale de lucru respectiv permise de munca.
SC Veneto Jobs SRL este o companie cu capital romanesc infiintata in anul 2010 si acredita de ITM, fiind inregistrata la Registrul Comerului din Buzau sub J10/523/2010, cod fiscal 27326441 si cont nr. RO088BTRL 01001202S29404XX deschis la Banca Transilvania, avand ca obiect principal de activitate recrutarea si plasarea fortei de munca din Romania in strainatate, iar in secundar activitati de consultanta si de promovare a colaboratorilor in vederea indentificarii de locuri de munca. Scopul activitatii noastre este acela de a furniza servicii eficiente de recrutare sau consultanta atat candidatilor cat si colaboratorilor nostri. Veneto Jobs vine atat in intampinarea companiilor care se afla in cautare de personal calificat si necalificat in diferite domenii de activitate, cat si in sprijinul candidatilor care doresc un loc de munca adecvat competentelor si aptitudinilor profesionale ale acestora. Din dorinta de a fi cat mai aproape de nevoile clientilor nostri dezvoltam o relatie bazata pe incredere, sinceritate si profesionalism, ceea ce ne recomanda in fata tuturor celor ce doresc sa aiba servicii de calitate. Agentia noastra ofera clientilor o gama variata de servicii profesioniste de recrutare, selectie sau consultanta. In functie de cerintele, calificarile si experienta profesionala si in urma unei evaluari psiho-sociale, SC. VENETO JOBS SRL pune la dispozitia clientilor sai mai multe oportunitati in vederea identificarii unui loc de munca in strainatate. Partenerii nostri din strainatate sunt companii de renume care asigura garantia seriozitatii si a calitatii serviciilor oferite.
SC Kronos Holding SRL este o companie privata romana acreditata de ITM, care are ca si obiect de activitate Selectia si Plasarea fortei de munca pe plan extern. Colaboram cu angajatori din toata Europa si nu numai, pentru a oferi servicii de calitate si locuri de munca in strainatate tuturor cetatenilor romani. Printre serviciile oferite celor care doresc sa munceasca in strainatate mentionam: 1. Inscrierea gratuita a CV-ului dvs. in baza de date pentru a va putea propune oferte de locuri de munca de indata ce le avem disponibile 2. Analiza CV si pregatire pentru preselectie 3. Programare la interviu de preselectie/selectie 4. Desfasurarea interviului 5. Traduceri si legalizari acte, tehnoredactari documente 6. Trimiterea dosarului dvs. angajatorului strain in vederea angajarii 7. Selectia 8. Incheierea documentelor legate de contractul de munca.
Recrutam personal, avans 0, cosultanta si asistenta gratuita pe toata durata contractului din momentul plecarii si pana la sosirea in tara, informare amanuntita, seriozitate si siguranta maxima. Din pacate pana acum foarte putini din clientii nostri au respectat acele conditii impuse de legea tarilor in care au ajuns sa lucreze si asta este dovada procentului oamenilor cinstiti.
De-a lungul celor aproape 18 ani de activitate, am clădit un business care s-a sprijinit puternic pe tehnologie și pe instrumente profesionale. Pe baza experienței în domeniul resurselor umane (din 2007 suntem an de an între primii 3-5 furnizori de profil din România), am evoluat natural spre SaaS. Soluțiile noastre web se adresează celor care trebuie să pună în practică activitățile de resurse umane eficient, fără complicații inutile. Recrutarea și selecția, administrarea personalului, susținerea activităților de management al performanței, evaluarea 360 grade, susținerea inițiativelor de talent management și a programelor de dezvoltare, sunt activități tipice pe care orice companie se sprijină în managementul capitalului uman și pe care APT le pune la dispoziție în formula SaaS. Ceea ce face unice și valoroase aplicațiile noastre este că ele s-au născut din experiența și exigența lucrului de specialitate efectiv și a eficientizării proceselor specifice de resurse umane. Platformele noastre web sunt puternic ancorate în realitate și sunt validate prin administrarea a mii de angajați în beneficiul clienților noștri. Lista de servicii ale Grupului APT include: • servicii BPO implementate conform condițiilor de performanță cerute de client, cu garantarea obiectivelor de business și a calității rezultatelor; • plasarea de personal în misiuni de muncă temporară; • servicii HR: executive search, recrutare & selecție, salarizare, managementul beneficiilor, administrarea dosarelor de personal, relația cu angajații, managementul performanței, dezvoltarea personalului și managementul carierei; • închirierea de platforme web pentru susținerea activităților de HR (SaaS); • consultanță pentru definirea strategiei de resurse umane, analiză și diagnoză organizațională; • furnizarea de programe de pregătire profesională și dezvoltare a aptitudinilor în următoarele domenii: vânzări, servicii client, comunicare, competențe de natură personală, management și leadership, consiliere în carieră, pregătirea trainerilor, managementul proiectelor, programare și operare cu baze de date; • servicii de comunicare internă – ateliere de lucru în echipă, evenimente pentru creșterea coeziunii echipei (teambuilding); • marketing și event management – organizări de evenimente, marketing online, prezentări de produse și realizarea de campanii promoționale. Pentru a afla mai multe detalii vă invităm să ne vizitați online la adresa www.apt.ro și să ne faceți onoarea de a ne considera prietenii dumneavoastră pe Facebook, adăugându-ne în grupul de discuții la adresa http://www.facebook.com/pages/APT-Group-Bucharest-Human-Resources-Services-and-Software/126797990714909.
Societatea se ocupa, in principal, cu prestarea de servicii catre companii, iar ca activitati secundare amintim comercializarea produselor de papetarie si birotica, iar mai nou si activitatea de transport rutiere de marfuri in trafic national si international.
Companie romaneasca ce asigura servii complexe de contabilitate si IT, precum si o ramaura agricola si anume ferma de chinchilla. Companie in dezvoltare, ce asigura toata gama de serviici contabile, juridice, resurse umane.
Va oferim invatamant de stat. Scoala nu are telefonie fixa, nu are fax, nu are internet. Pentru detalii contactati nr. de telefon primaria Leleasca unde exista un fax si un telefon fix, primar d-ul. Negreanu Ion, Leleasca, Olt.
Suntem o firmă cu capital german specializată în domeniul resurselor umane, acreditata in servicii de medierea muncii in conformitate cu HG 277/2006. Prin serviciile prestate clientilor nostrii, 275 de persoane si-au gasit un loc de munca.
Oferim proiecte pentru accesare fonduri europene: investitii, cproductie si investitii productive, centre de afaceri si parcuri industruale si logistice echipamente, turism, resurse umane, calificarea angajatilor, organizare de targuri virtuale in diferite domenii.
Oferim servicii de consultanta, voluntariat, servicii sociale, cursuri pentru tineri, management de proiect, tabere de vara pentru tineri, school after school, organizam actiuni de prevenire a violentei in randul tinerilor
4Future şi-a propus să promoveze pe piaţă servicii profesioniste de recrutare şi plasare de personal pe plan intern şi internaţional, să vină în întâmpinarea solicitărilor dumneavoastră cu o bază de date complexă, bine structurată şi permanent actualizată, astfel încât selecţia potenţialelor persoane se poate face într-un interval scurt de timp.
Noi punem accentul pe reprezentarea completa a clientilor nostri, serviciile noastre fiind indreptate permanent si exclusiv catre imbunatatirea si perfectionarea activitatii clientului. Servicii contabilitate: • Inregistrarea in ordine cronologica a documentelor primare in articole contabile; • Contabilitate financiara si de gestiune; • Depunerea bilantului contabil, intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele; • Consultanta si asistenta pentru emiterea, receptia, arhivarea documentelor si organizarea contabilitatii primare; • Obtinerea de certificate fiscale. Sevicii salarizare: • Intocmirea statelor de salarii si inregistrarea lor la ITM; • Intocmirea si inregistrarea declaratiilor lunare catre: o Inspectoratul Teritorial de Munca o Somaj o Casa Asigurarilor Sociale de Sanatate o Casa Asigurarilor Sociale (Casa de Pensii) o Administratia Financiara • Intocmirea si inregistrarea contractelor de munca si intermedierea operatiunilor la Inspectoratul Teritorial de Munca; • Intocmirea ordinelor de plata pentru contributiile aferente salariilor; • Intocmirea fiselor fiscale pentru angajati la sfarsit de an. Legislatie la zi privind: • Impozit pe profit • TVA • Fiscalitatea la nivelul organizatiei dvs; • Asistenta in vederea evitarii dublei impuneri a venitului; • Optimizarea impozitelor de plata si solutii pentru minimizarea acestora in conformitate cu legile in vigoare. • Efectuarea operatiunilor de divizare, fuziune, lichidare. Consultanta financiara: • Asistenta si consultanta financiara in prevenirea si inlaturarea dificultatilor companiei (analiza riscurilor, determinarea solutiilor, realizarea si monitorizarea planurilor de criza, a planurilor de masuri, a programelor de reorientare si reorganizare, etc.). • Analiza structurilor financiare. • Analiza de gestiune a fondului de rulment. • Analiza gestiunii financiare, costul si rentabilitatea capitalului investit. • Analiza si consultanta financiara a contului de rezultate. • Determinarea indicatorilor de analiza financiara pe baza de rate, ponderi, retratari, etc. • Consultanta financiara privind elaborarea de tablouri de finantare si planuri de trezorerie • Consultanta financiara si analiza sistemelor de credit-leasing, factoring, etc. • Consultanta financiara si analiza a cash-flow-urilor • Consultanta financiara si analiza valorii companiei in prezenta impozitarii rezultatelor • Consultanta financiara privind decizia de investitii in mediu economic cert sau incert. • intocmirea cashflow-ului ; • intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli; • elaborarea documentatiei necesare pentru obtinerea de credite ; • analiza situatiilor creantelor si datoriilor.
Efectuam distributie de presa, comercializare prin chioscuri proprii, abonamente ziare si reviste - Adevarul, Click si Adevarul, anunturi in ziare, servicii de consultanta sanatate si securitate in munca.
Serviciile noastre se adresează întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri) cu diferite obiecte de activitate, productie, comerţ şi prestări servicii. Oferim serviciile noastre în funcţie de opţiunea clientului. Site: www.contabcraiova.com
Suntem primul şi singurul centru independent pentru dezvoltarea carierei din Tg. Mureş. Sprijinim oamenii să îşi atingă aspiraţiile legate de carieră şi organizaţiile să işi dezvolte resursele umane. Avem 9 ani de experientă in managementul şi dezvoltarea resurselor umane in companii (Romania, Olanda, Ungaria, Germania). Echipa noastră este alcătuită din specialişti certificaţi la nivel internaţional (consiliere carieră, formare, sănătate mintală). Suntem fascinaţi şi pasionaţi de potenţialul de dezvoltare umană. Pentru mai multe informaţii te invităm pe http://www.centrucariera.ro.
Societatea noastra are scopul de a oferi clientilor sai servicii de: consultanta cu privire la infiintarea unei companii, servicii de obtinere avize si autorizatii de functionare, servicii de resurse umane, consultanta privind managementul calitatii, protectia mediului, managementul deseurilor. Avem o paleta larga de servicii pentru persoanele juridice incapand de la consultanta cu privire la infiintarea unei societati - SRL, SA, II, PFA, cesiune parti sociale, numire sau revocare administrator in cadrul firmei, deschidere punct de lucru, schimbare sediu social al firmei continuand cu: -obtinerea de avize si autorizatii de functionare, -administrare personal, -sanatatea si securitatea muncii, -managementul deseurilor. Echipa noastra formata din specialisti in domeniul resurselor umane, protectiei mediului, managementul calitatii si consilieri juridici, vine in sprijinul dumneavoastra cu servicii de consultanta: -conceperea, redactarea si verificarea documentelor si contractelor firmei dumneavoastra indiferent de natura lor. -protectia mediului inconjurator, -managementul deseurilor, -administrarea de resurse umane si dezvoltarea lor, -organizarea si dezvoltarea afacerii, -managementul sanatatii si securitatii muncii. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Sunstem specialisti in Recrutare si Selectie (servicii pentru companii din Romania si din afara tarii) si Consiliere in Cariera (in vederea orientarii in cariera, pregatire pentru interviuri la angajatori, analiza CV, identificare abilitati).