Quanta Resurse Umane is a leading HR services provider, a member of the Quanta group, based in Milano and having more than 40 branches all throughout Italy, Switzerland, Brasil and United States. Quanta's portfolio of services includes: - research and selection of personnel for permanent positions - supply of detached personnel (staff leasing) - training - outsourcing of payroll services Quanta can serve your company with fast, reliable, targeted selections of personnel whatever your business domain. We have a wide database and can provide you a shortlist of valid candidates in the shortest possible time. Quanta operates in all of its branches with the principle of "quality".
Acest anunt este pentru cei care vor sa castige un banut in plus depunand si el un minim de efort...exemplu concret de castig: la comanda de 100 de lei castigi 33 de lei. Mie mi se pare destul de ok sa castigi un ban cu conditia sa faci si tu ceva.
Platforma online CVimpecabil.ro a fost lansata in Aprilie 2012 si isi propune sa devina locul ideal pentru toti cei care se afla in cautarea unui loc de munca si vor sa se diferentieze in fata potentialilor angajatori. Scopul platformei CVimpecabil.ro este sa va ofere accesul la cele mai competente servicii dedicate realizarii CV-urilor, scrisorilor de intentie si sa va ofere consiliere profesionista pentru tot ceea ce tine de cariera profesionala si de piata muncii. Serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Noi verificam constant daca serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Firma noastra plaseaza in centrul atentiei clientul, cu necesitatile si dorintele sale. In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati.
Centru de formare profesionala SC Build Your Career SRL a fost infiintata in anul 2009. De-a lungul timpului am colaborat cu institutii ale statului precum si cu clienti privati. In prezent derulam urmatoarele cursuri: -Ingrijitoare batrani la domiciliu; -Ingrijitoare copii; -Bucatar; -Stilist coafor.
Premium Teaching este un centru privat care organizeaza cursuri ce au ca scop dezvoltarea persoanala si profesionala a adultilor. Misiunea noastra este de a veni in intampinarea clientilor cu cele mai noi metode pe predare la preturi avantajoase. Increderea clientilor nostri este data de profesionalismul cu care ne indeplinim misiunea in fiecare zi. De ce PREMIUM TEACHING? Pentru ca: - Suntem o echipa tanara, dornica de performanta, dinamica si in acelasi timp cu experienta in managementul procesului de formare profesionala. - Suntem flexibili, adaptandu-ne oferta de cursuri la cerintele clientului. - Avem preturi accesibile, cu un raport calitate/pret incontestabil. - Factorii esentiali in atingerea obiectivelor noastre sunt calitatea, performanta si nu in ultimul rand motivarea.
Trading Resurse Umane este o companie romaneasca, independenta, specializata in servicii de audit resurse umane, consultanta resurse umane, implementare proceduri de lucru, consultant in management in aria de procedure, structure, legislatia muncii, externalizare servicii de resurse umane, salarizare, recrutare si plasare forta de munca. Oferim servicii personalizate si asistenta intreprinderilor mici si mijlocii, antreprenorilor, diverselor tipuri de solicitanti si solicitari legate de domeniul nostru de activitate. Structura este formata din profesionisti cu dorinta de perfectionare continua. Suntem aproape de clientii nostri si intotdeauna gasim solutii personalizate fiecaruia in parte. Suntem partenerii clientilor nostri si le acordam suportul necesar in business pentru a desfasura activitati legale si profitabile. Consultantii in domeniul resurselor umane, va ofera: In cadrul Trading Resurse Umane am dezvoltat mecanismele necesare de auditare a unei companii din punct de vedere al: structurii, climatului la nivel de companie si nivel de departament, disfunctiile la nivelul managementului si ale angajatilor, stabilind directii clare de actiune, definind structura si relatiile structurale. Consultanta in resurse umane Externalizare administrare personal Externalizare salarizare Servicii personalizate de resurse umane Recrutare personal Recrutare personalizata Recrutare cu beneficii pentru angajatori si angajati
Costidor Consult Srl a fost infiintata in anul 2007 si este situata in Campulung Moldovenesc, judetul Suceava. Firma COSTIDOR CONSULT S.R.L. are o echipa de 3 angajati cu vasta experienta in efectuarea de instructaj la locul de munca, general, periodic. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Noi avem si respectam proceduri clare de lucru, care asigura un nivel inalt, constant, in calitatea produselor si serviciilor noastre. Acordam o atentie deosebita instruirii personalului nostru, pentru garantarea unei maxime satisfactii in utilizarea produselor COSTIDOR CONSULT S.R.L. Firma noastra plaseaza in centrul atentiei clientul, cu necesitatile si dorintele sale. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati la numerele de telefon 0766609160. Avem preturi negociabile,lucram in toata tara,asa ca.... de ai nevoie de noi nu ezita sa ne contactezi.
Suntem o firma cu un personal tanar, deschisa la noile tendinte de marketing si business, maleabila la cerintele fiecarui client. Avem avantajul ca cunoastem din interior aceasta piata si oferim servicii personalizate necesitatilor dumneavoastra. La aceasta se adauga un training continuu, specializare atat in tara cat si peste hotare (USA), care contribuie cu succes la dezvoltarea afaceri dumneavoastra, printr-un serviciu profesional si de calitate.
Compania noastra a fost infiintata in anul 2002 si este situata in BOTOSANI, judetul Botosani. Cu un efectiv de 6 angajati, CONFORTUL S.R.L. efectueaza: formare profesionala,instruire,specializare. Beneficiem de o mare recunoastere pe piata din Romania. Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientiilor nostri. In compania CONFORTUL S.R.L. se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Desi suntem o firma tanara, in scurt timp am reusit sa ne impunem pe piata datorita profesionalismului cu care tratam clientii si a calitatii produselor noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Qual-IT-y Solutions is specialized in global sourcing and recruiting of professionals in IT, (Investment) Banking and Insurance. Since 2001 we use our expertise to indentify, convice and recruit our top candidates around the World. With our global network and offices in The Netherlands, Slovakia and Romania, we are specialized in working on any IT position that may be hard to fill. Qual-IT-y Solutions has the expertise to guide the entire selection process to a successful conclusion, both on a short-term target base or through long term recruitment solutions. The World that we live in has become a true global village. Qual-IT-y Solutions services a variety of international organizations around the world their effort to recruit the top skilled employees.
Testare psihologica Beneficii • prevenirea şi reducerea stresului şi fluctuaţiei de personal • compatibilitatea dintre angajat şi atribuţiile şi responsabilităţile sale • prognoză a evoluţiei ulterioare a angajatului Testare grafologica Beneficii • pune accentul pe facultăţile mentale, caracter şi personalitate, capacităţile profesionale • dezvăluie punctele forte şi punctele slabe ale unui candidat în funcţie de fişa postului • explică personalitatea umană în diferite forme, comportamentul, fricile, motivaţiile şi aspiraţiile candidatului Testare poligraf Beneficii • identificarea candidaţilor potriviţi pentru a fi numiţi sau promovaţi în funcţii de răspundere • identificarea persoanelor care furnizează date confidenţiale de la locurile lor de muncă • prevenirea sustragerilor din societăţi comerciale RECRUTARE ŞI SELECŢIE DE PERSONAL Beneficii • garanţia candidatului adecvat pentru post • economie de personal, timp şi costuri • reducerea pierderilor cu până la 70% CONSILIERE ÎN CARIERĂ Beneficii • mai multe oportunităţi de angajare • monitorizarea şi evaluarea pe întreg parcursul procesului de informare şi consiliere • identificarea deprinderilor profesionale, a aptitudinilor şi „punctelor tari” CONSULTANŢĂ ÎN AFACERI Beneficii • identificarea surselor de finanţare • proiectarea şi implementarea unor programe de dezvoltare organizaţională • reducerea timpului şi a celorlalte resurse implicate în derularea proiectului.
A.P.I.E.N.E Galati este o organizatie non-guvernamentale infiintata in 2010, avand ca principal domeniu de activitate accesarea fondurilor europene nerambursabile. Formata atat din persoane tinere cu dorinta de afirmare, cat si din persoane cu experienta in domeniu, A.P.I.E.N.E Galati propune un mediu de afaceri dinamic, transparent si competitiv intr-o lume dominata de incertitudine. Prin utilizarea fondurilor europene nerambursabile, A.P.I.E.N.E Galati pune umarul la ceea ce se poate defini ca modernizare a Romaniei si incearca sa contribuie la ajutorul oferit persoanelor aflate in dificultate, din diferite puncte de vedere. A.P.I.E.N.E ofera servicii de consultanta, atat scriere cat si implementare, pentru POS DRU si nu numai. Echipa noastra este formata din persoane extrem de capabile, avand o experienta bogata in acest domeniu, dobandita in timp prin participarea la implementarea proiectelor POS DRU. Astfel, printre proiectele scrise putem aminti linii de finantare precum 2.3 ( grant ) si 5.2 ( grant ), proiecte ce se afla acum in implementare.
Amos Dezvoltare Afaceri va ofera o gama completa de servicii de consultanta in afaceri, management si marketing. Ne propunem ca prin ceea ce facem, sa aujtam la dezvoltarea afacerilor astfel incat acestea sa isi atinga potentialul maxim. Clientii care aplica strategiile recomandate de noi, au capacitatea de a se dezvolta, de a construi mai multe organizatii, avand rezultate sigure si de durata. Oferim urmatoarele servicii de consultanta: Consultanta in afaceri si management; Managementul companiilor prin programe si proiecte; Managementul Resurselor Umane; Managementul proiectelor cu finantare internationala; Strategii de Marketing; Consultanta Management Cultural - Artistic; Mangement Strategic; Managementul riscului; Managementul calitatii; Infiintare (Startup) afaceri; Managementul crizei; Analiza si Diagnoza Firmei; Managementul schimbarii; Diagnosticare - Dezvoltare Cultura Organizationala; Managementul Inovarii; (Plan de afaceri, Studiu de fezabilitate, Mix de marketing, Plan de marketing, Strategii de mass-media, Analiza efectului publicitatii, Analiza comportamentului consumatorilor, Studiul concurentei, Analiza muncii, Evaluarea muncii, Evaluarea si stimularea performantelor, alte servicii de consultanta in afaceri si management). Aflati mai multe detalii accesand site-ul nostru: www.amos-dezvoltare-afaceri.ro
Eurojob Recruitment va ofera posibilitatea obtinerii unui loc de munca legal, cu contract pe perioada determinata sau nedeterminata,in strainatate, in domenii precum Constructii, Hoteluri/ Restaurante/ Catering, Vanzari, Customer Services, Baby Sitter, Asistente Medicale, Resurse Umane si multe altele.
City Square Center este o companie care pune la dispozitia clientilor sai servicii moderne, rapide si eficiente de: • Salarizare si administrare personal • Selectie si Recrutare de personal • Leasing de personal prin Agent de Munca Temporara, • Consultanta si implementare in domeniul Managementul Resurselor Umane, • Securitate si Sanatate in Munca (SSM - Protectia Muncii), • Evaluarea Factorilor de Risc Profesional, • Aparare Impotriva Incendiilor (Prevenire si Stingerea Incendiilor - PSI), • Servicii de Consultanta On-line in domeniul Dreptului Muncii, Medicina Muncii, Psihologia Resurselor Umane • Medicina Muncii • Contabilitate financiara • Consultanta fiscala si planning • Certificarea declaratiilor fiscale.
Agentia Abroad Jobs & Trading se ocupa cu plasarea fortei de munca in strainatate. Pentru o descriere amanuntita a serviciilor noastre, nu ezitati sa vizitati site-ul nostru la www.jobs-center.ro Va asteptam!
Compania germana contact personal service GmbH, infiintata in anul 2003 in Aachen, Germania, este specializata in selectia si plasarea de personal in domeniul medical (medici specialisti, medici rezidenti, asistenti(e) medicali(e)) in spitale, clinici si case de batrani de pe teritoriul Germaniei, in functie de preferinte.
Infiintata in anul 2006, Real Protect se bazeaza pe o calitate deosebita a produselor si serviciilor sale fiind o companie recunoscuta in Timisoara, judetul Timis. Compania Real Protect efectueaza protectia muncii, prevenirea si stingerea incendiilor. Firma noastra are o echipa de 3 angajati. Romania este principala noastra piata de desfacere pe care avem o mare experienta. In firma Real Protect este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Folosindu-ne de talentul, experienta, pasiunea si cunostintele noastre, noi dam posibilitatea ca ceea ce cautati dumneavoastra sa poata deveni realizabil. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Real Protect sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. In cazul in care doriti sa incepeti colaborarea cu firma noastra, va rugam sa ne contactati.
We do not want to hire people, we want to BUILD a team and for this reason, we are prepared to offer the best conditions. Cloud Troopers International is a new dynamic IT Services provider established in 2012, headquartered in Cluj-Napoca. We aim to have in 2 months our full team ? the best 20 programmers/testers that Cluj-Napoca/Romania can give us and we can assure that they will be more than satisfied ? professionally and financially. Some important details: Location: Center of the city, 16 Eroilor street Space: 125sqm open space, 25sqm relax room IT equipment: wide screen ? 27? iMac Health insurance for you and your family Daily meal at our office Sport package Bean bags Does this fit your dream? Be THE brick of a successful team!
Suntem o companie localizata in Timisoara, judetul Timis si infiintata in anul 2006. Compania Svetlana Tirziu Consulting va pune la dispozitie servicii de calitate ca contabilitate, audit, consultanta fianciara si management. Firma noastra are un personal de 3 angajati. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. In firma SVETLANA TIRZIU CONSULTING este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Folosindu-ne de talentul, experienta, pasiunea si cunostintele noastre, noi dam posibilitatea ca ceea ce cautati dumneavoastra sa poata deveni realizabil. Experienta SVETLANA TIRZIU CONSULTING, relatiile bune cu companiile colaboratoare reprezinta un capital serios si un plus de valoare pe care il punem la dispozitia clientilor nostri. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.