Sc Dobexpert Srl este o companie care furnizează servicii externe de prevenire și protecție abilitată de Ministerul Muncii. Noi, cei de la DOBEXPERT, formăm o companie specializată în prestarea de servicii profesionale pentru firmele care prefera avantajele externalizării acestora. Suntem un grup de specialiști și experți reuniti de entuziasmul tinereții și experiența maturității, care avem ca motto "Siguranța înainte de toate". Știm cât de important este timpul dumneavoastră. Acum aveți nevoie de timp mai mult decât oricând. Profesionalismul, calitatea, seriozitatea, flexibilitatea, punctualitatea, promptitudinea și experiența în domeniu de aproape un deceniu sunt caracteristicile care ne recomandă. De aceea MISIUNEA noatră este sa va punem la dispoziție cât mai mult timp pe care să îl folosiți în dezvoltarea companiei dumneavoastră. Doar împreună cu noi veți reuși să câștigați acest timp prețios. VIZIUNEA noastră este satisfacția maximă a partenerilor noștri. Specialiștii de la DOBEXPERT vă vor oferi consultanță și asistență la costuri competitive pentru următoarele activități strict necesare oricarei societăți: Sănătatea și Securitatea în Muncă (SSM) Situații de urgență - PSI Resurse Umane Salarizare ISCIR - RSVTI Medicina Muncii (parteneriat) Aveți nevoie de DOBEXPERT pentru că meritați doar servicii profesionale de cea mai înaltă calitate. Deveniți partenerul nostru acum și veți avea doar de câștigat !
proiecte pentru protectia mediului, campanii de mediu si sanatate, consultanta proiecte si consultanta in vederea calificarii pe piata muncii, proiecte de voluntariat, schimburi de experienta,
Suntem pe piata din Romania din anul 2011 si ne-am infiintat ca urmare a dorintei de a continua si a aprofunda o experienta dobandita in 13 ani in domeniul Resurselor Umane. Suntem o echipa de Experti in domeniu, aproape de clientii nostri prin serviciile pe care le oferim, raspunzand exigentelor in domeniu. Excelam prin calitate pentru ca avem siguranta ca acest aspect se intoarce in mod pozitiv in favoarea noastra. Ne dorim o relatie pe termen lung cu clientii nostri. Consideram ca aceasta abordare asigura continuitate si coerenta in dezvoltarea relatiilor de Resurse Umane, dorim ca exemplul de relatii interumane sa il dam noi.
Partener care lucreaza cu suflet si va ajuta sa gasiti personalul casnic de care aveti nevoie in cele mai bune conditii financiare, 12 luni garantie. Candidatele din baza noastra de date au fost atent selectionate si testate psihologic.
Ii Tiron Cristina - H.R. va ofera urmatoarele: Accesorii semiremorci si piese camioane la cel mai bun raport pret/calitate. Producatori din UE sau originale (pe comanda cu achitarea unui avans). Termen de garantie/valabilitate: 24 luni de la data fabricatiei. Conditii de livrare: - pentru comenzi mai mici de 400,00 ron fara TVA plata taxei de transport la destinatie. - pentru comenzi mai mari de 400,00 ron fara TVA plata taxei de transport este inclusa in pret. Ne gasiti si pe facebook: https://www.facebook.com/Ctrucks.shop
Oferim consultata in domeniul juridic pentru societati comerciale, PFA, II, IF experienta in acest domeniu a personalului este de peste 10 ani. Serviciile oferite sunt dintre cele mai diverse de la constituiri, autorizari modificari de orice fel, suspendari, radieri, litigii cu autoritatile etc. Societatea asigura si consultanta in domeniul resurselor umane, litigii de munca etc Prezentare Inmatriculare societate (constituire)- Cesiune parti sociale-Deschidere punct de lucru-Completare obiect de activitate - Dizolvari, Radieri-Suspendari activitate – Recodificare-Majorare capital social-Reducere capital social- Autorizatii- Avize-Resurse Umane- Litigii de munca- Contestatii – Consultanta etc.
Ofer servicii de: 1. Administrare de personal: - Intocmirea contractelor individuale de munca - Intocmirea dosarelor de personal - Intocmirea si transmiterea la ITM a Registrului General de Evidenta a salariatilor, precum si intocmirea si gestionrea bazei de date a angajatilor companiei - Intocmirea adeverintelor de salariat - Intocmirea fiselor de post si a fiselor de evaluare a performantelor pentru fiecare angajat - Intocmirea actelor aditioanale la contractele de munca - Intocmirea Regulamentului Intern al companiei - Intocmirea notelor de lichidare - Consultanta legislativa in domeniul relatiilor de munca 2. Servicii salarizare: - Intocmirea si evidenta pontajelor lunare - Evidenta concediilor de odihan, medicale si a celor fara plata - Intocmirea statelor de plata si a fiselor fiscale. Tarifele se stabilesc in functie de numarul de angajati si de complexitatea serviciilor.
Aurora Consulting presteaza servicii de : - Intocmire si inregistrare contracte individuale de munca in sistemul electronic de evidenta a salariatilor – REVISAL, - intocmire si inregistrare Acte aditionale de modificare a contractelor individuale de munca in sistemul electronic de evidenta a salariatilor REVISAL, - intocmirea Deciziilor de incetare/Suspendare a activitatii si inregistrarea acestora in sistemul electronic Revisal, - mentinere la zi a tuturor datelor de evidenta a salariatilor si a datelor de evidenta a muncii, intocmirea adeverintelor de vechime, adeverintelor de salariat, adeverintelor de salariu, adeverintelor privind deducerile personale, adeverinte privind stagiul de cotizare si orice alte adeverinte solicitate de catre angajati, - intocmire dosare de pensionare pentru limita de vârsta, - intocmire dosare de personal conform Art. 8 HG 500/2011, - intocmire foi colective de prezenta (Pontaje), consultanta in gestionarea procesului de evaluare profesionala a angajatilor fundamentarea structurii organizatorice, fiselor de post, a Regulamentului Intern, - intocmire Contract Colectiv de Munca, - reprezentare societate in fata organelor de control ale Inspectiei Muncii (I.T.M. Bucuresti), - formulare contestatii impotriva proceselor -verbale de contraventie, impotriva sanctiunilor aplicate de care organele de control ale Inspectiei Muncii.
Firma noastra va ofera: traduceri autorizate si interpretariat in/din limba germana. Traduceri in urmatoarele domenii: - tehnic (caiete de sarcini, manuale de instructiuni etc) - juridic (contracte, imputerniciri, scrisori de intentie, procese-verbale, certificate etc) - medical (documentatii pentru Ministerul Sanatatii, rapoarte de analiza, prospecte, fişe tehnice etc) - economic/financiar (bilanturi, rapoarte de audit, extrase bancare, facturi etc) - IT (manuale de instructiuni) etc.
Misiunea noastra este de a oferi clientilor nostri un proces de consiliere si recrutare cat mai "transparent", de a satisface dorintele acestora prin gasirea unor oferte de munca cat mai apropiate de experientele si cerintele acestora. Noi credem ca ceea ce facem, trebuie sa facem bine. Suntem mandrii de serviciile pe care le oferim, de echipa pe care am creat-o si de rezultatele pe care le-am obtinut. Noi reprezentam mai mult decat o simpla agentie de recutare si plasare a fortei de munca, misiunea noastra este de a furniza clientilor un serviciu total si facem asta gasind intotdeauna candidatul perfect pentru fiecare job. Din dorinta de a fi cat mai aproape de nevoile clientilor incercam sa dezvoltam o relatie bazata pe sinceritate, incredere, transparenta, profesionalism.
IMS's clients include many of the top healthcare organisations in the UK, Ireland, Middle East and Germany for whom IMS recruits numerous doctors, dentists, pharmacist, nurses and AHPs. Leading pharmaceutical and clinical research companies benefit from IMS's extensive experience across Europe recruiting all levels and grades of personnel critical for their clinical trial requirements. Clients benefit from our offices and multi-lingual staff based throughout Europe. IMS has a unique presence and commitment to research and marketing enabling it to constantly augment its already huge databases of candidates in numerous medical and pharmaceutical specialisms.
Suntem un Cabinet Individual de Psihologie in cadrul clinicii International Medical Center Bucuresti, care ca si specializari : - Psihologia Muncii si Organizationala; - Psihologia Transporturilor; - Psihologia aplicata in domeniul Securitatii Nationale.
Amakron doreste sa va fie partener si sa va ofere suport prin: Recrutare & Selectie - intreaga echipa de recrutare va sta la dispozitie pentru a va oferii solutii personalizate. Baza de date proprie si experienta noastra face ca in cel mai scurt timp sa aveti candidatii optimi in functie de criteriile pozitiilor vacante si cerintele impuse de dumneavoastra, iar modul de lucru ofera eficacitate si mai ales confidentialitate. Munca temporara – reprezinta modalitatea cea mai avantajoasa prin care puteti beneficia cu maxima eficienta de resursa umana. In cazul in care inregistrati cresteri de productie si doriti suplimentarea angajatilor doar pentru o perioada determinata (perioada de varf in productie, cresterea comenzilor care presupune si un numar mai mare al angajatilor), daca aveti fluctuatie de personal, daca aveti activitati cu caracter sezonier, daca urmeaza a va desfasura activitatea in alta locatie unde va este greu sa gasiti si sa gestionati resursa umana necesara sau daca doriti inlocuirea unei persoane pentru o perioada determinata, Amakron va propune acest serviciu considerandu-l optim pentru astfel de situatii. Serviciile noastre cuprind si: OUTPLACEMENT, EVALUARE SI DIAGNOSTICARE BUSINESS/HR, CONSULTANTA IN CARIERA, CONSULTATNTA DE SPECIALITATE IN DOMENIUL HR).
First Aupair este o agentie aupair care se ocupa cu plasarea tinerilor, in calitate de aupair, in Marea Britanie. Suntem o echipa tanara si comunicativa deschisa nevoilor de informare care ajuta si conlucreaza la obtinerea rezultatului obtinut. A alege colaborarea cu agentia noastra inseamna un plus de incredere si siguranta asupra familiei gazda. Sansele de gasire a unei familii sunt mult mai mari, agentia noastra asigurand o buna promovare a profilului tau si un training pentru tine. Asigurarea de suport pe perioada sederii in Marea Britanie si oferirea posibilitatii de mutare in alta familie in cazul in care exista dificultati in derularea relatiei familie-au pair.
Suntem prima agentie de recrutare fara comision din Bucuresti! Recrutam personal casnic: bone, menajere, ingrijire varstnici/ bolnavi la domiciliu, bucatari, soferi si paznici. Suna non stop la: 0903903907. www.1hr.ro
Centrul de Sanatate www.sanozen .ro = Cabinet Individual de Psihologie = Cuplu - Familie - Maternitate - Sexualitate :- Ejaculare precoce – Frigiditate - Dinamica sexuala – Nutritie – Bulimie - Anorexie - Obezitate – Fobii - Anxietate – Depresie – Sanatate - Aspect fizic – Acceptare de sine – Renuntare – Adaptare - Abuz - Soc emotional - Nevroze - Stres - Insomnie – Despartire - Divort - Deces - Suflet – Spirit – Probleme diverse ! • Maternologie - Elaborarea de programe speciale idividualizate ( pe cupluri) : preconceptie - conceptie - program special pentru fat ,mama si tata in timpul sarcinii - nastere (nasterea in apa) si dezvoltarea postnatala . Educatie alternativa pentru aducerea pe lume de copii cat mai sanatosi , in familii cat mai armonioase ! Cum semeni , asa culegi ! = TEHNICA NUTRITIEI = stilul de viata sanatos , aditudini alimentare sanatoase , tehnici personalizate , detoxifierea organismului ,exercitii fizice curative = TEHNICI NEINVAZIVE DE REMODELARE CORPORALA = = PSIHOLOGIE SPORTIVA = MENTAL TRAINING pt. PERFORMANTA SPORTIVA 1 . Psihomotricitatea . Aptitudini motrice. Capacitatea motrica. 2. Continutul motricitatii. 3 . Stresul in activitatea sportiva. Factori stresanti. 4 . Factori facilitatori si factori perturbatori ai formei sportive. 5. Metoda antrenamentului autogen. 6. Principiile refacerii psihice 7. Problemele agresivitatii 8. Tensiunea psihica. Conflictul si tensiunea psihica 9. Metode de refacere … 10. Antrenamentul mental – parte a antrenamentului 11. Metode de relaxare 12. Metoda antrenamentului psihotonic. 13. Caracteristicile psihologice ale activitatii sportive. 14. ANXIETATEA DE PERFORMANTA TERAPIE INDIVIDUALA ~ TERAPIE DE CUPLU ~ TERAPIE DE FAMILIE ~ TERAPIE DE GRUP ~ GRUPURI DE SUPORT • Psihologie clinica • Consiliere psihologica • Evaluare si optimizare • Terapii suportive diverse • Terapie emotiv - cognitiv comportamentala • Terapie psiho-religioasa – terapia prin credinta • -probleme de cuplu • -probleme de familie • -probleme sexuale • -probleme de nutritie greutate nesanatoasa si obezitate • -probleme de sanatate si aspect fizic • -probleme legate de : furie , frica , neacceptare , razbunare si ura.... sau iertare si binecuvantare • -probleme de suflet si viata • - PROBLEMA DE A FI sau A NU F I , sau cum sa ai grija ce sa-ti doresti si cum sa faci ca sa se intample ! ...sau cum se-ntampla cand se-ntamlpa si ce facem dupa aceea cu rezultatul obtinut !! = TERAPIA ASISTATA DE ANIMALE = = PSIHOLOGIA ACTIVA = un concept original al psihoterapeutului GABRIEL MARCEL HOSU , introdus in practica de cabinet in anul 2010 si care consta intro noua abordare practica a Terapiei Cognitiv Comportamentale - CBT si a Terapiei Rational Emotiv Comportamentale - REBT , in multiplele sfere de activitate ale pacientului, cu rezultate deosebite si cu un timp relativ scurt de implementare !
www.resursedetraining.ro este un magazin on-line destinat sa vina in intampinarea managerilor si trainerilor din companii, furnizorilor de training si consultanta, candidatilor ce doresc sa se evalueze si sa se dezvolte. www.resursedetraining.ro contine resurse de training si instrumente pentru dezvoltarea abilitatilor si competentelor. Printre resursele de training pe care le veti regasi sunt: -Kituri de cursuri (contin manualul trainerului, manualul participantului, prezentarea power-point) - Cursuri reproductibile - Colectii de activitati si exercitii ce pot fi utilizate in traininguri si evaluari - Teste psihologice - E-learning - E-book - Jocuri de business www.resursedetraining.ro cuprinde instrumente ce acopera o plaja mare de competente printre care: - managementul schimbarii (change management), - coaching, comunicare (communication), - conflict management, - stres management, - customer service, - delegare (delegating), - diversitate si hartuire (diversity, haressment) - inteligenta emotionala (emotional intelligence), - dezvoltarea profesionala a angajatilor (employee & professional development), financiar (finance), generatii (generational), - resurse umane (human resources) - leadership si management - negociere (negotiating) - vanzari (sales) - dezvoltare organizationala (organizational development) - managementul performantei (performance management) - rezolvarea de probleme si luarea deciziei (problem solving and decision making) - project management - team building - time management & meeting management
Psiholistart este inainte de toate un stil de viata. In urma pregatirii si experientei pe care am acumulat-o de-a lungul anilor, ne-am intarit convingerea ca nu te poti dezvolta suficient, nu iti poti gasi echilibrul interior neglijand o parte a sistemului MINTE-CORP-SPRIT. In aceeasi idee, pe oricare din aceste parti o cizelezi, influentezi restul sistemului. Si toate acestea, in contact cu intregul univers, influentat si influentand tot ceea ce ne inconjoara. Am invatat ca dezvoltarea personala este o arta. Colorezi intr-o parte, stergi in cealalta, pana cand poti sa privesti tabloul tau si sa simti implinirea, linistea, multumirea...tabloul numit VIATA. Ne-am infiintat ca Centru de vindecare holistica, tocmai sa calauzim pe toti acei care doresc mai mult de la viata lor. Iti stam alaturi prin workshopuri, Cursuri de formare in NLP, Ateliere si tabere de dezvoltare personala. Iar daca participarea la un grup de dezvoltare nu e potrivita pentru felul tau de a fi, poti beneficia de sprijin unu la unu in sedinte de coaching sau psihoterapie. Un corp relaxat inseamna o minte relaxata. Am creat un ambient placut, in care am pus suflet in fiecare coltisor, in care poti sa te regasesti, sa inveti despre tine, sa aduci echilibru in viata ta. Serviciile PsiHolistArt CURSURI de dezvoltare personala - vei invata cum sa faci schimbari in viata ta, cum sa treci mai usor peste problemele e care le ai acum, cum sa iti indeplinesti visele, ba chiar sa creezi altele noi: - Ateliere de Dezvoltare personala - Timisoara (15 intalniri de 4 ore), Iasi, Pitesti, Bucuresti, Sibiu (3 intalniri de 3 zile) - Formare standard in Programare Neuro-Lingvistica (NLP Practitioner, NLP Master) - intalniri saptamanale tematice (socializare, grupuri de discutii, dezbateri pe teme de dezvoltare personala) - Tabere de Dezvoltare personala Mai multe despre Cursurile noastre, AICI PSIHOTERAPIE, CONSILIERE PSIHOLOGICA, COACHING - sedinte in cabinet (anxietate, atacuri de panica, fobii, depresii, stres, boli psihosomatice, adictii, suport in atingerea obiectivelor, gestionarea relatiilor, dezvoltare personala, terapie de cuplu, hipnoterapie, regresii etc.). Abordam in sedintele de psihoterapie hipnoza, programarea neuro-lingvistica, terapia familiala etc. - sedinte on-line - pentru persoanele care nu se pot deplasa sau sunt din alte localitati decat Timisoara (sedintele se efectueaza pe baza de programare, pe Skype) Psihoterapia este sustinuta de psiholterapeuti atestati de COPSI. Pentru programare si informatii...Click aici. MASAJ - masaj Yumeiho
Firma noastra este specializata in tinerea contabilitatii, rezolvarea problemelor fiscale de natura declarativa sau legislativa, intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale si a anexelor aferente sau doar verificarea si vizarea acestora, analiza indicatorilor economico - financiari.
Firma cu experitenta in plasarea fortei de munca inffintata acum 17 ani. Oferim servicii atat pentru companii cat si candidati. Serviciul nostru este flexibil şi individual. Oferim oportunităţi interesante de carieră într-un mod orientat spre succes, deoarece consideram oamenii ca principarul nostru atu. Puteţi obţine informaţii despre noi si serviciile noastre pe link-ul de mai jos. Într-un interviu amplu, vom clarifica ceea ce putem face pentru tine. http://www.esf-germany.de/default.html