Reteaua Onesp isi propune cresterea capacitatii organizatiilor neguvernamentale din judetele Neamt, Bacau, Suceava si Iasi de a colabora cu institutiile administratiei publice locale si judetene din judetele Neamt, Bacau, Suceava si Iasi.
Human Respect Solutions a luat fiinta cu 5 ani in urma pornind de la ideea crearii unei structuri care sa promoveze si sa urmeze toate valorile si regulile economiei sociale. Activitatea noastra de baza o reprezinta resursele umane al carei profit il reinvestim in cofinantarea proiectelor cu Fonduri UE, avand drept scop dezvoltarea insertiei persoanelor vulnerabile in societate prin intermediul angajarii.
Compania noastra ofera oportunitatea oricarei persoane de a beneficia de experiente de munca si practica inedite in locatii deosebite, experiente care sunt determinante pentru evolutia personala si profesionala. Sustinem si incurajam posibilitatea oricarei persoane de a munci.
Serviciile noastre constau in: contabilitate primara, contabilitatea imobilizarilor corporale, contabilitate de gestiune, declaratii fiscale lunare si trimestriale, obligatii de plata, refaceri acte contabile, servicii profesionale de evidenta contabila, expertize si servicii de audit, asistenta si consultanta pentru inceperea unei afaceri, consultanta si asistenta economico-financiara si fiscala, servicii de personal si salarizare. Aceste servicii se adreseaza societatilor mici, microintreprinderilor, intreprinderilor individuale si familiale, cat si societatilor mijlocii si mari.
B.E.C. ofera servicii de contabilitate, expertiza contabila si servicii de consultanta in domeniul financiar contabil. Personalul nostru detine o bogata experienta in domeniu si oferim clientilor servicii profesionale si de calitate, serviciile fiind adaptate nevoilor pietei. Garantam calitatea serviciilor, etica, seriozitate si ne asumam raspunderea pentru corectitudinea proceselor contabile; toate acestea la un pret avantajos. Oferim servicii complete de: contabilitate primara, contabilitatea imobilizarilor corporale, contabilitate de gestiune, declaratii fiscale lunare si trimestriale, obligatii de plata, refaceri acte contabile, servicii profesionale de evidenta contabila, expertize si servicii de audit, asistenta si consultanta pentru inceperea unei afaceri, consultanta si asistenta economico-financiara si fiscala, servicii de personal si salarizare. Aceste servicii se adreseaza societatilor mici, microintreprinderilor, intreprinderilor individuale si familiale, cat si societatilor mijlocii si mari.
Ne dorim sa ne completam echipa. Venim in intampinare cu experienta acumulata si suntem dornici sa crestem impreuna. Suntem oameni dinamici, orientati atat pe rezultate cantitative si calitative cat si pe respectarea standardelor profesionale.
Jobscop, fiind un portal cu locuri de munca, avand scopul de a pune fata in fata cererea si oferta. Pe acest portal oferim accesul absolut gratuit atat persoanelor care sunt in cautarea unui loc de munca cat si companiilor, oferind posibilitatea de a publica un numar nelimitat de joburi. Suntem mandrii de serviciile pe care le oferim, de echipa pe care am creat-o si de rezultatele pe care le-am obtinut. Intra pe www.jobscop.ro si aplica la ofertele de munca care ti se potrivesc.
Smartree, companie lider in Romania pe piata de salarizare si administrare de personal, a fost infiintata in anul 2000, are birouri in prezent in Bucuresti, Brasov, Pitesti, Timisoara si Constanta si ofera, de asemenea, cu succes, servicii de munca temporara si recrutare. La baza serviciilor Smartree stau platforme proprietare de solutii software integrate, dedicate managementului resurselor umane. Smartree este singurul partener in Romania al ADP - Automatic Data Processing (www.adp.com) si ofera ADP Streamline pentru contractele globale care necesita procesare salariala locala. In prezent, Smartree proceseaza 430.000 de angajati anual si are peste 150 de clienti, companii multinationale in cea mai mare parte, dar si firme cu capital romanesc. Smartree beneficiaza de experienta si expertiza a peste 80 de specialisti in salarizare, administrare de personal si de recrutare. Sloganul companiei, partener strategic al resurselor umane, sintetizeaza experienta in resurse umane si asigura importanta critica in calitate de partener in domeniul resurselor umane, in general, si de salarizare, in special.
Companie cu o bogata experienta in consultanta si evaluarea persoanelor in vederea recomandarii lor pentru un loc de munca in UE. De asemenea, furnizor autorizat de formare profesionala pentru adulti.
De ce Trading Resurse Umane ? Deoarece avem o experienta de 17 ani in domeniu si un nivel maxim de profesionalism. Daca veti face o raportare a ce costuri implica un salariat intern sau / si o echipa care se ocupa cu toata activitatea de administrare resurse umane, salarizare, Revisal si serviciile externalizate oferite de firma noastra, veti constata ca veti fi in avantaj cu serviciile noastre, deoarece: cheltuiala este deductibila, firma prestatoare isi asuma responsabilitatile sub forma unui contract de prestari servicii, pretul va fi avantajos, veti avea de cate ori este cazul, la angajari, concedieri si alte situatii un reprezentant al firmei prestatoare la sediul Dvs. Trading Resurse Umane - furnizor specializat de externalizare calcul salarii si administrare de personal, consultanta Legislatia Muncii, fiscalitate individuala, fise de post, Intocmire Regulament Intern. Parteneriatul cu TRADING RESURSE UMANE va asigura: Reducerea costurilor si confidentialitate maxima Transferul responsabilitatii si eliminarea riscului legislativ pot evita erorile de interpretare si intarzierea in aplicarea corecta a legislatiei Siguranta si corectitudinea calculului salarial, date corecte si coerente pentru angajator.
Societate specializata pe plasarea fortei de munca in strinatate. Detinem o colaborare foarte buna cu angajatorii straini. Oferim locuri de munca serioase si sigure pentru clientii interesati de acest domeniu.
Salon de infrumusetare va ofera servicii de coafura, manichiura, cosmetica, frizerie, masaj, tatuaje artistice. Salonul exista de mai bine de 4 ani. Lucram de 2 ani cu voi. Eu comand singura acum. Inainte comandam prin alte persoane de la voi.
Servicii de administrare a resurselor umane, evaluarea performantei si potentialului angajatilor, dezvoltare profesionala si personala, trainig si coaching, recrutare si selectie profesionala, orientare profesionala.
Sc. Wnr International Srl. Ploiesti este un furnizor de formare profesionala autorizat de catre ANC, care ofera cursuri de formare profesionala cerute pe piata muncii. Scopul nostru este de a veni in intampinarea clientilor nostri cu cele mai bune servicii din domeniul formarii profesionale a adultilor.
Strong people doing great things! KREVIN iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca. Depune-ti CV-ul si inregistreaza-te in competitia pentru cele mai bune locuri de munca scoase la concurs de companiile din Romania, Franta, Belgia, Germania si Italia. Odata inscris, consilierii nostri iti vor cauta un job care sa te reprezinte in functie de cerintele si criteriile tale. Posturile pentru care recrutam sunt din diferite domenii de activitate: IT, Juridic, Media, Inginerie, Educatie, Arhitectura, Constructii, Financiar, Sanatate, etc. Suntem prezenti in: Agentie Bucuresti: Str. Calea Victoriei, nr. 155, scara 6, etaj 6, bloc D1, sector 1 tel/fax: 0213.110.585 Agentie Iasi: Str.Lascar Catargi, nr.37, et.3, ap.5, 700107 tel/fax: 0232.217.704 Agentie Suceava: Str. 6 Noiembrie, nr. 4, 720192 tel/fax: 0230.211.215 Agentie Bacau: B-dul. Unirii nr. 30, Birou 2, 600192 tel/fax: 0234.513.100
Societatea noastra se ocupa cu evidenta contabila completa (arhivare si inregistrare documente in programul contabil, intocmirea registrelor obligatorii, transmitere declaratii si bilant prin semnatura digitala catre ANAF), evidenta resurselor umane (furnizare de resurse umane, dosare de personal, state de salarii, transmitere Revisal, adeverinte), alte servicii cum ar fi diverse deplasari in numele clientului, facturare, etc.
Colaborand cu noi veti reduce costurile cu contabilitatea prin eliminarea, veti elimina cheltuielile pentru achizitia softuri-lor speciale pentru evidenta contabila, veti elimina amenzile si penalitatile ce pot surveni din netinerea corecta a evidentei contabile.
Casa de productie tv care realizeara emisiuni pentru marile posturi de televiziune din Romania. Cateva dintre emisiunle pe care le-am realizat: "Cireasa de pe tort", " Academia lui Horia", "Schimb de mame", "S.O.S"
Realcont Audit este o companie infiintata in 2004, care presteaza servicii de evidenta contabila si consultanta financiar contabila in Bucuresti. Membrii echipei sunt formati din profesionisti, experti-contabili, auditori-financiari, consultant fiscali, practicieni in reorganizare si lichidare. Colaborarea cu Real Cont iti asigura costuri reduse, timp economisit, servicii complete, continuitate si acoperire contractuala.
Va oferim servicii profesionale in domeniul contabilitatii. Oferim urmatoarele servicii: evidenta contabila, expertize contabile, evaluare intreprinderi, servicii de personal salarizare, intocmire si certificare bilant contabil, declaratii fiscale, bilant radiere societate.