Societate de intermediere in asigurari specializata in reprezentarea si apararea intereselor clientilor sai in raporturile cu societatile de asigurari, in masura sa negocieze cele mai avantajoase oferte pentru produsele si serviciile de asigurari existente in prezent pe piata asigurarilor din Romania.
Suntem o companie specializata in consultanta, intermediere si asistenta juridica Experienta noastra de peste 14 ani de activitate ne recomanda ca fiind o echipa de profesionisti in domeniu.
Cabinetul nostru asigura cele mai ridicate standarde de performanta juridica. Asiguram servicii juridice complete, de la redactare la reprezentare in toate instantele. Lichidam, reorganizam societati, oferim consultanta in ambele domenii juridice( avocatura, lichidari judiciare). Onestitatea, eficienta si onorariile de bun simt, sunt cartea noastra de vizita.
Prin cei 1600 de clienti si experienta de peste 30 de ani, CSB-System este liderul ofertantilor de solutii IT business specifice industriei si comertului alimentar. Toate cerintele bransei dvs. sunt acoperite in varianta standard de solutia noastra ERP CSB businessware. CSB-System combina solutiile si consultanta software specifica pentru succesul întreprinderii dvs. În plus, numarându-ne printre putinii ofertanti mondiali, asiguram conexiunea oricaror tipuri de sisteme logistice cu solutia noastra ERP. Sporiti profitabilitatea si cresteti eficienta cu CSB-System. Companii de succes din industria alimentara mizeaza la nivel mondial pe CSB-System. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Cunoasterea problemelor clientilor nostri ajuta compania noastra sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Centru de formare profesionala SC Build Your Career SRL a fost infiintata in anul 2009. De-a lungul timpului am colaborat cu institutii ale statului precum si cu clienti privati. In prezent derulam urmatoarele cursuri: -Ingrijitoare batrani la domiciliu; -Ingrijitoare copii; -Bucatar; -Stilist coafor.
Oferim servicii de consultanta sisteme de management: - calitate ISO 9001/2008 - mediu ISO 14001/2004 - sanatate si securitate in munca OHSAS 18001/2007 - responsabilitate sociala SA 8000/2008 CONFORMARE LEGISLATIVA: - securitate si sanatate in munca conform legii 319/2006 - privind apararea impotriva incendiilor conform legii 307/2006
Suntem in masura sa finantam proiecte din domeniul energiei, gaze, petrol, infrastructura, agricol, sanatate, in urmatoarele conditii: 1 Valoarea minima a proiectului de finantat 50 milioane euro 2 Asigurarea din partea beneficiarului, 20% din valoarea proiectului,- cash, BG in valoare de 150% pentru cei 20% din sarcina beneficiarului 3 Asigurarea fondurilor din partea finantatorului 80% din valoarea proiectului 4 Durata de finantare 5 ani , cu posibilitatea de prelungire 5 Costurile finantarii: Dobanda, platibila anual-(o plata) 5,5% Comision consultanta, management, 2,0% Asigurare 1,2 – 1,8% (in functie de ziua asigurarii) 6 Garantii: Terenul de pe amplasament Proiectul cu avizele de amplasament Daca valoarea proiectului este sub nivelul minim, exista posibilitatea de a gasi solicitanti de proiecte, astfel incat sa se ajunga la valoarea minima de 50 milioane euro. Este obligatoriu sa fie asigurati banii cash sau BG pentru 20% din valoarea solicitata. In situatia existentei garantiilor imobiliare in valoare de 30% din valoarea proiectului, solicitati bancii dv. sa va emita o BG, Primul pas: o scrisoare de intentie urmata de un studiu de fezabilitate Analizati posibilitatile dv. in acord cu oferta noastra si va stam la dispozitie cu fondurile necesare.
Firma ofera servicii de consultanta fonduri europene, pensiuni turistice si agroturistice, fabrici de mobila, sere, ferme piscicole, proiecte de canalizare, apa, drumuri, centre sociale, studii de fezabilitate, planuri de afaceri, consultanta la implementarea proiectelor.
Companie ce se ocupa cu reprezentarea clientilor la Registrul Comertului pentru realizarea diverselor operatiuni precum si servicii adiacente redactare computerizata, contabilitate, consultanta persoane juridice si persoane fizice. Sediul in zona Registrul Comertului BUCURESTI (Piata Muncii).
Litigiile aflate pe rolul instanțelor de judecată pot fi soluționate prin mediere indiferent de faza în care a ajuns procesul. Medierea presupune ca parțile aflate în litigiu să negocieze, asistate de mediator, o soluție convenabilă pentru ele. Aceasta ar pune capăt procesului iar părțile ar obține imediat și fără stres o soluție definitivă dată de instanță recuperându-și taxa de timbru.
Infiintata in anul 2007, MAGISTER SERVICII PENTRU SECURITATEA MUNCII S.R.L. este situata in STR. DR. VICTOR BABES 10, judetul Suceava. Cu o echipa de 5 angajati cu vasta experienta in efectuarea de securitatea muncii, materiale pentru stingerea incendiilor, primul ajutor, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Si pentru ca MAGISTER SERVICII PENTRU SECURITATEA MUNCII S.R.L. stie ce inseamna un client multumit, suntem siguri ca putem face fata oricarei provocari. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
S.c. Gimiana- Impex S.r.l. construieste case- vile-hale, avem un portofoliu foarte mare de lucrari executate, cu echipe de muncitori calificati si o experienta de peste 15 ani in domeniu constructiilor. Oferim consultanta in constructii, arhitectura, inginerie gratuit.
Costidor Consult Srl a fost infiintata in anul 2007 si este situata in Campulung Moldovenesc, judetul Suceava. Firma COSTIDOR CONSULT S.R.L. are o echipa de 3 angajati cu vasta experienta in efectuarea de instructaj la locul de munca, general, periodic. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Noi avem si respectam proceduri clare de lucru, care asigura un nivel inalt, constant, in calitatea produselor si serviciilor noastre. Acordam o atentie deosebita instruirii personalului nostru, pentru garantarea unei maxime satisfactii in utilizarea produselor COSTIDOR CONSULT S.R.L. Firma noastra plaseaza in centrul atentiei clientul, cu necesitatile si dorintele sale. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati la numerele de telefon 0766609160. Avem preturi negociabile,lucram in toata tara,asa ca.... de ai nevoie de noi nu ezita sa ne contactezi.
Biroul de Avocatura ROMANIUC ofera asistenta, consultanta si reprezentare juridica, in urmatoarele domenii: RECUPERARE CREANTE / DEBITE /DATORII COLECTARE CREANTE / DEBITE / DATORII DREPT COMERCIAL LITIGII SI ARBITRAJE DREPT CIVIL DREPTUL DE PROPRIETATE SI ALTE DREPTURI REALE DREPT FISCAL SI BANCAR DREPTUL MUNCII DREPTUL FAMILIEI - Litigii de familie: Reprezentare in relatia cu Oficiul National Registrul Comertului STARE CIVILA SI CETATENIE DREPT CONTRAVENTIONAL ROMANIUC LAW OFFICE - Leave your problems in our hands…. Justice begins with us
Infiintata in anul 2003, IMMOREC isi propune sa ofere potentialilor clienti achizitionarea unor produse de calitate. Avand 7 angajati, firma noastra efectueaza: consultanta financiara, consultanta juridica, consultanta in afaceri. Suntem o companie recunoscuta pe piata din Romania. Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. In compania IMMOREC se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Venim in sprijinul tau cu zece ani de expertiza practica si inalta calificare in domeniul managementului riscului de creditare. Am invatat in acesti ani cum sa obtinem de la clientii dumnevoastra plata cu promptitudine si sa tinem sub control creditul. Misiunea noastra este aceea de a facilita schimburile comerciale intre companii in conditii de atenuare a riscului de credit. Specialistii nostri efectueaza demersuri de recuperare a creantelor pentru clienti din aproape toate domeniile: comert, constructii, transporturi, industria usoara, industria electrotehnica. Relatiile de colaborare pe care le-am stabilit cu diferiti profesionisti in domeniu juridic, fie ei avocati, notari, executori judecatoresti, lichidatori ne ajuta sa raspundem diferitelor solicitari venite din partea clientilor nostri. Avantajul nostru fata de alte firme de profil consta in faptul ca nu ne limitam numai la prelucrarea informatiilor oficiale obţinute de la instituţiile abilitate. Analizam cu atentie fiecare caz in parte si conturam cat mai obiectiv punctele forte sau punctele slabe ale partenerului dumneavoastra de afaceri. Acesta nu va sti ca a fost verificat iar dumneavoastra veti avea un avantaj direct in procesul de negociere. Alegeti sa ne fiti partener si veti sti sa luati cea mai buna decizie !
Centrul de Resurse Juridice Aplicate in Drept Intern, Comunitar si International – CRJA, este una dintre cele mai reprezentative organizatii civile si profesionale care activeaza in domeniul monitorizarii si combaterii oricarui tip de abuz de drept din partea mediului institutional, asupra persoanelor fizice, agentilor economici si a altor organizatii neguvernamentale precum patronate, sindicate, asociatii profesionale si asociatii sau fundatii, infiintate in temeiul O.G. 26 / 2000. CRJA isi duce la indeplinire misiunea statutara printr-un corp ilustru de juristi, avocati si fosti magistrati, venind in intampinarea problemelor atat a persoanlor juridice cat si cele ale persoanelor fizice, prin activitati de consultanta juridca, reprezentare si asistare a acestora. Unul din obiectivele esentiale ale structurii noastre, este acela de a preintampina orice stare litigioasa, prin identificarea unor solutii amiabile de conciliere a partilor, in scopul evitarii unor cheltuili inutile de resurse financiare si timp. Sferele de drept in care putem oferi serviciile specializate sus precizate, vizeaza cu precadere, dar nu limitativ, urmatoarele domenii: drept civil, drept comercial, drept penal, drept administrativ, fiscal si contencios, dreptul proprietatii intelectuale, refugiati/cetatenie, dreptul muncii, Legea 10/2001, revendicari imobile nationalizate precum si revendicari ale unor imobile confiscate ori nationalizate si care fac obiectul altor normative decat legea 10/2001, drept comunitar, intocmirea documentatiei si demararea procedurillor in fata CEDO.
Allianz-Tiriac este filiala locala a Grupului Allianz, oferind toate tipurile de produse din gama asigurarilor generale – inclusiv obligatorii -, respectiv de viata, capabile sa acopere intreg spectrul de solicitari venite din partea clientilor locali. Suntem liderul pietei romanesti a asigurarilor si un jucator important pe piata pensiilor private prin intermediul companiei dedicate, Allianz-Tiriac Pensii Private. Grupul Allianz este unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii financiare la nivel mondial. Cu peste 153.000 de angajati in intreaga lume, Grupul Allianz deserveste peste 75 milioane de client din peste 70 de tari. Pe fiecare dintre segmentele de activitate pe care opereaza asigurari de bunuri si raspundere, asigurari de viata si de sanatate, operatiuni bancare, respectiv administrarea activelor Allianz Group a capatat recunoasterea internationala pentru profesionalismul si expertiza reprezentantilor sai, pentru siguranta financiara a afacerilor pe care le deruleaza.
Axxa Regional Management este o firmă privată înfiinţată în anul 2010 cu capital românesc ce oferă servicii de consultanţă pentru accesarea fondurilor nerambursabile, management de proiect, achiziţii publice, training şi organizare seminarii tematice şi conferinţe. Echipa Axxa Regional Management este formată din specialişti formaţi iniţial în administraţia publică locală cu o experienţă de peste 14 ani în atragerea fondurilor europene şi management de proiect, acestia avand rezultate deosebite în mediile ce au activat. Cele precizate anterior conduc la o ascensiune remarcabilă a companiei, aceasta ajungând ca în decursul celor aprox. 14 luni de la înfiinţare să atingă o cifră de afaceri de aprox. 300.000 lei, numai din activităţile din domeniul consultanţei.
Suntem o companie localizata in Botosani, judetul Botosani si infiintata in anul 2008. Compania ALL PERFECT CONSULTING S.R.L. efectueaza consultanta pentru afaceri, securitatea muncii, consultanta juridica. Firma noastra are o echipa de 2 angajati. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. In cadrul companiei ALL PERFECT CONSULTING S.R.L. desfasuram activitati specifice de instruire si formare profesionala. Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata. Experienta ALL PERFECT CONSULTING S.R.L., relatiile bune cu companiile colaboratoare reprezinta un capital serios si un plus de valoare pe care il punem la dispozitia clientilor nostri. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.