Cabinetul este condus de av. Kocsis Csilla-Anamaria inca de la infiintare. Eforturile cabinetului sunt indreptate spre implinirea cererilor formulate de clieti, motto-ul fiind stabilit in concordanta cu acestea. Impreuna vom reusi, intrucat reusita in prestarea serviciilor este in mare masura asigurata de lucrul in echipa si comunicare! Cabinetul nostru lupta pentru a dovedi si castiga dreptatea!
ICEFS Com Srl Săvinesti - s-a constituit A�n anul 2007 prin cumpărarea activelor si patrimoniului Institutului de Cercetări pentru Fibre Sintetice SA Săvinesti, avA�nd ca scop principal continuarea activitătii de cercetare-proiectare a vechiului institut si dezvoltarea unor activităti noi A�n domeniul consultantei A�n domeniul implementării proiectelor europene. SC ICEFS COM SRL continua traditia institutului si a reusit sa se impuna pe piata nationala ca furnizor de materii prime in industria maselor plastice si a fibrelor sintetice. Prin continua cercetare in domeniu a reusit sa ofere peste 80 de produse noi si 25 de tehnologii noi A�n prezent ICEFS COM srl Săvinesti este acreditat A�n domeniul activitătii de cercetare din anul 2008 de către Ministerul Educatiei si Cercetării. Sistemul de Management Integrat (calitate-mediu-SSO) este certificat printr-un proiect finantat prin POS CCE-Axa Sprijin pentru implementarea standardelor internationale. 1. ACTIVITATEA DE CERCETARE in domeniile: 2. LABORATOARE pentru caracterizarea polimerilor si compozitelor polimerice: 3. PRODUCTIE in domeniile: - compozite polimerice pe baza de poliamide, poliolefine (polietilena, polipropilena), ABS, PET, PC, cat si alti polimeri speciali, PAI, PEEK, POM, PBT. - fire monofilamentare din PA6, PP, HDPE, etc.
Firma ofera servicii de consultanta si management in resurse umane: - recrutare, - executive search, - head hunting, - managementul performantei, - managementul schimbarii, - administrare de personal, payroll, - diagnoza organizationala.
Infiintata in anul 2007, Mecanicall Srl. este situata in Roman, judetul Neamt. Firma Mecanicall Srl. are o echipa de 9 angajati cu vasta experienta in efectuarea de inginerie si consultanta tehnica. Compania noastra are o bogata experienta pe piata din Romania Noi avem si respectam proceduri clare de lucru, care asigura un nivel inalt, constant, in calitatea produselor si serviciilor noastre. Mecanicall Srl. se preocupa de instruirea continua a personalului, pentru a fi mereu la curent cu tot ce e nou si pentru a fi mereu pregatit in fata provocarilor. Serviciile oferite, dar mai ales calitatea acestora sunt atu-urile care ne recomanda. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Mecanicall Srl. sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. In cazul in care doriti sa incepeti colaborarea cu firma noastra, va rugam sa ne contactati.
Suntem o companie localizata in PIATRA NEAMT, judetul Neamt si infiintata in anul 2003. Avand 2 angajati, firma noastra efectueaza: consultanta pe securitate si sanatate in munca, situatii de urgenta, protectia mediului. Beneficiem de o mare recunoastere pe piata din Romania. Noi verificam constant daca produsele si serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. In cadrul companiei Gama Consulting S.R.L. desfasuram activitati specifice de instruire si formare profesionala. Compania noastra se bucura de aprecierea unanima a clientilor nostri actuali si suntem siguri ca si dumneavostra veti fi multumit de serviciile noastre. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. In cazul in care doriti sa incepeti colaborarea cu firma noastra, va rugam sa ne contactati.
Evaluari de proprietati imobiliare si mobiliare pentru banca, insolventa si executari. Analiza de piata pentru o anumita categorie de proprietati imobbiliare si bunuri mobile. Asistarea in tranzactii imobiliare.
Inca de la infiintare Cris Consult si-a propus sa ofere servicii si produse optime care sa corespunda exigentelor dumneavoastra. Cu o echipa de 5 angajati cu vasta experienta in efectuarea de servicii de consultanta in afaceri, management, contabilitate si comert cu articole de birotica si papetarie, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Atat furnizorii cat si clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea produselor noastre. Cris Consult se preocupa de instruirea continua a personalului, pentru a fi mereu la curent cu tot ce e nou si pentru a fi mereu pregatit in fata provocarilor. Serviciile oferite, dar mai ales calitatea acestora sunt atu-urile care ne recomanda. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.
Infiintata in anul 2007, M TEO CONSULTING S.R.L. isi propune sa ofere potentialilor clienti achizitionarea unor produse de calitate. Compania M TEO CONSULTING S.R.L. va pune la dispozitie servicii de calitate ca consultanta in securitate. Firma noastra are un personal de 3 angajati. In principal, produsele si serviciile noastre se adreseaza pietei din Romania. Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientiilor nostri. In cadrul companiei M TEO CONSULTING S.R.L. desfasuram activitati specifice de instruire si formare profesionala. Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. M TEO CONSULTING S.R.L. este onorata sa raspunda oricarei solicitari din partea dumneavoastra referitoare la oferta noastra de produse si servicii. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Suntem un cabinet localizat in Bucuresti, si infiintat in anul 2005. Andra Musatescu Cabinet de proprietate industriala va pune la dispozitie servicii de calitate ca servicii de consultanta si reprezentare in domeniul marci, inventii, desene si modele industriale, topografie electronica. Firma noastra are un personal de 7 angajati. Romania este principala noastra piata de desfacere pe care avem o mare experienta. Raportul calitate-pret al produselor si serviciilor oferite de noi, este unul dintre cele mai bune de pe piata, iar satisfactia dumneavoastra este obiectivul nostru prioritar. Angajatilor nostri li se asigura conditii optime de promovare in cadrul firmei. Noi urmarim satisfacerea clientilor nostri la un nivel inalt, prin oferirea celor mai bune combinatii de pret si calitate a produselor si serviciilor cerute de clienti. Suntem convinsi ca veti gasi in noi partenerul ideal de afaceri. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati.
Avem ca atributii principale: promovarea produselor si imaginii companiei in locurile stabilite, impartirea de materiale promotionale, oferirea de informatii despre produsele companiei. Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Agentia Mary Bona - Iasi are rolul de a intermedia relatia dintre parinti si bona. Procesul de intermediere presupune analiza cerintelor parintilor, gasirea celor mai potrivite persoane, organizarea intalnirii intre bona si parinti, consilierea cu privire la cea mai buna alegere. La noi personalul care intra in baza de date a agentiei este testat psihologic si sunt eliminate din start acele persoane care nu corespund profilului minim de eligibilitate iar toate intrevederile dintre parinti si bone au loc la sediul nostru si se ofera consiliere.
Inca de la infiintare European Steps si-a propus sa ofere servicii si produse optime care sa corespunda exigentelor dumneavoastra. Ceea ce isi propune firma EUROPEAN STEPS este sa efectueaze servicii profesioniste de consultanta in afaceri. Compania noastra are un personal de 5 angajati. In principal, produsele si serviciile noastre se adreseaza pietei din Romania. Echipa pe care ne bazam, seriozitatea ofertei noastre si relatiile excelente cu partenerii nostrii de afaceri reprezinta garantia faptului ca oferim servicii de cea mai buna calitate. In firma EUROPEAN STEPS este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Ca urmare a vanzarilor mereu in crestere avand la baza produse si servicii extrem de variate putem spune ca suntem un viitor partner de incredere pentru dumneavoastra. Principala preocupare a companiei EUROPEAN STEPS este de a sprijini clientii in gasirea celor mai optime solutii in achizitionarea produselor si serviciilor noastre. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.
Suntem o companie care va poate ajuta de cate ori simtiti ca viitorul este nesigur. Avem angajati de incredere care pot fi la dispozitia dumneavoastra. Pentur mai multe detalii ne puteti contacta pe noi la adresa de e-mail. Tel.: 0761493465
Infiintata in anul 1992, Protector Serv Srl. isi propune sa ofere potentialilor clienti achizitionarea unor produse de calitate. Compania Protector Serv Srl. va pune la dispozitie servicii de calitate ca consultanta in securitate si sanatate in munca. Firma noastra are un personal de 3 angajati. Compania noastra are o bogata experienta pe piata din Romania In compania PROTECTOR SERV S.R.L. se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Folosindu-ne de talentul, experienta, pasiunea si cunostintele noastre, noi dam posibilitatea ca ceea ce cautati dumneavoastra sa poata deveni realizabil. Si pentru ca PROTECTOR SERV S.R.L. stie ce inseamna un client multumit, suntem siguri ca putem face fata oricarei provocari. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
https://www.friendcredit.ro/ este un portal P2P loan, de imprumuturi fara banci sau institutii de credit, on line, prin intermediul căruia oamenii pot investi sau se pot împrumuta direct ‘de la om la om’. Astfel investitorul obţine pentru banii lui un randament dublu faţa de un depozit bancar similar, iar împrumutatul plăteşte jumatate din dobândă pe care ar plati-o la un credit bancar similar. Investitorii pot finanța sume cuprinse între 250 CHF şi 5000 CHF, cu dobandă fixă, pe o perioada de 24 luni. Imprumutații pot solicita sume cuprinse între 1000 CHF şi 10000 CHF, cu dobandă fixă, pe o perioada de 24 luni. P2P (Peer-to-peer) loan este un sistem mai inteligent, mai echitabil şi mai uman de a face bani sau de a face rost de bani. Este ca un împrumut între prieteni sau familie cu deosebirea că poţi investi sau poţi să împrumuţi în/de la mii de oameni. În timp ce băncile sau fondurile de investiţii folosesc banii tăi, pentru a face bani mai mult pentru ei, fără ca tu să ai vreun cuvant de spus, prin FriendCredit investeşti într-o persoană reala, pe care tu o alegi în baza unor informaţii clare şi verificate.
VisionPlus Consulting este o companie ce activeaza in domeniul consultantei de afaceri, cu precadere in zona consultantei pentru obtinerea finantarilor nerambursabile. Serviciile oferite implica atat elaborarea documentatiei de finantare cat si asigurarea asistentei in vederea implementarii proiectului.
ETHOS este o firmă de consultanţă concentrată asupra satisfacerii nevoilor globale ale întreprinderilor în gama completă a ciclului de afaceri cât şi a persoanelor fizice care doresc să obţină finanţare în cadrul unui proiect european. Având un personal de profesionişti cu experienţă şi o abordare de echipă, firma Ethos este în măsură să ofere un serviciu de calitate mult mai echilibrată decât mulţi dintre concurenţii săi la un preţ foarte avantajos. Suntem o societate infiintata in anul 1998 si in prezent, oferim servicii de: consultanta in management, de consultanta profesionala, consultanta privind accesarea fondurilor europene si oferim asistenta pentru dezvoltarea de afaceri.
Servicii de consultanta pentru intreprinderi. In activitatea pe care o desfasuram ne calauzim dupa principiul de a oferi maximum posibil clientilor nostri. Le Intelegem nevoile, le pretuim interesele si valorile. Suntem aici pentru a le rezolva problemele de ordin legal, contabil si administrativ pentru a le oferi consultanta si pentru a ne asigura ca drepturile le sunt respectate.
Infiintata in anul 2007, Lassard Invest isi propune sa ofere potentialilor clienti achizitionarea unor produse de calitate. Ceea ce isi propune firma Lassard Invest este sa efectueaze servicii profesioniste de consultanta tehnica. Compania noastra are un personal de 10 angajati. Romania este principala noastra piata de desfacere pe care avem o mare experienta. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. In firma Lassard Invest este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Desi suntem o firma tanara, in scurt timp am reusit sa ne impunem pe piata datorita profesionalismului cu care tratam clientii si a calitatii produselor noastre. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.
Echipa de oameni tineri, doritori de succes si afirmare - realizam consultanta in sisteme de management ISO 9001, 14001, 13485, 15189, OHSAS 18001, etc.; va oferim preturi personalizate, in functie de posibilitatile dvs financiar dar si in functie de obiectivele pe care le urmariti; deasemeni va oferim un sistem de pata in rate, pentru orice buzunar.