Firma noastra va ofera: -consultanta fiscala si contabila, servicii complete de contabilitate, salarizare. -revizuire contabila si fiscala, intocmire contabilitate completa, declaratii fiscale, situatii financiare, registre contabile obligatorii. -calculul obligatiilor declarative si de plata fiscale, evaluarea riscurilor fiscale si contabile la care este expusa compania.
Suntem o organizatie de tineret, apolitica, neguvernamentala, care isi propune sa militeze pentru dezvoltarea societatii romanesti: - promovarea activitatii de dezvoltare a valentelor creatoare, dezvoltarea si valorificarea creatiei stiintifice, tehnice, artistice, culturale si intelectuale ale tineretului; - promovarea turismului de şi pentru tineret, - încurajarea calitatilor manageriale si a abilitatilor organizatorice în rândul tinerilor la nivel local, national si international; - sprijinirea activitatilor de aparare a mediului înconjurator prin elaborarea de proiecte de ecologie împreuna cu alte asociatii sau autoritati din domeni; - orientarea profesională spre toate domeniile socio-culturale.
Suntem un cabinet de avocatura dedicat oferirii de solutii juridice eficiente si personalizate. Cu o vasta experienta in diverse ramuri ale dreptului, ne angajam sa protejam si sa promovam interesele clientilor nostri. Concentrarea noastra pe excelenta si etica profesionala ne face partenerul ideal pentru orice problema legala. Avocat Ploiesti, membru in Baroul Prahova, avocat definitiv din anul 2007. Cabinet de avocat cu vasta experienta in drept civil , drept comercial, dreptul muncii si dreptul familiei. Va oferim servicii de asistenta juridica la cele mai inalte standarde profesionale.
Analizarea documentaţiilor de atribuire publicate de autoritatile contractante în scopul identificării procedurilor pentru care operatorul economic interesat îndeplinineste condiţiile de calificare. Se elimină astfel costurile nejustificate ocazionate de întocmirea ofertelor/candidaturilor pentru participare la proceduri de atribuire în cadrul cărora nu sunt indeplinite condițiile minimale de calificare; - intocmire documente de calificare - propunere tehnica - propunere financiara - Solicitarea de clarificări din partea autorităţiilor contractante cu privire la aspecte de natură tehnică, economică, juridică şi/sau procedurală, in vederea intocmirii ofertelor in conditii optime; - Intomirea ofertei/candidaturii în vederea depunerii acesteia in cadrul procedurilor de achizitie publica care prezinta interes pentru operatorii economici solicitanti in conditii care sa permita maximizarea sanselor de castig; - Asistenţă/reprezentare în cadrul întâlnirilor cu autoritatatile contractante (ex.: şedinţa de deschidere a ofertelor / candidaturilor, desfăşurarea rundelor de dialog / negociere, negocierea şi semnarea contractului / acordului-cadru, etc.); - Consiliere în vederea utilizării căilor de atac, daca este cazul – contestaţie/plângere; - Asistenţă pentru negocierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru şi asistenţă pe parcursul derulării acestora; - Asistenţă pentru renegocierea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru şi/sau ajustarea preţului acestora; - Notificarea modificărilor legislative din domeniul achiziţiilor publice şi prezentarea implicaţiilor acestora asupra activităţii curente;
Suntem Blitz Imobiliare, compania imobiliara cu cea mai mare ascensiune in ultimii ani de pe piata de profil din Cluj-Napoca. Dinamica sectorului in care activam ne-a obligat sa fim proactivi si multidimensionali, drept urmare am fost mereu inaintea trendului si suntem convinsi ca vom perpetua acest lucru si in viitor. Promovam principiile unei piete imobiliare ideale, bazata pe norme de conduita si inalta tinuta morala, profesionalism si etica in afaceri. Ce va oferim? Servicii specifice domeniului imobiliar: intermediere, reprezentare, promovare si negociere. Servicii complementare: asistenta juridica si financiar-bancara. Servicii suplimentare: informare si evaluare. Respectul fata de munca si fata de partenerii nostri, devotamentul si seriozitatea ne-au propulsat rapid in topul agentiilor imobiliare din Ardeal. Secretul nostru? Suntem uniti, suntem o echipa in adevaratul sens al cuvantului si impartasim aceleasi valori profesionale si personale. Impreuna suntem Blitz Imobiliare! Credem in relatii de castig-castig!
Cu o experienta de durata pe piata din Romania compania noastra activeaza cu succes in ramura de distributie postala adresata si neadresata, asistenta si controlul calitatii campaniilor de marketing desfasurate, productie publicitara si promoting pentru firme consacrate in Romania cu ar fii Metro, Selgros, Orange, Cetelem, Penny, Profi, Prakitker, Bricostore, Baumax, BRD GSG, ING Bank, Allianz Tiriac, etc. Pentru cele mai bune servicii de distributie postala si asistenta in campaniile dumneavoastra de markting clientii nostri ne recomanda cu incredere.
Firma noastra se ocupa cu monitorizare, comercializare aparatura masuratori vibro-acustice in mediu aerian si marin. Oferim ai servicii consultanta in domeniu. Clienti: INDUSTRIA ENERGETICA; INDUSTRIA ARMATA; SOCIETATI COMERCIALE; INSTITUTE DE CERCETARE
Firma care isi propune sa ajute producatorii romani sa patrunda pe piete noi, cu precadere cele din Europa de Nord. Printre serviciile oferite se numara identificarea potentialilor clienti, promovarea produselor pe pietele externe, consultanta in alegerea solutiilor optime pentru incheierea tranzactiilor.
Centrul European de Despagubiri Srl (CEDE) este una dintre cele mai mari firme din Romania care ajuta persoanele vatamate corporal in urma accidentelor rutiere, dar si a apropiatiilor acestora, sa primeasca despagubirea cuvenita de la societatile de asigurari. EUCO S.A. Polonia, firma mama a societatii noastre, este una dintre cele mai puternice firme din Europa, care asigura consultanta juridica.
BizPartner a fost fondat in 2007 de catre o echipa care intelege si iubeste vanzarile. De-a lungul anilor, ne-am extins reteaua de contacte, colaborand cu multe companii europene. In 2014 si 2015, planuim sa crestem departamentul nostru de vanzari cu pana la 160 de reprezentanti vanzari in toate tarile europene.
In conformitate cu Legea nr. 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, toate societatile comerciale sunt obligate sa intreprinda o serie de activitati si cerinte minime pentru activitatile de prevenire a riscurilor profesionale din unitate si protectia lucratorilor la locul de munca. Societatea noastra va acorda servicii externe de specialitate pentru prevenire si protectie privind securitatea si sănătatea in munca (protectia muncii) şi apararea impotriva incendiilor (PSI).
Servicii consultanta accesare fonduri europene 2014-2020: - obtinerea avizelor necesare - analiza cost-beneficiu - cerere finantare - proceduri de achizitie - cereri de rambursare - rapoarte implementare si post implementare - informare si publicitate Servicii proiectare - proiectare complexa de arhitectură: pentru o gamă variată de programe funcționale: spații comerciale, hale industriale, hoteluri, case, vile, pensiuni, școli, locuințe colective, clădiri de birouri, amenajări interioare, clădiri pentru parcări, și alte programe de arhitectură complexă - proiectare de urbanism: pregătirea documentației necesare obținerii tuturor avizelor ce permit începerea construcției - consultanță pentru:proiectare complexă de rezistență: structuri beton armat și beton precomprimat, structuri metalice, structuri de zidărie și lemn. arhitectură rezistență amenajări interioare amenajări peisagere execuție și achiziție materiale.
Agentie de recrutare si plasare forta de munca cu sediul in Marea Britanie, principalele domenii de activitate fiind: transport, distributie, hotelier, sanatate, personal in regim intern, munca necalificata.
Infiintata la inceputul anului 2012, firma noastra este intr-o continua dezvoltare pe piata de profil din Romania, reusind in aceasta perioada sa-si dezvolte portofoliul de clienti si colaboratori. Rolul nostru este de defini direcția de dezvoltare a companiei în funcție de mediul de afaceri, precum și de a face față provocărilor specifice fiecărui segment de piață în care activează aceasta.
Mystery Shopping reprezinta o cercetare calitativa de marketing (la limita cantitativului, dupa unii specialisti), care presupune evaluarea obiectiva de catre un client sub acoperire a serviciilor oferite de catre firma analizata (amabilitatea, corectitudinea si cunostintele angajatilor, pasii vanzarii, produsele oferite, timpul de asteptare, ambianta, etc.) printr-un chestionar completat ulterior sau o descriere narativa, care este in concordanta cu cerintele impuse de client si standardele excelentei in customer service.
Firma noastra va ofera urmatoarele servicii: - studiu acte şi consultanţă juridică, - consultanţă juridică de dreptul muncii, civil şi fiscal - redactare şi expediere notificare de plată către clienţii debitori, - înaintare acţiune în instanţă pentru recuperare de datorii respectiv ordonanţă de plată – procedură urgentă, - demarare executare silită, prin executor judecătoresc, în cazul deţinerii ordinelor de plată sau cec-uri, - în caz de insolventă a debitorilor-clienţi redactare şi înaintare cerere de înscriere pe tabelul creditorilor, în dosarele de pe rolul tribunalului specializat, - deasemenea în cadrul companiei redactare de acte de societate şi contracte comerciale, - servicii juridice ce implică relaţionarea cu Instanţele de judecată, Registrul Comerţului, Cartea Funciară şi alte instituţii publice, - partaje, succesiuni şi intabulări de proprietăţi.
Compania Evolution Incorporated Group are ca scop intermedierea contractelor pentru energie electrica si gaze naturale pentru toate persoanele juridice si fizice care doresc sa plateasca un pret mai mic pentru energia consumata. Activitatea in acest sens am inceput-o abia in iunie 2014 deoarece am dorit sa ne asiguram ca mediul este pregatit pentru a proiect de anvergura la care se doreste a se ajunge prin Energaz. Misiunea noastra este sa cream in Romania o piata competitiva in care clientii sa plateasca cel mai mic pret posibil pentru energia electrica si gazul natural consumat, iar in cazul nostru sa avem posibilitatea de a avea peste jumatate din clientii potentiali din Romania, atat pe sectorul de clienti non-casnici cat si pe cei casnici care desi sunt evitati de catre mari furnizori de pe piata libera, pot deveni o resursa valoroasa datorita numarul mare si a sigurantei ca acestia vor platii facturile emise catre ei.
Serviciile oferite de noi: Inmatriculari auto complete (de la a la z) - ne deplasam cu masina la reprezentanta RAR in vederea obtinerii actelor necesare inmatricularii auto; - intocmim dosarul de inmatriculare si va reprezentam la institutile statului pentru achitarea taxelor (Primarie, Finantele Publice, CEC, Serviciul Inmatriculari Auto - DRPCIV, RAR); - completam fisa de inmatriculare, contract de vanzare cumparare, cerere inmatriculare, efectuam traduceri, asigurari); - ne ocupam cu depunerea si ridicarea actelor de la politie; Preluarea actelor si a vehiculului se face pe baza de proces verbal de predare - primire. Asigurari - broker de Asigurari; traduceri.
Cabinet individual de insolventa Andrei Elena -practician în insolvenţă compatibil, autorizat, desemnat să exercite atribuţiile prevăzute de lege sau cele stabilite de instanţa de judecată, în cadrul procedurii de insolventa si de prevenire a acesteia Birou de mediator Elena Andrei -mediator autorizat -servicii de mediere in orice tip de disputa: facilitarea negocierilor dintre partile aflate in conflict si sprijinirea in solutionarea disputelor, prin obţinerea unei soluţii reciproc convenabile, eficiente şi durabile.
Firma noastra se ocupa cu prestari servicii, consultanta, accesare fonduri europene. Profond Management este o firma de consultanta privind accesarea de fonduri nerambursabile nationale, europene, alte tipuri de finantatori si implementarea de proiecte. Firma este un furnizor de formare profesionala a adultilor. Programele de formare sunt recunoscute la nivel national. Firma are o experienta de peste 6 ani de activitate. Experienta firmei a fost dobandita in furnizarea de servicii catre intreprinderi, institutii publice si organizatii non-guvernamentale. Scopul firmei este de a furniza servicii de consultanta si formare profesionala in special in domeniul managementului de proiect. Firma sprijina clientii in atingerea planurilor lor de dezvoltare, prin proiecte implementate cu fonduri nerambursabile din programe de finantare nationale si europene.