Staff Broker De Asigurare este înfiinţată în anul 1995 şi are ca obiect unic de activitate brokerajul în asigurări corporate si retail. Scopul nostru este de a oferi clienţilor o soluţie eficientă in gestionarea riscurilor si o reprezentare profesionistă a intereselor acestora in faţa asigurătorilor. Clientul nostru externalizeaza intreaga problematica a asigurarilor si daunelor din riscuri asigurate, STAFF oferind astfel solutii complete in identificarea si transferul riscurilor. Abordarea noastra este una in cunostinta de cauza pentru ca alocam resurse importante pentru a cunoaste suficient organizatia clientului. Recomandarile noastre vin din studiul unui numar semnificativ de oferte de asigurari corporate disponibile pe piata, astfel putand emite recomandari fundamentate si profesionale. Concepem si negociem programe de asigurari corporate astfel incat permanent sa fie reduse riscurile remanente. In caz de dauna, clientul nostru se bucura de experienta noastra astfel incat prejudiciul inregistrat sa fie indemnizat integral. Solutii la client: • Identificare riscuri, sume asigurate optime, identificare probleme față de autorizări/conformări • Raport optim preț/calitate, identificare riscuri neasigurate, externalizare gestiune polițe și scadențe • Reprezentare in caz de daune din riscuri asigurate • Facilităm proceduri amiabile, asistență juridică și rutieră, mediere, resurse umane, evaluări și management de risc, evaluări bunuri imobile și mobile • Rapoarte de activitate. Beneficii client: • Reducere costuri cu asigurările, reducere costuri cu personalul • Indemnizare prejudiciu din riscuri asigurate 100% și reducerea timpului de încasare a despăgubirilor. Reducerea timpului de imobilizare fonduri reparație. • Finanțarea reparațiilor de calitate, reducerea riscurilor neasigurate • Reducerea procentelor și situațiilor neacoperite, reducerea franșizelor, eliminarea asigurărilor proporționale. In aproape 20 de ani de activitate, am acumulat experiență privind riscurile și daunele din riscuri asigurate in industrii ca: Mari magazine de tip Do-It-Yoursel; Automotive: fabricație, comercializare și service; Transporturi de mărfuri și persoane inclusiv transport public; Logistică, mari depozite; Autovehicule rutiere, maritime și aeronave, Construcții civile si industriale; Furnizori de servicii medicale; Aparatură medicală; Profesii liberale; Riscuri de proprietate, financiare, răspunderi legale, contractuale și profesionale.
Asiguram asistare si reprezentare in domeniile: drept civil, penal, comercial, administrativ, fiscal, muncii, familiei, bancar, asigurarilor, administrativ, asiguram infiintarea, modificare de statute, incheierea de contracte, radieri si lichidari ale societatilor comerciale, asociatii, fundatii si sindicate. -Obtinere vize de munca si de sedere in state solicitante de viza. -Asistenta juridica si reprezentare pentru anularea clauzelor abuzive din contractele bancare, denominare si inghetare curs valutar -Recuperari taxe auto de poluare -Amenzi contraventionale, rovinieta, ISCTR, ridicare ilegala a autoturismelor, executari silite, insolventa si lichidare, concordat preventiv.
Biac Bucuresti va ofera servicii integrate de S.S.M. și S.U. Ia masuri sa previi suferinte umane, amenzi usturatoare, litigii, pierderi materiale, pierderi de timp, pierderi de resurse. Externalizare Completa SSM si SU. Cel Mai bun pret. Cere Acum Oferta!
Credit Accept Solutions Srl a fost infiintata in luna iulie 2008 avand ca obiect de activitate consultanta in afaceri. Incepand din 2015 societatea si-a extins obiectul de activitate cu scopul de a le oferi clientilor, atat persoane fizice cat si juridice cea mai buna consultanta in acordarea creditelor bancare. Suntem o echipa de brokeri cu o experienta de peste 20 de ani in banking. Credit Accept este broker de credite si intermediaza obtinerea de credite bancare de la peste 18 banci si IFN-uri de prim rang in piata financiara romaneasca. Credit Accept ofera suport pentru urmatoarele tipuri de credite pentru persoane fizice: -Credite pentru nevoi personale -Credite ipotecare -Credite pentru constructii -Credite de refinantare Credit Accept ofera solutii si pentru IMM-uri: -Credite pentru investitii -Credite pentru capital circulant -Garantii bancare si solutii de asigurari pentru participare la licitatii, buna executie, restituire avans, garantia platii, etc. -Cofinantare / prefinantare pentru accesarea fondurilor europene.
Legal Execut este o agentie profesionala de recuperari creante, cu misiunea de a oferi o abordare personalizata si eficienta a activitatii de colectare/recuperare a debitelor. Raspundem provocarii de a trata fiecare situatie in functie de specificul ei, si nu in maniera standardizata, si utilizam toate mijloacele legale in vigoare care conduc catre atingerea obiectivului de incasare a creantelor. La demararea procedurii, efectuam o verificare in piata a entitatilor debitoare. Aceste metode ne-au propulsat pe piata de profil ca fiind o societate de recuperari profesionista si cu rezultate concrete, la baza carora a stat mereu perseverenta, munca sustinuta si etica profesionala.
Suntem o firma autorizata de auditori atestati gradul I,care elibereaza certificate energetice, efectueaza audit energetic si termografie in constructii, in Bucuresti si Ilfov. Rapid, simplu si ieftin, eliberare certificate in maxim 24 ore.
Experienta de peste 12 ani in elaborarea de proiecte cu finantare din fonduri europene nerambursabile. Exemple de proiecte realizate: ferme de vaci, porci, gaini, incubatoare de oua, pensiuni turistice, centre de imbuteliere apa, laboratoare pentru procesare miere, abatoare, carmangerii, patiserii, brutarii, achizitii de utilaje, pomicultura, sere de legume, etc
CSD Recruitment este o agentie de recrutare cadre medicale pentru lucru in Republica Irlanda. Am fondat aceasta companie din dorinta de a oferi servicii cat mai complete si de calitate candidatilor nostri.
Advice Consulting Group implementeaza proiecte europene, servicii accesare fonduri, fonduri europene, fonduri guvernamentale, fonduri nerambursabile, fonduri ue, proiecte europene, start up nation, start-up nation, proceduri control intern, registru riscuri, proceduri operationale, control intern, OSGG 400, acreditare ANMCS/ CONAS, acreditare spital, proceduri operationale Indiferent de provocarile, riscurile cu care te confrunti, suntem mereu alaturi de tine. Iti punem alaturi peste 10 ani de pasiune, expertiza si exemple de succes din cele mai relevante industrii / domenii de activitate, peste 150 de organizatii private si de stat De asemenea, facilitam: - Elaborare documentatii de management public, educational, medical - Proceduri sisteme educationale, proceduri operationale CEAC / standarde ARACIP, planuri de dezvoltare institutionala/PAS cf Lege nr.1/2011 - Consultanta management medical, acreditare ANMCS, acreditare ANMCS/CONAS, standarde ANMCS/CONAS, acreditare laboratoare RENAR, - Control intern - Proceduri operationale / registru riscuri - Ordin 400/2015 - OSGG 400/ 2015 -Ordin 200-OSGG 200 - Consultanta accesare fonduri nerambursabile/guvernamentale/PNDR/POR/POC
Intreprindere Profesionala Unipersonala cu Raspundere Limitata care activeaza in domeniul procedurilor de prevenire a insolventei si de insolventa. Oferim servicii de administrare a procedurilor de prevenire a insolventei si de insolventa - lichidari societati, reorganizare judiciara, concordat preventiv, mandat ad-hoc.
Sc Protectsim Company Srl este o societate infiintat in anul 2007 si este abilitata de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale sa presteze servicii in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca si Situatii de Urgenta. Protectsim oferă laolaltă pasiune si inteligență, pentru a ințelege cum securitatea in muncă reprezintă nucleul unei afaceri solide. Misiunea noastră este de a oferi clienților noștri soluțiile de care aceștia au nevoie. De asemenea, va mai oferim un pachet complet de servicii care cuprinde: medicina muncii, echipamete de protectie, cercetarea accidentelor de munca, consultanta pentru gestionarea deseurilor. Membrii societatii detin o vasta experienta (peste 20 ani) precum si solide cunostinte legislative in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca si Situatiilor de Urgenta/PSI (Prevenirea si stingerea incendiilor). Protectsim Company ofera clientilor sai cele mai mici tarife de pe piata. Contactati-ne si va veti convinge.
“Serviciu extern de prevenire si protectie” Va ofer servicii complete, in domeniile SSM si PSI: -evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala; -elaborarea, actualizarea planului de prevenire si protectie; -întocmire instrucţiuni proprii (specifice)pentru fiecare loc de munca; -instruire personal (IIG) participare instruire periodica; -efectuarea tuturor activitatilor specifice de prevenire si protectie, in domeniile securitatii si sanatatii in munca, si situatiilor de urgenta (PSI) conf.L 319/2006 si 307/2006. Un raport CALITATE/PRET f.bun ptr.clientii nostrii.
TQM Consult a intrat pe piata de servicii de consultanta, audit si instruire in anul 2004. Primii ani de consultanta au fost niste ani de pionierat in domeniul sigurantei alimentului, fiind si anii in care certificarea sistemelor de management in Romania era intr-o dezvoltare puternica. Consultantii TQM Consult si-au adus o contributie importanta in dezvoltarea unor documentatii ale sistemelor de management al sigurantei alimentului, avand de la inceput dorinta de a fi cat mai aproape de client. De la inceputul activitatii, misiunea firmei a fost de a elabora documente foarte bine structurate, concentrate si adaptate perfect la activitatea firmei. In acelasi timp, ne-am propus sa ne asistam clientii in implementarea sistemelor de management dand dovada de mult profesionalism si implicare. A n 10 ani, activitatea firmei s-a dezvoltat mult, completandu-si domeniile de competenta si castigand recunoastere pe mai multe domenii de activitate. Expertiza noastra principala este pe industria alimentara. Ne place aceast domeniu si facem eforturi de a spijini dezvoltarea acestuia prin misiunile de consultanta pe care le-am dezvoltat si le dezvoltam in continuare, prin cursurile prin care pregatim specialisti in domeniu, cat si prin pregatirea noastra continua in directiile noi de dezvoltare ale pietei. In acesti 10 ani am sprijinit peste 150 de companii in implementarea, certificarea si imbunatatirea sistemelor de management al calitatii, sigurantei alimentului, mediului si sanatatii ocupationale, oferindu-le servicii de: - Consultanta in vederea certificarii sistemelor de management conform standardelor internationale; - Consultanta in vederea implementarii sistemelor HACCP si conformarii cu cerintele legale; - Instruiri in domeniul calitatii si sigurantei alimentului, in mod deosebit instruiri realizate la sediul clientului, adaptate pe nevoile si documentatia acestora; - Audit intern; - Audit extern in colaborare cu organisme de certificare precum SRAC Cert sau TUV Hessen; - Audit la furnizor. Echipa TQM Consult este formata dintr-un Consultant Senior si trei Consultanti. In cazul proiectelor de consultanta mai mari, compania apeleaza la colaboratori externi, cu care incheie contracte de colaborare si care respecta aceleasi standarde inalte in ce priveste profesionalismului si relatia cu clientul. Printre domeniile de activitate in care am castigat expertiza se numara : alimentatie publica, depozitare, comercializare, servicii logistice, formare profesionala, ambalare alimente, procesare: carne, lapte si miere de albine si productie de: paine, patiserie, cofetarie, paste fainoase, produse zaharoase, conserve de legume si fructe, bauturi, ambalaje pentru industria alimentara, etc.
Echipa noastra de consultanti are expertiza relevanta in vanzari, comunicare, management, marketing, Customer Care, Customer Support, resurse umane. EXPERIENTA = PERFORMANTA It’s time to bust the Business. It’s time to reinvent Management. SharExperience - Growing People: The Heart of the Organizational Transformation O abordare complet noua, inovativa,eficienta! De ce un process de Transformare? • Investind in oameni, cresterea este una continua iar schimbarea vine din INTERIOR catre EXTERIOR. • Pana acum cursurile erau privite mai mult ca un eveniment decat ca un proces in sine. Un proces de dezvoltare necesita continuitate si iefra rezultate in timp, pas dupa pas. • Pana acum, in programele de curs nu se facea altceva decat un transfer de cunostinte, idei,concepte, informatii. Procesul de transformare inseamna concentrare asupra OMULUI in intregul sau: minte,corp si suflet. Pana acum cativa ani, cand vorbeam despre conceptul de Transformare auzeam frecvent antreprenori ce spuneau: “Nu as face asta. Sa imi las oamenii sa decida ce e mai bine pentru ei? Daca nu ii mai pot controla?” Din experienta va spun si pot garanta ca, atat timp cat oamenii sunt incurajati sa se dezvolte din interior catre exterior, in deplina concordanta cu valorile companiei si cu obiectivele acesteia, rezultatele sunt WOW! - Adelina Cirstea - fondatorul conceptului SharExperience - Growing People. BENEFICIILE implementarii conceptului SharExperience: • Dubleaza productivitatea si performantele angajatilor. • Creste gradul de satisfactie al angajatilor, implicit gradul de satisfactie al clientilor. • Asigura o buna intelegere a directiilor critice ce necesita corectie si dezvoltare. • Oferaa toate instrumentele si cunostintele necesare dezvoltarii afacerii. • Creste increderea oamenilor si amplifica exponential gradul de implicare. Mai mult, absolventii Programului isi vor dezvolta • Abilitati de auto-observare si auto-corectare. • Capacitatea de ascultare, intelegere si implicare. • Atitudinea si sentimentul de apartenenta la echipa. • Nivelul de asumare a responsabilitatilor. • Sentimentul de implinire si auto-motivare.
Companie de consultanta in afaceri si management ce deruleaza servicii pentru START-UP, dezvoltari si reorientari afaceri prin investitii cu fonduri europene sau pirvate. Litigiile si disputele in faceri pot fi solutionate cu profesionisti din domeniu, ce au pregatire certificata de catre institutiile din Romania si din UE sau SUA.
S.c. Proiectare Drumuri & Consultanta S.r.l. efectueaza proiecte de drumuri, consultanta in drumuri. Dorim sa producem si materiale marunte din beton pentru drumuri. Membrii firmei sunt proiectanti de drumuri, poduri, cai ferate, platforme, intr-un cuvant sunt specialisti in CFDP.
Compania AS Credit Recover Consulting, infiintata in 2009, isi propune sa fie un partener de success la nivel national pe segmentul de servicii de recuperare a creantelor, atat pentru persoanele juridice, cat si pentru persoanele fizice prin asigurarea unor servicii complete, profesionale si competitive. Echipa noastra de profesionisti in domeniu vine in intampinarea nevoilor clientilor, cu solutii adaptate acestora oferind servicii complete de consultanta juridica (in faza de preventie), de colectare si recuperare a creantelor, de reprezentare in instanta si de executare silita prin executorii judecatoresti colaboratori.
Societatea civila de avocati Berindean & Dascal a luat nastere la inceputul anului 2015, dupa o colaborare profesionala de peste 5 ani intre cei doi avocati parteneri: Natalia Berindean si Madalina Dascal. Societatea are biroul in Cluj-Napoca, dar reprezinta clientii pe intregul teritoriu romanesc. Avem colaboratori in mai multe orase din tara. Avocatii nostri au experienta atat in instanta, fiind avocati pledanti, cat si in consultanta. Societatea noastra va alege intotdeauna solutia optima pentru business-ul clientilor nostri, alocand toate resursele de care dispunem, pentru ca intelegem pe deplin ca succesul clientilor nostri este si succesul nostru. Gasim solutii pentru cele mai variate probleme, singurul interes urmarit fiind cel al clientului nostru, oferind intotdeauna servicii de inalta calitate care sa-i ajute in atingerea obiectivelor. Dorim sa ne imbunatatim permanent serviciile si astfel ne perfectionam pas cu pas, atat profesional cat si personal. Credem cu tarie in comunicarea eficenta cu clientii. Tot in sprijinul clientilor nostri, ne imbunatatim continuu tehnicile de negociere, astfel incat sa ajungem la rezultatul dorit!
Cu experienta de 20 ani in Marketing Management Consultig oferim servicii, contracte protejate (Patent Exclusivitate Distrubutie) cu firme Europene, in general din Germania, cu intentia de parteneriat in Romania cu obiectivele (Productie Distributie Marketing Transport Logistic, etc.).
Oferim servicii de consultanta si implementarea de proiecte pentru mediul de afaceri, urmarind sa fim recunoscuti ca un partener de incredere puternic, stabil si profitabil, un partener care livreaza servicii profesionale in mod eficient si creste in mod dinamic.