Aventura a inceput in momentul in care cei patru asociati, Nicolas Cuynat, Antoine Bernard, Thierry de Vignemont, Didier Cuynat, s-au intalnit si si-au dat seama ca valorile si principiile comune ii determina sa colaboreze intr-un mod unic, plasand omul, importanta serviciu-client si mai mult de atat promtitudinea, in aceeasi ecuatie care devine astfel prioritatea lor principalaa�� In ecoul acestor valori comune cei patru asociati se unesc pentru a dezvolta un proiect dedicat sa ofere un serviciu global in domeniul resurselor umane. Astfel, in decembrie 2002 ia nastere Neptune RH. In primii 10 ani, marca Neptune RH a evoluat sub un ADN orientat in mod special spre constructii - datorita domeniului de expertiza al administratilor - si se dezvolta geografic consolidand fortele de munca prin implantarea cabinetelor Neptune RH in toata Franta si la nivel international. Astfel, in anul 2013, Neptune RH isi face simtita prezenta in noi sectoare de activitate datorita implicarii noilor colaboratori din domenii precum industria, tehnologii de comunicare, comert, servicii si aeronautica.
Vale's Staff HR Services este o agentie de recrutare si plasare a fortei de munca in Cipru complet acreditata si recunoscuta de inspectoratul teritorial al muncii din municipiul Buzau. Oferim servicii eficiente, sigure, profesionale si prompte tuturor celor interesati de un loc de munca la standarde europene intr-o tara exotica traind o experienta unica de viata. A fost infiintata in anul 2015 insa activitatile oficiale au derulat din anul 2016. Suntem mandrii de realizarile noastre, de zambetele si multumirile candidatilor ce ne-au trecut pragul. Suntem aici pentru oamenii din jurul nostru care necesita ajutor, suntem aici pentru a oferii posibilitati variate, suntem aici pentru voi. Este si o sa ramana singura noastra prioritate!
Societatea noastra se ocupa cu infiintarea firmelor si alte mentiuni privind modificarea actului constitutiv, servicii contabilitate inclusiv resurse umane salarizare, protectia muncii medicina muncii.
Bioeuro ofera consultanta in lansarea de produse pe piata noastra, identifica partenerii potriviti si cele mai bune oportunitati pentru clientii sai. Suntem specializati in reprezentare comerciala, analiza, implementare, training personal, lansare folosire aplicatii software de automatizare a muncii. Suntem reprezentanti ai unor firme internationale si nationale putand oferi suportul nostru pentru orice firma care doreste sa gaseasca partenerii potriviti in Romania, putem oferi servicii de call center si marketing pentru cei interesati. Din paleta noastra de servicii fac parte si seviciile personalizate prin care noi putem sa acordam clientilor nostri toate serviciile de care au nevoie folosindu-ne de reteaua noastra de consultanti pe domenii specifice.
Suntem un grup de consultanti cu sediul in Bucuresti, avand experienta de peste 15 ani (fiecare) in domeniul financiar si bancar, independenti si focusati in a obtine cele mai bune rezultate pentru nevoile specifice ale clientilor nostri. Activitatea noastra are 4 directi principale: finantare, garantii contractuale, consultanta financiara si optimizare financiara.
Suntem o firma serioasa, dornica de crestere! Infiintata in anul 2002, desfasuram prestarii servicii in principal in domeniu constructiilor dar si desfacerea de produse metalice pe piata. Adresa: sos Chitilei, nr. 195, sector 1 Bucuresti
Compania noastra se ocupa in mod special de marketing - crearea si dezvoltarea noilor canale comerciale, analizarea noilor piete de desfacere, serviciu de intermediere in diverse tari si domenii. Tarile cu care avem o buna colaborare: Europa de Vest si de Est; tarile arabe, America de Sud, Pakistan.
Realizam servicii de e-learning la preturi competitive: Implementarea de platforme de e-learning personalizate - LMS (Moodle), dezvoltare de continut de e-learning - cursuri online utilizand softuri profesionale ca Articulate Storyline si Camtasia, servicii suport post-implermentare, cursuri utilizatori LMS. De asemenea am dezvoltat propria platforma de e-learning dediicata formarii profesionale continue a adultilor privind tematica sustenabilitatii, managementului, marketingului si productiei. Furnizam cursuri de comunicare CSR sau comunicare sustenabila, cursuri marketing verde, cursuri rapoarte de sustenabilitate, cursuri implementare sustenabilitate in companie, cursuri comunicare interna, etc. Actualizam continuu oferta noastra de cursuri pentru a veni in intampinarea nevoilor reale ale clientilor nostri. In acest moment ne adresam in mod special celor ce au nevoie sa implementeze masuri de sustenabilitate in companie si sa scrie rapoarte de sutenabilitate ce vor fi obligatorii de realizat incepand cu anul 2017 pentru companiile cu mai mult de 500 de angajati, conform Ordinului nr. 1938/2016 al Ministerului Finantelor Publice (MFP) care transpune in legislatia romaneasca prevederile Directivei UE 95/2014). Oferim servicii educationale complexe de management proiecte Europene si activitati educationale, dupa cum urmeaza: - analiza/cercetarea nevoilor de training prin diverse metode - introducerea unor noi ocupatii in COR - Codul Ocupatiilor din Romania - elaborarea standardelor ocupationale - realizarea curriculei de instruire (programei de invatamant) - implementarea de platforme de instruire online (vezi pagina Platforme e-learning) - dezvoltarea de continut de e-learning in baza materialelor realizate de catre catre trainerii dvs. (pentru detalii vezi pagina noastra de CONTINUT DE E-LEARNING) - instruirea personalului din invatamant pentru utilizarea de platfome on-line - inscrierea profesorilor/mentorilor/tutorilor/trainerilor si cursantilor pe platforme on-line si derularea sesiunilor de invatare - realizarea de materiale pedagogice si cursururi in domeniul management - marketing - realizarea de metodologii educationale specifice invatarii formale sau non-formale si/sau ghiduri metodologice - autorizarea nationala a cursurilor la Autoritatea Nationala pentru Calificari - obtinerea autorizarii ca <Centru de evaluare a competentelor> pentru recunoasterea invatarii non-formale si informale - derularea examenelor si obtinerea diplomelor pentru participantii la instruire - scrierea si implementarea planurilor de diseminare ale proiectelor - realizarea de site-uri web pentru proiecte Europene sau companii in educatie (continut si design) - organizarea de seminarii/conferinte/simpozioane etc. in vederea diseminarii rezultatelor proiectelor - organizarea intalnirilor in partneriat (nationale si internationale) - realizarea rapoartelor de activitate (tehnice si financiare) catre Autoritatile de Management/Agentii coordonatoare - coordonarea echipelor de proiect (nationale si internationale) - managementul general al proiectelor, incluzand managementul timpului, managementul bugetului, managementul riscurilor. Site: www.edu-for.eu
Societatea efectueaza lichidari, administrari judiciare, lichidari judiciare,consultanta in domeniul lichidarilor, lichidarilor judiciare, administrarilor judiciare. Efectueaza procedura lichidarii, potrivit Legii 31/1990, efectueaza procedura administrarii judiciare, efectueaza procedura administrarii judiciare potrivit Legii 85.
Birou Mediator Daniela Galatanu ofera informare, consultanta si mediere orice tip de conflict. Datorita profesionalismului, dedicatiei si comunicarii ajungem la solutiile portivite persoanelor implicate in conflict. Va asteptam sa ne contactati pentu detalii la 0737.785.919.
Sc. KronArhiv B.I.T. srl desfasoara activitati de legatorie si prelucrare arhivistica( fondare, ordonare, inventariere electronica, selectionare) a documentelor conform legislatiei arhivistice in vigoare-leg. 16/1996; leg. 138/2013.
Intra Connect va ofera consultanta IT, asistenta la distanta, remote platforme, teste online, certificate teste online, certificate competente, instalare pachete software, echipamente, consultanta antivirus, scanare si interpretare rezultate examinare.
Commercial & Advertising Photography: We provide unrivalled professional photography expertise, with advertising photography shots taken at our Denver studio, in your offices or on location. If you need commercial or advertising photographers for PR purposes, an annual report, to develop an online presence, for brochures or other publications eAgency Studio photographers can help.
Oferim servicii complete de marketing digital: - strategie de marketing - content marketing - email marketing - search engine optimization - search engine marketing - marketing analytics - social media marketing - website design.
Infiintari firme, acte firme, gazduire sediu social, modificari si mentiuni firma (punct de lucru, cesiune parti sociale, schimbare sediu, schimbare/prelungire mandate administrator etc) la Registrul Comertului. Servicii de contabilitate. Autorizatii primarii, PSI, ISU. Servicii complete, rapiditate, onorarii corecte. Noi scurtam birocratia! www.infiintare-firmata.ro. Contact 0724.722.888
Centrul de Consultanta Galati efectueaza infiintari SRL, SRL-D, PFA, II, IF, modificari acte societati, cesiune, punct de lucru deschidere/inchidere, numire/eliberare administrator, schimbare asociat, schimbare sediul social etc. Datorita miilor de clienti care ne-au calcat pragul pe parcursul acestor ani, principiul care ne calauzeste in activitatea pe care o desfasuram este acela de-a acorda clientilor nostri servicii de calitate, complete si prompte, bazate pe incredere, profesionalism, respect reciproc si mai ales confidentialitate. Juristii nostri vor concepe si vor completa, formularele necesare infiintarii societatii, (SRL, SA, II,IF, PFA) pentru a micsora durata inregistrarii. Misiunea noastra este de-a oferi incredere clientilor, bazandu-ne astfel pe un pachet de servicii realizat pe experienta si pregatire continua, reusind astfel sa informam clientul la timp si in mod corect despre modificarile legislative. Explicam problemele reale nu situatii teoretice.
Noi suntem Sinners Projects. Ne ocupam de web design, development si alte servicii digitale. Noi credem ca designul conteaza. Cand este facut cum trebuie, designul afecteaza perceptia clientului, inspira relevanta, creaza credibilitate, denota profesionalism si formeaza incredere. Suntem o echipa care ofera atentia necesara fiecarui proiect. Sustinem ca o relatie de colaborare sanatoasa, se creeaza prin comunicare si incredere.
Societate avand drept activitate principala: - Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea (Cod CAEN 7112), - Utilaje second-hand si noi, specifice industriei materialelor de constructii, industriei chimice, metalurgice, etc. - Consultanta tehnica - Servicii de traduceri (engleza, franceza, germana).
Crist Serv ofera servicii de calitate in pentru accesul la fondurile financiare celor care doresc sa desfasoare afaceri in Romania si Italia, are parteneriate solide cu institutii publice si private precu, si cu diferite Ong-uri.
Impreuna putem salva mediul inconjurator. Fii responsabil de mediul in care traiesti. Servicii profesionale si complete privind protectia mediului. Pentru detalii si oferte personalizata ne gasiti pe email.