SC Fiscont SRL este o societate profesionala constituita in anul 2001 si a oferit la inceput servicii in domeniul tinerii, organizarii contabilitatii si intocmirii situatiilor financiare. Treptat societatea s-a dezvoltat si in prezent este prima societate din Onesti care poate oferii intreaga gama de servicii profesionale in domeniul financiar - contabil. De mentionat este faptul ca societatea noastra este membra a Corpului Expertilor Contabili si a Contabililor Autorizati din Romania (C.E.C.C.A.R.), nr. autorizatie 1097/2002 si a Camerei Auditorilor Financiari din Romania (C.A.F.R.), nr. autorizatie 784/2007 iar prin colaboratorii nostri directi suntem membri ai Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa din Romania (U.N.P.I.R.), a Camerei Consultantilor Fiscali din Romania (C.C.F.R.) si a Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (A.N.E.V.A.R.). De-a lungul timpului si-au pus amprenta asupra dezvoltarii firmei o serie de colaboratori printre care vi-i amintim pe: Vesca (Spanache) Alina - economist si conducator al diviziei de contabilitate a societatii;
Suntem Media Invest si inca din 2001 ne-am specializat in domeniul vast, mereu in schimbare al programelor de finantare din fonduri europene. Ne diferentiem prin profesionalism, corectitudine, responsabilitate si implicare maxima in proiectele desfasurate. De altfel, toate serviciile pe care vi le oferim poarta amprenta noastra, amprenta unei echipe tinere, formata din specialisti. Experienta acumulata in activitati de consultanta in management si afaceri, elaborare si implementare cu succes de proiecte, ne face increzatori in fortele proprii si dornici de a sprijini potentialii clienti in vederea obtinerii de finantari europene.
Infiintata in ianuarie 2001, Ascendent Romania este in prezent in topul firmelor de constructii din Romania, reusind sa dea dovada de profesionalism la cerintele tot mai diversificate ale clientilor sai. Am reusit in tot acesti ani sa ne construim un nume care sa inspire progres si incredere, dar in acelasi timp sa devenim si un partener pentru cei cu care colaboram. Obiectivul de baza al Ascendent Romania este sa oferim servicii de consultanta in constructii civile, proiectare constructii industriale si civile, renovare si executie a constructiei. Totul in vederea asigurarii conformitatii cu cerintele clientului nostru, reglementarile in vigoare dar si cu cerintele legale. Avem in spate o echipa de profesionisti, atestati in domeniul constructiilor si nu numai, astfel incat sa va garantam cea mai buna calitate a proiectului dumneavoastra.
Constrind Chim Impex Srl a fost infiintata in anul 2001. Firma ofera consultanta tehnica si distributie de materiale speciale pentru constructii. Echipa formata din ingineri constructori si chimisti va poate pune la dispozitie cele mai diversificate solutii tehnico-economice in urmatoarele domenii: -Drumuri, poduri, pasaje, viaducte -Alimentari cu apa, statii tratare apa uzata -Termocentrale si Hidrocentrale -Industria alimentara, farmaceutica si spitale -Electrica - Transelectrica -Constructii civile si industriale.
Dynamic Land a fost infiintata ca societate cu raspundere limitata, cu capital integral privat, in anul 2003, iar domeniul de activitate se concentreaza pe furnizarea de solutii de management companiilor, pentru alinierea infrastructurii IT cu business-ul, in vederea realizarii unei mai bune gestionari a resurselor interne si a relatiilor cu clientii, respectiv cu partenerii. Ceea ce caracterizeaza cel mai bine compania este creativitatea. Solutiile livrate asigura integrarea, imbunatatirea, manipularea judicioasa si suportul tuturor proceselor interne, a activitatilor respectiv sistemelor IT din cadrul companiilor. Angajatii nostri reprezinta o echipa alcatuita din individualitati cu educatie si experienta vasta in domeniu.
Scopul nostru este sa va ajutam sa gresiti cat mai putin sau chiar deloc in relatia cu organele statului, sa maximizati profiturile si rentabilitatea. In cadrul unei societati comerciale este esentiala existenta unei contabilitati performante, rolul acesteia fiind de a inregistra operatiile economice, de a intocmi documentele contabile de sinteza si de a interpreta rezultatele activitatii economice a societatii. Colaborind cu noi, nu trebuie sa fi la curent cu schimbarile legislative. De asta ne ocupam noi. Economisesti bani platind taxe mai mici, suntem profesionisti si cunoastem in amanunt posibilitatile de optimizare si minimizare a taxelor si impozitelor. Nu trebuie sa te preocupe greselile de intocmire sau penalitatile de intarziere, noi garantam buna intocmire si depunerea la timp a tuturor declaratiilor.
Fulmine Group Srl are ca domeniu principal de activitate consultanta. Pentru mai multe detalii despre firma noastra si serviciile noastre nu ezitati sa ne contactati. Ne gasiti si si pe site-ul: www.fulmine.ro
Suntem o echipa de profesionisti, avand ca obiectiv sa facem viata mai buna oamenilor de langa noi. Am invatat ca resursa cea mai importanta dintr-o firma este resursa umana, ea reprezinta cea mai mare investitie si trebuie aleasa cu grija, noi suntem aici pentru dumneavoastra sa facem asta.
Societate pe actiuni Anvico S.A., cu vechime de peste 17 ani pe piata, azi calitatea de Premium Partner Xerox ne permite sa fim lider al serviciilor de management al documentelor in judetele Mures si Sibiu. Anvico este reprezentanta directa a firmei Xerox, a 6-a mare companie IT din lume care asigura echipamente si personal specializat, operand si administrand aceste facilitati la sediul clientului. Orientata catre cerintele specifice ale clientilor, echipa Anvico este formata din profesionisti iar echipamentele si programele folosite sunt in permanenta imbunatatite. Noi cautam in permanenta sa ajutam clientii nostrii sa isi imbunatateasca imaginea propriei afaceri, combinand tehnologia cu priceperea noastra.
Grupul de Firme Interlegal este in masura sa va asigure consultanta necesara in vederea elaborarii corespunzatoare cu respectarea prevederilor Ordinului nr. 400/2015 a Standardelor de Control Intern/Managerial. Intrucat inscrierea in SEAP - de la solicitarea acesteia pana la obtinerea Certificatului Digital - implica intocmirea unei cereri de inregistrare cu respectarea unor proceduri exacte, respectand Normele de Aplicare aprobate prin HG 1660/2006, Interlegal va preia acest efort in cel mai profesionist, operativ si rapid mod, in traditia calitatii serviciilor INTERLEGAL cu care sunteti obisnuit. Fonduri Structurale - Domeniu in care oferim urmatoarele servicii: - Consultanta referitoare la eligibilitatea Proiectului - incadrarea investitiei care se doreste a fi realizata in documentele strategice; posibilitatea incadrarii acesteia in cerintele Ghidurilor de finantare; - Consultanta de specialitate in vederea demararii si ulterior derularii procedurilor de achizitie publica pentru elaborarea documentatiilor tehnice necesare in scopul demonstrarii eligibilitatii proiectelor/oportunitatii investitiilor (Studiu de Fezabilitate sau/si Proiect Tehnic, dupa caz) raportat la cerintele specifice cuprinse in Ghidul solicitantului - unde este cazul; - Asistenta privind incheierea contractelor privitoare la documentatia tehnica si monitorizarea derularii acestora in sensul incadrarii in cerintele stipulate expres in documentatia de finantare; - Consultanta privind intocmirea dosarului de finantare, indicarea documentatiilor necesare, intocmirea acelor documentatii care necesita un format specific solicitat prin Ghidul de finantare (cerere de finantare, declaratie de eligibilitate etc.), intocmirea dosarului de finantare in forma finala impusa prin Ghidul Solicitantului; Firmelor private, Interlegal le ofera consultanta si in ceea ce priveste: - infiintarea de societati comerciale; - activitatea organelor statutare ale societatilor comerciale, inclusiv in ceea ce priveste modificarea actelor constitutive ale societatilor comerciale, majorari de capital social, cesiuni de parti sociale; - elaborarea regulamentelor, procedurilor, fiselor de post; - utilizare SEAP si participari la licitatii (in limita conflictelor de interese - cu excludere pentru autoritatile contractante care beneficiaza de serviciile grupului de firme)
S.C. Dacica M.N. 63 S.R.L. este o companie tanara si dinamica, intrata pe piata serviciilor de management al documentelor din anul 2014 care beneficiaza de o echipa de specialisti cu o experienta bogata in domeniu. Ne propunem sa venim in intampinarea dumneavoastra cu solutii personalizate pentru un management eficient al documentelor create sau detinute, prin implementarea unui sistem integrat de flux al informatiei care sa fie rapid si sigur pentru compania dumneavoastra.
Noi garantam succesul companiei dumneavoastra indiferent de domeniul de activitate. Consultanta achizitii constructii, auto, import-export, export material lemnos, export, administrare societati comerciale, managementul afacerilor.
Incercam sa mediem cat mai eficient comunicarea intre clientii nostri (atat intre angajatori- candidati, angajatori- angajati, cat si intre companii, sau intre angajati). Ne dorim satisfacerea cat mai exacta a dorintelor si nevoilor companiilor in echilibru si acord cat mai fidel cu aspiratiile candidatilor. Oferim servicii de consiliere si indrumare personala, consiliere organizationala, indrumare si pozitionare. Ramanem fideli crezului nostru: "Unde exista dedicare, exista si rezultate"!
Suntem o societate cu profil juridic, specializata in recuperarea de creante, avand in gestiune portofolii de la jucatori importanti din domeniul bancar si servicii. Compania isi propune performante la cel mai inalt nivel, o dezvoltare sigura si durabila.
Firma noastra ofera consultanta pentru obtinere in termen scurt credite de nevoi personale, refinantari, carduri de credit, pentru salariati si pensionari. Rate fixe, documentatie minim necesara, flexibilitate la acordare. Pana la 36 de rate fara dobanda la cumparaturi cu cardul de credit.
SC Statisticklass SRL este o firma infiintata in anul 2007 cu capital integral romanesc. In prezent detine un portofoliu important de clienti permanenti, din toate sectoarele de activitate: retail, productie, publicitate, telecomunicatii, transport, media si servicii, precum si organizatii cu capital integral strain. Prin serviciile oferite furnizam idei si solutii pentru toate firmele importatoare de bunuri din UE si din afara UE. Solutiile noastre sunt cuprinzatoare si variate, apte sa va ofere un avantaj net intr-o piata destul de complexa si dificila. Noutatea site-ului nostru este faptul ca noi oferim informatiile si on-line. Daca aveti nevoie de o informatie, nu mai este nevoie sa va deplasati pana la noi. Intocmirea Declaratiei Intrastat, avantajos, comod, preluare date prin mail, curier sau de la sediul dumneavoastra. Obiectivul nostru este comunicarea cat mai stransa cu clientii in scopul optimizarii activitatii.
Oferim servicii de reprezentare si asistare juridica, consultanta juridica, in domeniul dreptului de proprietate intelectuala si protejare drepturi autor, drept societar, dreptul muncii, atat persoanelor fizice cat si persoanelor juridice.
Furnizam, cele mai noi si performante solutii in domeniul echipamentelor de achizitii si inregistrare date de serie mica sau unicat, respectand cerintele si specificatiile beneficiarului. Producem aparatura de masura, verificare si control pentru o gama larga procese tehnologice, interfete de achizitie, monitorizare locala, transmiterea parametrilor masurati la distanta.
AD Logis Consult SRL isi propune sa devina una dintre companiile de logistica de top, evidentiindu-se prin conduita impecabila si oferind solutii de succes pentru clienti sai, in servicii de comisionar vamal. Activitatea de logistica internationala aferenta operatiunilor de import si export poate fi uneori dificila, in special in cazul firmelor fara un departament specializat, astfel perturband functia principala a afacerii dumneavoastra.
Suntem o firma de business, training si consultanta, specializata in furnizarea de programe de formare profesionala si accesarea fondurilor europene. Dispunem de o echipa de specialisti formata din economisti, ingineri, traineri, avocati, consultanti in managementul fondurilor europene, care lucreaza in beneficiul dumneavoastra, atat in dezvoltarea personala, prin dobandirea de noi abilitati, cat si in cresterea afacerii dumneavoastra, prin dezvoltarea unei idei de afaceri si finantarea ei cu ajutorul fondurilor europene sau guvernamentale.