Danfil Company este o companie de recrutare si plasare forta de munca in strainatate, acreditata de Ministerul Muncii, care ofera candidatilor sai cele mai atragatoare programe de schimb cultural si joburi in cele mai diverse domenii de activitate si tari. Compania noastra pune la dispozitia candidatilor interesati in gasirea unui loc de munca si angajatorilor interesati in gasirea angajatilor potriviti website-ul www.danfil-jobs.com care ofera un instrument profesionist de cautare si gestionare a CVurilor si a locurilor de munca vacante. Principalele programe puse la dispozitie de Danfil Jobs sunt: 1. Locuri de munca in strainatate si Romania. 2. Locuri de munca in Italia - plecari rapide. 3. Au Pair programul guvernamental pentru tineri. 4. Studii in strainatate cu loc de munca asigurat. 5. Munca si calatorie in USA program pt. studenti. 6. Programul H2B USA Locuri de munca in USA pt. necalificati. 7. Joburi in CANADA cu optiune de EMIGRARE. 8. Locuri de munca in Anglia pentru asistente medicale si agricultura. Candidatii interesati de locuri de munca in Romania sau strainatate pot accesa site-ul www.danfil-jobs.com unde isi pot inscrie CVul, pot cauta on-line joburi vacante, si multe altele. Deasemenea, angajatorii care doresc candidati, gasesc pe situl www.danfil-jobs.com toate instrumentele necesare unei recrutari moderne si profesionale. In acelasi timp acestia pot beneficia de avantajele oferite de publicitatea on-line pentru promovarea locurilor de munca pe care le au vacante in fata a mii de potentiali candidati. Persoanele interesate ne pot contacta la telefon 0268-311547 sau la sediul nostru din Brasov - Romania, Str. Zizinului nr. 38-36, parter. Va dorim succes!
Consultanta juridica, infiintari, modificari societati comerciale, declaratii ITM, proiecte de arhitectura si constructii, Tamplarie PVC REHAU cu feronerie ROTO la pret de producator, si de garaj (sectionale). Pentru mai multe detalii despre produsele noastre nu ezitati sa ne contactati.
Compania este infiintata in anul 2003, autorizata de CECCAR cu nr 004750 .. Actionarii firmei sunt profesionisti cu vasta experienta in domeniul financiar - contabil, iar personalul este format din tineri cu studii economice, care doresc sa-si inbunatateasca pe zi ce trece cunostiintele in acest domeniu. Oferim SERVICII GRATUITE pentru prima luna de preluare a contabilitatii. Clientii nostrii sunt firme ce activeaza in domeniul comertului intern si international, turism, productie, IT, leasing si diverse servicii.
Compania noastra a fost infiintata in anul 1994 si are sediul in Covasna, judetul Covasna. Consultanta Oriflame: suntem sediul Oriflame in orasul Covasna. Filmari: Nunti, evenimente Fotografii: Nunti, Corporate, Tablouri Liceu, Albume digitale; Arta fotografica (Expozitii in tara si strainatate).
Firma ofera: Solutii de proiectare integrate pentru proiecte civile si industriale in inginerie termica si frigorifica. Tehnologie in industria alimentara. Proiecte de instalatii ce integreaza intr-o solutie unitara urmatoarele domenii: - Instalatii frigorifice industriale; - Depozite atmosfera controlata, coacere banane. - Instalatii de climatizare si ventilare; - Recuperare de caldura in industrie (adsorptie, absorptie, pompe de caldura) - Instalatii termice; - Sisteme solare; - Abur tehnologic; - Aer comprimat industrial si instrumental; - Incalzire electrica si protectie sol (antiinghet); - Consultanta independenta la selectia ofertelor tehnice si implementarea proiectelor de specialitate. Proiecte personalizate pentru accesarea de fonduri Europene, fonduri structurale FEADR.
Amic Imex Srl a fost infiintata in anul 1993 si este situata in Pitesti, judetul Arges. Firma noastra efectueaza: consultanta pentru afaceri si management, marketing relational, servicii personalizate pentru armonizarea cu mediul inconjurator. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Spatiul casei sau a sediului firmei va influenteaza benefic sau nu in functie de schimbarea temporala a energiilor, precum si de compatibilitatea persoanei cu mediul sau cu alte persoane. Prin cunoasterea tendintelor anuale, lunare va puteti proteja sanatatea, finantele sau relatiile. Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientiilor nostri. Oferim garantia satisfacerii clientului pe o perioada de 6 luni (in cazul in care nu sunteti multumiti vi se ramburseaza banii).
3C Total Consult este o firma de consultanta, cu capital privat, infiintata in anul 2001, cu sediul in Bucuresti, a carei activitate principala consta in prestarea de servicii consultanta pentru clienti din sectorul public dar si privat in vederea obtinerii finantarii pentru proiectele de dezvoltare propuse de acestia, precum si servicii de consultanta tehnica, financiara si in managementul executiei proiectelor de investitie. Proiectele de consultanta variaza de la studii de mica complexitate pana la proiecte de anvergura, multidisciplinare. Baza de date a clientilor nostri cuprinde: organizatii financiare internationale (UE si USAID), firme din sectorul privat, institute de cercetare, institutii de invatamant, institutii medicale, Autoritati Publice Locale, Agentii si Servicii Publice. 3C Total Consult are o experienta considerabila in domeniul proiectelor cu finantare publica nationala si internationala, si a managementului de proiect, investitiile in cercetare-dezvoltare reprezentand un domeniu in care firma a pregatit si derulat multiple proiecte incepand cu anul 2006. Serviciile oferite, dar mai ales calitatea acestora sunt atu-urile care ne recomanda.
Compania noastra a fost infiintata in anul 2000 si este abilitată să desfăşoare activitatea de serviciu extern de prevenire şi protecţie în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă şi situaţiilor de urgenţă. Avand 29 angajati, firma noastra are ca domeniu de activitate: consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca (protectia muncii); consultanta in domeniul situatiilor de urgenta (PSI); coordonator SSM şantiere mobile; intocmire de lucrari de evaluare de riscuri si planuri de intervenţie în caz de incendiu; cursuri SSM 40 ore si 80 ore; distributie materiale si echipamente protectia muncii, indicatoare de securitate, truse de prim ajutor, stingatoare; difuzare norme de securitatea muncii, materiale de instruire. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere companiile care isi desfasoara activitatea in Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Angajatii nostri au urmat cursuri de specializare in domeniul de activitate al firmei: - inspector protectia muncii - specialist coordonator de securitate la incendiu - coordonator in materie de securitate si sanatate santiere mobile - auditul si evaluarea nivelului de securitate/risc a sistemelor de munca Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Compania noastra a fost infiintata in anul 1995 si este situata in Ploiesti, judetul Prahova. suntem membrii UNPIR din anul 2002. Avand 5 angajati, firma noastra presteaza urmatoarele servicii: consultanta in afaceri. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Ne ocupam de reorganizarea agentilor economici aflati in dificultate si de lichidarea voluntar/faliment a societatilor comerciale. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Punand accent pe calitatea serviciilor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Suntem o firma de contabilitate si consultanta financiara cu peste 10 ani de experienta pe piata, dedicata sprijinirii antreprenorilor, IMM-urilor si companiilor de toate dimensiunile in gestionarea eficienta si corecta a obligatiilor financiare. In tot acest timp, ne-am construit o reputatie solida bazata pe seriozitate, promptitudine si acuratete, oferind servicii contabile de inalta calitate si solutii personalizate adaptate fiecarui client. Pentru noi, contabilitatea nu inseamna doar cifre, balante si rapoarte - inseamna intelegerea in profunzime a afacerii clientului, anticiparea provocarilor si sprijinirea dezvoltarii sustenabile.
Suntem o companie de dezvoltare software din Romania, dedicata crearii de solutii digitale inovatoare care conecteaza oameni si simplifica accesul la tehnologie. Proiectul nostru principal este PrintMyThing.ro (https://printmything.ro), platforma ce uneste comunitatea de printare 3D din tara.
Suntem o societate comerciala de contabilitate si expertize contabile Resurse umane Consultanta Lichidari Consultanta fiscala. Va oferim servicii de contabilitate de la A la Z. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Contabilitatea este una dintre cele mai importante activitati din cadrul unei intreprinderi. Aceasta poate fi facuta de catre un contabil intr-o afacere mica sau de un intreg departament financiar atunci cand este vorba de o organizatie mare. SC SILVER EXPERT CONTAB 2023 SRL, membra CECCAR (Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania) isi desfasoara activitatea in Galati. Oferta noastra de servicii cuprinde, in mod sintetizat urmatoarele: inregistrarea contabila, conform legislatiei romane a documentelor prezentate de catre CLIENT si punerea la dispozitia sa a acestor documente dupa inregistrare; controlul metodologiei contabile aplicata e catre personalul intern al clientului si eventuale recomandari pentru imbunatatirea acestor metode; verifiarea inregistrarilor primare efectuate de catre personalul intern si corectarea eventualelor erori;intocmirea situatiilor solicitate de catre autoritatile financiare abilitate pentru a fi predate in termenele prevazute de instructiunile in vigoare. Completarea, verificarea si indrumarea modului in care CLIENTUL isi indeplineste obligatiile fiscale catre stat, urmarirea efectuarii platilor si a incasarilor; consultanta economica acordata in vederea consruirii si dezvoltarii afacerii; analiza financiar-contabila asupra activitatii economice a clientului. Tarifele practicate de compania noastra sunt negociabile functie de natura, volumul si complexitatea activitatii companiei dumneavoastra
Peste 8 ani de experienta contabila. Suntem o companie dinamica, in continua dezvoltare, bazandu-ne activitatea pe principii si valori bine definite, scopul nostru fiind acela de a veni in intampinarea clientilor si de a le oferi servicii prompte, de o calitate ireprosabila.
De peste un deceniu, Accounting HR World este un partener de incredere pentru companii, oferind diverse servicii financiar - contabile si de resurse umane. Din momentul infiintarii noastre, am fost in fruntea industriei, oferind indrumarea de expert in consultanta fiscala, contabilitate, resurse umane si recrutare. Profesionistii nostri cu o experienta de peste 20 de ani in domeniu inteleg subtilitatile managementului financiar si importanta construirii echipelor performante. Fie ca este vorba despre optimizarea strategiilor fiscale, asigurarea conformitatii reglementarilor sau gasirea celor mai bune talente, ne angajam sa oferim solutii personalizate care conduc la succes. La Accounting HR World, ne mandrim cu abordarea noastra personalizata, atentia la detalii si dedicarea constanta fata de clienti. Lasati-ne sa fim partenerul vostru in navigarea complexitatilor afacerii, astfel incat sa va puteti concentra pe ceea ce faceti cel mai bine.
Organic Consulting a fost fondata pe convingerea ca intreprinderile mici sunt ancorele economiei noastre si pilonii societatii noastre.Credem in impactul si potentalul lor. Si ar trebui sa stim. Suntem noi insine o mica afacere. La Organic CONSULTING numerele sunt secundare persoanei care sta in fata noastra sau de cealalta parte a telefonului. La Organic CONSULTING, credem ca cheia succesului consta in construirea unor relatii puternice si colaborative cu clientii nostri. Angajamentul nostru fata de integritate, transparenta si excelenta asigura livrarea unor rezultate care nu doar sa raspunda, ci sa depaseasca asteptarile. Indiferent daca sunteti un start-up in cautarea unei nise sau o organizatie bine stabilita care doreste sa optimizeze operatiunile, Organic CONSULTING este partenerul dvs. de incredere pe drumul catre excelenta.
Informatii generale Denumire completa: Maris Cont Bacau Srl Cod Unic de Inregistrare (CUI): 39103931 Numar de inmatriculare: J04/479/2018 Data infiintarii: 28 martie 2018 Sediu social: Sat Lilieci, Comuna Hemeius, Str. G Lilieci nr. 500C, judetul Bacau Adresa punct de lucru: Str. Nicolae Balcescu nr. 2, cladirea 7D Avenue, Pasajul Revolutiei, Bacau Reprezentant legal : Mirabela Bujor Vaslovanu Telefon: 0740 437 434 Website: mirabelabujor.ro Compania activeaza in domeniul serviciilor financiar-contabile, avand ca obiect principal de activitate codul CAEN 6920 - Activitati de contabilitate si audit financiar; consultanta in domeniul fiscala . Serviciile oferite includ: Contabilitate generala si financiara Consultanta fiscala Audit financiar Expertiza contabila judiciara si extrajudiciara Servicii de resurse umane si salarizare Servicii juridice Firma este membra a CECCAR (Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania) a CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania), si a CCF ( Camera Consultantilor Fiscali) garantand astfel respectarea standardelor profesionale in domeniu.
Societate este infiintata in anul 2017 si este membru CECCAR Dambovita din anul 2018. Sediul social este in jud Dambovita, mun Targoviste. Societatea este administrata de expert contabil, membru CECCAR Dambovita, absolvent al Facultatii Valahia Targoviste in anul 2002. Va punem la dispozitie experienta acumulata in 23 ani de activitate in domeniul financiar-contabil.
Retelele de socializare sunt un instrument puternic de comunicare ce permit companiilor sa ajunga la publicul tinta, in timp ce brand-ul va creste in timp impreuna cu numarul de clienti. Pentru unii dintre clientii tai, investitia intr-un serviciu de social media marketing ar putea fi identificata ca o legatura lipsa care va conecteaza cu clientii tai. Social media marketingul creste gradul de constientizare al brandului dvs. 78% dintre intreprinderile mici utilizeaza canalele de social media pentru a atrage noi clienti. In plus, 45% dintre clienti gasesc produse si servicii noi pe canalele de social media. Social media marketingul te ajuta sa iti consolidezi brandul. Infinitus Advertising va ofera o gama larga de servicii de Social Media Marketing: Cream conturi in retelele sociale recomandate pentru specificul afacerii tale Iti promovam produsele / serviciile profesionist, respectand bunele practici din domeniu. Facem optimizare avansata asupra conturilor tale de Social Media Realizam postari interactive, care atrag atentia, interesul si dorinta urmaritorilor tai. Promovam articole din site-ul tau si blogul de companie pe retelele sociale sau din alte surse. Aplicam strategii testate pentru cresterea interactivitatii pe paginile tale. Realizam imagini de cover personalizate si imagini de profil pe care le schimbam periodic in functie de campanii si sezon.
Prestam servicii de consultanta in managementul proiectelor, dirigentie de santier, elaborare studii de fezabilitate, proiecte tehnice, organizarea procedurilor de achizitii publice, elaborare si depunere cereri de finantare, implementare proiecte.