Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
Alege categoria
De la
Consultanta - Servicii: 4348 companii
  • GENERAL INOVATION TC SRL este o companie dinamica, prezenta in domeniile de activitate majore ale economiei romanesti. Prin produsele si serviciile oferite urmareste satisfacerea la un inalt nivel calitativ a cerintelor partenerilor de afaceri. Compania este orientata spre gasirea solutiilor inovatoare manageriale si a produselor cu impact minim asupra mediului inconjurator.

Pitesti Servicii
  • Firma noastra este specializata in urmatoarele activitati: shared marketing, consultanta in afaceri, sanatate, preventie, profilaxie, nutritie, biorezonanta, medicina vibrationala, colaborare CaliVita International, instruire si formare manageri, formare plann-eri, suplimente nutritionale. Informatii: https://business.calivita4.me/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ SC Radiance, potentialul tau partener no 1, numit in continuare Smart. Impreuna cu partenerul no 2, partener de afaceri investitor, numit in continuare Pay, oferim contracte de colaborare part-time, pentru venituri suplimentare. Astfel, colaborand cu cei doi parteneri, prin asocierea SmartPay, poti beneficia de Business Life Style, in domeniul interdisciplinar de mare actualitate, Shared Marketing - Constructie, coordonare franchisa personala si Retea de franchise personale (constructie retele oameni de afaceri, distribuitori si consumatori). Asiguram astfel sprijinul a doi parteneri: - Smart, cu investitii in stiinta afacerii, know-how - Pay, cu investitii de capital in cercetare, logistica, avize, import, depozite, plati, literatura. Acesta te plateste, celalalt te invata gratuit cum sa obtii banii, cum sa construiesti o afacere puternica si stabila pe termen lung. Fiind vorba de mai mult decat un job, plata se face functie de rezultate. I. Avantajele acestei colaborari sunt: 1. Venit imediat, profit din distributie legala 2. Venit permanent lunar, peste salariul mediu pe economia nationala, din volum afacere 3. Premiu managerial, echivalent pensie sau drept autor 4. Premii anuale in bani, functie de performanta 5. Calatorii anuale in strainatate 6. Acces la urmatoarele: 6.1. Informatii din domeniile: marketing, management, networking, consultanta in afaceri, sanatate, medicina vibrationala 6.2. Produse: 6.2.1. Suplimente nutritionale naturale, organice 6.2.2. Produse naturale de ingrijire corporala 6.2.3. Aparate si dispozitive electronice: 6.2.3.1. Dispozitiv protectie radiatii telefon, calculator, televizor 6.2.3.2. Aparat filtrare, oxigenare, ionizare si alcalinizare a apei de la robinet pentru a fi potabila 6.2.3.3. Aparat antistres si armonizare energetica a organismului (biorezonanta) 6.2.4. Produse ecologice pentru curatenie in gospodarie 6.3. Servicii: consultanta nutritie, teste de biorezonanta 7. Activitatea se desfasoara in sistem global, in 37 de tari. 8. Asiguram consultanta medicala gratuita, pentru stil de viata sanatos II. Variante de colaborare: 1. Part time, pe termen scurt 6-12 luni, profit lunar crescator, posibil 1.000$ 2. Full time, pe termen lung 2-5 ani, profit lunar crescator, posibil peste 5.000$ (*) Precizare importanta: Evitati confuzia mediocra cu afacerile de vanzare directa! Propunerea noastra este o afacere de cautare / formare a oamenilor de afaceri, de leadership! Daca mintile mediocre se limiteaza doar la partenerul PAY, accesibil oricui, mintile inteligente valorifica in interes personal si accesul liber la informatia manageriala oferita de partenerul Radiance. III. Date de contact: Director, ing. Moroseanu Aurel mobil: 0722503567 https://business.calivita4.me/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ Skype name: aurel.moroseanu Manager, ing. Mariuca Moroseanu mobil: 0722595939

Bucuresti Distribuitor
  • Infiintare si modificare societati, acte consititutive, certificate, avize autorizari. Tot ce tine de birocratie Servicii personalizate, consultanta profesionista, cele mai bune preturi, specialisti la dispozitia dv.

Bucuresti Servicii
  • Global Consulting ofera servicii de consultanta pentru obtinerea de fonduri europene nerambursabile. De asemenea, avem un departament ce se ocupa de relatii publice si imagine. Firma noastra va pune la dispozitie specialisti, consultanti ce va pot ajuta sa dezvoltati afacerea dvs.

Bucuresti Servicii
  • Societatea noastra va ofera consultanta in vederea implementarii si certificarii sistemelor ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000/HACCP, OHSAS 18001 si asistenta in vedera auditului de certificare pentru domeniile de standarde mentionate anterior.

Arad Servicii
  • Firma noastra desfasoara urmatoarele servicii: Consultanta juridica, Consultanta pentru accesarea de fonduri structurale, Consultanta in domeniul agriculturi , Infiintari societati, fundatii, asociatii, Redactari acte, Tranzactii imobiliare.

Cluj Napoca Servicii
  • Societate de consultanta; scriem proiecte pentru obtinerea de finantari nerambursabile pentru clienti persoane juridice si autoritati publice locale; cereri de finantare, planuri de afaceri, studii de piata, etc.

Targoviste Servicii
  • Incepand cu 01.01.2007, data integrarii Romaniei in Uniunea Europeana, Urban si Asociatii a devenit investitie nord-americana in Romania; In acest sens actionar majoritar al societatii a devenit compania URBAN CREDIT MANAGEMENT LLC, persoana juridica din USA; Experienta si succesele acumulate de-a lungul anilor fac din compania URBAN & ASOCIATII, specializata in managementului creantelor, un leader pe piata de profil. Dorinta noastra de a ne adapta permanent politicilor clientului nostru a dus la fundamentarea si dezvoltarea unui sistem de proceduri interne, conceput astfel incat sa asigure mentinerea relatiilor si parteneriatelor comerciale ale clientului. Profesionalismul, experienta si flexibilitatea de care dispunem ne dau posibilitatea de a dezvolta o gama larga de solutii integrate pentru managementul si recuperarea creantelor, destinate tuturor tipurilor de companii, atat la nivel national cat si international. Incepand cu 01.01.2007, data integrarii Romaniei in Uniunea Europeana, Urban si Asociatii a devenit investitie nord-americana in Romania; In acest sens actionar majoritar al societatii a devenit compania URBAN CREDIT MANAGEMENT LLC, persoana juridica din USA;

Bucuresti Servicii
  • Companie cu traditie, de peste 200 de ani, mereu in slujba cetateanului. Ne mandrim cu numarul de clienti multumiti si satisfacuti. Atitudinea si corectitudinea contaza intr-o piata atat de concurentiala.

Bucuresti Producator
  • Firma producatoare de sisteme profesionale de iluminat pentru televiziuni cu piata de desfacere in Romania si Europa. In acelasi timp Infinity Design asigura servicii de consultanta si de proiectare precum si de instalare pentru studiouri TV.

Brasov Producator
  • MicroBilt Corporation is a US based company, specializing in providing decision-critical information and risk management solutions to the business community. For any other details, please contact us. http://www.microbilt.com/

Targoviste Servicii
  • Societatea noastra, parte din grupul Centric IT ofera: - servicii de suport si administrare infrastructura de date si comunicatii pentru clienti internationali - implementare ERP Oracle JD Edwards. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati.

Bucuresti sector 2 Producator
  • Teby Services asigura service si vanzari pentru aparate profesionale de preparat cafea (espresoare) in zona de vest (judetele Bihor, Timis, Arad, Caras-Severin). Teby Services ofera consultanta in managementul locatiilor de tip HoReCa, training pentru barmani pentru prepararea bauturilor pe baza de cafea. Teby Services comercializeaza si monteaza toata gama de sisteme de filtrare si tratare a apei produse in SUA de catre CUNO Inc. o companie a grupului 3M.

Timisoara Servicii
  • CBC Romania, este o companie care ocupa locul 3 in topul firmelor ce activeaza pe piata Trainingului si a Consultantei strategice in domeniul managementului companiei din Romania. Angajatii companiei sunt specialisti cu experienta de cel putin 10 ani in domeniul vanzarilor si al managementului si care beneficiaza de programe profesionale de gestionare a carierei si a performantelor acestora. Domeniile de expertiza ale companiei: 1. Training Integrat Transformational 2. Evaluarea Aprofundata a angajatilor, Kruger Appraisal System 3. Recrutare specializata si head hunting, Kruger Recruitment System 4. Mentoring si Business Coaching, PRP (People Reconstruction Process) 5. Team Building, Kruger Team Building 6. Consultanta in management organizational, Kruger Consultancy System. Noi ne ajutam clientii sa inteleaga si sa exceleze in toate zonele noastre de business, iar abordarea noastra porneste intotdeauna de la situatiile reale cu care se confrunta acestia, eliminand constrangerile si implementand solutiile si strategiile adecvate. Clientii companiei sunt companii nationale si multinationale care beneficiaza de consultanta de inalt nivel profesional, datorita experientei practice si profesionala a consultantilor CBC Romania. Noi stim, noua ne pasa, noi putem!

Bucuresti Producator
  • Prezentare S.C. SAI Consult S.R.L. Societatea comerciala SAI CONSULT S.R.L. a fost infiintata in anul 2008 si este inregistrata la Oficiul Registrul Comertului Constanta sub numarul de ordine J13/1154/2008, avand Codul Unic de Inregistrare 23614581. Sediul social al societatii este in judetul Constanta, municipiul Constanta, str Dionisie cel Mic, nr 63, bloc 68b, scara A, etaj 1, ap. 6, cod postal 900355, telefon: 0730 611 464, email: office@sai-grup.com; web: www.sai-grup.com. SAI CONSULT isi desfasoara activitatea in judetul Constanta si doreste sa vina in intampinarea problemelor clientilor cat mai eficient posibil. Scopul SAI CONSULT este sa eficientizeze timpul clientilor nostri si sa comunice cu acestia intr-un limbaj comun. Sloganul nostru este Siguranta Alegerii Inteligente si dorim ca acesta sa ramana pe buzele fiecarui client care va iesi din biroul nostru. Obiectul principal de activitate al S.C. SAI CONSULT S.R.L. este: Activitati auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activitati de asigurari si fonduri de pensii – conform cod CAEN 6619. Printre activitatile secundare se regasesc: consultanta in management, consultanta SSM si SU, comert (stingatoare), consultanta financiara, publicitate, traduceri, managementul fortei de munca, tehnoredactare, invatamant, s.a. Structura asociatilor SAI CONSULT este: Serban Alexandru Ionut si Fratila Mihaela.

Constanta Servicii
  • Prezentarea firmei Statutul juridic - societate cu raspundere limitata, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/9547/2007, reprezentata legal prin Alexandru Lulea - Director general, cu sediul in Bucuresti, str. Sold. Modoran Ene nr. 10, sector 5 - C.U.I. RO 21752529 Abilitare : Certificat nr. 57/17.07.2007 Stimati Clienti, Avem placerea sa va oferim serviciile prestate de societatea noastra, in domeniul securitatii si sanatatii in munca. Serviciile de prevenire si protectie includ urmatoarele: 1. Consultanta de specialitate privind legislatia in vigoare in domeniul ssm 2. Organizarea activitatii de prevenire si protectie ( intocmirea actelor decizionale ale conducerii si ale atributiilor functionale) 3. Efectuarea instruirii introductiv generale de securitate si sanatate in munca la angajare 4. Testarea periodica a personalului 5. Elaborarea planului tematic anual de instruire pe meserii / locuri de munca 6. Completarea Regulamentului de Ordine Interioara (capitolul privind securitatea si sanatatea in munca) 7. Fisa postului (raspunderile lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca) 8. Instructiuni proprii de securitate si sanatate in munca pentru fiecare post/loc de munca 9. Evidenta zonelor cu risc ridicat (acolo unde este cazul) 10. Intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (acolo unde este cazul) 11. Intocmirea planului de prevenire si protectie bazat pe evaluarea riscurilor 12. Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire 13. Intocmirea/completarea fiselor individuale de instruire in domeniul securitatii si sanatatii in                                                                munca 14. Monitorizarea starii de sanatate a angajatilor, prin evidenta controalelor medicale periodice si a examenelor medicale la angajare. 15. Infiintarea, organizarea si functionarea comitetului de securitate si sanatate in munca (daca este cazul) 16. Participarea efectiva la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire 17. Controlul lunar/periodic al tuturor posturile de munca pentru a urmari respectarea intocmai a masurilor stabilite prin planul de prevenire si protectie 18. Monitorizarea functionarii sistemelor si echipamentelor de protectie 19. Evidenta meseriilor care necesita autorizare 20. Evidenta si acordarea echipamentelor individuale de protectie 21. Participarea la evenimentele deosebite ce pot apare (controale sau accidente) 22. Intocmirea rapoartelor si altor documente prevazute de Hotararile Guvernului in domeniul ssm 23. Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor.

Bucuresti Servicii
  • Mix Translator Traduceri si Interpretariat Targoviste Servicii Traduceri autorizate, cu legalizare si supralegalizare, apostilare cu Apostila de la Haga, consultanta si asistenta completa dosare pentru strainatate, in functie de scopul si destinatia actelor. COMBINATII LINGVISTICE Traduceri autorizate din si in romana, franceza, italiana, engleza, spaniola, germana, olandeza, norvegiana, portugheza, rusa, turca, bulgara, neogreaca (greaca), ucraineana, poloneza. INTERPRETARIAT - Servicii de traducere consecutiva, interpretariat - Notari Publici Targoviste, Gaesti, Pucioasa, Bucuresti, Ploiesti; - Suport lingvistic pentru birouri de avocati din baroul Dambovita; - Servicii de secretariat / interpretariat in tara si strainatate; corespondenta comerciala pentru societati cu parteneri straini; - Corespondenta administrativa si comerciala, servicii de traducere disponibile online - - -  Targoviste, B-dul Independentei, P-ta 1 Mai, Bloc Turn 12 IPJ, et.1. Mob.: .0724.709.177  - Tel./Fax: 0345.105.205

Targoviste Servicii
  • Realizarea de servicii de management de un inalt profesionalism, care sa aduca satisfactii clientilor, precum si tututor celor interesati de rezultatele firmei. Beneficiarii apeleaza la serviciile noastre din dorinta acestora de a creste gradul de control a activitatii generale a companiei (o mai eficienta si eficace planificare, organizare, coordonare, control si evaluare a diverselor procese din companie). Consultanţă pentru proiectarea şi implementarea sistemului de management al calităţii în conformitate cu ISO 9001:2000; Consultanţă tehnică în domeniul sudării. SUPRAVEGHERE RESPECTARE NORMATIV respectarea prevederilor Normativului C150/1999 Intocmesc Cartea Tehnica a CONSTRUCTIEI CAPITOLUL B- CONSTRUCTII METALICE

Resita Servicii
  • Firma de intermediere in programul aupair-ingrijire copii in special in Anglia dar si in alte tari europene.                                            Programul AuPair este un program intercultural, prin intermediul caruia tinerii pot pleca in stainatate pentru perfectionarea cunostiintelor de limba straina, pentru cunoasterea tarii, culturii, obiceiurilor. Cazarea si masa este asigurata de o familie care solicita un usor ajutor in cresterea copiilor, menaj. Familia este obligata prin lege ca sa asigure cazare in camera separata, masa, timp liber pentru AuPair pentru frecventarea unui curs de limba, bani de buzunar 55 de lire pentru un ajutor de 25 de ore pe saptamana, doua zile libere pe saptamana, si un concediu de o saptamana semestrial. In Anglia poti sta ca AuPair maximum 2 ani, dupa care poti solicita drept de sedere de acest tip pentru alta tara.

Oradea-budapesta Altul
  • Suntem o companie cu traditie in Europa, care ofera produse de economisire si creditare, in conditii foarte avantajoase. Produsele noastre va pot ajuta in  achizitia de locuinte dar pot fi utilizate si ca instrumente de economisire pentru copiii dumneavoastra sau cu alte destinatii. Va ajutam sa economisiti, implinindu-va visele!

Constanta Financiar