Firma infintata in anul 2008 pe o piata in continua dezvoltare, cu o baza complexa de traducatori cu experienta, autorizati de Ministerul Justitiei, oferim o gama larga de traduceri in/din orice limba internationala cu preturi foarte competitive, negociabile pentru un volum de lucrari mai mare. Pentru lucrari de minim 5 pag preluarea/livrarea se face la sediul societatii dumeavostra. O ECHIPA DE PROFESIONISTI VA ASTEAPTA!
Nobilis Invest Team reprezinta profesionalism, seriozitate, promptitudine si o experienta pe piata imobiliara acumulata de-a lungul anilor. Incercam sa ridicam standardele de calitate la nivelul asteptarilor dumneavoastra pentru a va oferi cele mai bune servicii. Zilnic ne informam, observam, si invatam, urmarind atent piata, scopul final fiind furnizarea celor mai eficiente solutii imobiliare, cat si castigarea increderii clientilor nostri prin servicii si oferte de calitate. Odata cu schimbarile suferite de piata imobiliara de-a lungul anilor si cerintele clientilor au devenit mult mai exigente. Nobilis Invest vine in intampinarea acestor cerinte urmand toate etapele necesare intermedierii unei tranzactii la nivel profesionist, oferind astfel consultanta imobiliara, consiliere juridica si asistenta permanenta in cazul negocierilor.
Misiunea Elders: "Ne angajam sa construim cu si pentru clientii nostrii, sisteme de management iso functionale si certificabile, real orientate spre imbunatatirea continua si la costuri corect dimensionate" In contextul general, tot mai concurential si al oportunitatilor deschise de noi piete de desfacere, un element esential il constituie standardizarea. Aceasta nu se mai refera doar la produse (bunuri sau servicii) ci si la sisteme de organizare, la solutii manageriale. Standardizarea in management se constituie intr-un furnizor de incredere in capacitatea organizatiei de a satisface cerintele clientilor sai, intr-un mod responsabil si garantind o dezvoltare durabila. Pornind de la aceste premise, ELDERS va ofera oportunitatea imbunatatirii managementului din cadrul Organizatiei Dumneavoastra prin serviciile noastre de consultanta pentru conformarea cu urmatoarele standarde europene si internationale : - SR EN ISO 9001:2001 - Sisteme de Management al Calitatii - SR EN ISO 14001:2005 - Sisteme de Management de Mediu - OHSAS 18001:2007 - Sisteme de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale Pe langa serviciile de consultanta in management, necesare implementarii ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 echipa noastra de experti pune la dispozitia clientilor sai: - Instruiri specifice pentru managementul sistemelor Calitate, Mediu, Siguranta - Indrumare catre organismul de certificare potrivit - Asistenta la auditul de certificare - Servicii de Audit Intern - Asistenta postcertificare Cu ajutorul lor, organizatia dumneavoastra va putea satisface in mod adecvat nevoile clientilor sai in contextul unei climat de dezvoltare fundamentat si responsabil social. Beneficiile implementarii standardelor ISO sunt vizibile atat intern; plus de organizare si control, cat si extern; furnizind credibilitate organizationala si facilitind buna relationare cu clientii, furnizorii si alte parti interesate. Experienta si Expertiza Consultantilor ELDERS va garanteaza Eficienta si Eficacitatea in proiectarea unui Sistem de Management certificabil, suplu si mai ales functional si util. Chiar daca aveti certificata deja conformitatea cu unul/doua din standarde, echipa ELDERS va poate implementa si celelalt(e) standard(e) intr-o maniera personalizata si integrind sistemele de management intr-unul singur, fapt ce duce la simplificarea documentatiei si in general la reducerea impactului birocratic din cadrul sistemului D-vs de Organizare. Cu stima, Echipa ELDERS S.R.L.
Sc. Bevibo Srl. Ploiesti, societate abilitata in prestarea serviciilor de consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca si situatiilor de urgenta, se prezinta in fata dumneavoastra cu cea mai completa oferta de servicii in urmatoarele domenii : - Consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca; - Evaluarea factorilor de risc de acidentare si imbolnavire profesionala; - Consultanta in domeniul situatiilor de urgenta (PSI); - Comercializare materiale in domeniul securitatii si sanatatii in munca; - Elaborarea documentatiilor pentru implementarea Sistemului de Management al Calitatii (ISO 9001:2000) si al Sistemului de Management al Sigurantei Alimentelor (ISO 22000).
Instalam antene satelite, antene terestre, sisteme de receptie integrata, sisteme SMATV, sisteme complete AV pentru blocuri de apartamente, hoteluri, spatii comerciale. De asemenea instalam sisteme de supraveghere(CCTV) si access. Oferim consultanta pre-contract si servicii de design personalizat in fuctie de cerintele spatiului dumneavoastra. Printre clientii nostri se numara stadionul Westham United, ADI Group UK, SCC International si lanturi de hoteluri precum Premier Inn si IBIS.
EOS KSI Romania (former KSI Kasolvenzia) is part of EOS Group, headquartered in Germany. The Group offers Credit Management Services through its pan European network and is also present in the USA. EOS Romania has become the leader in Romania in the field of Credit Management Services, working with well known International and Romanian Companies. In order to support the continuous rapid growth and development of EOS KSI Romania’s, we are seeking high quality people to join our team in a challenging and forward thinking working culture.
Claudia Design Art Face parte din grupul de firme in care este si CLAUDIA EXIM, cu un portofoliu bogat de clienti, experienta in proiectarea is executia unor cladiri importante din Bucuresti. Servicii si produse: proiectare de arhitectura, cadastru, imobiliare, lucrari de inginerie
Experienta, dinamism, seriozitate, rezultate- hai sa le impartasim impreuna! Suntem o echipa cu experienta de peste 10 ani in management, training, vanzari servicii (business to business). Misiunea noastra este sa cream experiente pozitive, cresteri materiale si profesionale pentru cei cu care lucram.Ne face placere sa va cunoastem !
Societatea Prim Expert a fost infiintata in anul 2008, aceasta oferind pietei din judetul Bihor, urmatoarele servicii: - contabilitate si intocmire de declaratii fiscale; - consultanta in management si afaceri; - salarizare si intocmire documentatie de personal Avand la temelie o experienta bine fundamentata si o ambitie imensa, vrem sa pasim impreuna cu cat mai multe societati catre succes!
PrichindelulMeu iti ofera sansa de a-ti transforma prichindelul in star si de a deveni vedeta unui film scris, filmat si regizat de profesionisti! Portal complet pentru mamici, tatici si prichindei.
Accetis International has been providing extensive executive search services since 1989. Through a network of 12 offices around the world we have been able to build a worldwide system of cooperation and trust with our partners.
Ne ocupam cu spatii comerciale de inchiriat. Daca vrei un spatiu comercial cu vad suna, daca vrei sa prosperi, sau sa ai o afacere de succes ai nevoie de vad, iar noi cu asta ne ocupam. Va asteptam.
Compania noastra este o companie de brokerj care lucreza cu cele mai bune companii de asigurari de pe piata. Am fost pe locul unu in reforma pensilor si dorim ca in continoare sa realizam acelasi lucru.
The company is one of the most experienced executive search companies in Romanian market. You may take our specialist knowledge for granted, but we never make any assumptions about your brief: we listen and offer solutions that are tailored to a client's individual needs. We build relationships on personality, genuine appreciation, honest advice and opinions that are borne of true insight. Clients can and do rely on us as passionate and trusted partners who help them to achieve business goals and provide competitive advantage. An assignment is never simply about recruiting. We follow unique processes that are designed to identify, attract, retain and develop the best talent for our clients. Our range of Talent Management solutions work in perfect harmony with our Executive Search practice to support our clients in building their business through exceptional people.
S.C. STREMTZ CONSULTING S.R.L. asigură servicii de consultanţă în vederea certificării conformităţii cu standardele: - SR EN ISO 9001:2001 - sisteme de management al calităţii, - SR EN ISO 14001:2005 - sisteme de management de mediu, - SR EN ISO 22000:2005 - sisteme de management al siguranţei alimentelor (în conformitate cu principiile HACCP), - SR EN ISO/CEI 17025: 2005 - cerinţe pentru competenţa laboratoarelor de încercari şi etalonari, -OHSAS 18001:2004 - sisteme de management al sănătaţii şi securităţii ocupaţionale, pentru agenţi economici care opereaza atât în sectorul public cât şi în sectorul privat, indiferent de numărul de angajaţi, pentru activităţi direct productive şi servicii (administrative, comerţ, servicii medicale, servicii IT, depozitări, transport, etc.), S.C. STREMTZ CONSULTING S.R.L. fiind un partener tradiţional al organismelor de certificare din România şi al organismelor de certificare internaţionale care operează în România. Consultanţa este oferită într-un mod profesional şi flexibil, pentru a se potrivi nevoilor specifice fiecărui client in parte. În vederea formării, consultanţii au beneficiat de instruire, prin participarea la cursuri înregistrate de către Registrul National al Auditorilor (RENA) şi de către Registrul Internaţional de Certificare al Auditorilor (IRCA). Activitatea de consultanţă este bazată pe ani de experienţă in domeniul sistemelor de management; cu această experienţă am reuşit să ajungem la o înţelegere rapidă şi practică a problemelor ce apar, o abilitate esenţială pentru un parteneriat profesional cu clienţii, pentru a identifica cele mai eficiente soluţii. S.C. STREMTZ CONSULTING S.R.L. asigură servicii de instruire. Cursurile sunt pregătite pentru public, la fel ca şi prezentările făcute, specific nevoilor şi intereselor clienţilor. Noi oferim un mediu de invăţare intensiv, dar plăcut, făcut pentru o reţinere maximă a temelor prezentate. Atenţia noastră pentru detaliile programelor, pentru aranjamente, pentru folosirea studiilor de caz şi tehnicilor interactive, la fel ca şi pentru experienţa lectorilor în disciplinele prezentate, sunt numai câţiva factori în succesul cursurilor noastre, cursuri pentru formarea de: -manageri pentru sistemele de management al calităţii; -manageri pentru sistemul de management de mediu; -auditori interni pentru sistemele de management al calităţii; -auditori interni pentru sistemul de management de mediu; -auditori externi pentru sistemele de management al calităţii; -auditori externi pentru sistemul de management de mediu. Obiectivele de instruire ale cursurilor sunt ca participanţii: - să înţeleagă cerinţele standardelor de referinţă aplicabile în cadrul organizaţiei; - să înţeleagă importanţa auditării din cadrul unui sistem de management; - să înţeleagă responsabilităţile auditorilor interni; - să fie capabili să colecteze şi să analizeze evidenţa pe o bază obiectivă; - să fie capabili să evalueze şi să raporteze rezultatele unui audit de sistem de management; - să fie capabili să organizeze şi să planifice un audit. Scopul S.C. STREMTZ CONSULTING S.R.L. este de a conferi încredere utilizatorilor finali că serviciile prestate/produsele furnizate de către clienţii/partenerii noştri sunt obţinute cu un proces conform cerinţelor, fixate ca standard şi recunoscute. Sprijinul acordat organizaţiilor în vederea certificării sistemelor de management este prezentat în “Itinerariul către certificare”. S.C. STREMTZ CONSULTING S.R.L. oferă servicii asigurând confidenţialitatea asupra tuturor informaţiilor şi datelor obţinute în toate etapele de proiectare, documentare, implementare şi certificare a sistemelor de management.
PAXATO este o companie a grupului SOFTWIN, cu experienta in furnizarea serviciilor de Contact Center si Help Desk. Activitatea noastra a inceput in anul 2000 cu proiecte de administrarea relatiilor cu clientii pentru companii din Europa. Din 2000 pana in noiembrie 2006 am putut fi identificati drept divizia CRM a SOFTWIN, dar ca urmare a nivelului de autonomie si dezvoltare atins in acesti 6 ani, ne-am castigat statutul de Companie a grupului Softwin sub noul brand PAXATO. Suntem un centru multilingv cu echipe dedicate de operatori Call Center care asigura servicii 24 de ore din 24 si sapte zile din sapte. Echipa noastra este garantia de calitate data clientilor nostri. Absolventi de studii superioare sau studenti in ani terminali, toti operatorii nostri beneficiaza de programe de instruire si dezvoltare continua, contribuind cu energia si entuziasmul lor la dinamica acestei companii.
S.C. Geseidl Euro Finance Consulting S.R.L. (pronunţat [ghe:za:id'l]) este o societate de contabilitate, expertiză contabilă, audit şi servicii de consultanţă financiar-contabilă, înfiinţată în iulie 2003 de o echipă de economişti, experţi contabili, inspectori de resurse umane şi specialişti IT. Sediul principal este în Ploieşti. Societatea este înregistrată în Tabloul Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România cu nr. 15950/2003, având autorizaţia seria B–nr. 07590 şi avizul C.E.C.C.A.R. nr.695/23.07.2003. Am câştigat o vastă experienţă în domeniu în cadrul unor companii naţionale şi multinaţionale pe o perioadă de peste 10 ani. Am participat la numeroase training-uri şi specializări unde am asimilat cele mai noi concepte şi idei. Astfel ne-am aliniat modul de lucru la noile standarde internaţionale (ISO 9001, 9002, GMP). Am integrat în cadrul companiei şi o aripă tânără, foarte activă şi dinamică (peste 20 de angajaţi), completându-ne obiectul de activitate cu servicii de consultanţă fiscală, asistenţă IT şi Resurse Umane. În octombrie 2005 am fost certificaţi conform standardului ISO 9001:2000 de către AJA Registrars (certificat nr. 05/9449/20.10.2005). Din 2008 suntem membrii Camerei Consultanţilor Fiscali din România, înregistraţi ca firmă de consultanţă fiscală la poziţia 233 din Registru. Pentru a vedea istoricul Geseidl, în imagini, vă punem la dispoziţie galeria foto. Misiunea noastră Vrem să oferim clienţilor încredere prin profesionalismul echipei noastre şi să ajungem un lider zonal în domeniu. Ne propunem să oferim cele mai bune soluţii în domeniul financiar-contabil, politicii manageriale, resurselor umane şi IT, astfel încât să asigurăm partenerilor noştri un background solid în realizarea obiectivelor. Teambuilding 13 august 2007... Principiile după care ne ghidăm Încredere Utilizatorii serviciilor noastre trebuie să simtă că se pot baza pe colaborarea cu noi datorită eticii profesionale care guvernează prestarea acestor servicii. Profesionalism Serviciile noastre profesioniste sunt bazate pe o pregătire continuă de înaltă calitate şi o experienţă vastă. Credibilitate În întreaga societate există nevoia de credibilitate în informaţie şi în sistemele de informaţii. Calitatea serviciilor Toate serviciile oferite sunt executate la un standard ridicat de performanţă. Sistemul nostru de management al calităţii este certificat ISO 9001.
Linea Directa Communications face parte din Studio Moderna Group, specialişti în comunicare directă de marketing multiteritorială (cu Centre de Management al Clienţilor şi fulfillment houses - - case de onorare a comenzilor) în întreaga regiune CEE. Avem infrastructura, resursele şi abilităţile pentru a atinge ţintele dv. În propria lor limbă, la locul lor de muncă sau acasă. Cu Centrele noastre de management al clienţilor puteţi pătrunde pe 20 de pieţe Central şi Est Europene, ajungând la 420 de milioane de oameni şi la 2 milioane de afaceri. Noi oferim clienţilor noştri intuiţia de care au nevoie cu privire la deprinderile şi dorinţele individuale de cumpărare şi vă furnizăm semnificative economii de scară. Acoperirea noastră regională ne permite să accelerăm timpul de implementare al campaniilor prin standardizarea conţinutului şi a structurilor de raportare.
Companie de Brokeraj care colaboreaza cu cele mai mari branduri din Romania. Companie cu capital 100% strain cu sediu la Londra. Compania de Brokeraj numarul 1 in Romania in perioada reformei pensiilor.
Cabinet individual de avocatura specializat in domeniul dreptului comercial, master in dreptul afacerilor, experienta in administrarea societatilor pr actiuni, fost consilier juridic in cadrul unor societati pe actiuni.