IT Geenie ofera consultanta, mentenanta si service prescum si o gama larga de servicii IT personalizate. Punctul forte este ca oferim suport si / sau service in cel mai scurt timp posibil de la primul apel (next hour support). Personalul este calificat si certificat Microsoft asigurand pe aceasta cale cel mai inalt nivel de service, suport, administrare retele, mentenanta la calculatoare precum si backup / recuperare date. Nu este necesar ca fiecare persoana din compania dumneavoastra sa aiba cunostinte temeince de IT. Pentru asta puteti apela la IT Geenie si noi va vom oferi solutia promta la probleme aparute. In cazul in care sunteti multumiti de calitatea serviciilor puteti tot timpul apela la un contract de service / mentenanta pe o perioada determinata / nederminata, iar noi ne vom asigura ca ve-ti primi tot de ce aveti nevoie pentru a va desfasura activitatea cat mai transparent pentru dumneavoastra. Fiind localizati in Timisoara, ne permite sa intervenim in toata zona judetului Timis. Oferim o gama variata de pachete de mentenanta si service, precum pay-as-you-go pana la contracte trimestriale chiar anuale. Pachetele se pot intocmii si dupa cerintele dumneavoastra specifice, permitandu-va sa detineti tot timpul controlul asupra structurii IT fara a va costa o avere. In cazul in care ce ati citit mai sus vi se potriveste, si considerati ca aveti nevoie de ajutor sau poate numai de consultanta, va stam la dispozitie in Timisoara si imprejurimi la adresa de mail info@it-geenie.ro
Sc Intelecta Office Srl va ofera servicii de calitate in domeniul proprietatii industriale, inregistrare marci, desene sau modele industriale. Suntem o echipa tanara si flexibila de consilieri autorizati in acest domeniu. Consilierii nostri participa la seminariile nationale organizate de OSIM. De asemenea , oferim servicii de MONITORIZARE a marcii pentru evitarea incalcarii dreptului dvs. dobandit prin titlul de protectie acordat de OSIM.
GTC este in piata nationala de profil cu o oferta speciala de programe de training&consultanta. Cei care isi doresc o instruire continua, valoroasa si construita pe specificul propriei personalitati sau organizatii, vor gasi in GTC un partener in atingerea succesului.
Smart Staff Consulting oferă consultanţă pentru: - accesarea Fondurilor Structurale (redactare şi/sau management proiect) - implementarea Sistemului de management al calităţii şi mediu - consultanţă în Managementul Resurselor Umane.
De 16 ani, ne implicam activ in crearea de experiente de invatare care produc schimbare pozitiva in oameni, echipe si organizatii. Prin tot ceea ce facem, ne propunem sa fim partenerii de crestere a celor care inteleg ca dezvoltarea reala incepe din interior.
Dorim sa dezvoltam metode pertinente de dezvoltare locala care imbina transfer de know-how extern si resurse locale. Urmarim sa eficientizam utilizarea fondurilor structurale si implementarea strategiilor de dezvoltare pe termen scurt si mediu. De asemenea consideram importanta asistenta in accesarea fondurilor structurale si de aceea punem la dispozitia clientilor nostri un pachet complet de servicii in masura sa mareasca sansele de reusita in obtinerea fondurilor nerambursabile. Politica noastra este de a oferi acces la consultanta micilor asezari urbane si rurale, IMM-urilor si organizatiilor nonguvernamentale.
Scopul Asociatiei consta in promovarea si sprijinirea societatilor comerciale si persoanelor fizice autorizate care desfasoara activitate de furnizare a serviciilor de consultanta in afaceri si apararea drepturilor si intereselor specifice atat in tara, cat si in strainatate.
Firma de consultanta specializata in formarea profesionala si consultanta financiara bancara pentru persoane fizice si companii, cu sediul in Bucuresti, avand o experienta de piata de aproape 9 ani, cauta persoane integre pentru reintregirea echipei.
Conemavi este o firmă care dezvoltă soluţii de proiectare în tehnologie pentru industria alimentară şi creşterea animalelor în concordanţă cu legislaţia UE. După elaborarea proiectului, Conemavi oferă posibilitatea continuării colaborării prin acordarea consultanţei pentru obţinerea de fonduri structurale, respectiv pentru elaborarea proiectului de execuţie şi supravegherea execuţiei acestuia pe etape. Experienţa şi profesionalismul personalului firmei şi al colaboratorilor vă oferă garanţia unui proiect de înaltă calitate care are ca finalitate realizarea unei unităţi corespunzătoare normelor UE. Unitatea obţinută pe baza proiectului elaborat de firma Conemavi, vă conferă posibilitatea: • colaborării cu unităţi din UE şi nu numai • certificării ISO şi HACCP, certificări care la rândul lor vă conferă: • avantajul competitiv • creşterea satisfacţiei clienţilor • obţinerea recunoaşterii oficiale a rezultatelor • apartenenţa la o reţea de parteneri dinamici folosind acelaşi limbaj Pentru mai multe detalii accesati pagina de internet a firmei www.conemavi.com
JxEE Lab. is a software services company founded in 2004. We provide Corporate customers, public services and software editors with a complete line of services including consulting, analysis, software development and a line of highly configurable enterprise solutions. We are located in Iaşi, Romania, since our foundation. Our team includes Romanian and French team members. JxEE Lab Company uses the newest technologies, frameworks, approaches and patterns as soon as they add value to our projects and guarantee industrial grade software manufacturing. We use a sophisticated technical architecture including: multi server replication, multiple protocols, distributed databases, inference engine rule, without adding complexity. Every decision must bring in customer benefits. At JxEE Lab, we grow passion. Selecting involved individuals with high potential is only the first step. Everything is made so sharing and communication will lead to desire for excellence. Today 50% of our major innovations are based on our employee's suggestions! Learn more at http://www.jxeelab.ro
Firma executa analize de risc pentru orice tip de companie sau persoana fizica. Facem oferte de asigurare a riscurilor descoperite de la toti asiguratorii care pot acoperii riscurile respective. Monitorizam asigurarile aparute, rezolvam daunele aparute la asigurarile incheiate, reinnoim asigurarile expirate daca riscurile de acoperit persista in continuare.
Viorel Serv ofera servicii funerare, o familie in slujba altei familii. Avem toata gama de sicrie si servicii, transport mortuar si de persoane de lux,capela , restaurant, serviciul de spalat si imbracat , imbalsamare si constatare, consultanta.
EuroFinance SRL este o firma romaneasca de consultanta specializata in accesarea si implementarea proiectelor cu finantare europeana. Echipa noastra cuprinde oameni cu experienta in accesarea fondurilor de preaderare, juristi, experţi în scrierea de proiecte şi specialisti in comunicare publica si institutionala. Ceea ce ne evidentiaza fata de celelalte companii de pe piata de profil: -capacitatea de a sesiza oportunitatile optime de finantare pentru proiectele dumneavoastra, -profesionalismul necesar de a va transforma ideea intr-un proiect fezabil, -onestitatea, seriozitatea, şi dialogul.
Romconect International ofera clientilor sai asistenta pe intreg lantul de servicii in domeniul traducerilor si apostilarii documentelor: - consultanta gratuita privind necesarul de traduceri , legalizari notariale si apostilari , in functie de fiecare document. - traducerea documentelor din/in limba solicitata de catre client ( putem efectua traduceri din/in 25 de limbi) - legalizarea notariala a traducerilor - apostilarea traducerilor conform Conventiei de la Haga pentru caziere , certificate de nastere sau casatorie , sentinte definitive de divort , acord parental pt. deplasare minor , reintregirea familiei , obtinere cetatenie. Punem la dispozitie cele mai mici tarife din Pitesti.
Firma ofera: -Consultanta juridica - reprezinta oferirea tuturor informatiilor necesare referitoare la o problema juridica, informatii complete si la zi referitor la legislatia aplicabila, conditiile si limitele legale ale desfasurarii unei anumite activitati, in functie de domeniul de activitate al clientului. -Protectia muncii - abilitata pentru oferirea serviciilor externe de prevenire si protectie si de avizare a documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca. -Resurse umane - reprezinta determinarea situatiei clientului care se afla intr-un litigiu concret. Se evalueaza situatia din punct de vedere juridic si se fac recomandari privind actiunile ce urmeaza a fi intreprinse, incheierea de contracte individuale de munca, acte aditionale, fise post, decizii, etc. - Arhivare si depozitate arhiva; - Rezolvare alternativa a disputelor (MEDIERE).
Filosofia BCR Asigurari de Viata Alegerea asigurarii de viata potrivite reprezinta o decizie importanta pentru oricine. Pentru noi, fiecare client este UNIC. Atentia acordata analizei nevoilor, atitudinii fata de economisire, profilul financiar unic al fiecarui client reprezinta cheia expertizei noastre. Portofoliul de produse si servicii, solutiile individualizate pe care le oferim ii ajuta pe clientii nostri sa ia decizia justa pentru viitorul lor financiar.
Societatea comercială Politrad SRL a luat fiinţă în anul 2005, in Timişoara, având ca obiect principal de activitate traducerile şi interpretariatul, legalizarea şi apostilarea documentelor. În acest moment suntem una dintre cele mai importante companii de profil din oraşul Timişoara şi din regiunea Banat, având o serie de colaborari de durată cu importante societăţi comerciale şi instituţii din ţară şi din străinătate dar şi cu numeroase persoane fizice care au ales să apeleze la serviciile noastre. Echipa noastra de traducatori profesionisti, autorizati de Ministerul Justitiei, efectueaza traduceri cu orice nivel de dificultate din/in limbile: engleza, franceza, germana, italiana, spaniola, portugheza, greaca, maghiara, sarba, bulgara, rusa si altele. De asemenea facilitam obtinerea legalizarilor notariale si a Apostilei de la Haga pe actele traduse.
Firma importa si comercializeaza integratori pentru alimentatia animalelor, dezinfectanti, hartie pentru uz universal. Oferim consultanta tehnica pentru fermele de animale inclusiv programe de alimentatie.
Firma CVI Consult S.R.L. din Târgu-Mureş este o firma cu experienta in domeniul actvitatii de securitate si sanatate in munca si a evaluarii riscurilor de accidentare si imbolnaviri profesionale: a) Documente de oragnizare si conducere a activitatii specifice securitatii si sanatatii in munca si care cuprind: decizii, proceduri de instruire la angajare si la locul de munca, materiale de instruire la angajare si la locul de munca, proceduri de efectuare a instruirii periodice, tematici, teste, registre etc. b)Evaluarea riscurilor de Accidentare si Imbolnaviri Profesionale+ Planul de Prevenire si Protectie al unitatii.
Firma ofera urmatoarele servicii: 1.ÎNFIINŢARE SOCIETĂŢI COMERCIALE, SUCURSALE, FILIALE, PUNCTE DE LUCRU •Înscrierea modificărilor intervenite în societate la Registrului Comertului •Asigurarea relaţiei cu Cartea Funciară. 2.ADMINISTRARE PERSONAL a.Gestionare dosare de personal: •documentarea şi întocmirea dosarelor de personal ale salariatilor •întocmirea şi înregistrarea contractelor individuale de muncă •elaborare clauze speciale pentru contracte individuale de muncă ( ex. Clauze de mobilitate, confidenţialitate, formare profesională, neconcurenţă etc.) •întocmire acte adiţionale CIM, decizii ( încetare CIM, suspendare,detasare, delegare etc.) •oferte de angajare şi verificare îndeplinire conditii de încadrare a salariatului •eliberare adeverinţe de venit, vechime, adeverinta care să ateste calitatea de contribuabil la sistemele de asigurări sociale şi de sanatate •scrisoare evaluare perioadă de probă •scrisoare pentru informari preliminare modificărilor clauzelor CIM •scrisori de multumire pentru acordare prime, bonusuri •conventii de detaşare •note de lichidare b.Întocmire fişe de post pentru angajaţi c.Întocmirea Regulamentelor interne şi a Contractelor Colective de Muncă la nivel de unitate d.Înregistrarea contractelor individuale de muncă, a actelor adiţionale, deciziilor de încetare a contractelor individuale de muncă la Inspectoratul Teritorial de Muncă Sibiu e.Menţinerea relaţiei cu Inspectoratul Terirorial de Muncă, Casa Judeţeană de Pensii, Agenţia Judeţeana de Ocupare a Forţei de Muncă, Medicina Muncii, Casa Judeţeană de Sănătate f.Întocmire şi depunere dosare de pensie g.Întocmire proceduri speciale de lucru h.Întocmire programe speciale de lucru i.Evaluări de personal •-evaluări de performanţă prin definire indicatori de performanţă, fişe de evaluare, conventii de evaluare •-evaluarea angajatilor la terminarea perioadei de probă j.Negocieri individuale k.Consultanţă pentru cercetări disciplinare şi desfacere contract pentru necorespundere profesională •-întocmire procedură cercetare disciplinară şi procedură necorespundere profesională •-efectuare cercetări disciplinare şi procedură necorespundere profesională •-întocmire tipizate necesare pentru respectarea pasilor legali de urmat pentru cele două procedure l.Consultantă în raportul cu sindicatul m.Identificarea de solutii viabile pentru eficientizarea procesului de muncă n.Completarea şi transmiterea Registrului General de Evintenţă al Salariaţilor în format electronic la I.T.M. Sibiu precum şi transmiterea modificărilor care intervin în evoluţia contractului individual de muncă p.Întocmire documentaţie şi efectuare procedură concediere colectivă 3.SALARIZARE a.Procesarea lunară a statelor de plată, respectiv întocmire state de plată, centralizatoare, formulare şi ordine de plată b.Calculul salariilor c.Depunerea lunară a declaraţiilor obligatorii pentru fondul de sănătate, asigurare socială şi pensie, formalităţi necesare cu autorităţile statale 4.ECURITATE ŞI SĂNĂTATE ÎN MUNCĂ •elaborarea documentaţiilor necesare în vederea obţinerii autorizatiei de funcţionare a peroanelor juridice din punct de vedere al Protecţiei Muncii şi Situatiilor de Urgenta, PSI •Efectuarea instructajului de Protectia Muncii şi PSI, precum şi a testării cunoştintelor în domeniul Protectiei Muncii, Situaţiilor de Urgenta, PSI pentru anumiti angajati 5.Consultantă permanentă privind legislatia în domeniul Dreptului Muncii şi litigii de munca 6.Asigurarea consielierii pe toată durata când societatea este supusă controlului instituţiilor de control ale statului, respective ITM Sibiu, AJOFM etc.