Aveti nevoie de bani pentru proiectele dumneavoastra? Kardacor S.r.l. ofera consultanta in vederea accesarii de fonduri structurale. Realizam verificarea eligibilitatii, cererea de finantare, studiu de fezabilitate. Cunostintele noastre in domeniul instrumentelor structurale reprezinta atuul dumneavoastra in vederea obtinerii finantarii.
Cautam oameni activi, capabili sa dezvolte si sa managerieze retele de consumatori aplicand strategii de marketing, care doresc sa-si dezvolte o afacere personala, cu bani putini, dar puternic motivati, sa se implice in promovarea produselor NATURALE si BIOLOGICE, prin cresterea numarului de persoane, care sa devina consumatorii produselor propuse de companie. Fiindca zi de zi ne distrugem sanatatea cu produse a caror continut in chimicale este cateodata nepermis de mare, tot mai multe persoane impreuna cu familiile lor sunt interesate sa consume produse mult, mult mai sanatoase, la preturi excelente, iar aceste persoane reprezinta tinta noastra. In catalogul companiei sunt peste 1000 de produse de top pentru: intretinere corporala, suplimente alimentare, produse de curatenie, bijuterii, parfumuri bio, etc. (40% naturale si 60% biologice), -Gama LOGONA - Nr. 1 in industria cosmetica BIO din lume. -Produse BIO pentru intretinerea casei BIO HAUSE Germania - Nr .1 in industria produselor BIO de curatenie din Europa -Antireumatice, sampoane, dusuri - gama KRAUTER - Germania -Gama FITNE? produse BIO pentru sanatate -Germania LIFE IMPULSE - suplimente alimentare ORGANICE SUA - Acorelle-primul parfum BIO din Europa - BIO STYLE -Ciorapi modelatori cu microcapsule active, etc. Aceste produse nu se gasesc in comertul clasic, iar pentru a le putea folosi, fie le cumperi de la un reprezentant, fie te inscrii ca partener in " clubul Life Care" si beneficiezi de urmatoarele avantaje: -Achizitionarea produselor cu o reducere de 20-30% fata de pretul de catalog (ex.: pasta dinti Krauter 125ml - 7,99 lei, - sampon Krauter 500ml - 11.99 lei, etc.). Asta inseamna economie de TIMP si BANI, luna de luna, an de an. -Produsele vin acasa in maxim 48 ore(depozitul este in Timisoara), nu se plateste taxa de curierat la comenzi care depasesc valoarea de 130 lei platibili - asta insemnand ca din catalog cumperi produse de aprox. 170 lei. -Comanda se face telefonic sau pe internet. -Catalogul fizic se primeste gratuit la prima comanda. -Fiecare produs are un punctaj PVA (puncte valoare afacere) iar la sfarsitul lunii dupa aceste PVA-uri se calculeaza un bonus suplimentar in functie de grila de bonificatie, in lei sau produse. -NU EXISTA TAXA DE INSCRIERE. -NU EXISTA COMANDA MINIMA.
Compania NetSec Interactive Solutions are un personal specializat, capabil sa realizeze integrarea unui spectru larg de tehnologii de securitate a informatiei. Activitatea noastra este dedicata exclusiv oferirii celor mai bune tehnologii si servicii in domeniul securitatii IT.
Compania noastră, Amasoft Expert, oferă soluţii complete software şi hardware, precum şi servicii de instalare, instruire şi post-implementare, principalele domenii vizate fiind cel financiar-contabil şi de analiză managerială, precum şi cel al informatizării unităţilor de tip HORECA (hotel, restaurant, catering). Amasoft Expert este o companie cu capital privat român cu sediul în Constanţa şi care activează cu precădere în judeţul Constanţa şi în judeţele limitrofe. Amasoft Expert a dezvoltat de-a lungul timpului parteneriate solide cu producători software recunoscuţi pe piaţa românească cu scopul de a oferi beneficiarilor soluţii integrate software stabile, profesioniste care să corespundă întru totul necesităţilor acestora.
Arta de a crea organizaţii cu adevărat performante sta in a gasi “Oameni remarcabili” care sa formeze echipa. "Asemenea oameni există în orice timp şi în orice epocă, prin ei bate inima lumii. Ar fi o şansă să fii lângă ei. Ar fi o şansă şi mai mare să îţi devină model pentru propria viaţă." - G.I.Gurdjieff Conteaza sa vrei, sa poti te vom invata noi!
Oferim servicii de evidenta contabila (economist-contabil - registru de casa, banca, contracte, state salarii, declaratii, balanta, etc...) Preturi avantajoase ! Sunati-ne ! Tel. mobil: 0729.12.15.47/ 0723.79.40.36 Persoane de contact : adm. Constantin Valentina si adm. Constantin Doina.
Firma noastra desfasoara urmatoarele activitati: - consultanta in tehnologia informatiei - intretinere si reparatii pc - concepere si executie software la cerere - devirusare pc - deplasare la sediul clientului - lectii utilizare pc; windows; microsoft office
Suntem infiintati in 1997, activam pe piata fara incidente si cu rentabilitate maxima. Principiile noastre se bazează pe stabilitate pe piaţă, onestitate şi responsabilitate. Lucrăm la dezvoltarea firmei într-o piată în continuă transformare.
Suntem o firma de proiectare si consultanta care intocmeste proiecte pentru constructii civile, industriale si agricole si intocmeste documentatii pentru obtinere de fonduri nerambursabile. Intocmirea documentatiei si a proiectelor pentru fonduri nerambursabile va fi platita de beneficiar la primirea finantarii.
Total Prim Expert - J 22/2799/2007 - RO22521670 IASI, Calea Chisinaului, NR. 17, Camera 109 Total Prim Expert, firma cu experienta in domeniul activitatilor de contabilitate, revizie contabila si consultanta fiscala, va ofera cu profesionalism urmatoarele categorii de servicii: • Asistenta privind organizarea contabilitatii primare; • Organizarea, coordonarea si verificarea departamentului contabil; • Prelucrarea datelor primare pe calculator si obtinerea balantelor lunare, a decontului de TVA si impozitului pe profit; • Furnizarea registrelor si jurnalelor contabile; • Intocmirea statelor de plata si/sau depunerea acestora la Camera de Munca • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind obligatiilor de plata la bugetul de stat, CAS, CASS si la Fondul de Somaj; • Asistenta si lucrari in domeniul personal-salarizare; • Intocmirea altor situatii financiar - contabile conform legislatiei in vigoare • Studii si consultatii pe probleme de ordin fiscal; • Intocmirea bilantului, a declaratiilor privind taxele si impozitele, a fiselor fiscale; • Intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli; • Analiza rapoartelor contabile; • Intocmirea ordinelor de plata pentru impozite catre stat la: contributii la bugetele asigurarilor sociale si fonduri speciale, TVA, impozit profit, etc. EXPERT CONTABIL, NANESCU VIOLETA - 0745/436584 EXPERT CONTABIL, GABRIEL BERBECARU – 0747/293549
Suntem o echipa de specialisti cu peste 8 ani experienta in intocmirea, evaluarea, contractarea, monitorizarea si implementarea proiectelor cu finantare externa. Putem asigura succesul dumneavoastra in implementarea proiectelor si atragerea de fonduri europene nerambursabile datorita colaborarii noastre permanente cu experti din domeniul economic, social, al dezvoltarii regionale, mediu, turism, IT&C. Domenii acoperite de serviciile furnizate • Accesare fonduri europene nerambursabile • Achizitii publice • Intermedieri in afaceri • Consultanta in domeniul IT&C • Managementul proiectelor si afacerilor • Publicitate • Consultanta in Inginerie Clientii nostri: • Societati comerciale private sau publice • Administratii publice locale, regionale sau nationale • Institutii publice locale, regionale sau nationale • Intreprinderi Mici si Mijlocii, Intreprinzatori , Investitori • Companii straine • Contractori si Antreprenori • Institutii financiare bancare sau nebancare • Organizatii non–guvernamentale Tipuri de proiecte la a caror implementare cu succes am contribuit: • Investitii in capacitati de productie noi din diferite domenii de activitate; • Investitii in turism; • Investitii in intreprinderi nou – infiintate; • Resurse umane; • Investitii in agricultura; • Investitii in servicii sociale; • Infrastructura – drumuri, servicii publice; • Proiecte de investitii in mediu (retele de apa si canalizare, sisteme de management al deseurilor urbane); • Proiecte pregatitoare pentru proiectele de investitii in mediu; • Asistenta pentru IMM-uri din diferite domenii de activitate; • Transport; • Infrastructura de invatamant. Avantaje Indiferent daca sunteti un mic intreprinzator sau o companie dezvoltata, autoritate publica sau intreprindere cu capital de stat, apeland la serviciile unei firme de consultanta beneficiati de o serie de avantaje de ordin economic, financiar si managerial: • Firma de consultanta acumuleaza experienta din numeroasele probleme cu care se confrunta pentru fiecare client in parte si o pune in slujba dumneavoastra; • Firma de consultanta este la curent cu noutatile legislative pe probleme specifice; • Clientii sunt acoperiti de raspunderea contractuala; • Puteti beneficia de serviciile noastre chiar si pe perioade limitate de timp fara a va lovi de complicatiile unui contract individual de munca. Utilitatea unui consultant Situatii tipice in care o organizatie poate avea nevoie de un consultant: • Organizatia nu detine expertiza necesara intr-o anumita activitate. • Se manifesta o nevoie specifica pe termen scurt, de exemplu mai putin de un an. • Incercarile anterioare ale organizatiei de a-si acoperi anumite necesitati nu au reusit. • Membrii organizatiei au pareri diferite privind modalitatea optima de rezolvare a unei anumite situatii si consulta un expert pentru a ajunge la un consens. • Conducatorii organizatiei doresc o opinie obiectiva privind un anumit subiect. • Consultantul poate desfasura o activitate pe care nimeni altcineva din organizatie nu accepta sa o desfasoare. • Alta organizatie solicita in mod expres utilizarea unui consultant (de exemplu, un finantator vrea sa se asigure ca organizatia solicitanta este potrivita sa utilizeze banii finantatorului). Detalii suplimentare puteti afla accesand sectiunea Produse. Contact: Folositi informatiile din sectiunea „Date de contact” sau link-ul „Trimite mesaj”
Suntem o firma infiintata in anul 2005, cu obiect principal de acitvitate scoala de pilotaj auto, agreata pentru categoriile A, B, C, E. In cadrul societatii functioneaza un laborator psihologic agreat de Ministerul Transporturilor cat si un centru de pregatire profesionala unde se pregatesc persoane cu functii in domeniul transporturilor rutiere. Compania dispune de personal foarte bine pregatit dar si de mijloace moderne de prezentare si testare a cunostintelor cursantilor, in vederea obtinerii permisului de conducere cat si a atestatelor profesionale.
Firma ofera servicii de consultanta in atragerea de fonduri nerambursabile (fonduri structurale, guvernamentale, fonduri acordate de Banca Mondiala). Grupul de clienti vizati este format din administratiile publice locale, ONG-uri si societati comerciale, in special cele din mediul rural. Experienta in managementul de proiect si zecile de proiect derulate pana in prezent de catre expertii nostri ne recomanda in solutionarea necesitatilor dumneavoastra.
Firma ofera consultanta, consiliere si prestari servicii. Alimar Top Class Consulting este o societate comerciala cu capital privat care are ca obiect principal de activitate Selectia si plasarea fortei de munca Alimar Top Class Consulting este inregistrata la Inspectoratul Teritorial de Munca Bistrita-Nasaud ca “agent de ocupare a fortei de munca” Impreuna cu partenerii si colaboratorii nostri, va oferim o gama larga de servicii de care aveti nevoie.
Societatea comerciala ofera servicii de consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca conform Legii 319 /2006 “Legea securitatii si sanatatii in munca” si a Normelor metodologice de aplicare a Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 aprobate prin Hotararea de Guvern 1425/2006. De asemenea oferim consultanta in domeniul resurselor umane si al salarizarii conform Codului Muncii - Legea nr. 53 din 24 ianuarie 2003.
Efectuam trainig pe probleme de discriminare, oferim cursuri pentru centre le cursuri si universitati particulare si de stat,colaborari cu universitati in drept penal; Oferim consultanta juridica persoanelor juridice si fizice.
Firma ofera servicii de evidenta contabila, contabilitate primara, servicii de personal si salarizare, servicii de management financiar, consultanta si asistenta manageriala, studii, analize si raportari economico-financiare, asistenta juridica, consultanta si asistenta pentru inceperea unei afaceri.
Suntem un cabinet Psihologic care se ocupa cu: A. Psihologie Organizationala - oferind servicii de: 1. Consultanta/Consiliere pentru orice manager sau proprietar de afacere care trece prin: - problemele in relatiile interpersonale; - esec in ideplinirea obiectivelor profesionale; - nereusita in formarea si conducerea unei echipe de inalta performanta; - incapacitatea de a se schimba sau de a se adapta schimbarii in timpul unei tranzatii; - lipsa oportunitatilor de dezvoltare continua; - lipsa oprtunitatii de dezvoltare personala; - incapacitatea de a oferi feedback; - lipsa de sprijin pentru a incuraja si sustine schimbarea si dezvoltarea organizatiei. 2. Analiza si Orientare Organizationala prin: - diagnoza si evaluare organizationala; - programe de training si team buinding. 3. Dezvoltare Personala. B. Psihoterapie si consiliere psihologica.
Compania TreEston & Tremayne Investments partener al IFN FinGroup Credit S.A., Grupului Rompetrol, a lansat cardul Fill & Go Credit emis sub licenta MasterCard. Cardul poate fi folosit pentru cumparaturi sau pentru retrageri de numerar.
Firma ofera consultanta juridica, DREPT COMERCIAL: AGA, revocare administrator, excludere asociat, plata dividende, cesiune, recuperare creante, contracte comerciale, consultanta juridica, societati comerciale, procese.