KD Life Asigurari S.A. este parte a grupului financiar KD si prima companie de asigurari de viata din trustul KD lansata pe o alta piata decat cea slovena. Serviciile KD Life Asigurari completeaza serviciile financiare oferite deja de celelalte companii membre KD Group din Romania - KD Investments SAI si KD Capital Management. KD Group detine o experienta semnificativa in domeniul asigurarilor de viata din Slovenia, unde are deja doua companii membre specializate in servicii de asigurari de viata, asset management si asigurari unit-linked: Slovenica Life Insurance Company si Adriatic-Slovenica Insurance Company. KD GROUP este un grup de afaceri international cu sediul central in Ljubljana, Slovenia. Astazi KD GROUP este prezenta in 12 tari din Europa Centrala si de Est. Activitatea de baza a KD GROUP o reprezinta administrarea investitiilor oferind totodata si diverse servicii financiare, activele gestionate in prezent depasind nivelul de 1 miliard de euro. Domeniul de competenta include o varietate de servicii financiare si conexe: management al fondurilor de investitii, servicii de brokeraj, administrarea investitiilor particulare, asigurari de viata, consultanta financiara samd. Investitiile financiare includ plasamente pe termen mediu si lung in KD Holding, in domenii precum asigurari, divertisment, media, turism, yachting, educatie, distributie de energie. KD GROUP se concentreaza permanent pe scopul sau principal, care consta in excelenta relatiilor cu investitorii, satisfacerea si depasirea asteptarilor clientilor sai.
Compania KD Life Asigurari S.A. este prezenta pe piata din Romania din martie 2006 si face parte, alaturi de KD Investements, KD Capital Management si KD Fond de Pensii, din divizia romana a trustului financiar sloven KD Group.
Pharma Design ofera clientilor sai solutii profesionale pentru amenajarea farmaciilor si a cabinetelor medicale. Fiecare proiect este personalizat in functie de necesitatile fiecarui client si de particularitatile spatiului existent. Mobilierul poate fi dotat cu sisteme metalice fabricate conform standardelor europene. Aceste sisteme sunt special concepute pentru optimizarea spatiului destinat expunerii si depozitarii produselor farmaceutice. Echipa pe care ne bazam, seriozitatea ofertei noastre si relatiile excelente cu partenerii nostri de afaceri, reprezinta garantia faptului ca oferim servicii de cea mai buna calitate. Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa ne contactati.
Ai infiintat o firma noua si ai nevoie de un contabil? Esti nemultumit de contabilul tau? Doresti un contabil care sa fie sfatuitorul si "avocatul" tau in problemele financiare, fiscale, economice? Cabinet Expert Contabil si Consultant Fiscal Ec. Bercea Camelia are o vechime de peste 10 ani in activitatea de servicii de contabilitate completa, consultanta contabila si financiara in 70% din activitatile existente pe piata romaneasca: prestari servicii, productie, lucrari-montaj si constructii, import si distributie, investitii imobiliare, agricultura. Sunt absolvent de studii superioare tehnice si economice, membru C.E.C.C.A.R. din anul 2000 si membru al Camerei Consultantilor Fiscali din anul 2007. Obiectivul principal al cabinetului il reprezinta gasirea celor mai bune solutii la problemele clientilor sai, sprijin si asistenta pentru dezvoltarea si punerea in practica a unor noi concepte tinand seama de capcanele si rigiditatea legislatiei. “Alegerea unui contabil este o provocare care trebuie tratata cu toata atentia. Aceasta pentru ca odata ales, contabilul va deveni persoana dumneavoastra de incredere, care va afla mai multe informatii confidentiale despre afacere decat avocatul, copiii sau sotia (sotul). Contabilul este cel care citeste facturile de cumparare, cunoaste adaosurile de vanzare, studiaza contractele cu partenerii, stie cu cat ati premiat fiecare angajat in parte si afla detalii despre proiectele dumneavoastra de investitii.” Este sfatuitorul si “avocatul” Dvs. in probleme financiare, fiscale, economice. Acestea sunt doar cateva motive pentru care sigur veti dori sa gasiti un contabil bun. De ce un cabinet individual de contabilitate? Cei care opteaza pentru serviciile unei mari firme, risca sa se intalneasca cu managerul cel mult o data pe an, la semnarea contractului, dupa care va fi cedat unui contabil mai putin experimentat. Este timpul sa renuntati la serviciile amatorilor in domeniul contabilitatii si sa apelati la un profesionist acum, pana nu este prea tarziu !
Suntem o companie care ofera servicii ce includ acordarea de credite, in colaborare cu 16 banci; intermedierea de asigurari, colaborare cu cea mai mare firma de brokeraj din Austria; produse financiare, investitii.
Briel este o firma ce ofera servicii IT complete, adresandu-se firmelor mici si mijlocii din Timisoara care nu au un departament sau personal specializat pentru servicii IT sau firmelor care doresc externalizarea acestor servicii.
H&C INSPECT este o firmă de consultanţă cu capital integral românesc, care vă oferă documentare, proiectare şi asistenţă în implementarea de sisteme de management al calităţii, protecţiei mediului, igiena alimentară, securitate şi siguranţă ocupaţională, sisteme integrate de management în conformitate cu normele internaţionale din domeniul ISO. Principalul nostru obiectiv este să promovăm principiile managementului calităţii, ca directive ce trebuie să guverneze orice tip de afacere. Consultanţa ISO de care veţi beneficia, finalizată prin obţierea certificării ISO 9001, ISO 14001, HACCP, OHSAS 18001, şi sisteme integrate reprezintă concretizarea eforturilor dumneavoastră în vederea recunoaşterii pe plan naţional şi internaţional. Prin consultanţa ISO oferită, vă propunem implementarea celor mai bune soluţii în managementul calităţii, astfel încât obţinerea certificării, va însemna o recomandare reală bazată pe performanţele organizaţiei dumneavoastră.
S.C. Amenajament S.R.L. este societate specializata si autorizata de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale sa elaboreze AMENAJAMENTE SILVICE, cu respectarea reglementarilor in vigoare. Va aducem la cunostinta urmatoarele: 1. Elaboram amenajamente silvice pentru persoane fizice si/sau juridice; 2. Amenajamentele silvice se elaboreaza pentru terenuri din fond forestier şi pasuni impadurite cu consistenta de peste 0,4; 3. Suprafata minima care poate face obiectul amenajamentului este 100 ha; 4. Amenajamentul poate fi intocmit pentru persoana fizica, persoana juridica sau mai multe persoane care isi exprima acordul sa-si gospodareasca padurea in cadrul aceluiasi amenajament silvic sau se constitue in Asociatie de proprietari de paduri conform Legii. Pentru mai multe detalii sau pentru a comanda lucrari rugam sa ne contactati. Specialistii nostri cu experienta in amenajarea padurilor de peste 15 ani va vor sta la dispozitie pentru a elabora amenajamente silvice care sa va asigure continuitatea recoltellor de masa lemnoasa si cresterea productivitatii arboretelor aflate in proprietatea Dumneavoastra. Site: www.amenajament.ro
Oricand putem sa va facem o poezie. :D trimite-tine tema la adresa de contact. Va asteptam cu cerintele dumneavoastra. Contactul in veti gasi pe linkul de mai jos: www.scriitor.wordpress.com Totul cu maxim de placere.
Industriile pe care ne concentram sunt IT, Telecom, BPO, Bancar, FMCG pentru proiecte care implica experienta de pana la 7 ani. Pentru tinerii absolventi interesati de oportunitati, suntem implicati anual in recrutarea pentru cele mai importante programe de management trainee de pe piata.
Financo Management asigura consultanta in atragerea de finantari din surse private, bancare sau din fonduri nerambursabile de la buget sau din fonduri ale UE. Asiguram consultanta pentru structurarea finantarii, verificarea eligibilitatii solicitantului pentru un anumit program de finantare, intocmim studiul de fezabilitate, planul de afaceri si cererea de finantare si implementam proiectul, intocmind si cererile de plata. Pentru partea de finantare bancara intermediem cel mai potrivit tip de finantare si garantare. Pana in prezent firma noastra are o experienta de peste 5 ani in atragerea de fonduri rambursabile si nerambursabile pentru clientii nostri. Clientii nostri sunt firme din zona de Nord -Vest a tarii din judetele Bihor, Salaj, Cluj, Satu Mare si Hunedoara. Aria de expertiza este cu accent pe sectorul IMM dar am avut proiecte realizate si pentru ONG-uri. Dintre programele de finantare nerambursabila pe care am inregistrat succese amintim: Phare, ANIMMC, POR si POS.
Prin intermediul www.ferma-de-prepelite.ro puteti afla ce inseamna aceasta afacere: riscuri, investii, probleme inerente in acest business. Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon.
Societate comerciala cu raspundere limitata ce doreste sa aduca pe piata existenta un nou tip de servicii care vizeaza economisirea de tip pentru societatile comerciale si persoane fizice. SC Free Time For You SRL are ca scop intermedierea relatiilor autoritati (ONRC, Administratii Financiare, ITM, etc.) - societati comerciale (clienti).
Firma noastra are competenţă în domeniile: psihoterapie, psihologia muncii şi organizaţională, psihologie aplicată în servicii, psihologia transporturilor, psihologie aplicată în domeniul securităţii naţionale.
Societatea Sc Romvec Industrie Srl a fost înfiinţată la data de 01.10.1998. • Înregistrări: REG.COM. J 40 / 9856 / 1998, COD FISCAL: RO 11110319 • Sediu: Sediul social: Str. Iovita 7-9, Sector 5, BUCURESTI, • Contact: Tel/fax: 01.410.76.15 ; 410.66.77; Societatea este specializată în proiectarea şi execuţia lucrărilor de constructii - montaj – reparaţii în domeniile industriale şi civile. Principalele activităţi prestate pentru clienţii noşti sunt din sfera instalaţiilor şi echipamentelor termoenergetice şi includ: - proiectarea instalaţiilor - furnizarea echipamentelor, instalaţiilor şi accesoriilor / materialelor - instalarea – montarea echipamentelor şi utilajelor - punerea în funcţiune a instalaţiilor - repararea, service –ul şi mentenanţa instalaţiilor/ echipamentelor montate - asistenţă tehnică şi consultanţă de specialitate, instruirea personal de exploatare - servicii de RSVTI şi consultanţă de specialitate în domeniul instalaţiilor ISCIR S.C. ROMVEC INDUSTRIE S.R.L. asigură, la cererea clienţilor, realizarea de proiecte la cheie pentru centrale termice, sisteme termoenergetice de mică şi medie putere clasice cu turbine de abur, în cogenerare sau trigenerare cu turbine de gaz şi motoare termice, instalaţii de distribuţie şi utilizare agent termic (abur, apă), instalaţii tehnologice şi instalaţii sanitare, instalaţii electrice, instalaţii HVAC, instalaţii de automatizare, instalaţii de ardere, construcţii industriale sau/ şi civile (hale industriale, depozite, sedii, reşedinţe etc). Toate lucrările se execută în regim de asigurarea calităţii şi protecţiei mediului cu respectarea strictă a reglementărilor legale, a normativelor tehnice şi, după caz, a standardelor aplicabile fiecărui tip de prestaţie în parte. Societatea are implementat un sistem integrat de managemet al calităţii şi mediului certificat SR EN ISO 9001:2001 şi SR EN ISO 14001:2005 de organismul de certificare CERTIND acreditat ELOT În domeniile reglementate de prescripţiile tehnice ISCIR, furnizarea de echipamente/ instalaţii şi executarea lucrărilor de proiectare, instalare, montare, punere în funcţiune, service şi reparatii se face cu respectarea prevedeilor prescripţiilor tehnice – Colecţia ISCIR, specifice fiecărui tip de activitate şi de echipament/ instalaţie. Societatea este autorizată ISCIR pentru execuţia lucrărilor de montare/ instalare, p.i.f., service, reparare la cazane de abur şi apă fierbinte, cazane de apă caldă, recipiente metalice stabile sub presiune, conducte, instalaţii de automatizare în conformitate cu prevederipe prescripţiilor tehnice C1-2003, C4-2003, C9-2003, C10-2003, C11-2003 din colecţia ISCIR. Societatea este autorizată ISCIR ca OPERATOR RSVTI. Un sector deosebit de important în domeniul de activitate al ROMVEC INDUSTRIE SRL îl constituie furnizarea serviciilor de specialitate de Operator Responsabil cu Supravegherea si Verificarea Tehnica a Instalatiilor (RSVTI) pentru agenţii economici, instituţiile publice şi unităţile de interes public care deţin şi exploatează instalaţii şi echipamente ISCIR.
Firma a deschis "SCOALA DE PROIECTE" care organizeaza cursuri pe teme de management de proiect, finantari nerambursabile, achizitii publice, sustinute de catre lectori cu experienta in domeniile respective. Training: "Proiecte de succes cu finantare europeana" Training: "Achizitii publice" Training: "Management de proiect"
S.C. SQM Optim Consultant S.R.L. este o societate cu capital privat, cu o prezenta activa la nivel national, avand ca principal obiect de activitate consultanta in domeniul sistemelor de management al calitatii, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale, sigurantei alimentului, securitatii informationale si responsabilitatii sociale. SQM Optim Consultant ofera servicii de consultanta tuturor organizatiilor din toate domeniile de activitate care doresc implementarea unuia dintre urmatoarele sisteme: - Sistemul de Management al Calitatii - SR EN ISO 9001:2008; - Sistemul de Management al Mediului - SR EN ISO 14001:2005; - Sistemul de Management al Securitatii si Sanatatii Ocupationale - OHSAS 18001:2008; - Cerinte particulare pentru calitate si competenta pentru laboratoare de analize medicale - SR EN ISO 15189:2007 ; - Sisteme de Management a Sigurantei Alimentare (Food Safety Management System FSMS) - SR EN ISO 22000 si Evaluarea Riscurilor in cadrul Sistemelor de Management ale Igienei (Hazard Analysis Critical Control Point) - HACCP; - Sisteme de Management a Securitatii Informatiei - BS 7799-2:2002 & SR EN ISO 17799 & SR EN ISO 27001; - Norma pentru Responsabilitate Sociala - SA 8000; in vederea certificarii conformitatii sistemului de catre un organism acreditat. Evolutia pozitiva a unei organizatii este conditionata de competenta personalului, de capacitatea acestuia de a rezolva diverse probleme, de a identifica cele mai bune solutii si ulterior de a le pune in practica eficient si eficace. In aces sens, venim in sprijinul dvs. invitandu-va sa participati la programele de instruire organizate de catre SQM Optim Consultant , programe in cadrul carora va asiguram de: - profesionalismul lectorilor; - noutatea informatiilor; - metode de instruire moderne: expunerea, dezbaterea, exercitii, studii de caz, testarea cunostintelor - adaptabilitate in functie de cerintele clientilor. Asigurandu-va cu toata responsabilitatea de calitatea serviciilor prestate pentru dvs., va invitam sa analizati oferta noastra de programe de instruire amintindu-va ca toate cursurile sunt de mare actualitate si sunt organizate in colaborare cu parteneri prestigiosi in domeniu.
Credas este o societate ce ofera consultanta financiara. Prin intermediul nostru puteti beneficia de cele mai bune tarife la asigurarile generale, sau de cele mai bune solutii de finantare. Apeland la specialistii nostri veti economisi timp si bani.
Suntem o companie de resurse umane ce ofera servicii complete si profesioniste în domeniul resurselor umane. Plasarea fortei de munca, cursuri de calificare in majoritatea cerintelor pietei, consiliere si indrumare profesionala .
Firma foera servciii deconsultanta financiara gratuita (parteneriat cu Raiffeisen Bank) si intermediere pentru obtinerea de credite de consum, credite cu garantie, credite pentru achizitionare sau constructie de locuinte, carduri pentru cumparaturi cu comision 0%, conturi de economisire-creditare (primesti prima de la stat de 250euro si in plus, beneficiezi de credit cu numai 5% dobanda), carduri de salarii fara comision de virare a salariilor. Pentru oferta completa si informatii suplimentare, apelati 0744576610 sau trimiteti SMS si va contactam noi.