FondAcces, partener InfoCredit, ofera clientilor sai consultanta financiara in scopul realizarii obiectivelor de afaceri ale acestora si asigura elaborarea si depunerea documentatiilor necesare obtinerii de finantari prin programele de finantari publice nerambursabile, constand din: - documentatia pentru Cererea de Finantare; - documentatia pentru depunerea Dosarelor de Achizitii; - intocmirea Dosarelor de Plati FondAcces, partener InfoCredit, ofera GRATUIT solutia de finantare nerambursabila pentru proiectul propus impreuna cu o copie a ghidului de solicitantului, tuturor celor care furnizeaza informatiile de mai jos la adresa de e-mail fondacces@BROKERdeBANI.ro - Denumire firma, daca nu exista mentiunat firma noua; - Cod unic de inregistrare; - Nr de inregistrare la Registrul Comertului; - Adresa sediu social si enumerarea punctelor de lucru cu mentionarea localitatilor unde se gasesc; - Asociati/actionari principali (nume si procente); - Persoana de contact (nume, functie, nr de mobil, adresa de e-mail); - Cod CAEN principal si denumirea acestuia, daca se doreste finantarea unui proiect pentru o alta activitate decat cea principala, va rugam mentionati si codul CAEN respectiv; - Informatii financiare conform bilantului de la 31.12.2008: cifra de afaceri, profit net, total active, numar mediu de angajati; - Descrierea proiectului care se doreste a fi finantat (constructie, achizitie de echipamente, utilaje, birotica, programe, certificari, cursuri de pregatire profesionala, etc); - Locatia investitie (urban sau rural), necesita teren? (da sau nu); vor fi constructii noi? (da sau nu); - Valoarea totala estimata a proiectului inclusiv finantarea nerambursabila (in EUR fara TVA); - Valoare aport propriu disponibil din fonduri proprii sau finantari bancare (in EUR); Totusi, solicitantii trebuie sa fie constienti ca anumite proiecte propuse nu vor fi eligibile pentru finantare nerambursabila, iar in acest caz FondAcces va trimite un mesaj prin care va explica de ce proiectul nu este finantabil. In general, pentru obtinerea unei finantari nerambursabile trebuie parcurse urmatoarele etape: - Stabilirea proiectului pentru care se doreste obtinerea unei finantari nerambursabile si estimarea valorii acestuia; - Identificarea programului de finantare publica nerambursabila pentru care respectivul proiect este eligibil, daca exista un astfel de program; - Realizarea studiului de fezabilitate necesar intocmirii Cererii de finantare, pe baza informatiilor si documentelor furnizate de beneficiar; - Intocmirea Cererii de finantare si a anexelor; - Urmarirea procesului de evaluare, selectie si acceptare a Cererii de finantare de catre autoritatea competenta; - Organizarea proceduri achizitii, - Intocmirea si depunerea Dosarelor de achizitii; - Intocmirea si depunerea Dosarelor de plati. Date de contact: SEDIU: Bld. General Magheru nr. 5, bl. BM1, sc. A, ap. 8, Oradea, Jud. Bihor PERSOANA DE CONTACT: Mariana Felvinczi TELEFON: 0359 - 175 842 MOBIL: 0753 - 024 152 FAX: 0259 - 431 772.
Compania REAL information a fost infiintata de putin timp, insa poseda un potential garantat si o dorinta puternica de afirmare pe piata de prestari servicii din Romania. Se urmareste construirea unui sediu principal, realizarea unui site web si cel mai important extinderea in orasele principale din tara. Clientul nostru se prezinta ca fiind o persoana fizica sau juridica care, in timp util, are nevoie de o informatie clara si precisa dintr-un domeniu de interes maxim. Practic, noi cautam la cerere in locul clientului informatia si ii prezentam in termeni veridici ceea ce el doreste sa afle. Costul serviciului se va stabili in functie de tema informatiei si modalitatea de obtinere.
Oferim servicii de traduceri impreuna cu consultanta pentru infiintare de companii cu capital strain (spaniola, italiana, engleza, franceza). Infiintari de firma si servicii conexe cu acestea (infiintare puncte de lucru, modificare act constituv, etc.).
Camera de Comert Romania – Marea Britanie (CCIR-MB) este o organizatie neguvernamentala ce promoveaza relatiile de afaceri dintre cele doua tari si dezvolta continuu o retea puternica de membri si parteneri. Ne dorim sa fim mai mult decat atat: o comunitate larga de afaceri. Noi oferim reprezentare, servicii, informatii si asistenta pentru toti membrii. Pentru mai multe informatii click aici.(link to Servicii) Dezvolta o afacere care iese in evidenta! Un punct principal pe agenda noastra de lucru este suportul pentru mediul de afaceri in relatiile bi-laterale prin formularea politicilor care afecteaza mediul de afaceri cu focusare pe comert International si dezvoltare profesionala. CCIR-MB se asociaza cu organizatii si parteneri cunoscuti al caror obiectiv este promovarea de bune practici si asistenta pentru dezvoltarea afacerilor. Reteaua noastra va poate ajuta afacerea de-a lungul intregului ciclu de viata: lansare, dezvolare, crestere si alte servicii in directa legatura.
PFA Ana Muntianu ofera: Contabilitate, Intocmire bilant, Identificarea tuturor taxelor si contributiilor, aplicabile afacerii dumneavoastra. Intocmirea unor planning-uri fiscale; Asistenta in indeplinirea obligatiilor fiscale; Identificarea oportunitatilor fiscale si exploatarea acestora; Impozite directe si indirecte (impozit pe profit, impozit pe venit, TVA, accize etc.); Analiza impozitelor prin retinere la sursa Respectarea reglementarilor vamale si valutare Respectarea reglementarilor privind operatiunile de import-export, Respectarea reglementarilor privind achizitiile intracomunitare si livrarile intracomunitare. Impozitarea veniturilor persoanelor fizice rezidente si nerezidente, Asistenta in timpul inspectiilor fiscale derulate de organele de control si pentru intocmirea contestatiilor impotriva proceselor-verbale de control.
"Mentores... cand ai nevoie de o solutie!" Mentores ofera companiilor partenere servicii de branding, formare si promovare a imaginii acestora; organizarea si implementarea structurii interne de management si functionare; training de personal in toate domeniile, adaptat la profilul fiecarei companii in parte.
Realizam consultanță în management, marketing și analiză financiar-contabilă, pardoseli industriale, pavaje cu beton amprentat, pardoseli cu vopsea epoxidică, traducere sisteme de operare pentru Pocket PC (PDA): Windows Mobile 2003 SE, WM 5.0, WM 6.0, WM 6.1.
I. Cine suntem? Unic Management Consulting S.R.L. este o companie infiintata in anul 2005 care acorda consultanta in restructurare/ privatizare, evaluare operationala, strategie corporativa si guvernanta corporativa. La fiecare serviciu principal, compania acorda asistenta juridica.
Informatii utile despre companii direct de la partenerii lor de afaceri. Inscrieti-va si impartasiti-ne experienta de afaceri cu alte firme! Intentia noastra este de a reduce la minimum frauda pe Internet in lumea B2B. Totul este 100% gratuit!
ErpConsulting vine cu scopul de a oferi solutii in implementarea softurilor ERP. Mai oferim consultanta in management, resurse umane si IT. Solutiile noastre vin ca rezultat a peste 10 ani de experienta in diverse domenii ale economiei.
Companie infiintat in 1993, ca domeniu de activitate se poate enumera: evaluare bunuri mobile, proprietati imobiliare, dirigentie de santier. Firma colaboreaza cu banci cat si societati renumite si nu numai.
Firma ofera dezvoltare afaceri pentru societati romane si straine, traduceri si interpretariat, consultanta si business development, directie proiectie de achizitionari contracte in romania si in alte tari di Europa si alte continente.
Persoana Fizica Autorizata in domeniul geologic, execut orice tip de documentatie in domeniul geologic, la cerere inclusiv Studii geotehnice. Detin Atestat ANRM. Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ma contactati.
Suntem o companie specializata in recuperare de bunuri si debite; vanzare de echipamente si vehicule second-hand; consultanta juridica pentru persoane juridice. Societatea detine un parc auto unde pot fi vizionate autovehiculele si echipamentele oferite spre vanzare.
Firma romana-belgiana cu 2 obiecte de activitate training si consultanta cu o vasta experienta in programe de cooperare europeana. Echipa noastra are o experienta de 14 ani in proiecte finantate de Uniunea Europeana.
Firma are ca obiect de activitate: - consultanta legislatia muncii, securitate si sanatate in munca, relatii de munca si PSI. - certificat abilitare pentru servicii externe de prevenire si protectie eliberat de ministerul muncii, familiei si egalitatii de sanse, directia de munca si protectie sociala Galati. - comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire si protectie si de avizare a documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
Suntem cei care va pot garanta o buna functionare a unui echipament electric sau a unei masini electrice astfel incat sa aveti certitudinea ca defectarea acestora va fi practic imposibila in conditiile de exploatare recomandate. Ce va putem oferi ? Siguranta in functionare. Care sunt avantajele dumneavoastra ? Prin masuratori profilactice periodice putem stabili durata de viata a sistemelor de izolatie astfel incat vom asigura continuitatea ciclului de productie, evitand riscul defectarii masinilor electrice. Marirea duratei de viata si a fiabilitatii echipamentelor si masinilor electrice prin stabilirea unor programe de mentenanta ce implica activitati de intretinere preventiva, predictiva si corectiva. Reabilitarea masinilor electrice in conformitate cu specificatiile dumneavoastra, chiar daca acest lucru implica activitati de reproiectare, astfel incat sa beneficiati de o masina electrica care indeplineste criteriul de productivitate ridicata si cost redus. Prin reglarea protectiilor existente sau implementarea unor protectii noi, va confirmam buna functionare a masinii electrice si a echipamentului de actionare. Asistenta tehnica la punerea in functiune a masinilor reabilitate de noi, va ofera certitudinea compatibilitatii intre masina electrica si sarcina utila solicitata de obiectul antrenat. Siguranta functionarii echipamentelor de actionare electrica in acord cu parametrii masinii electrice prin efectuarea masuratorilor in regim de lucru nominal. Asigurarea normelor de functionare a masinilor si echipamentelor electrice in conformitate cu cerintele legislative din domeniul securitatii si sanatatii in munca prin masuratori ale sistemelor de izolatie si de protectie. Protejati-va investitia prin calitatea serviciilor oferite de noi.
Compania mega innovation oferă pieţei turistice din românia un serviciu unic şi inovativ – cardul cu reduceri HoReCa - serviciul care va reduce cu minim 10% tarifele la hotelurile partenere din romania, îmbinând funcţionalitatea cardului de fidelizare a clientului cu avantajul rezervării on-line a camerelor de hotel. Pentru informatii suplimentare vizitati site-ul: www.cardulcureduceri.ro
Kuma Architeckten SRL este filiala infiintata in 2007 a biroului de arhitectura Kuma Architekten BDA cu sediul in Munich, Germania. Va oferim o vasta experienta internationala adapatata cerintelor si necesitatilor locale.
Va oferim materiale publicitare, marketing, definirea imaginii firmei dumneavoastra. Cele mai bune si mai profesionale solutii le puteti obtine impreuna cu BMR. BMR a luat fiinta din dorinta de a ajuta agentii economici sa-si defineasca si sa transmita propria imagine, diferentiindu-se astfel de multitudinea de concurenti prezenti pe piata. Credem in perfectionare continua si acumularea permanenta de experienta, credem in posibilitatea de a exista intotdeauna o solutie si mai buna, solutie pa care sa o gasim impreuna cu dumneavoastra. Astfel va putem oferi: - concepera de logo-uri si sloganuri - crearea de materiale publicitare (pliante, flyere, brosuri, afise, reclame pentru tiparituri, carti de vizita, bannere printate si alte printuri) - conceperea de ambalaje si etichete de produs - campanii de promovare la locul vanzarii - ditribuirea de materiale publicitare (pliante,fluturasi, brosuri etc) - realizare de baze de date cu clienti, concurenti si/ sau furnizori - consultanta de marketing. Compania noastra este gata sa va ajute, nu ezitati sa ne contactati.