De ce sa alegeti serviciile noastre: -Suntem o companie privata, formata din detectivi specializati si atestati, care, prin activitati specifie de investigare, si supraveghere, in conditiile legii, studiaza si cerceteaza cazul dvs asigurand in primul rand confidentialitatea investigatiei; -Clientul este singurul beneficiar al informatiilor solicitate si obtinute de catre echipele noastre; -Oferim servicii eficiente si prompte in rezolvarea fiecarui caz, fie de natura juridica sau privata; -Avem ca instrumente de lucru cunoasterea, pregatirea, dotarea specifica si experienta necesare pentru a putea rezolva cele mai complexe cazuri; -Ne desfasuram activitatea atat pe teritoriul Romaniei cat si in strainatate. -Suntem la dispozitia clientului 24 ore din 24; -Oferim consultanta gratuita atat inaintea preluarii cazului cat si in timpul desfasurarii investigatiei / filajului / supravegherii; -Clientii nostrii sunt tratati intotdeauna cu respect si intelegere; -Disponibilitate imediata; -Predarea probelor solicitate de catre beneficiar la termenul prestabilit. -Scopul nostru este aflarea adevarului in cauzele pentru care am fost angajati; Aveti ocazia sa aflati mai multe despre Agentia Heraclis, accesand informatiile publicate pe situl www.heraclis.ro, pentru a cunoaste si a beneficia de serviciile noastre de detectivistica privata. Va multumim ca ne-ati vizitat si va invitam sa apelati la noi pentru a fi siguri ca orice solicitare din partea dumneavoastra va fi receptata si solutionata cu profesionalism. Detectivii particulari din agentie sunt profesionisti, în special prin faptul ca au lucrat în structuri de informatii ale statului si apoi au sustinut examenul de atestare ca detectivi particulari. Agentia noastra este înregistrata la Registrul Comertului sub numarul J17/533/2009, având codul fiscal numarul RO25492693 si LICENTA DE FUNCTIONARE Nr. 312.805, emisa de INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMÂNE. A fost înfiintata în anul 2009, este membra a Asociatiei Nationale a Detectivilor din România si este înscrisa în evidenta Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, ca operator cu astfel de date, la nr. 0001936. Agentia s-a specializat în implementarea si administrarea unui sistem de protejare a intereselor comerciale ale agentilor economici si ale persoanelor fizice. Personalul agentiei este format din profesionisti în arta investigatiei cu experienta în acest domeniu. De la infiintare pâna în prezent, agentia a abordat o gama larga de domenii, care va sunt prezentate în meniul "Servicii". Apelând la agentia noastra veti beneficia de servicii de calitate, ce se disting prin: -Legalitate; -Legitimitate; -Discretie totala; -Moralitatea cauzei în aparare; -Profesionalism; -Preturi accesibile; -Promptitudine; -Un foarte bun raport calitate pret. Toti detectivii particulari ai agentiei au obligatia de a respecta întocmai principiile deontologice profesionale si anume: * activitatea detectivilor particulari nu poate fi contrara Constitutiei României, legilor tarii, sigurantei nationale, ordinii publice sau bunelor moravuri; * în exercitarea profesiei lor, detectivii particulari angajati cunosc si respecta principiile etice si standardele profesionale ale agentiei. Principii etice ale agentiei: * detectivul particular respecta si promoveaza principiile eticii si justitiei sociale; * detectivul particular foloseste la maximum calitatile umane si cunostintele profesionale pentru investigarea si solutionarea cazurilor preluate; * detectivul particular respecta intimitatea, confidentialitatea si utilizarea responsabila a informatiilor obtinute în actul exercitarii profesiei; * detectivul particular respecta comunitatea, drepturile si libertatile omului, demnitatea acestuia.
Smart Casual este principalul furnizor de consultanta la nivel national in domeniul medical in vederea Acreditarii Nationale a Spitalelor avand in cei 9 ani de activitate peste 130 de spitale ACREDITATE atat CONAS cat si ANMCS. Lucram exclusiv cu institutiile publice, ne dedicam prin maxim de profesionalism, oferim incredere, fidelizam clientii prin programe si servicii conexe dependente de activitatea lor specifica,domeniul de activitate. Oferim servicii diversificate,imperios aplicabile unei institutii publice: - ACREDITARE Spitale - ANMCS - Control Intern Managerial - SCIM -OSGG 600/2018 - Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale si Planul anual de actiune - Strategia de dezvoltare locala - Achizitii publice - Audit public intern - Certificari ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000, etc. In functie de nevoile clientilor nostri ne adaptam reglementarilor legislative si cream servicii noi. Smart Casual ofera garantia prestarii serviciilor cu consultanti experti in domeniu, cu experienta de peste 7 ani si peste 400 de institutii publice multumite, fara neconformitati la controalele Curtii de Conturi sau a altor institutii. Smart Casual personalizeaza fiecare oferta de pret in functie de specificul fiecarei unitati.
Pentru persoane fizice: 1. Aviz psihologic pentru angajare 2. Avize psihologice pentru admiterea in anumite institutii de invatamant 3. Avize psihologice periodice pentru autorizare si reautorizare interna 3. Aviz psihologic necesar pentru desfasurarea activitatii in conditii speciale, avize in profesii cu grad mare de risc 4. Testare psihologica si consiliere individuala privind managementul propriei cariere 5. Testare psihologica si consiliere privind orientarea profesionala 6. Consiliere individuala privind probleme legate de munca Pentru companii Experienta noastra pe terenul suportului in managementul resurselor umane in organizatii este extrem de vasta, acoperind un portofoliu semnificativ de companii, de la firme mici si pana la firme multinationale. Expertiza noastra acopera urmatoarele segmente: 1. Asistenta psihologica in selectia de personal 2. Asistenta psihologica in evaluarea performantelor profesionale 3. Asistenta psihologica in orientarea si integrarea noilor angajati 4. Asistenta psihologica in determinarea pachetelor optime de stimulare-motivare a angajatilor 5. Coaching privind dezvoltarea structurilor manageriale 6. Asistenta in procesele de reorganizare a muncii si restructurare organizationala, reducerea costurilor de personal 7. Diagnoza organizationala 8. Analiza muncii si evaluarea posturilor.
Redactam si autentificam inscrisuri notariale, procedura, succesorala notariala, certificarea unor fapte legalizarea: copiilor dupa inscrsuri, semnaturilorde pe inscrsuri, a specimenelor se semnatura, a sigiliilor, etc.
VSM System Consulting este o firmă de consultanţă cu capital integral românesc, care a implementat sisteme de management de dificultate mică şi medie, la companii cu un număr de până la 200 de angajaţi. Sistemele au fost certificate de AJA, SIMTEX-OC, TOTAL Q ARM. Domeniile de activitate ale firmelor certificate sunt: IT, construcţii, comerţ, topografie, instalaţii electrice, consultanţă. Pe lângă activitatea de implementare a sistemelor de management, ajutăm clienţii noştri şi după certificare, pentru menţinerea şi îmbunătăţirea continuă a sistemelor implementate. Oferim si servicii de audituri interne si externe.
Stie cat de important este timpul pentru un client, cat de importanta este natura serviciilor oferite, cu profesionalism, rapiditate, fara a afecta calitatea serviciilor, dar in acelasi timp posibilitatea de a rezolva o paleta larga de probleme.
Companie multinationala ce activeaza in domeniul investitiilor pe termen mediu si lung, in curs de dezvoltare. Flexibilitatea produselor, orientarea catre client si profesionalismul de care sa dovada compania noastra este cheia succesului.
In cadrul serviciilor de consultanta societatea noastra ofera consiliere pentru accesarea de fonduri europene si guvernamentale prin urmatoarele programe: POR, FEADR, POSCCE, ajutorde minimis acordat in baza schemei de ajutor de stat instituita prin H.G.1164/2007. Societatea noastra ofera cele mai inalte standarde profesioanale prin angajamentul total fata de interesele clientilor, iar datorita acestui fapt si-a castigat reputatia de a fi una dintre cele mai valoroase firme de acest gen din zona.
Compania elaboreaza studii de fezabilitate, cereri de financiare, tehnologii pt accesare fonduri europene si guvernamentale, ofera consultanta pentru potentiali beneficiari privati si publici, executa studii tehnice premergatoare sf (topo, geo, expertize).
Infiintata in 1994 Compania a avut ca obiect activitati de proiectare si export obiecte de calcar si mic mobilier din lemn; comert, comert cu ridicata echipamente irigatii. Incepand cu anul 2001 s-a dezvoltat departamentul de Consultanta Fonduri Europene preaderare si din 2007 - Consultanta fonduri structurale.
GD Protection este o societate infintata cu scopul de a veni in ajutorul clientilor nostri cu servicii si consultanta in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (SSM), Situatiilor de Urgenta (SU), Prevenirea si Stingerea Incendiilor (P.S.I.) si ISCIR (RSVTI), avand o echipa tanara si dinamica, in permanenta perfectionare pentru a fi cei mai buni specialisti si consultanti in domeniu.
Groupama companie internationala cauta consultanti financiari in asigurari de viata.Curs gratuit. Experienta in vanzari constituie un avantaj. Studii: liceu. Studiile superioare constituie un avantaj. Locuri: 5. Dezvoltarea si mentinerea unui portofoliu de clienti Descoperirea nevoilor financiare si pe baza acesteia oferirea unei solutii. Incheierea contractelor asigurari de viata Raport activitate. Trimite CV pe adresa de e-mail.
Broker de asigurari Colaboram cu peste 16 firme de asigurari si oferim clientilor nostri cea mai avantajoasa oferta din multitudinea pachetelor de asigurari de pe piata. Principiile care ne ghideaza: SINCERITATE si SERIOZITATE.
SC Credit Consulting SRL este o societate cu capital integral privat, de consultanta in afaceri si management de proiecte cu finantare ne/rambusabila, precum si consultanta si intermediere financiara pentru toata gama de produse financiar-bancare. SC Credit Consulting SRL este o companie dinamica aflata in plina ascensiune. Echipa sa de specialisti, seriozitatea ofertei sale si relatiile excelente cu partenerii sai reprezinta garantia faptului. Infiintata in anul 2006, SC CREDIT CONSULTING SRL a aparut pe piata firmelor de consultanta luand in calcul nevoile foarte mari de finantare ale populatiei, cat si ale organizatiilor romanesti, precum si modul cum acestea pot fi satisfacute prin intermediul fondurilor structurale.
Sunt infiintata in 2010 si asigur consultanta financiara, asigurari de viata, asigurari obligatorii, credite bancare, planuri de investitii. Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ma contactati.
Asiguram consultanta pentru toate fondurile europene incepand de la faza studiilor pana la realizarea proiectului. Prin colaboratori nostri realizam toata gama de proiecte pentru arhitectura, instalatii electrice.
Societate de consultanta si management afaceri infiintata de juristi cu experienta in domeniile comercial, import/ export, licitatii publice, ofertari directe, proiecte fonduri europene si multe alte domenii conexe.
Acumen Integrat este o companie fondata in anul 2004, care are ca principala activitate oferirea de solutii in managementul performantei la nivel strategic, operational si individual si formarea profesionala dedicata sprijinirii organizatiilor in implementarea riguroasa a indicatorilor cheie de performanta. Modelul nostru de afaceri este de a lucra alaturi de organizatii pentru a intelege obiectivele si problemele cu care se confrunta si a identifica solutii personalizate care adauga valoare activitatii lor. Oferim beneficii tangibile clientilor nostri prin utilizarea a trei modele de consultanta complementare: - Servicii de implementare - Dezvoltarea si implementarea de sisteme si procese de management al performantei organizationale si management de proiect. - Servicii de consultanta - oferirea de solutii personalizate pentru imbunatatirea modelelor actuale utilizate de companii si adresarea provocarilor legate de nivelul capabilitatilor organizationale. - Servicii de formare profesionala - sustinerea de traininguri pentru a imbunatati intelegerea managementului performantei la diferite niveluri si pentru a dezvolta abilitati de lucru cu sisteme si procese in aceste domenii. Cu un portofoliu de clienti cuprinzand peste 300 de companii, Acumen Integrat livreaza peste 20 de cursuri in regim deschis sau intern, dintre care 8 cu certificare profesionala recunoscuta international de catre The KPI Institute. Serviciile Acumen Integrat se adreseaza tuturor nivelurilor de management (top, middle, bottom), dar si unor domenii, industrii si arii functionale variate, precum: banking, retail, FMGC, comert online, logistica, automotive, servicii, telecomunicatii, utilitati, IT, productie, HoReCa sau medical.
Domenii de expertiză: 1. Realizăm proiecte pentru accesarea fondurilor europene şi naţionale: POS, POR, FEADR, Fondul de Mediu, ISPA. 2. Know-how diversificat. Experienţă relevantă în arhitectura afacerilor din domeniile: agricultură, producţie, servicii, etc. 3. Flexibilitate. Abordăm domenii noi, ne adaptăm programului clientului, venind noi la el. 4. Transferăm continuu întrega noastră experienţă în avantaje pentru client: timpi de execuţie mai scurţi, documente mai puţine, fluiditate crescută a proiectului. Real time management: 1. Gestiunea on-line a proiectului. Folosim singura aplicaţie on-line din România care gestionează un proiect pe toate fazele acestuia www.e-management.ro 2. Viteză de execuţie. Depunem un proiect de finanţare în maxim 2 săptămâni de la semnarea contractului de consultanţă şi recepţia tuturor documentelor necesare proiectului. 3. Management integral al proiectului. Executăm consultanţă, arhitectură, proiectare pe specialităţi, dirigenţie de şantier prin colaboratori cu experienţă relevantă în domeniu. 4. Avem capacitatea logistică de a implementa proiecte în toată ţara. Sinergie: 1. Clientul este pe primul loc. Interesele clientului primează dar fără a afecta interesele celorlalte entităţi implicate în proiect: finanţator, avizatori, consultant, proiectant, furnizori, statul. 2. Parteneriatul este filozofia noastră. Dintr-un proiect trebuie să beneficieze toţi cei implicaţi. 3. Energizăm proiectele. Avem dorinţa şi putinţa de face cele mai bune proiecte la nivel naţional. 4. Confidenţialitate. Tot ceea ce facem rămâne între noi. Garantat. Servicii conexe GRATUITE pentru solicitanţii de fonduri nerambursabile: 1. Infiinţări de societăţi comerciale,persoane fizice autorizate, asociaţii familiale, etc. 2. Analiză economico – financiară a ultimului bilanţ şi ultima balanţă disponibilă. 3. Consultanţă financiar-contabilă la momentul accesării fondurilor. 4. Obţinerea tuturor avizelor şi certificatelor necesare proiectului.
Domeniile in care activam sunt SSM si SU. Echipa de profesionisti din cadrul firmei este calificata si perfectionata in domeniile de activitate mai sus amintite, suntem Inspectori de Protectia Muncii si Cadre Tehnice P.S.I., Evaluatori de Risc in SSM si Coordonatori in materie de SSM. Site: www.ptagroup.ro