Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Criterii selectie
Judet
De la
Management / Marketing - Consultanta: 1559 companii
  • Consultanta pentru imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor oferite. Societatea Nord Consulting SRL a fost creata imbinand experienta mai multor profesionalisti din diverse domenii de activitate pentru a putea crea o echipa care sa aiba capacitatea de a aborda problemele unei societati din diferite puncte de vedere si a oferi solutiile optime pentru cresterea eficacitatii acesteia.

Baia Mare Servicii
  • Societatea ThesanCo Srl. este o organizatie relativ tanara, infiintata in anul 2004 cu capital integral privat, romanesc, avand ca principala activitate Consultanta pentru documentarea, proiectarea, implementarea si certificarea Sistemelor de Management al Calitatii (conform ISO 9001), Sistemelor de Management de Mediu (ISO 14001), Sistemelor de Management al Sigurantei si Securitatii Ocupationale (OHSAS 18001). Fiecare manager isi doreste sa aiba la indemana metode utile in: optimizarea activitatilor, reducerea costurilor, cresterea profitului, imbunatatirea imaginii firmei. Un alt aspect deloc de neglijat este faptul ca trebuie sa indepliniti conditiile de participare la licitatii. 1. Fiecare organizatie / companie / societate comerciala trebuie sa dezvolte Sistemul de Management propriu, astfel incat acesta sa poata fi utilizat si imbunatatit in mod continuu. 2. Sistemele de Management nu pot fi cumparate ca un produs aflat pe raft, nu pot fi descarcate de pe vreun site specializat si nu pot fi create exclusiv prin contributia unui consultant – fiecare organizatie trebuie sa dezvolte propriul Sistem de Management, beneficiind de cele mai multe ori de serviciile profesionale ale unui consultant. Daca Sistemul dvs. de Management va fi proiectat si implementat conform cerintelor standardului ISO 9001:2000, atunci veti avea in utilizare un Sistem de Management al Calitatii ce poate fi certificat. Este ceea ce va oferim noi ! Oferta noastra de servicii este foarte precisa si se refera la - SERVICII DE CONSULTANTA pentru Proiectarea, documentarea, implementarea si certificarea Sistemului de Management conform standardelor internationale. - SERVICII POST-CERTIFICARE pentru mentinerea si imbunatatirea Sistemului deja implementat si certificat. Scopul nostru: Fiecare organizatie (client) sa obtina la sfarsitul proiectului, un Sistem de Management eficient si flexibil, un instrument util managementului de top al organizatiei, precum si intregului staff managerial, pentru a tine sub control calitatea produselor si serviciilor furnizate. Misiunea noastra: Sa creem conditiile necesare pentru ca managerii impreuna cu echipele lor sa identifice, sa foloseasca si sa imbunatateasca procesele proprii si sistemele de management, astfel incat sa obtina profit si sa previna pierderile, mai rapid decat competitorii lor! Sistemul nostru de lucru se bazeaza pe deviza: “Realizeaza si mentine un Sistem Simplu”. In fiecare proiect la care participam in mod activ, avem in vedere ca sistemul realizat sa elimine complet limbajul greoi, birocratia, rutina administrativa nefolositoare si regulile neinsemnate. Va propunem o colaborare onesta pentru realizarea obiectivelor dvs. de proiectare, implementare, certificare si mentinere a Sistemului de Management dorit (calitate, mediu sanatate si securitare ocupationala), colaborare in cursul careia promitem sa va sprijinim in evitarea celor mai frecvente greseli pe care managerii sunt tentati sa le comita. Pentru mai multe detalii despre Sistemele de Management, serviciile si solutiile noastre, va rugam sa accesati site-ul www.iso-management.ro. NOI LUCRAM PENTRU CA AFACEREA DVS. SA CREASCA ! echipa ThesanCo www.iso-management.ro

Constanta Servicii
  • Globus Consulting ofera clientilor sai consultanta pentru obtinerea certificatelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001. Simplu rapid, eficient. Realizam evaluari de riscuri prin personal autorizat. Realizam audituri de calitate, mediu, sanatate si securitate in munca.

Timisoara Servicii
  • ALO Canada este lider de piata in domeniul consultantei in emigrare, afaceri si management in Canada, fiind singurul membru in Societatea Canadiana de Consultanti in Emigrare (www.csic-scci.ca) prezent in Romania. Nu ezitati sa ne contactati pentru informatii suplimentare.

Cluj-napoca Servicii
  • Suntem pe piata inca din 2009. Firma noastra este o societate comerciala care se ocupa cu contabilitatea completa, consultanta prelucrarea datelor, consultanta REVISAL, pentru firme mici si mijlocii, eventual mari. Asa s-a infiintat firma si au de gand sa ofere servicii de cea mai buna calitate.

Hirlau Servicii
  • Dima Consulting SRL este o organizatie de consultanta in afaceri si management care vine in intampinarea cerintelor U.E privind calitatea serviciilor si produselor in conformitate cu standardele internationale de management.

Constanta Servicii
  • The Chamber of Commerce and Industry of Romania and Bucharest is a non-governmental, public-interest, self-sufficient organization meant to promote Romanian trade and industries both at home and abroad, and to defend the interests of Romanian traders before the domestic authorities and in their relations with specialized foreign organizations. The members of CCIRB are companies, professional organizations, non-governmental organization, other organizations and territorial chambers of commerce and industry. The internal structure of CCIRB has two components: - Department for National Level; - Department for Bucharest. The organizational and functional structure of the Department for National Level of CCIRB is as follows: Managing Board Department for Promotion and Relations with Members Department of Information and Business Development Department for Strategy and Inter-institutional Relations Marketing and PR Office Information Technology and Communications Department Department of Foreign Relations, International Co-operation European Integration Department Euro Info Centre The main activities of these departments: Business consulting; Assistance to company formation and operation; Promotion of business contacts:      bilateral and multilateral business partnerships;      organization of fairs, exhibitions and commercial events at home and abroad;        organization of Romanian business missions abroad;      organization of foreign business missions to Romania;      advertising and commercial promotion;      charts of top companies; High-standard distribution of products and services; Quality guarantee of products and services, standardization; Assistance in matters of ecology and consumer protection; Basic information and co-operation in local development problems; Reception of signals from businesses with regard to regulations in force and initiation of new legislative norms and regulations; Organization of meetings with Chamber members and other businesses located in Bucharest and in the country; Organization of focused debates on topical problems of general concern to the end of promoting economic development and upsurge in business; Initiation of meetings with policy-makers and other decision-making factors for the benefit of the business community; Development of programme-documents of the Chamber of Commerce and Industry of Romania and Bucharest with regard to economic, financial and investment problems and forwarding of these documents to relevant bodies; Diffusion among businesses in Bucharest and in the country of local, national and international regulations of major importance to the Romanian business community; Partnerships with similar Romanian and foreign organizations, including signing of co-operation protocols and agreements. Short-term advanced courses in business organization, management and programming; Organization of symposia, colloquia and round tables focused on business training. CCIRB major goal-mission: A THRIVING BUSINESS COMMUNITY The main objectives: - Support and promotion for the benefit of businesses in the field of industry, agriculture, trade, tourism and services; - Representation and protection of the Romanian business community's interests in relation to policy-making bodies at local and national level; - Occupational training and further training of economic operators in Bucharest and in the country; All these goal-missions are developed by a wide range of specific forms and methods drawing on the national and international experience of chambers of commerce, with the contribution of the departments and offices of the Chamber of Commerce and Industry of Romania and Bucharest, as well as of the commercial companies in which the Chamber of Commerce and Industry of Romania and Bucharest holds the controlling interest. http://www.ccir.ro

Bucuresti Altul
  • Echipa ABC Training Consulting furnizeaza servicii de training si consultanta pentru managementul general al afacerii: management strategic, operational si financiar. Serviciile noastre se adreseaza antreprenorilor, managerilor si specialistilor care sunt implicati activ in dezvoltarea si consolidarea afacerilor. Cursurile de perfectionare profesionala sunt interactive, se bazeaza pe abordari practice si au urmatoarele obiective: -formarea unei viziuni de ansamblu asupra coordonatelor generale ale afacerii. -intelegerea relatiei de interdependenta dintre activitatile desfasurate de toate departamentele firmei si performantele financiare ale firmei. -abordarea situatiilor financiar-contabile din punct de vedere managerial (finance for non-finance). -insusirea diverselor metode, tehnici si instrumente de management performant al afacerii. -controlul performantelor afacerii cu ajutorul tabloului de bord managerial.

Bucuresti Servicii
  • TQ CONSULTANTA s-a impus pe piata serviciilor de consultanta in vederea certificarilor ISO, reusind sa acorde consiliere unui numar de peste 100 de organizatii din Galati, Braila, Vrancea, Tulcea, Constanta, Vaslui. In consultanta conteaza echipa, iar noi am investit enorm in specializarea profesionistilor nostri, iar satisfactia nevoilor clientilor a devenit prioritara in activitatea noastra.

Galati Servicii
  • Consultanta management de proiect; cereri de finantare pentru proiecte, organizare evenimente externe si afaceri europene. Consultanta fonduri structurale si proiecte finantate din fonduri europene.

Bucuresti Altul
  • ISO Consulting Tudorache Mihaela Claudia PFA, furnizeaza Servicii de consultanta privind proiectarea, implementarea, mentinerea si imbunatatirea continua a sistemelor de management: calitate, siguranta alimentului, sanatate si securitate in munca, respectiv mediu, in conformitate cu urmatoarele referentiale: ISO 9001, ISO 22000/HACCP, OHSAS 18001 si ISO 14001. De asemenea, furnizeaza SERVICII DE PREVENIRE SI PROTECTIE in domeniul SANATATII SI SECURITATII IN MUNCA, conform Legii 319/2006, respectiv in domeniul SITUATIILOR DE URGENTA, conform Legii 307/2006 si Legii 481/2004. Experienta de peste 14 ani in aceste domenii a CONSULTANTULUI DVS. PERSONAL, ing. TUDORACHE MIHAELA CLAUDIA, este folosita in vederea eficientizarii activitatilor si a cresterii performantelor in cadrul firmei dvs. ISO CONSULTING T.M.C. PFA, -Lucreaza simplu, clar, transparent, practic, rapid si eficient. -Se adapteaza cerintelor si modului DVS. specific de lucru, adaugand plus de valoarea si crescand performantele activitatilor in cadrul firmei dvs. -Este oricand la dispozitia dvs., fiecare etapa din proiectul de consultanta fiind parcursa impreuna. Orice nelamurire a dvs. isi va gasi raspunsul; orice problema isi va gasi solutia. -Are cel mai bun raport preţ/calitate, la cele mai scăzute costuri in domeniu. -Va scuteste de stresul controalelor autorităţilor de stat (ITM, ISU, DSVSA, ANPM, etc.).

Tandarei Servicii
  • Firma noastra ofera servicii de: - consultanta in afaceri si start-up si publicare cursuri si carti afaceri - Sprijinirea in cautarea de parteneri, clienti si proiecte. - Diseminarea proiectelor evaluate de partneri si sau clienti - Stimularea apropierii inovatiei sectorul de transporturi, logistica si constructii si in propunerea pregatirii de proiecte. - Organizing workshopuri si de intalniri de brokerage de marfuri si transport ca forma cea mai avansata de comunicare si de training precum si cea de schimb de informatii, idei si de proiecte. - Oportunitati locale, regionale si de cooperare internationala cu alte companii, asociatii, institute de cercetare si parcuri tehnologice, universitati si profesionisti din industria Europeana a constructiilor si transporturilor si a fondurilor. - organizarea in Bucuresti de sedii ptr reprezentare si sau depozitare la solicitare expresa a clientilor. - importul direct, distributie si vanzare directa de sisteme de incalzire prin panouri solare la pret fabricant - executarea de website-uri la cerere la preturi modice sau publicitate pe internet.

Bucuresti Servicii
  • Daza Services Ltd: With offices in Greece and Romania provides integrated solutions, products and applications for the proper functioning of commercial companies. Our Partners: Companies with extensive experience in import - export, shipping, customs procedures, production and applications software.

Atena Servicii
  • Edbal Consult va ofera solutii si asistenta profesionala pentru implementarea sistemelor de management, in conformitate cu standardele de referinta, in vederea construirii unei organizatii mai valoroase, axate pe calitate si cresterea increderii partenerilor de afaceri.

Cluj-napoca Servicii
  • Compania noastra este specializata in consultanta in vederea implementarii de sisteme de managament al calitatii, mediului si securitatii ocupationale la preturi competitive si in perioade scurte de timp.

Bucuresti Servicii
  • Grupul de Editura si Consultanta in Afaceri Rentrop & Straton este o societate mixta romano-germana infiintata in anul 1995, care beneficiaza de experienta de peste 20 de ani pe piata germana de carte de afaceri si de consultanta a parterului german, Verlag f�r die Deutsche Wirtschaft, de know-how-ul acestuia si de o viziune moderna asupra marketingului. Inainte de Grupul de Editura si Consultanta in Afaceri Rentrop & Straton, domnul George Straton, presedinte-director general, cunoscuse succesul cu Casa de Editura CAPITAL, un proiect care si astazi continua sa fie lider pe segmentul sau.

Bucuresti Servicii
  • Societatea comerciala Boboclin SRL a luat fiinta in luna iulie a anului 2006, pentru a desfasura in principal o activitate de intretinere si curatarea cladirilor, ca initiativa a trei parteneri: Serviciile care vor asigura venitul firmei: �X curatenie generala si curatenie de intretinere zilnica in case particulare, in orele si formele stabilite de comun acord cu clientul ; �X curatenie generala si curatenie de intretinere zilnica in spatiile persoanelor juridice (birouri, spatii comerciale, cabinete medicale, spitale, scoli, camine, depozite, hale de productie, locuintele aflate in oferta de vanzare si inchiriere a agentiilor imobiliare ,etc.) ; �X curatenie generala inainte de luarea in primire a cladirilor nou construite; �X curatarea mochetelor si covoarelor la domiciliu sau sediu; �X spalarea, curatarea si lustruirea marmurei, parchetului, gresiei, linoleumului si altor suprafete tari ; �X tratarea suprafetei din linoleum cu  solutii protectoare ; �X spalarea si curatarea tapiteriilor din locuinte, birouri si autoturisme; �X lustruirea mobilei ; �X curatarea aparaturii electronice si  electrocasnice ; �X spalarea si intretinerea suprafetelor din sticla; �X organizarea bunurilor din spatiile in care se face curatarea, pentru o mai eficienta utilizare a acestora, si  amenajarea astfel incat sa se asigure crearea unui spatiu ergonomic si estetic.

Bucuresti Servicii
  • Bazindu-se pe o experienta acumulata de-alungul anilor compania albsys GmbH continua strategia de a oferi cea mai performanta tehnologie, adaptata necesitatilor firmelor romanesti. Albsys GmbH impreuna cu partenerii dedicati(CAS, MESONIC, HABEL) face accesibila companiilor romanesti adaptarea rapida la modelul de business si proceselor noilor conditii de piata. Compania noastra ofera o valoare unica prin performanta componentelor hardware si a programelor software de management, astfel incit clientii nostri sa-si mentina competitivitatea pe un termen nelimitat. Acestia pot beneficia de un spectru larg de servicii cum ar fi: - Consultanta si Instalare a programelor de calculator: CRM (Managementul Relatiilor cu Clientii), DMS (Sisteme manageriale de documente); - Sisteme electronice de arhivare si Managementul informatiilor; - Retele IT, Solutii/Hardware performante. - Produse in domeniul comunicarii; Albsys GmbH inseamna substituirea departamentului dumneavoastra IT cu o echipa de profesionisti certificati, calificati si cu o vasta experienta in domeniu, oricand la dispozitia dumneavoastra Aparitia noastra pe piata romaneasca isi va avea succesul scontat daca si Dvs.potetiali clienti sau comercianti ai produselor noastre veti lua la aceasta parte.

Urspring Distribuitor
  • 1.Servicii complete de evidenta contabila: intocmire bilant - balanta de verificare - cartea mare - registru jurnal - jurnal vanzari si cumparari - intocmire si depunere declaratii fiscale - salarizare - contabilitate primara 2.Servicii in relatia cu: Administratia Financiara (declaratii, bilant etc) *Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca *Casa de Asigurari de Sanatate *Fondul National Unic de Asigurari Sociale de Sanatate *Inspectorat 3.Intocmire declaratii INTRASTAT 4.Asigurari private, viata, pensii, sanatate 5.consultanta financiara

Bucuresti Financiar
  • TMV Stil SRL ?activeaza in domeniul serviciilor de constructii de peste 7 ani, oferind o gama larga de servicii: constructii civile (case la cheie, renovari cladiri, consolidari, amenajari interioare si exterioare) dar si constructii industriale. Se ofera consultanta gratuita ! Portofoliul de lucrari realizate ne recomanda, acestea putand fi verificate. Calitatea si satisfactia clientului conteaza pentru noi!

Sacalay Servicii