Suntem o societate de contabilitate si consultanta in domeniul financiar-contabil si oferim servicii personalizate, fie pe termen lung, fie pe termen scurt, servicii lunare sau servicii pentru lucrari individuale, depuneri documente, intocmire bilanturi, prelucrare date si depunere documente, infiintari si radieri societati comerciale, etc. Pe scurt: "Servicii de calitate pentru afacerea Ta !" Site: www.contabconsult.ro
CIMP activeaza in mediul economic romanesc prin integrarea activitatilor de consultanta si instruire a managerilor si personalului companiilor in vederea cresterii competitivitatii si a capacitatii de operare profitabila pe pietele nationale si internationale. Asteptam sa ne contactati.
Proquality M&S Consult este o societate comerciala privata cu raspundere limitata s-a infiintat in anul 2005 si are ca obiect de activitate: Consultanta vederea elaborarii, implementarii, reviziei si certificarii sistemelor de management al calitatii conform referentialelor: - SR EN ISO 9001:2008 - Sistem de management al calitatii - cerinte; - SR EN ISO 14001:2005 - Sistem de management al calitatii mediului - SR OHSAS 18001:2007 - Sistem de management al sanatatii si securitatii muncii - HACCP - Sistem de management al sigurantei alimentului - ISO 22000 - Sistem de management al sigurantei alimentului - SR EN ISO/CEI 17025:2005 - Cerinte generale pentru competenta laboratoarelor de incercari si etalonari - SR EN ISO/CEI 17025:2005 si SR EN ISO 15189:2005 Cerinte generale pentru competenta laboratoarelor medicale - SR ISO ISO/CEI 27001 - Sisteme de management al securitatii informatiei cerinte - SA 8000: 2001 Responsabilitate sociala - Consultanta vederea obtinerii certificarii de produs - Asistenta pentru gestionarea documentelor sistemului de management al calitatii - Audit, audit intern si evaluari asupra partenerilor contractuali - Planuri de calitate pentru constructori - Proiecte Fonduri Structurale Instruiri si cursuri: - Instruiri personal conform cerintelor standardelor SR EN ISO 9001:2008; SR EN ISO 14001: 2005; SR EN ISO/CEI 17025:2005 - Curs auditor intern al sistemului de management al calitatii - Curs auditor intern al sistemului de management al mediului - Curs auditor intern al sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale - Curs auditor intern pentru sistemul integrat calitate mediu - sanatate si securitate ocupationala - Curs auditor intern pentru laboratoare de incercari si etalonari conform SR EN ISO / CEI 17025:2005 - Curs Manager calitate (pentru industria automotive) conform COR 242302 - curs acreditat CNFPA - Curs auditor intern pentru sistemul de management al sigurantei alimentare PROQUALITY M&S CONSULT are implementat sistemul de management al calitatii conform SR EN ISO 9001:2008 si este in curs de certificare TUV CERT prin TUV HESSEN PROQUALITY M&S CONSULT este membra a DEUTSCHER WIRTSCHAFTSCLUB BANAT - CLUBUL ECONOMIC BANAT CONTACT dipl ing Sorin Hreniucu consultant - asociat administrator Sediul social: str. 3 August 1919 nr.11 ap.16 punct lucru: str. Regimentul 5 Vanatori nr.3 ap.4 Timisoara TEL.: 0256 434828 MOBIL: 0724 289 606, 0745567745 Pagina web: proqualityms.ro
Firma promoveaza sisteme metalice pentru cofrare,turnare betoane si schele metalici si sisteme metalice utilizate in constructii, cu grad ridicat de securitate a muncii si productivitate mare. Firma asigura servicii de vanzare prin comisionare. Asiguram suportul in dezvoltarea afacerii dumneavoastra si managementul schimbarii acesteia . Realizam studii de fezabilitate si de piata.
Eurinno Projects este o reţea europeană în continuă creştere, care oferă consultanţă în domeniile managementului şi obţinerii de fonduri structurale, dezvoltare locală şi regională, managementul proiectelor, finanţări, promovarea exportului, proiecte de investiţii, parteneriate, mentorat, lobby şi reprezentare, e-business, logistică şi transporturi, tehnologia informaţiei şi comunicaţiei, resurse umane, managementul calităţii, aprovizionare, achiziţii publice, cadru fiscal şi legal, audit, proprietate industrială, protecţia mediului, energii regenerabile, audit de energie.
Flux-TOop Services SRL - Firma cu capital integral privat, romanesc: 36200 lei, a fost selectata, instruita si agreata de un Consortiu european format din ENTERPRISES Ltd., ANIMMC si ROCA, drept furnizor de consultanta si training in accesarea fondurilor structurale (UE+Guv.Rom.). Portofoliul are clienti cu o cifra de afaceri intre 100.000 - 28.000.000 Euro p.a., dar si autoritati publice locale (primarii comunale).
Recuperare creante, debite, datorii - Recupit & Asociatii Cei mai eficienti in recuperare creante, debite, datorii civile si comerciale, avand arie de acoperire pe intreg teritoriul Romaniei. - Aveti facturi fiscale neincasate la aceasta data? - Aveti debitori care nu isi platesc datoriile catre dvs? Ne angajam numai pe baza de ONORARIU SUCCES, adica NU RECUPERAM - NU PLATITI NIMIC. Aceasta este garantia ca ne vom ocupa de recuperarea / colectarea sumelor restante de bani pentru dvs. cu diligenta unui bun proprietar al creantei. In aceasta situatie doar EFICIENTA NE RECOMANDA. Pentru mai multe detalii va invitam pe site-ul www.recupit.ro RECUPIT & ASOCIATII – www.recupit.ro
Oferim servicii de training in vanzari, marketing, comunicare, logistica, management, etc. personalizate conform specificatiilor clientilor nostri. Recrutam personal in functie de cererea beneficiarilor. Asistam companiile in vederea realizarii business -plan - urilor.
Firma realizeaza o gama variata de cercetari de marketing: studii de piata, studii sociologice, sondaje de opinie fata in fata si online, mystery shopping, teste de piata, analize de date statistice, s.a. Va oferim raspunsuri relevante despre notorietatea unui brand, comportamentul consumatorilor sau al angajatilor, cererea pentru un produs sau serviciu, piata diferitelor produse sau servicii, impactul reclamelor sau campaniilor publicitare, opinia publica, concurenta, etc. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati.
Suntem o societate de consultanta formata dintr-un colectiv tanar de juristi, economisti, specialisti in marketing si tehnologia informatiei. Activitatea de consultanta si management pentru afaceri cuprinde urmatoarele domenii: Societati comerciale Drept comercial Recuperari debite Dreptul proprietatii intelectuale Dreptul muncii Oferim o solutie unica pentru recrutare si plasare forta de munca prin intremediul unui website propriu, www.aba-jobs.com care se adreseaza exclusiv vorbitorilor de limba engleza. Angajatorii pot posta GRATUIT si NELIMITAT anunturi de angajare. Candidatii isi pot valorifica la maxumum cunostintele de limba ebgleza, prin crearea unui cont si incarcarea propriului CV. Ofertim servicii de marketing mobil, solutii eficiente de relationare directa cu clientii: cupoane mobile, discounturi, premii, toate in mediul mobil. Oferim websiteuri pentru mediul mobil, optimizare pentru sistemele de operare mobile si recunoscut de peste 5000 de telefoane mobile.
Human Strategics este compania de consultanta in managementul resurselor umane care ajuta managerii si companiile sa identifice si sa atraga cei mai potriviti oameni, dar si sa dezvolte si sa fidelizeze angajatii cheie. De asemenea, Human Strategics ajuta organizatiile sa creasca si sa se dezvolte prin programe de diagnoza, training si schimbare organizationala. Human Strategics face ca managementul talentelor si managementul organizational sa fie eficient si simplu, indiferent ca este vorba despre recrutarea si selectia personalului, executive search, evaluarea personalului, evaluarea si managementul performantei, training, dezvoltarea organizationala si a resurselor umanement sau gestiunea proceselor de schimbare. Pentru a obtine o solutie specifica provocarilor cu care se confrunta organizatia dumneavoastra, ne puteti contacta utilizand datele de mai jos. Human Strategics ajuta si angajatii / candidatii sa se dezvolte profesional si sa-si dezvolte cariera. Pentru a putea contribui la dezvoltarea proriei cariere, ne puteti contacta pe email cv@humanstrategics.ro
Maia Consulting srl ofera consultanta la implementarea sistemului haccp (intocmire documentatie, instruire personal, audit intern, indrumare spre organisme de certificare, consultanta la auditul de certificare) pentru orice tip de actvitate din sectorul alimentatiei.
Societatea isi propune sa vina in intanpinarea firmelor sufocate de birocratia din Romania si a firmelor care doresc servicii de calitate la preturi minime. Prestam servicii de resurse umane si salarizare, intocmire declaratii intrastat, contabilitate primara.
Analiza si auditul financiar al societatii; expertiza si audit contabil Intocmirea si sustinerea dosarului pentru imprumutul bancar, creditare sau girare. Elaboram pentru IMM-uri proiecte, studii de fezebilitate si planuri de afaceri pentru investitii, pentru obtinere de fonduri (ne)rambursabile, intregul dosar pentru creditare.
Agentia de publicitate comercializeaza materiale publicitare de mici si mari dimensiuni, carti de vizita, pliante, carti, reviste, ziare. Agentie de Birotica & Papetarie Agentie de Brokeraj financiar Agentie de Evenimente Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
SC MediNet Hygiene Consulting SRL Arad este o firma a carei dorinta este sa va ajute sa va incadrati in cerintele Sistemului HACCP cu respectarea normelor si a standardului SR EN ISO 22000: 2005 (Sisteme de Management al Sigurantei Alimentelor-Cerinte pentru oricare organizatie din lantul alimentar). Oferta noastra nu se limiteaza numai la consultanta de specialitate, ea cuprinde si o gama variata de produse si servicii. - intocmirea unor programe preoperationale: - monitorizare a echipamentului de protectie si a starii de sanatate a personalului; - educatie pentru sanatate a personalului; - stabilire a procedurilor pentru vizitatori; - monitorizare a calitatii apei (program de recoltare); - program de dezinfectie, dezinsectie si deratizare; - program de igienizare si mentenanta; - realizarea si implementarea unui sistem de control al riscurilor bazat pe principiile HACCP; - intocmirea unor documente precum: schita unitatii, diagrama de flux tehnologic pentru produse, manualul de bune practici. - echipamente de protectie pentru personal si echipamente de unica folosinta pentru vizitatori; - o gama larga de produse: dezinfectante, insecticide si raticide avizate de Ministerul Sanatatii; - materiale si ustensile de curatenie; - servicii de dezinfectie, dezinsectie si deratizare; - statii de intoxicare si capcane pentru rozatoare.
Firma se ocupa cu organizari evenimente: publicitate, conferinte, cursuri, seminarii, petreceri de firma, cursuri festive si alte evenimente; Organizarea cu succes a evenimentelor cere planificare, atentie si multa munca. On The Spot events este organizator de evenimente full service. Fie ca este vorba de conferinte, cursuri, seminarii, petreceri de firma, lansare de produs, cursuri festive sau orice alt eveniment noi va oferim consultanta pas cu pas pentru ca evenimentul sa fie intr-adevar reusit. Misiunea noastra este simpla - de a crea evenimente memorabile care sa depaseasca asteptarile clientilor si invitatilor acestora. Alegerea va apartine ! https://www.facebook.com/pages/wwwonthespotro/104006012967517
Sc Valexmar Consulting Srl - In calitate de serviciu extern SSM acreditat de Inspectia Muncii (ITM) . In sprijinul confirmarii pregatirii putem face dovada cu urmatoarele documente: Certificat Abilitare Serviciu Extern SSM; Diploma Evaluator Riscuri de accidentare si Imbolnavire Profesionala; Diploma de Inspector SSM; Diploma cadru tehnic PSI; Auditor SRAC, OHSAS 18001 / ISO 45001:2018. RSVTI ( IR si IMSP);
Suntem o companie cu un personal tanar, energic si devotat. Societatea noastra are ca obiect principal de activitate consultanta pentru victimele din accidente rutiere, in vederea obținerii de despăgubiri, constand in daune materiale si morale, de la asiguratorul auto vinovat de accident.
POINT Consulting reprezintă oportunitatea de a primi servicii de calitate şi de a micşora costurile întreprinderii. Misiunea companiei este aceea de a oferi firmelor din România o soluţie integrată de “back-office” în domeniile: IT, resurse umane, contabilitate, soluţie care să permită un control cât mai eficient al afacerii şi care să degreveze firmele de costurile şi problemele legate de evidenţa contabilă, angajări, instruirea salariaţilor, urmărirea efectuării sarcinilor, soluţionarea problemelor de logistică (spaţii de lucru, calculatoare, echipamente pentru activităţile neproductive ale firmei), etc. Astfel firmele îşi vor concentra forţele şi resursele exclusiv în direcţia activităţilor de producţie specifice. Fiecare client poate beneficia de o soluţie de “back-office” adecvată fiecărui tip de afacere în parte. Apelând la externalizarea serviciilor de “back-office” clienţii noştri vor avea posibilitatea de a obţine rezultatele dorite la nivelul de calificare şi expertiză oferit de specialişti în domeniile adoptate, cu costuri şi riscuri mai mici decât în situaţia angajării de personal. POINT Consulting este printre puţinele companii din domeniu care oferă un pachet complet de servicii de “back-office”.