Adevaris is an independent high-quality financial advisory firm with its headquarters in Bucharest, Romania. We offer a comprehensive and seamless range of Tax, Accounting, Payroll, Audit, and Finance & Controlling services to international and local clients.
Firma ofera consultanta culinara, catering, training personal HoReCa, meniuri, retetare, ingrediente pizza (faina, sosuri, mozzarella, prosciutto crudo si cotto), echipament de igiena in restaurante, echipament bucatarie si sala.
Cum arata un antreprenor de succes? Care sunt atributele lui? Raspunsul ar arata astfel: un om care traieste 3 roluri in acelasi timp: Vizionar, Manager, Specialist. Simplu? Greu de crezut... Antreprenorul este un om care merita tot respectul. Nu este simplu deloc sa interpretezi 3 roluri in acelasi timp. El este un vizionar. Partea de viziune este legata de cum ar fi la un moment dat viata lui. Einstein spunea ca "imaginatia este mai importanta decit cunoasterea", iar antreprenorul este cel care isi exerseaza din plin imaginatia. Mai mult, rolul de manager il face pe antreprenor sa isi doreasca sa aiba lucrurile asezate la locul lor. Antreprenorul stie foarte bine ca numai construind sisteme afacerea are posibilitatea sa creasca. Rolul de specialist il are pentru ca este cel mai bun dintre toti in zona lui de excelenta. Pentru ca ajunge la un nivel de eficienta incit face lucrurile cel mai bine dintre toti angajatii firmei. Daca cele 3 roluri sint bine administrate, atunci antreprenorul are o afacere de succes, care poate functiona fara ca el sa intervina decit cind este cazul. Din pacate, foarte putini antreprenori ajung sa atinga acest nivel de echilibru. Daca credeti ca este usor sa atingeti acest echilibru, incercati si voi. Noi vorbim din proprie experienta, am incercat si nu este usor deloc. De aceea am decis sa ne dedicam cauzei antreprenorilor, sprijinind una din cele mai dificile perioade din viata lui: aceea cind trebuie sa construiasca un sistem integrat care sa il faca sa revina la viziunea afacerii si sa delege atributiile care ii ocupa tot timpul si il fac sa piarda din vedere viziunea de ansamblu. Asa s-a nascut conceptul NextLevelFactor.
SC Adalex Consult SRL are obiectul de activitate in domeniul consultantei in afaceri, a Managementului Afacerilor, Managementului de Proiect si a realizarii proiectelor pentru finantarea si refinantarea afacerilor precum si implementarea sistemelor de calitate (ISO). De asemenea compania asigura si asistenta tehnica privind implementarea proiectelor din fonduri nerambursabile (Management de Proiect incluzand si Achizitiile Publice).
Suntem o companie tanara si dinamica capabila sa ofere servicii la nivel european in conformitate cu standarde de calitate ca ISO TS16949, cu o deosebita orientare catre client dornica sa impartaseasca aceeasi misiune, viziune si tel. Avem experienta in industria auto (automotive), alimentara, medicala, farmaceutica,textila, experienta de management tehnic, calitativ, administrativ, comercial si turistic, relatia cu ISCIR si alte autoritati. Va asteptam sa ne cunoasteti !
Inginer constructor, PFA, ofer urmatoarele servicii: - inspectie de santier in domeniile c-tii civile, industriale si agricole si materiale pentru c-tii; - intocmire devize financiare in program specializat; - consultanta de specialitate in organizarea licitatiilor de achizitii lucrari de C+M; -consultanta de specialitate pentru intocmirea dosarelor de achizitii lucrari de C+M pentru obtinerea de fonduri nerambursabile; -consultanta de specialitate pentru realizarea investitiilor cu fonduri nerambursabile - faza de implementare/dosare de plata; -managementul proiectelor pentru investitii in constructii; -proiecte realizate pina in prezent se incadreaza la masurile 3.1 si 3.4 din programul SAPARD.
Sc Live Soft Srl va ofera servicii profesionale de ASP.NET hosting, Windows Server 2008, IIS 7.0, Hosted Microsoft SQL Server 2005, Hosted Microsoft SQL Server 2008, Hosted Exchange 2007, Hosted SharePoint Services 3.0, Hosted Dymanics CRM 3.0, servere dedicate si virtuale cu sau fara management in Romania.
Principalul nostru scop, ca organizatie, este de a oferii servicii profesioniste pe linia Securitatii si Sanatatii in Munca (Protectia Muncii) si pe linia Apararii Impotriva Incendiilor si a Situatiilor de Urgenta (Prevenirea si Stingerea Incendiilor) la standardele impuse de piata internationala, care sa contribuie in mod direct la dezvoltarea afacerilor clientilor nostri. www.protectiamuncii-tm.ro
La BV Business Center puteti apela ori de cate ori intampinati un obstacol sau aveti nevoie de un sfat. Serviciile de consultanta in afaceri oferite de BV Business Center sunt recomandate celor care doresc sa-si creasca afacerea precum si celor care din cauza unei conjuncturi nefavorabile a pietei trec printr-o perioada de declin. Contribuim la dezvoltarea mediul de afaceri din Romania prin imbunatatirea performantei si serviciilor oferite de catre firme. Noi te indrumam cum sa urci pe scara eficientei pentru a atinge performante de succes si de a lua decizii corecte. Oferim servicii exclusive de consultanta in afaceri la un standard ridicat furnizand solutii pentru cresterea valorii companiei tale cat si identificarea de noi oportunitati pe piata. Noi tinem cont de trei elemente: calitate, pret si termene de predare optime. Ne concentram pe nevoia de a intelege in mod clar ce anume este prioritar pentru compania ta iar consultantii nostri iti vor oferi solutii simple, pe care tu sa le poti pune in practica. Apeland la serviciile BVBC vei putea beneficia de consultanta care va contribui la succesul afacerii tale.
Alături de noi aveţi şansa unei instruiri profesioniste de calitate, având în vedere faptul că lectorii IBR sunt specialişti din interiorul sistemului financiar. Trainingul se face sub îndrumarea unor prProgramele de formare şi specializare bancară desfăşurate în cadrul Institutului Bancar Român (IBR), după o strategie aprobată de Banca Naţională a României, în colaborare cu Asociaţia Română a Băncilor, se adresează nevoilor reale ale profesioniştilor din domeniul financiar-bancaracticieni, lucru extrem de important pentru o pregătire solidă. INSTITUTUL BANCAR ROMÂN are ca principal obiectiv perfecţionarea profesională, pregătirea şi specializarea personalului bancar, în conformitate cu strategia stabilită de Banca Naţională a României (BNR) în cooperare cu Asociaţia Română a Băncilor (ARB) şi cu programele aprobate de Consiliul de Administraţie.
Liasedo Consulting s.r.l. ofera consultanta certificare implementare si mentenanta pentru ISO 9001 14001 OHSAS 18001 HACCP precum si consultanta privind certificarea produselor Dvs. si obtinerea marcajului CE . Cu noi aveti garantia certificarii si mentinerea calitatii la un standard inalt ! Firma noastra cu sediul in Timisoara are principalii clienti in judetele Timis Arad Hunedoara Bihor Caras Severin si Mehedinti iar la nivel national am optimizat un sistem de colaboratori pentru a scadea costurile deplasarii si a putea mentine in permanenta o stransa legatura cu clientii nostrii . Firma Liasedo Consulting incearca sa combata efectele lipsei de lichiditati de pe piata prin optimizarea costului si crestereea eficientei . Astfel am reusit sa scadem tarifele pentru serviciile noastre cu peste 35% iar plata se face esalonat in functie de posibilitatile fiecarui client ! Pentru informatii suplimentare: www.liasedo.ro sau tel: 0788 972 209.
Sc Emergent Management Solutions este o firma cu capital integral privat care desfasoara activitati de implementare si suport pentru certificarea sistemelor de management al calitatii, mediului, sănătăţii şi securităţii ocupaţionale, în conformitate cu standardele in vigoare (ISO 9001, ISO 14001 respectiv OHSAS 18001). Totodată Emergent Management Solutions efectuează activităţi de: - mentenanta a sistemelor de management; - activităţi de inspecţii asupra calităţii produselor precum şi a fluxurilor de producţie; - activităţi de training în ceea ce priveşte reglementările naţionale şi europene ce guvernează infrastructura calităţii, etc. www.emsc.ro
MTW Romania este reprezentant al Media Training Worldwide, o companie americana de training si consultanta cu sediul in New York si filiale in Canada, Quatar, Coreea si India. Echipa MTW Romania este compusa din traineri cu specializare in comunicare, cu experienta in jurnalism, in marketing si management si cu expertiza internationala. Programele oferite includ cursuri de leadership, management, vanzari, product marketing, negociere, presentation skills si relatia cu media.
Anul infiintarii societatii este: 2004. Avem colaborari cu firme din Islanda si Danemarca (vezi www.tegeron.ro). Firma ofera servicii de consultanta pentru accesare fonduri nerambursabile:proiecte FEADR si POS CCE. Soft pentru gestionarea terenurilor arendate si aplicatie Excel pentru elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli in unitati agricole.
Dad Expertise este o societate cu capital integral privat, activă pe piaţă incepând cu anul 2004, având ca principal obiect de activitate formarea profesionala a adultilor si acordarea de asistenţă tehnică şi consultanţă pentru identificarea, definirea, realizarea şi implementarea de proiecte din diverse domenii de activitate, finanţabile din fonduri rambursabile şi nerambursabile, comunitare cât şi internaţionale. Misiunea noastra este sa oferim clientilor nostri ce au nevoie, la locul si momentul potrivit, in cel mai profesionist mod, prin training, consultanta si management performant. Noi creăm valoare pentru clienţi prin asigurarea de calitate şi excelenţă în tot ceea ce facem şi în modul în care o realizăm. Valorile noastre sunt: Orientare catre client – suntem determinati sa confirmam asteptarile clientilor nostri, sa le anticipam cerintele, sa îi ajutam sa îsi pregateasca afacerea pentru exigentele viitorului. Încredere si respect – ne respectam angajamentele, atât fata de noi însine, cât si fata de clienti, mentinând un nivel ridicat de corectitudine si obiectivitate. Responsabilitate si profesionalism – ne conducem afacerea cu responsabilitate, iar performantele noastre profesionale sunt în permanenta îmbunatatite. Onestitate– suntem deschisi si transparenti, oferind si acceptând feedback în mod constructiv. Excelenta – ne respectam întotdeauna promisiunile, încercam sa gasim cea mai buna modalitate de a ne onora angajamentele.
Sc Opengate Srl este o firma de consultanta si management in afaceri elaborea si implementeaza proiecte europene, studii de piata, studii de fezabilitate, analize economice, obtinerea dosarului de credit si alte servicii la cerere.
Cautam oameni activi, capabili sa dezvolte si sa managerieze retele de consumatori aplicand strategii de marketing, care doresc sa-si dezvolte o afacere personala, cu bani putini, dar puternic motivati, sa se implice in promovarea produselor NATURALE si BIOLOGICE, prin cresterea numarului de persoane, care sa devina consumatorii produselor propuse de companie. Fiindca zi de zi ne distrugem sanatatea cu produse a caror continut in chimicale este cateodata nepermis de mare, tot mai multe persoane impreuna cu familiile lor sunt interesate sa consume produse mult, mult mai sanatoase, la preturi excelente, iar aceste persoane reprezinta tinta noastra. In catalogul companiei sunt peste 1000 de produse de top pentru: intretinere corporala, suplimente alimentare, produse de curatenie, bijuterii, parfumuri bio, etc. (40% naturale si 60% biologice), -Gama LOGONA - Nr. 1 in industria cosmetica BIO din lume. -Produse BIO pentru intretinerea casei BIO HAUSE Germania - Nr .1 in industria produselor BIO de curatenie din Europa -Antireumatice, sampoane, dusuri - gama KRAUTER - Germania -Gama FITNE? produse BIO pentru sanatate -Germania LIFE IMPULSE - suplimente alimentare ORGANICE SUA - Acorelle-primul parfum BIO din Europa - BIO STYLE -Ciorapi modelatori cu microcapsule active, etc. Aceste produse nu se gasesc in comertul clasic, iar pentru a le putea folosi, fie le cumperi de la un reprezentant, fie te inscrii ca partener in " clubul Life Care" si beneficiezi de urmatoarele avantaje: -Achizitionarea produselor cu o reducere de 20-30% fata de pretul de catalog (ex.: pasta dinti Krauter 125ml - 7,99 lei, - sampon Krauter 500ml - 11.99 lei, etc.). Asta inseamna economie de TIMP si BANI, luna de luna, an de an. -Produsele vin acasa in maxim 48 ore(depozitul este in Timisoara), nu se plateste taxa de curierat la comenzi care depasesc valoarea de 130 lei platibili - asta insemnand ca din catalog cumperi produse de aprox. 170 lei. -Comanda se face telefonic sau pe internet. -Catalogul fizic se primeste gratuit la prima comanda. -Fiecare produs are un punctaj PVA (puncte valoare afacere) iar la sfarsitul lunii dupa aceste PVA-uri se calculeaza un bonus suplimentar in functie de grila de bonificatie, in lei sau produse. -NU EXISTA TAXA DE INSCRIERE. -NU EXISTA COMANDA MINIMA.
Arta de a crea organizaţii cu adevărat performante sta in a gasi “Oameni remarcabili” care sa formeze echipa. "Asemenea oameni există în orice timp şi în orice epocă, prin ei bate inima lumii. Ar fi o şansă să fii lângă ei. Ar fi o şansă şi mai mare să îţi devină model pentru propria viaţă." - G.I.Gurdjieff Conteaza sa vrei, sa poti te vom invata noi!
Oferim servicii de evidenta contabila (economist-contabil - registru de casa, banca, contracte, state salarii, declaratii, balanta, etc...) Preturi avantajoase ! Sunati-ne ! Tel. mobil: 0729.12.15.47/ 0723.79.40.36 Persoane de contact : adm. Constantin Valentina si adm. Constantin Doina.
Total Prim Expert - J 22/2799/2007 - RO22521670 IASI, Calea Chisinaului, NR. 17, Camera 109 Total Prim Expert, firma cu experienta in domeniul activitatilor de contabilitate, revizie contabila si consultanta fiscala, va ofera cu profesionalism urmatoarele categorii de servicii: • Asistenta privind organizarea contabilitatii primare; • Organizarea, coordonarea si verificarea departamentului contabil; • Prelucrarea datelor primare pe calculator si obtinerea balantelor lunare, a decontului de TVA si impozitului pe profit; • Furnizarea registrelor si jurnalelor contabile; • Intocmirea statelor de plata si/sau depunerea acestora la Camera de Munca • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind obligatiilor de plata la bugetul de stat, CAS, CASS si la Fondul de Somaj; • Asistenta si lucrari in domeniul personal-salarizare; • Intocmirea altor situatii financiar - contabile conform legislatiei in vigoare • Studii si consultatii pe probleme de ordin fiscal; • Intocmirea bilantului, a declaratiilor privind taxele si impozitele, a fiselor fiscale; • Intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli; • Analiza rapoartelor contabile; • Intocmirea ordinelor de plata pentru impozite catre stat la: contributii la bugetele asigurarilor sociale si fonduri speciale, TVA, impozit profit, etc. EXPERT CONTABIL, NANESCU VIOLETA - 0745/436584 EXPERT CONTABIL, GABRIEL BERBECARU – 0747/293549