Firma de contabilitate cu sediul central, Bucuresti, Piata Alba Iulia,oferim servicii de contabilitate, inclusiv bilant, servicii de salarizare la preturi negociabile in functie de volumul de acte lunar.
Dema Partners ofera servicii de infiintare firme offshore, conturi bancare in strainatate, planificare fiscala internationala. - Infiintari companii offshore in Seychelles si Delaware (SUA) - Firme offshore gata infiintate in Seychelles ( shelf companies) - Servicii director si actionar nominal - Servicii secretariat si birou virtual - Administrare companii offshore - Obtinere documente (procuri, copii apostilate, certificat de rezidenta fiscala, etc) - Semnare documente in numele firmei (doar impreuna cu serviciul de director si actionar nominal) - Deschidere conturi bancare pentru firme offshore si persoane fizice in Seychelles, Cipru, Mauritiu si Letonia - Planificare fiscala internationala - consultanta fiscala privind utilizarea firmelor offshore.
Plasarea unui web-site pe primele pozitii returnate de motoarele de cautare este in ziua de azi un factor extrem de important in cadrul succesului activitatii online. Simpla detinere a unui web-site frumos nu este de ajuns. Pentru a fi gasit de potentialii clienti si a genera venit el trebuie sa se pozitioneze pe pozitii fruntase in cadrul motoarelor de cautare. Pentru aceasta in cadrul site-ului trebuiesc implementate tehnici de optimizare pentru motoarele de cautare. Aici intervenim noi "consultantii SEO".Compania "Optimizare SEO Web" va ofera servicii profesionale complete de optimizare site si online marketing ce va vor pozitiona site-ul in TOP-ul rezultatelor returnate de motoarele de cautare, va vor imbunatati semnificativ veniturile obtinute de pe urma activitatii online si veti obtine o imagine completa asupra activitatii si prezentei concurentilor aflati pe segmentul de piata pe care activati, oferindu-va un avantaj major asupra acestora.
Our mission is to build, develop and implement high quality HR solutions with the main goal of improving our clients' organizational performance, thus making a contribution to individual and organizational well-being. Site: www.proficiency.ro
EXEC-EDU - componenta de formare manageriala si consultanta a scolii de afaceri Asebuss - este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata programelor complexe de instruire pentru manageri din Romania. Oferta de programe EXEC-EDU vine in completarea programului de EXECUTIVE MBA ASEBUSS, creat in 1993, cel mai vechi si mai prestigios program romano-american de Executive MBA din Romania. Oferta de cursuri s-a diversificat continuu, atat in domeniul cursurilor intensive, de doua trei zile, cat si a celor de certificare -cu o durata de 4-9 luni, certificate CNPFA. Oferim programe de management strategic, leadership, finanţe pentru nefinantisti, IFRS, managementul resurselor umane, managementul proiectelor, marketing, vanzari, supply chain management, comunicare, negociere, managementul timpului, etc. Astazi, activitatea preluata de EXEC-EDU se remarca prin cel mai variat portofoliu de programe de dezvoltare manageriala de pe piata - peste 40, de la module intensive la programe complexe, de 4-9 luni, autorizate CNFPA.
Companie de distributie, servicii personalizate. Vanzare, service post vanzare. Produse garantate, sanse reale de succes si performanta. Servicii de calitate oferite tuturor celor care doresc o viata mai buna, in siguranta.
Companie tanara, infiintata in 2006, cu contracte ferme cu clienti importanti. Servicii complexe si integrate, de la evidenta primara contabila, pana la expertiza, consultanta de specialitate. Servicii de resurse umane.
Euro Insolv Satu Mare ofera servicii de insolventa, lichidare, reorganizare, faliment, consultanta economica in Satu Mare, Bistrita, Cluj, Oradea, Baia Mare, Sighetu Marmatiei, Zalau. Euro Insolv Satu Mare a luat fiinta in anul 2007 ca societate civila profesionala cu raspundere limitata, supusa reglementarilor prevazute de Ordonanta de urgenta nr 86/2006 privind activitatea practicienilor in insolventa si Regulamentul de organizare si functionare al Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa din Romania.
Firma de consultanta, training si dezvoltare personala cu experienta relevanta pe piata romaneasca, aflata intr-o noua etapa de dezvoltare, ofera 6 locuri sigure de munca intr-un domeniu in care clientul este numarul 1.
S.c. Proiect Mehedinti S.A. Drobeta Turnu Severin este fondata in anul 1970 si are ca obiecte de activitate: proiectare constructii civile si agro-industriale, elaborare documentatii de urbanism si amenajarea teritoriului, consultanta, asistenta tehnica si publicitate.
Cine suntem ? TDP Partners este o companie romaneasca, specializata in consultanta si management in vederea obtinerii de finantari din fonduri europene nerambursabile. Ce oferim ? Serviciile companiei noastre cuprind întocmirea tuturor documentaţiilor necesare pentru obţinerea grantului, de la demararea proiectului până în momentul încasării de către beneficiar a ultimei tranşe din ajutorul nerambursabil şi asistenţă pe parcursul implementării în colaborarea cu autoritatea de management a programului de finanţare. Principala noastra resursa este echipa de consultanta. Membrii echipei au contribuit la succesul a peste 100 de proiecte de finantare, oferind un serviciu de excelentă pentru clientii lor Experienţa În anul care s-a scurs de la lansarea fondurilor post-aderare, TDP Partners a contractat şi depus spre aprobare 27 proiecte. Valoarea proiectelor depuse şi a celor contractate cu termen de depunere în acest an depăşeşte 310 milioane RON. Toate proiectele depuse au trecut etapele de conformitate şi eligibilitate parcurse până în acest moment şi au fost aprobate spre finanţare. Zona de interes Fondurile europene pot fi accesate de beneficiari din domenii de activitate variate. Exista surse de finantare nerambursabile pentru investitii din sectoare cum ar fi: -sectorul agricol (ferme vegetale si animale, unitati de procesare, etc) -sectorul turistic (unitati de cazare si activitati de recreere) -microintreprinderi (unitati prestatoare de servicii: cabinete medicale, cabinete de proiectare, saloane; unitati de procesare: fabrici de procesare materiale plastice, metalice, lemnoase; unitati din domeniul reciclarii materialelor, etc.). -IMM (unitati de productie) -energie regenerabila (microhidrocentrale, centrale eoliene, etc.). -sectorul public (infrastructura publica, scoli, spitale, etc.).
Realizam: -documentatii pentru obtinere avize/autorizatii de mediu (studii de evaluare de impact, bilant de mediu, rapoarte de amplasament, rapoarte de mediu) -Consultanta pentru implementarea sistemelor de management calitate (ISO 9001)-mediu (ISO 14001)-sanatate si securitate ocupationala (ISO 18001); -Audituri specializate de mediu (conformare cu cerintele standardului ISO 14001, conformare cu cerinte legale, minimizaare deseuri, consum apa,etc); -Consultanta pentru identificarea solutiilor optime de reducere/ minimizare a poluarii, echipamente sau materiale de depoluare; -Obtinerea autorizatiilor, avizelor, acordurilor cerute de catre autoritatile de mediu, Sistemul de Gospodarire a Apelor; -Intocmirea situatiilor/ rapoartelor periodice solicitate de autoritati cu posibilitatea externalizarii functiei de responsabil de mediu.
Agentia Leona selecteaza fete pentru job-uri de hostess, modele, animatoare, dansatoare, majorete, promoterite in Romania, Grecia, Italia, Malta, Portugalia si Luxemburg. Vizitati-ne si inscrieti-va in baza noastra de date. Va asteptam. www.leona.ro.
Societate romneasca de consultana in implementarea sistemelor de management, infiintata in anul 2008 pentru a ajuta companiile in vederea implementrii standardelor ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 188001; ISO 22000 (HACCP) Avantaje implementare ISO: •implementare a unui sistem de management în baza standardelor ISO (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000 (HACCP), impune obligativitatea procedurării activităţilor companiei astfel încât să se asigure repetabilitatea execuţiei, monitorizarea formală a activităţilor, o mai bună măsurare a performanţelor, trasabilitatea, identificarea activităţilor defectuoase cu impact asupra costurilor şi, nu în ultimul rând, asigură economii importante prin eliminarea costurilor neconformităţilor. •implementare a unui sistem de management în baza standardelor ISO, dublată de o instruire corespunzătoare a angajaţilor conduce la o dezvoltare mult mai bună a companiei, oferind un cadru de evoluţie clar şi predictibil. •un sistem de management în baza standardelor ISO presupune un control riguros al proceselor şi astfel contribuie la creşterea eficienţei şi eficacităţii, prin cordonarea şi conducerea întregii activităţi a organizaţiei în mod sistematic şi planificat. •creşterea încrederii clienţilor prin îmbunătăţirea imaginii.
M10 Consulting este o firmă tânără cu obiectul de activitate consultanța în afaceri și management, una dintre cele mai dinamice piețe din România la momentul actual. Ceea ce ne caracterizeaza si ne diferentiazaa pe piata sunt: seriozitatea, profesionalismul, hotararea, perseverenta si calitatea oamenilor cu care lucram, atat din punct de vedere moral cat si din perspectiva pregatirii in domeniu.
MNR Consulting este o firma de consultanta specializata in elaborarea proiectelor de investitii atat pentru beneficiarii privati cat si pentru cei publici. Desi este o companie tanara, firma noastra este intr-o dinamica continua, care manifesta multa flexibilitate, ceea ce ne permite sa satisfacem cele mai exigente solicitari ale solicitantilor.
Oferim consultanta finantari fonduri structurale, cofinantari bancare, studii de piata, analize economico-financiare, studii de fezabilitate, planuri de afaceri, asigurari, agentie imobiliara, practician in insolventa (partener).
Compania West Property Advisor activeaza in domeniul serviciilor de consultanta financiara. Suntem animati de pasiunea pentru lucrul bine facut si suntem hotarati sa castigam si sa mentinem increderea clientilor nostri furnizandu-le constant servicii de inalta calitate profesionala. Experienta cumulata a consultantilor nostri include asistenta privind activitatile unor companii internationale si mari companii locale, active in domeniile financiar-bancar, imobiliar, bunuri si servicii de larg consum, investitii private, etc. Modul in care compania noastra s-a implicat in proiecte de consultanta din domenii variate a facut posibila identificarea elementelor ce asigura succesul mai multor afaceri, constituindu-se intr-un plus de valoare in fata celorlalte societati ce activeaza in domeniul consultantei. Valorile firmei noastre izvorasc din profesionalismul cu care ne tratam clientii, din modul transparent in care ne conducem afacerile si din principiile pe care le promovam in cadrul echipei noastre, principii care vizeaza confidentialitate, respect si loialitate reciproca. Cu timpul am transformat simple legaturi de afaceri in relatii bazate pe o colaborare stransa, deschisa oportunitatilor.
Allianz Tiriac este o Companie multinationala de top mondial cu obiect de activitate serviciile financiare. Penrtu mai multe detalii despre serviciile noastre, nu ezittai sa ne contactati la telefon sau sa ne trimiteti un mesaj.
Efectuam corect si promt traduceri in/ si din limba Greaca. Experienta 7 ani in domeniu. Absolvirea studiilor la Salonic Grecia. Experienta bogata in toate domeniile de activitate economic, juridic, consultanta, psihologie, sociologie, si altele. Deplasare la domiciliul clientului.