Infiintata in 1994 Compania a avut ca obiect activitati de proiectare si export obiecte de calcar si mic mobilier din lemn; comert, comert cu ridicata echipamente irigatii. Incepand cu anul 2001 s-a dezvoltat departamentul de Consultanta Fonduri Europene preaderare si din 2007 - Consultanta fonduri structurale.
GD Protection este o societate infintata cu scopul de a veni in ajutorul clientilor nostri cu servicii si consultanta in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca (SSM), Situatiilor de Urgenta (SU), Prevenirea si Stingerea Incendiilor (P.S.I.) si ISCIR (RSVTI), avand o echipa tanara si dinamica, in permanenta perfectionare pentru a fi cei mai buni specialisti si consultanti in domeniu.
Asiguram consultanta pentru toate fondurile europene incepand de la faza studiilor pana la realizarea proiectului. Prin colaboratori nostri realizam toata gama de proiecte pentru arhitectura, instalatii electrice.
Societate de consultanta si management afaceri infiintata de juristi cu experienta in domeniile comercial, import/ export, licitatii publice, ofertari directe, proiecte fonduri europene si multe alte domenii conexe.
Acumen Integrat este o companie fondata in anul 2004, care are ca principala activitate oferirea de solutii in managementul performantei la nivel strategic, operational si individual si formarea profesionala dedicata sprijinirii organizatiilor in implementarea riguroasa a indicatorilor cheie de performanta. Modelul nostru de afaceri este de a lucra alaturi de organizatii pentru a intelege obiectivele si problemele cu care se confrunta si a identifica solutii personalizate care adauga valoare activitatii lor. Oferim beneficii tangibile clientilor nostri prin utilizarea a trei modele de consultanta complementare: - Servicii de implementare - Dezvoltarea si implementarea de sisteme si procese de management al performantei organizationale si management de proiect. - Servicii de consultanta - oferirea de solutii personalizate pentru imbunatatirea modelelor actuale utilizate de companii si adresarea provocarilor legate de nivelul capabilitatilor organizationale. - Servicii de formare profesionala - sustinerea de traininguri pentru a imbunatati intelegerea managementului performantei la diferite niveluri si pentru a dezvolta abilitati de lucru cu sisteme si procese in aceste domenii. Cu un portofoliu de clienti cuprinzand peste 300 de companii, Acumen Integrat livreaza peste 20 de cursuri in regim deschis sau intern, dintre care 8 cu certificare profesionala recunoscuta international de catre The KPI Institute. Serviciile Acumen Integrat se adreseaza tuturor nivelurilor de management (top, middle, bottom), dar si unor domenii, industrii si arii functionale variate, precum: banking, retail, FMGC, comert online, logistica, automotive, servicii, telecomunicatii, utilitati, IT, productie, HoReCa sau medical.
Domenii de expertiză: 1. Realizăm proiecte pentru accesarea fondurilor europene şi naţionale: POS, POR, FEADR, Fondul de Mediu, ISPA. 2. Know-how diversificat. Experienţă relevantă în arhitectura afacerilor din domeniile: agricultură, producţie, servicii, etc. 3. Flexibilitate. Abordăm domenii noi, ne adaptăm programului clientului, venind noi la el. 4. Transferăm continuu întrega noastră experienţă în avantaje pentru client: timpi de execuţie mai scurţi, documente mai puţine, fluiditate crescută a proiectului. Real time management: 1. Gestiunea on-line a proiectului. Folosim singura aplicaţie on-line din România care gestionează un proiect pe toate fazele acestuia www.e-management.ro 2. Viteză de execuţie. Depunem un proiect de finanţare în maxim 2 săptămâni de la semnarea contractului de consultanţă şi recepţia tuturor documentelor necesare proiectului. 3. Management integral al proiectului. Executăm consultanţă, arhitectură, proiectare pe specialităţi, dirigenţie de şantier prin colaboratori cu experienţă relevantă în domeniu. 4. Avem capacitatea logistică de a implementa proiecte în toată ţara. Sinergie: 1. Clientul este pe primul loc. Interesele clientului primează dar fără a afecta interesele celorlalte entităţi implicate în proiect: finanţator, avizatori, consultant, proiectant, furnizori, statul. 2. Parteneriatul este filozofia noastră. Dintr-un proiect trebuie să beneficieze toţi cei implicaţi. 3. Energizăm proiectele. Avem dorinţa şi putinţa de face cele mai bune proiecte la nivel naţional. 4. Confidenţialitate. Tot ceea ce facem rămâne între noi. Garantat. Servicii conexe GRATUITE pentru solicitanţii de fonduri nerambursabile: 1. Infiinţări de societăţi comerciale,persoane fizice autorizate, asociaţii familiale, etc. 2. Analiză economico – financiară a ultimului bilanţ şi ultima balanţă disponibilă. 3. Consultanţă financiar-contabilă la momentul accesării fondurilor. 4. Obţinerea tuturor avizelor şi certificatelor necesare proiectului.
Domeniile in care activam sunt SSM si SU. Echipa de profesionisti din cadrul firmei este calificata si perfectionata in domeniile de activitate mai sus amintite, suntem Inspectori de Protectia Muncii si Cadre Tehnice P.S.I., Evaluatori de Risc in SSM si Coordonatori in materie de SSM. Site: www.ptagroup.ro
Ocupa aproximativ intre 8% si 10% din piata elaborarii dosarelor de finantare din fonduri nerambursabile de la Uniunea Europeana si de la Bugetul de Stat pentru dezvoltarea intreprinderilor. In prezent are un numar de 86 de salariati si in urmatoarele 2-3 luni va ajunge la 120 de salariati.
Oferim servicii financiare complete, servicii de consultanta pentru firme mari si mijlocii, servicii de audit, contabilitate (de la contabilitate primara la servicii oferite de un expert contabil), lichidari firme, precum si alte servicii.
Birou de Mediere Bogdan Tanase oferim servicii de mediere profesionista in domeniul civil si comercial. Biroul nostru dispune de personal calificat si poate fi partener in cadrul proiectelor de finantare. Mai multe informatii puteti afla sunand la telefon 0742798311 sau accesand www.bogdantanase.ro .
Oferim consultanta in domeniul constructiilor si a desfasurarii unai investitii noi. Lucrari de referinta: Fabrica Dunapack din Sf. Gheorghe, fabrica Continental din Timisoara, centrul logistic Geodis din Bucuresti, Fabrica Bosch din Blaj, fabrica Treleborg din Dej, scoala Waldorf Cluj, fabrica Sondex Cluj.
Centrul International de Certificare a Calitatii - societate infiintata cu scopul consilierii si certificarii in domeniul de certificare a conformitatii produselor. Certificare conform standardelor Europene si ale Federatiei Ruse. (Certificare CE, Certificare GOST).
Efectuari servicii consultanta specifice domeniilor pentru care exista autorizatii: -protectia muncii (SSM) -PSI (apararea impotriva incendiilor) -ISCIR -ISO Se efectueaza activitatea de conceptie a documentelor specificate in reglementarile legale in vigoare specifiice domeniilor respective. Se efectueaza servicii de instruire a lucratorilor. Se manageriaza genurile specifice de activitati. Se realizeaza interfata cu alte domenii conexe specifice firmelor client.
Administration Residences ofera servicii complete pentru asociatii de proprietari, ansambluri rezidentiale, firme care doresc externalizarea administrarii imobilelor, proprietati private - imobile, vile, case. Firma specializata, cu obiect principal de activitate administrarea imobilelor pe bază de tarife sau contract, cod CAEN 6832, S.C. Administration Residences S.R.L. şi-a stabilit încă de la început ca obiectiv principal asigurarea la standarde europene a activităţii de administrare a imobilelor, condominiilor si proprietatilor. Experienţa de peste 6 ani a echipei noastre în domeniul administrării imobilelor, profesionalismul şi responsabilitatea demonstrate în rezolvarea problemelor cu care se confruntă proprietarii de imobile în fiecare zi, ne permit să garantam clientilor nostri servicii de cea mai înaltă calitate. Managementul firmei este asigurat de personal cu studii superioare tehnice, specializaţi în administrarea imobilelor prin cursuri organizate de Institutul National de Administrare si atestati de administratia locala. Administration Residences, prin conducerea sa, poartă întreaga responsabilitate faţă de derularea în cele mai bune condiţii a contractului de administrare a imobilului, faţă de patrimoniul Asociaţiei de Proprietari si de utilizarea eficienta a resurselor acesteia. Suntem la dispozitia clientilor nostri pentru gasirea de solutii privind rezolvarea oricaror probleme care apar in administrarea imobilelor. Putem asigura instalatori, electricieni, personal specializat pentru curatenie, cenzori, experti contabili, firme de constructii. Problemele dumneavoastra vor fi rezolvate de catre cei mai buni specialisti în domeniu. Administration Residences SRL are ca motto: Administram Responsabil !
Companie specializata in asigurari generale, membra Vienna Insurance Group, activeaza de 14 ani pe piata romaneasca. Asigurari de viata, pensii, planuri de economii, asigurari private de sanatate, medicina muncii, employees benefits.
AJA Cert Organism Multinaţional de Certificare şi Instruire, organizează cursuri de formare Auditori Interni si Externi pentru Sistemele de Management sub egida AJA Academy. Cursurile sunt susţinute de lectori acreditaţi AJA Academy, IRCA, IEMA Marea Britanie.
Suntem o agentie care are ca scop Promovarea colaboratorilor nostri si ORGANIZAREA DE EVENIMENTE. Suntem o firma tanara, formata din oameni dinamici, plini de entuziasm, talent si idei, ce isi doresc sa faca ARTA din organizarea fiecarui eveniment si din promovarea si crearea imaginii fiecarui colaborator, dandu-i UNIKITATE, facand-ul usor de identificat si de memorat. Ne-am dezvoltat rapid, in mai putin de trei ani de zile ajungand sa avem trei filiale in tara, printre care si in Bucuresti si o filiala la Chisinau. Intentionam ca pana la sfarsitul acestui an sa deschidem filiale in alte trei municipii resedinta de judet.
Sc Fuerte Consult Srl transforma ideile dumneavoastra in proiecte viabile oferind servicii complete de consultanta in vederea obtinerii de finantari nerambursabile din fonduri europene si guvernamentale.
Infiintata in 2005, compania si-a propus un tel frumos si simplu: sa ofere servicii competente si indeplinite impecabil, asa cum nu prea se mai gasesc la ora actuala in tara noastra. Mai precis, asiguram administrare tehnica (consultanta si executie), expertiza garantata, contabilitate, casierie. Avem capabilitatea ca, in conditiile unei colaborari eficiente, sa rentabilizam functionarea unui condominiu, crescand conditiile de confort ale locatarilor. Greu de convins un posibil client la prima lectura, dar pe deplin multumit dupa ce a facut aceasta alegere: Best Administrator. Asteptam telefoanele dvs. pentru a oferi mai multe detalii. Incercati si dvs.!
S.c. Global Interim S.r.l. are sediul in municipiul Resita, judetul Caras Severin. Activitatea principala este '" plasare forta de munca atat in tara cat si in strainatate (franta). Avem o mare experinta in domeniu.