Karpat Quality Certification este Organismul de certificare Iso care doreşte să vă ofere servicii pentru certificarea sistemelor de management, printr-o abordare directă, neutrǎ şi obiectivǎ, aducând valoare adǎugatǎ acesteia prin acţiunile corective iniţiate, observaţiile pertinente şi recomandǎrile experţilor noştrii. Echipa noastră de auditori oferă încredere şi profesionalism prin prisma unei vaste pregătiri profesionale şi a experienţei relevante în domeniul certificării sistemelor de management (ex. ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000 / HACCP, ISO 27001 şi ISO 20000). Karpat Quality Certification se recomandǎ prin modul de lucru meticulos şi documentat, datoritǎ faptului cǎ punem accent pe confidenţialitatea informaţiilor accesate la client, suntem imparţiali şi avem condiţii şi reguli clare pentru certificarea sistemelor de management de tip Iso. Cum nimic nu este întâmplător, toate aceste eforturi au avut şi au un scop precis: acela de a câştiga încrederea fiecărui client în parte care s-a adresat şi se adresează Organismului nostru de certificare în vederea obţinerii certificǎrii Iso. Pentru Cerere de oferta, mai multe detalii sau nelǎmuriri nu ezitaţi sǎ ne contactaţi: Tel: 0722-750347 Fax: 0364-813998
Societate cu activitati multiple, bazata in special pe consultanta in domeniul sanatatii si securitatii muncii, evaluarea riscurilor, audit SSM. Efectuam audituri de calitate si acordam consultanta in implementarea Sistemului Integrat de Managemet, certificari. Ca activitati secundare societatea efectueaza transport marfa-ciment vrac si comercializare ciment vrac. Oferim consultanta in domeniul furnizarii energie electrice.
Compania ofera servicii de consultanta de specialitate pentru accesarea fondurilor nerambursabile europene si nationale, precum si servicii suport de de dezvoltare a afacerii. Totodata, firma si-a castigat un nume important pe piata locala a consultantei prin faptul ca ofera o gama variata de servicii privind elaborarea de rapoarte si documentatii specifice aferente acestui tip de servicii: studii de piata, studii de pre-fezabilitate si fezabilitate/ memorii justificative, planuri de afaceri, analize cost-beneficiu, planuri de investitii, strategii de dezvoltare a afacerii, studii de oportunitate, studii de piata, due-dilligence, consultanta economica, etc. Ne mandrim cu peste 100 de proiecte cu finantare nerambursabila in valoarea de cca. 55 milioane Euro, peste 125 misiuni de consultanta in dezvoltarea afacerii din peste 25 de domenii de activitate din agricultura, industrie, servicii si sectorul public, 91% clienti multumiti - acoperire la nivel national.
Business Concept ofera servicii de: - proiectarea de infrastructura rutiera si constructii civile, - dezvoltare strategica, - consultanta in afaceri, - comunicare strategica si identitate vizuala. Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Societatea noastra are scopul de a oferi clientilor sai servicii de: consultanta cu privire la infiintarea unei companii, servicii de obtinere avize si autorizatii de functionare, servicii de resurse umane, consultanta privind managementul calitatii, protectia mediului, managementul deseurilor. Avem o paleta larga de servicii pentru persoanele juridice incapand de la consultanta cu privire la infiintarea unei societati - SRL, SA, II, PFA, cesiune parti sociale, numire sau revocare administrator in cadrul firmei, deschidere punct de lucru, schimbare sediu social al firmei continuand cu: -obtinerea de avize si autorizatii de functionare, -administrare personal, -sanatatea si securitatea muncii, -managementul deseurilor. Echipa noastra formata din specialisti in domeniul resurselor umane, protectiei mediului, managementul calitatii si consilieri juridici, vine in sprijinul dumneavoastra cu servicii de consultanta: -conceperea, redactarea si verificarea documentelor si contractelor firmei dumneavoastra indiferent de natura lor. -protectia mediului inconjurator, -managementul deseurilor, -administrarea de resurse umane si dezvoltarea lor, -organizarea si dezvoltarea afacerii, -managementul sanatatii si securitatii muncii. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Obiectul de activitate pe care il desfasor vine in ajutorul firmelor sau agentiilor in a-si atinge scopul pe care si l-au propus. Cu o remunerare infima fata de rezultatele obtinute am facut ca multe societati sa fie asaltate de comenzi si au fost obligate sa isi angajeze pesronal pentru a face fata.
Firma noastra se ocupa cu accesarea de fonduri post aderare. Oferim experti colaboratori cu experienta in: managementul calitatii, de mediu, securitate informationala, management de proiect, OHSAS sau dezvoltare organizationala.
Sunstem specialisti in Recrutare si Selectie (servicii pentru companii din Romania si din afara tarii) si Consiliere in Cariera (in vederea orientarii in cariera, pregatire pentru interviuri la angajatori, analiza CV, identificare abilitati).
Noi, SC Ecolegis Srl, furnizori de servicii de consultanta pentru afaceri si management, prin activitatea pe care o desfasuram dorim sa devenim in timp un partener de incredere pentru clientii nostrii, un partener longeviv, un partener care sa satisfaca peste asteptari nevoile clientilor.
Firma ofera servicii de intermedieri comerciale, comert Intracomunitar si international cu produse alimentare biscuiti, zahar si cereale grau, floarea soarelui, porumb, consultanta in afaceri, inregistrari firme Bulgaria si Romania, reprezentare in Bulgaria, traduceri comerciale, servicii pentru calatorii de afaceri: bilete transport, ghizi translatori.
Stuff-Cons asigura o gama larga de servicii si suport tehnic clientilor sai pentru: management de proiecte, diverse lucrari tehnice. In afara gamei de servicii standard, de o mare diversitate, pe care STUFF CONS o ofera clientilor, sunt asigurate si solutii specifice unui client care sa satisfaca necesitatile si asteptarile individuale ale acestuia privind serviciile si suportul tehnic.
Firma de consultanta care vine in intampinarea dumneavoastra cu urmatoarele servicii: • Întocmirea studiilor de fezabilitate; • Întocmirea planului de afaceri; • Planificarea investiţiei; • Întocmirea cererii proiectului de finanţare nerambursabil; • Consultanţă si management de proiect in perioada de dinaintea depunerii cererii de finanţare; • Asistenţă in domeniul procedurilor de achiziţii publice desfăşurate înainte de depunerea cererii de finanţare; asistenţa în domeniul de achiziţii publice desfăşurate după semnarea contractului de finanţare; • Servicii de management de proiecte in perioada de implementare a proiectului; • Asistenţa pentru întocmirea documentaţiei aferente efectuării rambursării; • Consultanţa in domeniul informării şi publicităţii obligatorii din proiect.
Avo Lean Consulting srl este o firmă de consultanţă de management conceputa pentru a crea valoare pentru partenerii nostri, oferind consultanta si training pentru implementarea metodelor lean, in servicii si productie. Implementarea filozofiei si a metodelor lean are ca scop reducerea costurilor, obtinerea unei productivitati ridicate şi cresterea calitatii produselor pe care le orferiti, şi reducerea lead time-ului (timpul de la primirea comenzii si pana la livrarea acesteia). Toate aceste obiective trebuie sa fie atinse cu aceleasi resurse (oameni si echipamente), cu mai putin efort, spatiu necesar mai redus si un timp mai scurt.
Suntem o societate specializata in atragerea de fonduri nerambursabile europene si guvernamentale, cu experienta in peste 120 de proiecte cu finantare comunitara. Progress Advisory Romania isi propune sa ofere valoare initiativelor dvs. printr-o abordare personalizata si prin fructificarea oportunitatilor de finantare existente, oferindu-va servicii complete si noi tactici de dezvoltare, in concordanta cu valorile europene. Echipa noastra va poate sustine atat in pregatirea, depunerea, contractare, cat si in implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila. Societatea noastra este partener al firmei Progress Consulting Limited Liability Company Polonia. Va invitam sa colaboram!
Oferim servicii de instruire si consultanta in vederea implementarii si de certificarii sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001 & ISO 15189 pentru Farmacii, Cabinete Medicale si Spitale; Laboratoarele de Radiologie si Analize Medicale in vederea incheierii Contractului-cadru cu Casa de Asigurari Nationale de Sanatate. Oferim servicii de instruire si consultanta in vederea implementarii si de certificarii sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001 pentru organizatii industriale, comerciale, constructii, etc.
Firma noastră, sub forma actuală, a fost înfiinţată în anul 2003, cu capital social integral românesc. Prin evolutia continuă a reusit ca în prezent să ofere o gamă completă şi difersificată de servicii financiare. Dezvoltarea noastră a fost si este posibilă în continuare datorită politicii pro client pe care o promovăm. Experienţa în domeniul financiar contabil de mai bine de 8 ani a partenerilor seniori ai companiei noastre vine în întâmpinarea necesităţilor tot mai diversificate, cu un grad mai ridicat de complexitate dezvoltate pe piaţa serviciilor financiare. Fiecare pas spre dezvoltarea şi consolidarea unui business atrage resurse şi concentrează soluţii unice. Standardele la care ne raportam în oferirea acestor soluţii ne integrează în sistemul financiar european şi ne ajută clienţii în evaluarea businessului propriu. Reprezentăm ca atare o resursă, un element care adaugă valoare, o componentă a unui sistem şi suntem convinşi că oferim echilibru businessului dumneavoastră.
Oferim servicii de calitate in domeniile resurselor umane, plasare forta de munca, consultanta si management. Consilieri experimentati va stau la dispozitie pentru servicii de un excelent nivel profesional. Referinte pentru plasamente in Romania si in tarile Uniunii Europene.
Serviciile companiei noastre se ridica la cele mai inalte standarde. In intreaga noastra activitate urmarim rezolvarea problemelor clientilor nostri prin serviciile pe care le avem, iar colaboratorii cu care lucram ii instruim prin cursuri de specialitate.
Societate cu capital privat, prestatoare de servicii de management in vanzarile directe. Specializata pe domeniul de produse de uz casnic: - pentru prepararea hranei; - servirea mesei; - electrocasnice; - produse medicale. Principalul beneficiar: Zepter International Romania.
Oferim consultanta in management si afacerim specialiizare pe investitii si mai ales pe tot ce tine de "Mergers&Acquisitions" La sediul clientului, In tara si strainatate, Calificari interne si internationale, emise de foruri recunoscute Mare experienta si domeniu, dublata de o retea de colaboratori profesionisti.