Datorită politicilor manageriale de top ale Cabinetului, care permit limitarea costurilor în condiţiile menţinerii standardului de calitate ireproşabilă, clienţii au parte de cel mai bun raport calitate – preţ. Onorabilitatea noastră rezidă din studiul temeinic al cauzelor care ne sunt încredinţate, prezentarea la fiecare termen la instanţele de judecată sau alte instituţii.
Suntem o echipa de mediatori cu peste 8 ani experienta in facilitarea comunicarii si negocieri directe intre persoane, institutii sau organizatii. De-a lungul anilor, ne-am dezvoltat abilitatile de comunicatori atat prin practica efectiva, cat si prin participarea la cursuri de pregatire initiala si continua în domeniul comunicarii interpersonale. Pentru mai multe detalii, vizitati pagina noastra www.bunmediator.ro
Grigorescu Stefanica is an independent Romanian law firm with a full service offering for complex projects and litigation and a unique combination of legal and tax advisory capabilities.Our practice area expertise is enhanced by our industry knowledge across the sectors of energy, infrastructure, utilities, environment, TMT, pharma and agriculture. Grigorescu Stefanica is a founding member of bpv LEGAL, an alliance of independent commercial law firms with over 130 lawyers offering cross-border legal advisory services to clients in Central and Eastern Europe. Membership includes partner firms in Bratislava, Brussels, Bucharest, Budapest, Prague and Vienna. Grigorescu Stefanica comprehensively advises in the following areas of law: Anti-trust and Merger Control, Banking and Finance, Corporate and Commercial, Dispute Resolution, Employment and Pensions, Energy, Environment and Regulatory, EU Law, Intellectual Property, Mergers and Acquisitions, Public Procurement, PPP and Concessions, Real Estate and Construction, Taxation.For further details, please visit our website: www.bpv-grigorescu.com.
De-a lungul anilor ne-am remarcat prin furnizarea de servicii de consultanta in mai multe arii de business. Dovada muncii noastre o reprezinta clientii multumiti si recomandarile acestora. Mai jos va prezentam cele mai importante segmente de business – specialitatea Legal Consulting. 1. 1. Industria jocurilor de noroc Experienta noastra practica in domeniul gambling-ului romanesc se intinde pe o perioada de peste 7 ani prin furnizarea de servicii de consultanta si asistenta juridica si fiscala. Ne dorim sa fim un partener de incredere pentru organizatorii de jocuri de noroc de orice tip ( slot machines, pariuri in cota fixa, bingo, cazino, etc. ). Jocurile de noroc sunt un domeniu reglementat specific si orice mica eroare in organizarea exploatarii poate conduce uneori la anularea licentei de organizator. Va prezentam o parte din serviicile pe care le putem oferi: - redactam regulamente de joc, de ordine interioara, contracte de colaborare cu detinatorii punctelor de lucru, acte aditionale si orice alte acte juridice impuse de lege; - consultanta de business si consultanta legala pentru orice problema in domeniul jocurilor de noroc si la nevoie asistenta in fata organelor de control; - intocmirea dosarului necesar la Oficiul National Pentru Jocuri de Noroc pentru obtinerea autorizatiilor pentru exploatarea jocurilor de noroc, mentionam ca acestea au valabilitate un an de zile de la data emiterii; - intocmirea dosarului necesar la Oficiul National Pentru Jocuri de Noroc pentru obtinerea LICENTEI pentru exploatarea jocurilor de noroc, mentionam ca aceasta are valabilitate 5 ani de la data emiterii; - asigurarea obtinerii autorizatiilor si licentei pentru exploatarea jocurilor de noroc; - transmiterea deciziei Oficiului de aprobarea a dosarului National Pentru Jocuri de Noroc privind dosarele dvs, ridicarea autorizatiilor de exploatare si expedierea acestora catre dvs; - intocmirea si depunerea oricaror alte notificari: de schimbare de spatiu pentru mijloacele de joc, importul, achiziţia intracomunitară, vânzarea/cumpărarea, scoaterea din funcţiune a mijloacelor de joc impuse le legislatia jocurilor de noroc; - obtinerea rapida a bileletelor de intrare pentru mijloacele de joc tiparite in regim special de Imprimeria Nationala si expedierea imediata catre dvs; - intocmirea dosarului si obtinerea de Aprobari de Tip, certificate de verificari tehnice initiale si periodice de la Biroul de Metrologie Legala Bucuresti; - elaboram dosar cu documentatia initiala obligatorie in fiecare punct de lucru. 2 Drept societar - infiintari societati comerciale 350 lei - infiintari PFA 200 lei - infiintari/radieri puncte de lucru 200 lei - infiintare ONG 700 lei - schimbare forma juridica, schimbare sediu social, obtinere certificate inmatriculare, schimbare denumire firma, preluare societati comerciale, cesiune parti sociale, majorare capital social, divizari, fuziuni de societati, adaugare de noi obiecte de activitate, suspendare / reluare activitate firme - elaborare de contracte specifice obiectului de activitate al societatii dvs - consultanta juridica 3. Obtinere cetatenie
Eastrategies est une société d’accompagnement l’international, basée Bucarest depuis 1990, correspondante de Bretagne Commerce International, de la Fédération des Industries Mécaniques et membre OSCI. Notre cabinet propose des services de conseil en stratégie et d’accompagnement des entreprises sur la Roumanie, la Bulgarie et la Moldavie.
Stimati clienti, Societatea Popescu, Neagu si Asociatii ( activeaza din 2012) si reprezinta un concept nou si inovator pe piata romaneasca de profil, unde clientii nostri gasesc intr-un singur loc tot ce le trebuie ca sa isi recupereze cu demnitate creantele. Echipa Popescu, Neagu si Asociatii, prin personalul propriu si Partenerii sai - avocati, juristi, executori, notari, economisti, este prietenul dumneavoastra de incredere si va este alaturi pana la rezolvarea reala a situatiei cu care va confruntati. Obiectivul nostru este sa va recuperam ultra-rapid orice debit pe care il aveti de incasat. Avem aptitudini si experienta sa gasim solutii pentru orice problema legata de recuperarea banilor. Garantam pentru succesul operatiunilor noastre de recuperare, de accea vom suporta toate cheltuielile necesare ce se fac in avans atunci cand trebuie sa recuperezi bani ( platim avocatii, taxele, drumurile, etc.). Mai mult, onorariul ni-l veti putea achita dupa ce va recuperati banii ! ! ! Clientii nosti, Asociatiile de proprietari, nu vor cheltui nici un leu cu plata onorariilor si chiar pot sa isi recupereze cotele de intretinere in 24 h ! ! ! Cu stima, General Manager Dan Popescu
Din & Asociatii, in calitate de Agent al Operatorului Autorizat al Uniunii Nationale a Barourilor din România, pune la dispozitia institutiilor financiare bancare si nebancare, persoanelor juridice si fizice o gama complexa de servicii din domeniul AEGRM: • Inscrierea in Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare a avizelor de garantie; • Verificarea in AEGRM Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare a oricaror informatii cu privire la garantii reale mobiliare; • Extrase certificate din Arhiva Electronică de Garantii Reale Mobiliare; • Asistenta si consultanta juridica pentru toate tipurile de inscrieri in Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare prevazute de lege. Tipuri de avize • Aviz de garantie initial • Aviz de garantie modificator • Aviz de cesiune a creantei • Aviz de extindere a garantiei asupra altor bunuri • Aviz de reducere a garantiei la o parte din bunurile afectate acesteia prin avizul de garantie initial • Aviz de stingere a avizului de garantie initial • Aviz de prelungire a avizului de garantie initial Alaturi de intreaga noastra experienta in domeniul legal, cu maxima promptitudine si seriozitate, Din & Asociatii garanteaza un serviciu de calitate in privinta inscrierii avizelor de garantie, care protejeaza prin profesionalism si asigura atat cerintele de publicitate prevazute de lege cat si informatiile esentiale si confidentialitatea specifice mediului de afaceri.
Despagubiri accidente rutiere Sibiu: oferim suport juridic si financiar persoanelor vatamate in urma accidentelor rutiere, precum si apropiatilor acestora, pentru obtinerea compensatiilor morale si a altor beneficii ce decurg din daunele suferite. Suntem o firma specializata in despagubirea victimelor accidentelor rutiere, avem mii de cazuri rezolvate, atat ca urmare a unui proces civil, dar si ca rezultat al negocierilor cu firmele de asigurari. Intelegem profund oamenii aflati in situati critice ca urmare a unui accident si deasemenea pasuim cu ei si luptam pentru obtinerea maxima a compensatiei cuvenite lor. Accidentele rutiere sunt cea mai frecventa cauza de ranire in Romania, dar si in Europa. Avem experienta in gestionarea tuturor formelor de cereri de accidente rutiere si varietatea uriasa de vatamari si pierderi de vieti, ca urmare a acidentelor rutiere. Suntem specializati in despagubiri pentru pietoni, biciclisti, motociclisti, pasageri in autovehicole, pasageri in autobuz, pasageri in caruta. Chiar si soferul nevinovat este eligibil sa primeasca compensatie, daca a fost ranit. Nu doar cei vatamati pot primii despagubiri, ci si rudele de gradul 1 al persoanei decedate ca urmare a unui accident rutier.
Va oferim servicii de contabilitate si resurse umane; consultanta fiscala, ONRC pentru deschidere SRL, PFA, puncte de lucru, radieri puncte de lucru, schimbări sedii sociale. Avantajele noastre: - Costurile serviciilor noastre sunt cu mult mai mici decat A�n cazul existenţei unui departament de contabilitate propriu A�n cadrul intreprinderii; - Eficienţă A�n identificarea şi rezolvarea imediată a problemelor financiare şi de contabilitate; - Consultanţă A�n domeniul financiar, contabil, al impozitelor şi taxelor pentru fiecare activitate desfăşurată de către partenerii noştri; - Intermediem relaţiile cu autorităţile locale, administraţii financiare, bănci.
Cabinet de Avocat oferim servicii complete de consultanta, reprezentare juridica si reprezentare juridica in toate domeniile juridice. Ne propunem sa oferim clientilor nostri cea mai buna si cea mai rapida consultanta posibila pentru a-si rezolva cat mai eficient problemele.
Redactare contracte comerciale si civile, atestare identitate parti, negocieri contracte, redactare acte aditionale, infiintari societati comerciale, recuperari creante si urmarire debitori- executari silite, insolventa, proceduri preliminare litigiilor comerciale-concilierea directa, reprezentare litigii comerciale, litigii civile, litigii munca, litigii penale. CABINETUL DE AVOCATURA MAXIMIUC DAN MIHAIL (infiintat in anul 1999) a detinut si detine un portofoliU Compus din contracte de asistenta juridica lunara si consultatii juridice cu urmatoarele societati comerciale: S.C. BANC POST S.A. S.C.TV ANTENA 1 S.A. S.C. MOLID TOTAL SECURITY S.A S.C. RAVIOLI S.R.L. S.C. ALMET GRUP S.R.L. S.C. GENERAL EL GRECO IMPEX S.R.L. S.C. MBM COMPUTERS S.R.L. S.C. COSMOS EVROPOLIS S.R.L. S.C. SWEET CORNER S.R.L. S.C. NEMAX GRUP S.R.L. S.C. EURODIDACTICA S.R.L. S.C. OPEN SERVICE SA S.C.    INFO EDUCATIA SRL S.C. MIROSLAVA RESIDENCE S.R.L. S.C. EVE STYLE S.R.L. S.C. STEEL INOX S.R.L. S.C. ALMET MOB S.R.L. S.C. STIL IMOBIL SRL S.C. OSTAN IMPEX S.R.L. S.C. ESTIMA MEDICAL S.R.L. S.C. AFRODITA S.R.L. S.C. SEDCOM LIBRIS S.A. TIPOGRAFIA LIBRIS GRUPUL DE FIRME PIETA: S.C. COM BETON S.A. S.C. REMAT S.A. IASI S.C. AUTO REMAT S.R.L. S.C. ELECTROCOMP S.R.L. S.C. MECANO FUC S.A NEGRESTI S.C. PREDEMET S.A. S.C. REMAT VASLUI S.A. S.C. VINI COM COPOU S.R.L. S.C. COM GUARD S.R.L.
Ne remarcam prin eficienta, seriozitate in desfasurarea activitatii si de asemenea prin corectitudine fata de clientela noastra Serviciile prestate sunt prompte si de calitate iar rezultatele obtinute sunt in conformitate cu pretentiile clientilor nostri. Activitatea biroului este desfasurata in prezent de catre un avocat titular, un avocat colaborator si secretariat, impreuna incercand cu succes sa promovam servicile noastre la standardele mentionate mai sus .
Sc Magistra - Consiliere si Despagubire pentru Persoane Vatamate este o firma cu capital autohton, nou infiintata, care isi desfasoara activitatea in domeniul de consiliere a persoanelor vatamate ca urmare a evenimentelor rutiere nedorite si care are ca principal scop obtinerea de despagubiri cat mai mari valoric, cat mai juste, de la societatile de asigurare - in baza politei obligatorii RCA, pentru persoanele vatamate sau urmasilor persoanelor decedate in accidente rutiere.
Firma presteaza servicii de consultanta si management in resurse umane, consultanta juridica pentru societati comerciale, infiintare societati comerciale, precum si consultanta pentru accesarea si implementarea proiectelor cu fonduri nerambursabile.
Asigur consultanta de specialitate in vederea efectuarii tuturor demersurilor si actelor privind • Recuperari creante • Negocieri cu creditorii • Constatare prescriptie extinctiva • Asistenta notar public incheiere acte autentice; • Asistenta executare silita • Probleme imobiliare, cadastru, carte funciara, intabulari, contencios administrativ. NOU: Colaboram cu institutiile statului in vederea obtinerii de avize, acorduri, autorizatii, etc: o Oficiul Registrului Comertului o Dir.Gen.Finante Publice o Primarii o Fisc o ITM o Cartea funciara o Extrase C.F. o Cadastru / intabulari o Sanepid o Compania Apa o Electrica o Gaz Infiintari Firme o Infiintare S.R.L. o Infiintare S.A. o Infiintare P.F.A. o Infiintare I.I. o Infiintare I.F. Mentiuni o Infiintare/desfiintare puncte de lucru o Infiintare reprezentanta straina in Romania o Cesiune parti sociale o Schimbare obiect de activitate/denumire/ sediu social o Revocare/numire administrator o Majorare/reducere capital social o Modificari acte firma Suspendare/Dizolvare o Suspendarea temporara a activitatii o Dizolvare Firma o Insolventa – Faliment o Reorganizarea firmei o Fuziune/Divizare firma
Suntem o echipa tanara de consultanti concentrati pe activitati de atragere a fondurilor europene nerambursabile si managementul proiectelor. Pentru a realiza un proiect, trebuie depus la sediile Organismelor Intermediare un dosar care sa justifice investitia ce urmeaza a fi realizata si sa scoata in evidenta importanta proiectului si gradul de eligibilitate al solicitantului. Un proiect realizat defectuos poate conduce la pierderea finantarii, chiar daca obiectivele urmarite de solicitant coincid cu obiectivele Uniunii Europene. Cererea de finantare este insotita de studiul de fezabilitate/memoriu justificativ/plan de afaceri, avize si o serie de documente. Elaborarea cererii de finantare presupune cunostinte de management de proiect pentru realizarea unui proiect coerent, si cunostinte legate de accesarea fondurilor structurale europene. Obiectivul nostru principal este realizarea de proiecte viabile care sa corespunda cu solicitarile clientilor nostri si cu cerintele programelor finantate de Uniunea Europeana. Managementul de proiect este un proces care include planificare, punerea planului proiectului in actiune si masurarea progresului si a performantei. Implica identificarea cerintelor proiectului, stabilirea obiectivelor proiectului, analiza riscurilor.
Parte a Grupului de origine portugheza, Martifer , compania a fost infiintata in anul 2010 si presteaza activitati de consultanta pentru afaceri si management pentru toate companiile din componenta Grupului.
Mediator cu expertiza de peste 13 ani in domeniul uman, management, bancar si juridic in tara si inafara ei. Abordeaza prin tehnici specific orice tip de litigiu din aria familiei, commercial, bancar, munca, invatamanat, etc. In situatiile de familie (continuarea casatoriei, divort, etc) se ofera colaborare cu psiholog pentru definirea si intelegerea nevoilor copiilor minori. Biroul nostru ofera servicii de facilitare, negociere si mediere in Bucuresti sau alte localitati din tara si asigura informarea GRATUITA cu privire la mediere. In mod SPECIAL clientii nostril beneficiaza de asistenta post-mediere si o sedinta de discutie asistata GRATUITA. Va asteptam in mediere pentru conflicte rezolvate elegant!
Inginer Geodez, autorizat A.N.C.P.I, categoria B, autorizat Ministerul de Justitie in calitate de expert tehnic judiciar realizez lucrari de cadastru si intabulare pentru apartamente, case, terenuri intravilane si extravilane, dezmembrari, parcelari si/sau lotizari de terenuri intravilane si extravilane, comasari si/sau alipiri de terenuri sau parcele, consultanta in lucrari topografice, realizare planuri topografice de situatie, ridicari topografice, trasari limite de proprietate, avize/receptie PUZ, PUG, consultanta pentru suprapuneri, consultanta juridica.
Scopul Fundatiei Uniunea Profesionala a Burselor este acela de a contribui la organizarea unor activitati de reprezentare a intereselor profesionale ale tuturor burselor de profil din Romania, precum si de activitati de reprezentare in plan extern a acestora si de constituire a unei organizatii profesionale de tip bursier, prin realizarea si ducerea la indeplinire a unei initiative in acest sens, cu precadere prin atragerea de fonduri necesare realizarii acestui scop. II. OBIECTIVELE FUNDATIEI UNIUNEA PROFESIONALA A BURSELOR, in vederea realizarii scopului ei sunt: a) constituirea unei organizatii profesionale la care sa poata adera toate bursele de profil din Romania prin infiintarea UNIUNII NATIONALE A BROKERILOR SI ADMINISTRATORILOR DIN ROMANIA (UNBAR); b) infiintarea si organizarea de centre de orientare profesionala, scoli nationale, centre universitare, cu desfasurarea de cursuri de zi, cu fregventa redusa sau cu desfasurare la distanta ; c) infiintarea SCOLII NATIONALE DE BROKERI SI ADMINISTRATORI DE BROKERI SI ADMINISTRATORI DE CREANTE/DEBITE ; d) infiintarea ACADEMIEI ROMANE DE BROKERAJ, care sa pregateasca, sa initieze si sa formeze brokeri, administratori si specialisti in domeniul pietei de capital, in domeniul creantelor/debitelor, in domeniul imobiliar, asigurarii/reasigurarii, leasing operational si financiar, precum si in toate domeniile in care isi desfasuara activitatea toate bursele de profil din Romania ; e) infiintarea de filiale in tara si strainatate, care sa duca la dezvoltarea conceptului si proiectului generat de UNIUNEA PROFESIONALA A BURSELOR, la nivel national, european si international ; f) elaborarea din punct de vedere al legislatiei romane a statutului profesiei de broker si al celui de administrator / specialist bursier ; g) organizarea de noi ringuri bursiere, platforme de tranzactionare (inclusiv on-line), pe care sa activeze toate bursele de profil din Romania, cu impact major, pozitiv si adecvat in accelerarea pietei economico-financiare din Romania ; h) infiintarea si organizarea de centre zonale / teritoriale/regionale ale UNIUNII PROFESIONALE A BURSELOR, de sprijin al agentilor economici din Romania sau de a participa activ in ringurile bursiere si pe platforme de tranzactionare de produse bursiere la nivel national ; i) atragerea de fonduri, sponsorizari si donatii necesare realizarii scopului fundatiei.