Suntem o firma privata de consultanta in afaceri, cu sediul in Timisoara, Romania. Oferim consultanta in afaceri in management, marketing, fiscalitate, analiza financiara, resurse umane si management de proiect. Gama de servicii e variata ca si complexitate, de la cele simple - precum infiintari de firme sau planurile de afaceri, pana la cele mai complexe analize - cum ar fi intocmirea documentatiei necesare pentru accesarea de fonduri nerambursabile. Apeland la noi, afacerea dumneavoastra va avea sprijinul unei echipe alcatuita din profesionisti maturi, cu expertiza si experienta in domeniile lor de activitate si tineri plini de entuziasm si energie. Experienta, know-how-ul, energia si entuziasmul sunt atuurile noastre si ele ne garanteaza reusita in ceea ce facem.
Prestari servicii S.S.M. ; Evaluare riscuri de accidentare si imbolnavire profesionala ;Audit S.S.M. ; Comercializare produse specifice S.S.M. si S.U.; Consultanta S.S.M. ; Alte acte si documente de notorietate ale firmei privind S.S.M.
Firma care desfasoara activitatea in colaborare cu banci de renume in domeniul consultantei si serviciilor financiare. Activitatea se desfasoara in teren pe echipe. Ritm de lucru dinamic cu echipe tinere.
Suntem o comapnie de consultanta nou infiintata. Colaborama cu institutii ca: Ministerul de Finante, Interelektronic, Agentia de cadastru si publicitate imobiliara. Oferim servicii de traducere si cursuri de instruire a personalului.
Expert Contabil, Consultant Fiscal ofera urmatoarele servicii: Semnarea si certificarea DECL.101- impozit pe profit, situatii financiare -servicii profesionale de evidenta contabila, consultanta si asistenta economico-financiara si fiscala; -consultanta financiar contabila; -expertize contabile extrajudiciare; -organizarea si conducerea contabilitatii; -intocmirea statelor de plata , evidenta contabila aferenta, intocmirea declaratiilor aferente taxelor si impozitelor, a op-urilor si depunerea declaratiilor la autoritatile competente; -preluare la externalizarea partiala si/ sau totala a unor servicii financiar-contabile (imobilizari, salarii, etc); acordarea de asistenta pentru organizarea departamentului financiar contabil, a circuitului documentelor si a politicilor financiar-contabile -intocmirea ordinelor de plata a obligatiilor la bugetul de stat si celelalte bugete legate de activitatea beneficiarului; -intocmirea registrului de casa, a registrului de banca, a jurnalului de cumparari si vinzari, balantei imobilizarilor, registrului jurnal, a nir-urilor, etc; -intocmirea registrelor obligatorii; -intocmirea declaratiilor periodice si depunerea acestora la autoritatile competente, in termenele prevazute de lege; -intocmirea si depunerea raportarii contabile trimestriale intermediare), semestriale si anuale la termenele prevazute de lege; -intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale, adecvate la specificul activitatii dvs. (bilantul contabil, contul de profit si pierdere si anexele la bilant), certificari bilanturi si depunerea acestora la autoritatile competente de stat in termenele prevazute de lege ; -analiza situatiei datoriilor si creantelor; -refaceri acte contabile din lunile sau anii precedent; -asistenta si consultanta pentru inceperea unei afaceri; Preturile practicate variaza in functie de complexitatea activitatii desfasurate.
Asiguram consultanta in domeniul IT, pornind de la proiectare,implementare si realizare retele de calculatoare, aplicatii software pentru diverse domenii, pagini web. De asemenea putem realiza diverse produse gen: carti de vizita, CD-uri multimedia, flyere, et.
Pentru prezentarea completa va rugam accesati www.tehnocom.ro Serviciile pe care firma noastre le ofera includ: - Dirigentie de santier pentru lucrarile de constructii si instalatii aferente ale acestora, lucrari edilitare, monumente de arta - Controlul, asigurarea si managemetul constructiilor - Verificari tehnice ale proiectului - Intocmirea Cartii Tehnice ale constructiei pe baza documentelor stranse de la proiectant si de la executant - Consultanta pentru intocmirea manualului calitatii (procedurile de certificare ISO 9001/2000) si a procedurilor de control conform legilor in vigoare. Fiecare investitor in domeniul constructiilor, conform legislatiei in vigoare,este obligat sa angajeze diriginti de santier pentru categoriile de lucrari executate in vederea asigurarii calitatii executiei.
Firma se ocupa de nunta in tot ceea ce inseamna ea: tinuta (rochie mireasa si nuntasi), organizare (flori, invitatii, aranjamente, decorare sala, organizare la starea civila si biserica), realizare (sonorizare, fotografii, sala, catering), etc.
Schink Consult Srl va ofera servicii de consultanta in design, IT, creatie web, indstria alimentara, precum si servicii conexe domeniilor de mai sus, intermedieri de companii straine pe piata romaneasca.
Cadru tehnic autorizat (eliberez factura), cu atributiuni in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor, in conf. cu Legea 307/2006 si Normele generale/2007, execut instructajul pentru situatii de urgenta (PSI) angajatilor din orice domeniu de activitate, intocmirea documentatiei P.S.I din cadrul societatii si actualizarea ei in functie de modificarile ulterioare (valabil pentru Bucuresti).
Societatea realizeaza evaluari bunuri, imobiliare, afaceri (peste 2000 evaluari realizate). Studii de fezabilitate, planuri de afaceri. Training pentru societati in domenii legate de management (management, marketing, resurse umane, managementul proiectelor) Suntem specializati in realizarea de cereri de finantare Phare, Sapard, Ispa, Fonduri Structurale. Societatea realizeaza si managementul proiectelor. Am implementat 12 proiecte castigate pentru societate si clientii nostrii,din diferite surse de finantare.
SC STANDARD CONT SRL este o societate de contabilitate infiintata in 2006, a carei servicii sunt destinate in principal societatilor comerciale. Clientii nostri sunt informati in permanenta si in timp util de schimbarile legislative din domeniul fiscal si financiar-contabil si sunt acoperiti de raspunderea contractuala. De asemenea, degrevandu-va de exercitarea activitatii financiar-contabile, depunerea multiplelor declaratii si raportari, castigati timp si va puteti concentra eforturile in vederea realizarii propriilor obiective.Principalele servicii oferite de societatea noastra sunt: 1.Contabilitate: -evidenta contabila completa, tinerea registrelor contabile obligatorii,calculul impozitului pe profit, pe venit, intocmire declaratii lunare si depunere la institutiile abilitate, raportari semestriale, verificarea si certificarea bilantului contabil etc. 2.Personal -intocmire dosare de personal,evidenta completa a personalului,intocmire state de plata, calcul concedii medicale, intocmire si depunere registrul electronic al salariatilor, calcul salarii etc.
Agentie cu personal tanar si calificat, oferim servicii de selectie si plasare forta de munca, protectia muncii si PSI, resurse umane, medicina muncii si traduceri autorizate in si din orice limba. Va asteptam sa ne contactati.
SERVICII MEDICALE : - ecografie ; - medicina de familie ; - homeopatie ; - ORL ; - ginecologie ; - oftalmologie ; - audiometrie ; - spirometrie ; - medicina de intreprindere ; - laborator clinic .
Societatea ThesanCo Srl. este o organizatie relativ tanara, infiintata in anul 2004 cu capital integral privat, romanesc, avand ca principala activitate Consultanta pentru documentarea, proiectarea, implementarea si certificarea Sistemelor de Management al Calitatii (conform ISO 9001), Sistemelor de Management de Mediu (ISO 14001), Sistemelor de Management al Sigurantei si Securitatii Ocupationale (OHSAS 18001). Fiecare manager isi doreste sa aiba la indemana metode utile in: optimizarea activitatilor, reducerea costurilor, cresterea profitului, imbunatatirea imaginii firmei. Un alt aspect deloc de neglijat este faptul ca trebuie sa indepliniti conditiile de participare la licitatii. 1. Fiecare organizatie / companie / societate comerciala trebuie sa dezvolte Sistemul de Management propriu, astfel incat acesta sa poata fi utilizat si imbunatatit in mod continuu. 2. Sistemele de Management nu pot fi cumparate ca un produs aflat pe raft, nu pot fi descarcate de pe vreun site specializat si nu pot fi create exclusiv prin contributia unui consultant – fiecare organizatie trebuie sa dezvolte propriul Sistem de Management, beneficiind de cele mai multe ori de serviciile profesionale ale unui consultant. Daca Sistemul dvs. de Management va fi proiectat si implementat conform cerintelor standardului ISO 9001:2000, atunci veti avea in utilizare un Sistem de Management al Calitatii ce poate fi certificat. Este ceea ce va oferim noi ! Oferta noastra de servicii este foarte precisa si se refera la - SERVICII DE CONSULTANTA pentru Proiectarea, documentarea, implementarea si certificarea Sistemului de Management conform standardelor internationale. - SERVICII POST-CERTIFICARE pentru mentinerea si imbunatatirea Sistemului deja implementat si certificat. Scopul nostru: Fiecare organizatie (client) sa obtina la sfarsitul proiectului, un Sistem de Management eficient si flexibil, un instrument util managementului de top al organizatiei, precum si intregului staff managerial, pentru a tine sub control calitatea produselor si serviciilor furnizate. Misiunea noastra: Sa creem conditiile necesare pentru ca managerii impreuna cu echipele lor sa identifice, sa foloseasca si sa imbunatateasca procesele proprii si sistemele de management, astfel incat sa obtina profit si sa previna pierderile, mai rapid decat competitorii lor! Sistemul nostru de lucru se bazeaza pe deviza: “Realizeaza si mentine un Sistem Simplu”. In fiecare proiect la care participam in mod activ, avem in vedere ca sistemul realizat sa elimine complet limbajul greoi, birocratia, rutina administrativa nefolositoare si regulile neinsemnate. Va propunem o colaborare onesta pentru realizarea obiectivelor dvs. de proiectare, implementare, certificare si mentinere a Sistemului de Management dorit (calitate, mediu sanatate si securitare ocupationala), colaborare in cursul careia promitem sa va sprijinim in evitarea celor mai frecvente greseli pe care managerii sunt tentati sa le comita. Pentru mai multe detalii despre Sistemele de Management, serviciile si solutiile noastre, va rugam sa accesati site-ul www.iso-management.ro. NOI LUCRAM PENTRU CA AFACEREA DVS. SA CREASCA ! echipa ThesanCo www.iso-management.ro
Companie de intermediere in asigurari. -brokeraj in asigurari de viata si nonviata. -gestionare contracte. -inspectii de risc. -consultanta gratuita in domeniul asigurarilor. -discount in cazul asigurarii mai multor bunuri.
Firma ce activeaza in domeniul imobiliar, cu precadere inchirieri in regim hotelier, avand clienti 80% cetateni italieni. Este prezenta pe piata din 2004 si colaboreaza de 1 an cu agentii imobiliare din Italia: Retecasa, Unioncasa si agentii de turism din Bucuresti si orasele limitrofe.
Seval Data S.R.L. este o firma tanara, infiintata in 2005, dinamica care va sta la dispozitie pentru extinderea sau optimizarea sistemului informatic deja existent in cadrul firmei dumneavoastra, cat si pentru creearea infrastructurii unui viitor sistem informatic. Seval Data este specializata in proiectarea, executia si intretinerea de retele de calculatoare, creare pagini web, hosting pe servere Linux.
Agentia Loft Tranzactii Imobiliare urmareste promovarea serviciilor de calitate, adoptarea unei atitudini responsabile si competente fata de clientii sai, avand in vedere permanent formarea unei echipe de profesionisti, care sa ofere solutii imobiliare de un inalt nivel, avand ca scop principal protejarea intereselor clientilor, asigurarea sigurantei si confidentialitatea tranzactiilor. Agentia noastra asigura promovarea imaginii firmei si a imobilelor aflate in portofoliul sau printr-o publicitate permanenta si eficienta.
ISO Consulting Tudorache Mihaela Claudia PFA, furnizeaza Servicii de consultanta privind proiectarea, implementarea, mentinerea si imbunatatirea continua a sistemelor de management: calitate, siguranta alimentului, sanatate si securitate in munca, respectiv mediu, in conformitate cu urmatoarele referentiale: ISO 9001, ISO 22000/HACCP, OHSAS 18001 si ISO 14001. De asemenea, furnizeaza SERVICII DE PREVENIRE SI PROTECTIE in domeniul SANATATII SI SECURITATII IN MUNCA, conform Legii 319/2006, respectiv in domeniul SITUATIILOR DE URGENTA, conform Legii 307/2006 si Legii 481/2004. Experienta de peste 14 ani in aceste domenii a CONSULTANTULUI DVS. PERSONAL, ing. TUDORACHE MIHAELA CLAUDIA, este folosita in vederea eficientizarii activitatilor si a cresterii performantelor in cadrul firmei dvs. ISO CONSULTING T.M.C. PFA, -Lucreaza simplu, clar, transparent, practic, rapid si eficient. -Se adapteaza cerintelor si modului DVS. specific de lucru, adaugand plus de valoarea si crescand performantele activitatilor in cadrul firmei dvs. -Este oricand la dispozitia dvs., fiecare etapa din proiectul de consultanta fiind parcursa impreuna. Orice nelamurire a dvs. isi va gasi raspunsul; orice problema isi va gasi solutia. -Are cel mai bun raport preţ/calitate, la cele mai scăzute costuri in domeniu. -Va scuteste de stresul controalelor autorităţilor de stat (ITM, ISU, DSVSA, ANPM, etc.).