Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Rating minim
Criterii selectie
Judet
De la
Altele - Consultanta: 1362 companii
  • Infiintata in anul 1993, Dacos Prest Srl este situata in Oradea, judetul Bihor. Avand 3 angajati, firma noastra efectueaza servicii de contabilitate, expertiza si evidenta contabila, consultanta contabila, bilanturi. Prin serviciile pe care le oferim dorim sa intampinam nevoile clientilor nostri din Romania astfel incat sa devenim un partener de incredere in colaborarile viitoare. Toate produsele si serviciile companiei noastre sunt controlate si evaluate dupa un plan stabilit anterior. Toti angajatii nostri sunt orientati spre rezultate si actioneaza decisiv pentru a le obtine. Serviciile oferite, dar mai ales calitatea acestora sunt atu-urile care ne recomanda. Credem ca o cooperare intre companiile noastre poate fi reciproc avantajoasa. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.

  • Happy Face Impex S.R.L., a fost fondata in 2001 in Bucuresti si este o companie recunoscuta pe plan local pentru promptitudinea si amabilitatea personalului nostru. Cu o echipa de 2 angajati cu vasta experienta in efectuarea de consultanta in domeniul vamal, servicii vamale, tratamente bioenergie, punem accent in special pe promptitudinea si seriozitatea firmei noastre. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania Orice produs sau serviciu prestat de firma noastra are la baza rezultatele analizei profilului beneficiarilor sai, a cerintelor si asteptarilor acestora. Happy Face Impex S.R.L. se preocupa de instruirea continua a personalului, pentru a fi mereu la curent cu tot ce e nou si pentru a fi mereu pregatit in fata provocarilor. Desi suntem o firma tanara, in scurt timp am reusit sa ne impunem pe piata datorita profesionalismului cu care tratam clientii si a calitatii produselor noastre. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Happy Face Impex S.R.L. sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.

  • S.C. Conteuro S.R.L.isi propune sa efectueaze servicii profesioniste de calitate, servicii de contabilitate, consultanta contabila, expertize contabile, consultanta financiara, intocmire plan afaceri. Pentru fiecare din produsele noastre ne puteti solicita informatii la care noi vom raspunde prompt.

  • S.C. Intergeo S.R.L. este o firma de consultanta in domeniul geo-ecologic. Firma are sediul central in comuna Chiajna, judetul Ilfov si un punct de lucru la Cluj Napoca. Suntem atestati de TÜV Thüringen, Germania conform EN -ISO 9001/ 2001 privind Managementul calitatii si suntem atestati de MAPM pentru intocmirea Bilanturilor de mediu si a Evaluarii Impactului asupra mediului. Suntem dotati cu echipament usor, portabil, pentru foraje de pana la 10-15 m adancime si pentru recoltari de probe de sol, apa, aer, materiale diverse. Executam foraje de prospectiune dar si puturi de monitorizare ! Investigari pe amplasamente: - bilanturi de mediu de nivel I, II precum si studii de impact de mediu - evaluarea riscului la diverse obiective industriale - audituri ecologice pentru terenuri si obiective industriale - foraje de cercetare ale solului si stratului acvifer - instalare puturi de monitorizare a acviferului - cercetarea hidrogeologica si geotehnica preliminara (pentru fundatii si constructii) - planificari, proiectari si executii de remedieri ale solului si apei subterane poluate prin tehnologii de decontaminare bazate pe metode fizice, chimice si microbiologice in situ si ex situ in scopul refacereii mediului si al readucerii lui la parametrii ambientali naturali; - planificari pentru sisteme de management al deseurilor, gestiunea deseurilor.

  • Angajator Srl a fost fondata in 1996 in Oradea, judetul Bihor si este o companie recunoscuta pe plan local pentru corectitudinea intocmirii documentatiei si respectarea legislatiei in domeniul muncii . Firma Angajator S.R.L are o echipa de 7 angajati cu vasta experienta in intocmirea de acte din domeniul resurselor umane si state de plata pentru SC, II PF. Suntem o companie recunoscuta pe piata din Bihor pentru corectitudine si fiabilitate. Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a gestiona atributiile departamentului de Resurse Umane. In firma Angajator S.R.L este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Calitatea serviciilor oferite sunt atu-urile care ne recomanda. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.

  • Eurocenter Amoba S.R.L a fost infiintata in anul 1995 si este situata in Sfantu Gheorghe, judetul Covasna. Centrul de pregatire Eurocenter ofera servicii complete in domeniul formarii profesionale a adultilor. Oferim cursuri si examinari internationale din competente de baza (ECDL, ECL) si cursuri de calificare acreditata CNFPA. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Clientii nostri au avut ocazia de a se convinge de seriozitatea si calitatea serviciilor noastre. In compania Eurocenter Amoba S.R.L se pune foarte mult accent pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatilor. Noi urmarim satisfacerea clientilor nostri la un nivel inalt, prin oferirea celor mai bune combinatii de calitate si pret a produselor si serviciilor cerute de clienti. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.

  • Cu o experienta de peste 11 ani in contabilitate, stau la dispozitia dumneavoastra pentru a va oferi servicii complete de contabilitate, consultanta financiara si fiscala, servicii de personal-salarizare, rapoarte de baza ale conturilor de furnizori, creante, stocuri, trezorerie, rapoarte ale fluxurilor de numerar (Cash-flow) si servicii conexe financiar contabile. Mi-am canalizat toata atentia spre calitatea serviciilor care sa vina in sprijinul clientilor. Scopul este de a va asigura servicii de contabilitate performante care vor garanta afacerii dumneavoastra un real succes. Serviciile oferite sunt personalizate in functie de cerintele fiecarui client in parte, astfel incat sa devin un partener pentru afacerea dumneavostra in care puteti avea totala incredere. Construim impreuna o relatie bazata pe calitate, profesionalism si comunicare. Legislatia din Romania este interpretabila si incerta, un contabil bun contribuie in mod cert la cresterea sigura a companiei dumneavoastra.

  • Infiintata in anul 2003, Contabilitate 2003 Servicii Si Consultatii Srl isi propune sa ofere potentialilor clienti achizitionarea unor produse de calitate. Compania Contabilitate 2003 Servicii Si Consultatii S.R.L. efectueaza lucrari de evidenta contabila, contabilitate, consultatii fiscale. Firma noastra are o echipa de 6 angajati. Compania noastra are o bogata experienta pe piata din Romania Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Noi urmarim satisfacerea clientilor nostri la un nivel inalt, prin oferirea celor mai bune combinatii de pret si calitate a produselor si serviciilor cerute de clienti. Experienta Contabilitate 2003 Servicii Si Consultatii S.R.L., relatiile bune cu companiile colaboratoare reprezinta un capital serios si un plus de valoare pe care il punem la dispozitia clientilor nostri. In speranta interesului dumneavoastra pentru oferta noastra, va invitam sa ne contactati. www.cont2003.ro

  • Customer Focus este o companie de consultanta, cu expertiza in domeniile vanzarilor si relatiilor cu clientii. Misiunea noastra este de a ne ajuta clientii sa obtina rezultate pozitive si de lunga durata cu clientii lor, prin activitati de consultanta orientate pe cresterea vanzarilor si cresterea gradului de satisfactie a clientilor.   Avantajul nostru competitiv este DEDICAREA FATA DE CLIENT - aceeasi dedicare fata? de client, pe care clientii nostri o doresc pentru clientii lor. Toate programele Customer Focus au in centrul atentiei cea mai importanta valoare a organizatiei: CLIENTUL. Spiritul de echipa din companie se transpune in stilul de lucru flexibil si creativ cu care abordam relasiile pe care le construim cu clientii nostri. Abordarea Customer Focus este in cinci etape: FACTS - Consultanta pentru identificarea nevoilor de dezvoltare OBJECTIVES Stabilirea obiectivelor de dezvoltare si construirea programelor de consultanta CONSULTING - Derularea programelor de consultanta si/sau training UNDERSTANDING - Evaluarea si urmarirea rezultatelor STANDARDS FOR FUTURE  Stabilirea standardelor si strategiilor viitoare

  • Suntem o agentie de publiciatate localizata in Sydney. Furnizam solutii complete si complexe firmelor care doresc sa fie prezente pe internet sau care dorsec sa-si consolideze prezenta pe internet. Aceasta include: dezvoltarea de apliactii online (website, magazine virtuale), promovarea acestora in motoarele de cautare in Europa, SUA si Asia Pacific. organizarea de campanii de marketing monitorizate. Noi folosim reteaua noastra proprie de directoare si websiteuri (mai mult de 50), parte din ele sunt in Engleza si Romana. In Mai 2010 o sa aven prezenta permanenta in Arad, Romania.

  • Produse artistice, cu precadere multimedia cat si scenic-interactive, spectacole, consultanta tehnici art-media (vocale, muzicale, scenice-tehnici specifice, media, software multimedia, hardware specializat). Experienta majora Disney, colaborari pt. negative muzicale cu firme USA, GB, cat si alte colaborari cu majoritatea firmelor de specific din Romania. Originalitatea, calitatea si promptitudinea proiectelor si prestatiilor a atras participari interne si internationale din cele mai variate: filme, festivale interne si internationale, teatre si opere, firme particulare, televiziuni interne si internationale.

  • Euroconsult 07 S.R.L., a fost fondata in 2005 in Calarasi, judetul Calarasi si este o companie recunoscuta pe plan local pentru promptitudinea si amabilitatea personalului nostru. Avand ca prioritate satisfactia clientilor, compania noastra efectueaza cursuri de initiere si perfectionare, consultanta SSM, evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala, audit SSM, resurse umane. Compania are un efectiv de 11 angajati. In principal, produsele si serviciile noastre se adreseaza pietei din Romania. Incercam in permanenta sa aducem noutate serviciilor oferite iar eforturile noastre sunt reflectate in succesul clientilor nostri. Acordam o atentie deosebita instruirii personalului nostru, pentru garantarea unei maxime satisfactii in utilizarea produselor Euroconsult 07 S.R.L.. Pentru noi este important ca fiecare client  sa fie multumit si de aceea ii punem la dispozitie, pe langa o gama foarte variata de produse  si disponibilitatea noastra pentru orice sugestie sau imbunatatire a ofertei curente. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Daca ne contactati, veti gasi suficiente informatii pentru a putea face o alegere corecta a produsului care se potriveste cel mai bine cerintelor dumneavoastra.

  • Servicii de consultanta si intermediere pentru achizitionarea de echipamente de deservire la sol, GSE pentru aeroporturi, helioporturi. Reprezentanti autorizati ai producatorilor JBT USA, MOTOTOK Germania si OVERAASEN Norvegia. Agent autorizat pentru produsele companiei CAVOTEC, Germania (tamburi, cablu cu actionare cu arc sau motor electric in special pentru producatorii de macarale turn, macarale navale si echipament minier; comanda la distanta (sistem RRC); conectori, pit sistem de alimentare, bara de tractare aeronave etc. Reprezentant al producatorului de masini pentru productie de tubulatura de ventilatie J CLUSELLAS, Spania (masini de debitat cu laser, de faltuire, depanare, etc). Linii complete automate si semiautomate pentru dotarea atelierelor de productie tubulatura ventilatie.

  • Servicii Recrutare personal, resurse umane, web design, proiectare siteuri web, promovare web, instruiri IT, training, head hunting, software Php, Java,programare desktop si web, retelistica, publicitate online,suport tehnic, in Bucuresti,Constanta si in Romania. Informatii complete pe siteul nostru www.temax.ro . Achitarea se poate face in rate, aplicam discounturi negociabile in functie de volumul de lucru comandat. Pentru un parteneriat de succes, in care va vor satisface cu siguranta termenii de predare si preturile, apelati cu incredere la Soft-Temax SRL. Avem sediul in sector 6, Bucuresti. Avem experienta de 3 ani in recrutari, webdesign si instruiri IT. Suntem localizati convenabil, pe un bulevard comercial, langa metrou. Efectuand recrutari, avem oameni exceptional de bine pregatiti profesional. Va asteptam sa ne contactati !

  • Teosoft S.R.L. a fost infiintata in anul 2003 si este situata in Focsani, judetul Vrancea. Compania noastra va pune la dispozitie servicii de consultanta software. Firma noastra are un personal de 2 angajati. Avem o experienta indelungata pe piata din Romania. Am reusit sa supravietuim guvernului boc si crizelor, ceea ce in ziua de azi e o performanta pentru o firma mica fara "spate" politic... Desi nu mai suntem o firma tanara, in scurt timp am reusit sa ne impunem pe piata datorita profesionalismului cu care tratam clientii si a calitatii produselor noastre. Cunoasterea problemelor clientilor nostri, ajuta compania Teosoft S.R.L. sa isi perfectioneze produsele si sa le adapteze mereu la cerintele pietei. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.

  • Modulor Proiect S.R.L. din Bucuresti pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Avand ca prioritate satisfactia clientilor, compania noastra efectueaza proiectare in constructii, expertizare, consultanta, avize, expertize antiseismice, servicii de arhitectura, consolidari. Compania are un efectiv de 6 angajati. Romania  este principala noastra piata de desfacere pe care avem o mare experienta. Orice produs sau serviciu prestat de firma noastra are la baza rezultatele analizei profilului beneficiarilor sai, a cerintelor si asteptarilor acestora. Personalul nostru e pregatit in mod constant in traininguri organizate de companie. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Contactati-ne chiar azi pentru a obtine mai multe detalii despre produsele firmei noastre.

  • Gascop S.R.L. din Targu Mures, judetul Mures pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Firma Gascop S.R.L. are o echipa de 15 angajati cu vasta experienta in efectuarea de proiectare si consultanta pentru instalatii si retele de gaze naturale. Structura companiei noastre, flexibilitatea si diversificarea produselor si serviciilor noastre, permite adaptarea continua la schimbarile si cererile pietei din Romania. Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientiilor nostri. In cadrul companiei Gascop S.R.L. desfasuram activitati specifice de instruire si formare profesionala. Serviciile oferite, dar mai ales calitatea acestora sunt atu-urile care ne recomanda. Afacerile care merita facute sunt cele bune, cele foarte bune si cele impreuna cu noi. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.

  • Inca de la infiintare S.i.c.o. S.R.L. si-a propus sa ofere servicii si produse optime care sa corespunda exigentelor dumneavoastra. Firma S.i.c.o. S.R.L. are o echipa de 5 angajati cu vasta experienta in efectuarea de consultanta in evaluarea proprietatilor si bunurilor mobile si imobile. Romania este principala noastra piata de desfacere pe care avem o mare experienta. In firma S.i.c.o. S.R.L. este promovata o cultura organizationala puternica avand ca valoare fundamentala orientarea catre client. Pentru noi este important ca fiecare client sa fie multumit si de aceea ii punem la dispozitie, pe langa o gama foarte variata de produse si disponibilitatea noastra pentru orice sugestie sau imbunatatire a ofertei curente. Experienta S.i.c.o. S.R.L., relatiile bune cu companiile colaboratoare reprezinta un capital serios si un plus de valoare pe care il punem la dispozitia clientilor nostri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.

  • VDR & Servicii S.R.L. a fost infiintata in anul 1999 si este reprezentantul in Romania a sase firme germane, din domeniul automatizarilor electrice: WAGO, PILZ, KNICK si automatizari fluide: AKO, BURKERT, SENSOTECH, GAS-MONITEK - toate aflate in topul mondial al producatorilor de specialitate. Cele mai multe cerinte pentru aceste componente vin din industria alimentara, industria chimica, farmaceutica, constructii masini, prelucrari mecanice, constructii civile si industriale. Produsele din portofoliul actual satisfac cele mai exigente cerinte de calitate, functionalitate, rezistenta si siguranta, fiind potrivite pentru o serie variata de aplicatii, iar clientii nostri se bucura de servicii profesioniste, in conditii de minim efort. Vom fi cu siguranta un sprijin real in cresterea afacerii dumneavoastra. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati. Detalii la adresa www.componente-automatizari.ro

  • Solicitant/ partener în proiecte din programele PHARE, INFRAS, TEMPUS, LEONARDO, PODCA, POSDRU. La cursurile organizate de COMETAM au participat 3000 de persoane in ultimii cinci ani Avantaje În cadrul cursurilor se realizează formarea profesionalã a adulţilor cu studii superioare, pentru dezvoltarea de abilităţi în managementul calităţii, mediului, securităţii informaţiilor, pentru dobândirea de competenţe noi impuse de piaţa forţei de muncã şi de creşterea competitivităţii economiei româneşti pentru a-i forma pe aceştia ca manageri şi / sau auditori conform standardului ocupaţional. La finalizarea cursurilor, după promovarea testului, cursantul obţine, în funcţie de tipul cursului, certificat COMETAM, CNFPA şi la cerere, certificat TUV KNOW HOW din Germania. Acest certificat este eliberat doar pentru o parte dintre cursurile oferite de noi si are recunoastere internationala. După promovarea testului de la cursurile de Manager al sistemelor de management al calităţii, Auditor în domeniul calităţii respectiv Auditor de mediu (autorizate CNFPA) se obţine certificat de absolvire eliberat sub egida Ministerului Educaţiei şi Cercetării şi a Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale.