Puteti apela cu incredere la serviciile noastre la tarife foarte avantajoase pentru o gama foarte larga de servicii: - Operatiuni la Registrul Comertului - Servicii de contabilitate - Servicii de resurse umane si administrare personal - Servicii de consultanta comerciala, de afaceri si management
Asiguram consultanta in domeniul asigurarilor de viata, sanatate si pensii private, asigurari facultative ce pot fi configurate conform nevoilor specifice ale clientului si a capacitatii financiare privind posibilitatea platilor la termen a primelor stabilite in contract.
Cu sediul in Cluj Napoca, Servelect Srl ofera consultanta energetica, precum si implementarea solutiilor propuse. Metodele, calificarea inalta a personalului si calitatea echipamentelor utilizate ne ofera certitudinea ca solutiile noastre in eficienta energetica sunt optime si adaptate fiecarui client in parte. Misiunea Servelect: Misiunea Servelect este aceea de a oferi servicii si solutii de eficienta energetica pentru a sprijini industria si cladirile comerciale din Romania si, in mod indirect, familiile celor care lucreaza in cadrul acestora. Viziunea Servelect: Imbinarea armonioasa dintre activitatea unui personal inalt calificat si utilizarea de echipamente electrice de calitate conduc si vor conduce la realizari importante in domeniul eficientizarii energetice si a consolidarii dezvoltarii durabile a clientilor nostri.
Suntem partenerul de încredere ce oferă consultanţă în domeniul securităţii şi sănătăţii muncii, astfel încât dvs. să realizati un management de calitate, in deplină concordanţă cu legislaţia specifică.
Societatea noastra ofera servicii de consultanta in urmatoarele domenii: consultanta SSM, evaluare riscuri, PSI-SU, Protectia Mediului, RSVTI. Personalul calificat si specializat cu o experienta de 15 ani in aceste domenii ofera solutii personalizate oricarui tip de activitate.
Maia Consulting srl ofera consultanta la implementarea sistemului haccp (intocmire documentatie, instruire personal, audit intern, indrumare spre organisme de certificare, consultanta la auditul de certificare) pentru orice tip de actvitate din sectorul alimentatiei.
S.C. BODY SRL a fost înfiinţată în anul 2006 şi abilitată de Ministerul Muncii Solidarităţii Sociale şi Familiei să presteze servicii în domeniul protecţiei muncii conform Certificatului de Abilitare nr.36/10/09.2007. Prezentare produs: -elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; -elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinând seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/ posturilor de lucru; -elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; -informarea angajatorului, in scris, asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie; -elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din intreprindere si/sau unitate, in conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) lit. d) din lege; -urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; -propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori, inclusiv la cele incheiate cu angajatori straini; -intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea acestor activitati; -informarea beneficiarului asupra tuturor modificarilor legislative in domeniu si modul concret de implementare a acestora la nivelul unitatii; -pastrarea confidentialitatii asupra oricaror date si informatii puse la dispozitie de catre beneficiar in scopul indeplinirii obligatiilor contractuale. Evaluarea riscurilor pe loc de munca: Prezentare produs: Evaluarea riscurilor presupune identificarea tuturor factorilor de risc din sistemul analizat si cuantificarea dimensiunii lor pe baza combinatiei dintre doi parametri: gravitatea si frecventa consecintei maxime posibile asupra organismului uman. Se obtin astfel niveluri de risc partiale pentru fiecare loc de munca/post de lucru, respectiv niveluri de risc global pentru intregul sistem analizat. Conform prevederilor legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca, toti angajatorii trebuie sa evalueze riscurile in mod periodic. Obligativitatea evaluarii riscurilor la locurile de munca in tara noastra decurge din legislatia actuala in domeniu, care a fost armonizata cu legislatia Uniunii Europene privind sanatatea si securitatea in munca. Art.12, alin.(1), lit. a) din Legea 319/2006- Legea securitatii si sanatatii in munca, prevede: Angajatorul are urmatoarele obligatii: a) sa realizeze si sa fie in posesia unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea in munca, inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice.
Companie creata in anul 2006 avand ca obiect principal de activitate transportul de persoane de la aeroport si spre aeroport in regim rent a limo with driver, isi desfasoara activitatea in special in Bucuresti dar la cerere poate merge oriunde in Romania sau Europa cu o precomanda de minim 72 ore.
Va oferim consultanta in proiecte cu finantare nerambursabila, proiecte din fonduri europene, fonduri guvernamentale si fonduri structurale. Realizam cererea de finantare, studii de piata, studii de impact, studii de fezabilitate, analiza cost-beneficiu. Oferim: Management si implementare proiecte.
Clean and Go este o spalatorie si curatatorie chimica noua si moderna care iti ofera o solutie eficienta pentru a-ti economosi timpul si pentru a evita stresul si eforturile inutile. Avem servicii specializate de spalatorie/curatatorie pentru unitati hoteliere, restaurante, pensiuni, gradinite si nu numai; cu personal calificat utilaje moderne si detergenti profesionali astfel incat uzura lenjeriei este redusa la minim. Ne ocupam de contractare, ridicare, curatare si livrare in cel mai scurt timp.
Danfil Company este o companie de recrutare si plasare forta de munca in strainatate, acreditata de Ministerul Muncii, care ofera candidatilor sai cele mai atragatoare programe de schimb cultural si joburi in cele mai diverse domenii de activitate si tari. Compania noastra pune la dispozitia candidatilor interesati in gasirea unui loc de munca si angajatorilor interesati in gasirea angajatilor potriviti website-ul www.danfil-jobs.com care ofera un instrument profesionist de cautare si gestionare a CVurilor si a locurilor de munca vacante. Principalele programe puse la dispozitie de Danfil Jobs sunt: 1. Locuri de munca in strainatate si Romania. 2. Locuri de munca in Italia - plecari rapide. 3. Au Pair programul guvernamental pentru tineri. 4. Studii in strainatate cu loc de munca asigurat. 5. Munca si calatorie in USA program pt. studenti. 6. Programul H2B USA Locuri de munca in USA pt. necalificati. 7. Joburi in CANADA cu optiune de EMIGRARE. 8. Locuri de munca in Anglia pentru asistente medicale si agricultura. Candidatii interesati de locuri de munca in Romania sau strainatate pot accesa site-ul www.danfil-jobs.com unde isi pot inscrie CVul, pot cauta on-line joburi vacante, si multe altele. Deasemenea, angajatorii care doresc candidati, gasesc pe situl www.danfil-jobs.com toate instrumentele necesare unei recrutari moderne si profesionale. In acelasi timp acestia pot beneficia de avantajele oferite de publicitatea on-line pentru promovarea locurilor de munca pe care le au vacante in fata a mii de potentiali candidati. Persoanele interesate ne pot contacta la telefon 0268-311547 sau la sediul nostru din Brasov - Romania, Str. Zizinului nr. 38-36, parter. Va dorim succes!
Compania noastra a fost infiintata in anul 2000 si este abilitată să desfăşoare activitatea de serviciu extern de prevenire şi protecţie în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă şi situaţiilor de urgenţă. Avand 29 angajati, firma noastra are ca domeniu de activitate: consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca (protectia muncii); consultanta in domeniul situatiilor de urgenta (PSI); coordonator SSM şantiere mobile; intocmire de lucrari de evaluare de riscuri si planuri de intervenţie în caz de incendiu; cursuri SSM 40 ore si 80 ore; distributie materiale si echipamente protectia muncii, indicatoare de securitate, truse de prim ajutor, stingatoare; difuzare norme de securitatea muncii, materiale de instruire. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere companiile care isi desfasoara activitatea in Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Angajatii nostri au urmat cursuri de specializare in domeniul de activitate al firmei: - inspector protectia muncii - specialist coordonator de securitate la incendiu - coordonator in materie de securitate si sanatate santiere mobile - auditul si evaluarea nivelului de securitate/risc a sistemelor de munca Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.
Contabilitatea este una dintre cele mai importante activitati din cadrul unei intreprinderi. Aceasta poate fi facuta de catre un contabil intr-o afacere mica sau de un intreg departament financiar atunci cand este vorba de o organizatie mare. SC SILVER EXPERT CONTAB 2023 SRL, membra CECCAR (Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania) isi desfasoara activitatea in Galati. Oferta noastra de servicii cuprinde, in mod sintetizat urmatoarele: inregistrarea contabila, conform legislatiei romane a documentelor prezentate de catre CLIENT si punerea la dispozitia sa a acestor documente dupa inregistrare; controlul metodologiei contabile aplicata e catre personalul intern al clientului si eventuale recomandari pentru imbunatatirea acestor metode; verifiarea inregistrarilor primare efectuate de catre personalul intern si corectarea eventualelor erori;intocmirea situatiilor solicitate de catre autoritatile financiare abilitate pentru a fi predate in termenele prevazute de instructiunile in vigoare. Completarea, verificarea si indrumarea modului in care CLIENTUL isi indeplineste obligatiile fiscale catre stat, urmarirea efectuarii platilor si a incasarilor; consultanta economica acordata in vederea consruirii si dezvoltarii afacerii; analiza financiar-contabila asupra activitatii economice a clientului. Tarifele practicate de compania noastra sunt negociabile functie de natura, volumul si complexitatea activitatii companiei dumneavoastra
Peste 8 ani de experienta contabila. Suntem o companie dinamica, in continua dezvoltare, bazandu-ne activitatea pe principii si valori bine definite, scopul nostru fiind acela de a veni in intampinarea clientilor si de a le oferi servicii prompte, de o calitate ireprosabila.
De peste un deceniu, Accounting HR World este un partener de incredere pentru companii, oferind diverse servicii financiar - contabile si de resurse umane. Din momentul infiintarii noastre, am fost in fruntea industriei, oferind indrumarea de expert in consultanta fiscala, contabilitate, resurse umane si recrutare. Profesionistii nostri cu o experienta de peste 20 de ani in domeniu inteleg subtilitatile managementului financiar si importanta construirii echipelor performante. Fie ca este vorba despre optimizarea strategiilor fiscale, asigurarea conformitatii reglementarilor sau gasirea celor mai bune talente, ne angajam sa oferim solutii personalizate care conduc la succes. La Accounting HR World, ne mandrim cu abordarea noastra personalizata, atentia la detalii si dedicarea constanta fata de clienti. Lasati-ne sa fim partenerul vostru in navigarea complexitatilor afacerii, astfel incat sa va puteti concentra pe ceea ce faceti cel mai bine.
Informatii generale Denumire completa: Maris Cont Bacau Srl Cod Unic de Inregistrare (CUI): 39103931 Numar de inmatriculare: J04/479/2018 Data infiintarii: 28 martie 2018 Sediu social: Sat Lilieci, Comuna Hemeius, Str. G Lilieci nr. 500C, judetul Bacau Adresa punct de lucru: Str. Nicolae Balcescu nr. 2, cladirea 7D Avenue, Pasajul Revolutiei, Bacau Reprezentant legal : Mirabela Bujor Vaslovanu Telefon: 0740 437 434 Website: mirabelabujor.ro Compania activeaza in domeniul serviciilor financiar-contabile, avand ca obiect principal de activitate codul CAEN 6920 - Activitati de contabilitate si audit financiar; consultanta in domeniul fiscala . Serviciile oferite includ: Contabilitate generala si financiara Consultanta fiscala Audit financiar Expertiza contabila judiciara si extrajudiciara Servicii de resurse umane si salarizare Servicii juridice Firma este membra a CECCAR (Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania) a CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania), si a CCF ( Camera Consultantilor Fiscali) garantand astfel respectarea standardelor profesionale in domeniu.
Societatea comerciala Consulting Class Gold SRL, cu o vasta experienta de peste 15 ani, ofera servicii complete de contabilitate, fiind abilitata, prin experienta echipei sa organizeze, conduca si coordoneze activitatea financiar contabila pentru orice fel de activitate, inclusiv activitati de productie. Pentru a nu exista disfunctionalitati sau informatiile financiare, respectiv indicatorii economici sa nu reflecte imaginea reala si fidela a activitatii pe care o desfasurati, trebuie sa existe o colaborare stransa si o comunicare deschisa. Pe langa activitatea tehnica de inregistrare, echipa noastra trebuie sa cunoasca intentiile dumneavoastra pentru a veni in sprijinul afacerii dumneavoastra cu idei si sugestii.
Profesionalism, claritate, incredere - contabilitatea ta in maini sigure! Cabinetul nostru de expert contabil ofera servicii complete de contabilitate, fiscalitate si consultanta financiara pentru firme mici, mijlocii si PFA-uri. Suntem dedicati cresterii afacerii tale prin solutii personalizate, rapide si conforme cu legislatia in vigoare. Ai nevoie de o evidenta clara si un partener de incredere? Suntem aici sa te sustinem in fiecare pas.
La PopCont 2018 Srl transformam cifrele in decizii inteligente. Suntem o firma de contabilitate dinamica si bine organizata, dedicata sprijinirii antreprenorilor, freelancerilor si companiilor din Romania in administrarea eficienta a obligatiilor financiare si fiscale. Cu o experienta consolidata in domeniul contabilitatii si consultantei economico-financiare, ne mandrim cu un portofoliu divers de clienti care ne-au ales pentru profesionalism, promptitudine si transparenta. Fie ca esti la inceput de drum sau gestionezi o afacere matura, suntem aici sa-ti oferim sprijin complet.
Grupul de societati Condec a luat fiinta in anul 2003 si beneficiaza de indelungata experienta in domeniul financiar-contabil si fiscal al dnei. Mariana Burlacu, care are in spate o experienta de peste 20 ani, activand ca free lancer, fara obligatii full time in cadrul unei singure societati, inca din anul 1996. In acest fel a avut ocazia sa presteze servicii si sa coordoneze activitati, din punct de vedere fiscal, financiar si contabil, pentru clienti care activau in diverse domenii de activitate pe piata din Romania, in mod independent, reusind sa dobandeasca o experienta vasta contabila si fiscala. CONDEC Grup a aparut pe piata din Romania ca urmare a preluarii activitatii desfasurate anterior ca free lancer. Aceasta noua experienta datorata schimbarii statutului a impus necesitatea unei extinderi prin formarea unei echipe de specialisti, cu un inalt grad de pregatire, ceea ce a dus la diversificarea serviciilor oferite clientilor precum si o crestere a numarului acestora. In prezent, asociatului majoritar, Mariana Burlacu i s-a alaturat o echipa formata din peste 10 profesionisti, angajati ai grupului sau colaboratori. Pe parcursul activitatii am inteles necesitatea perfectionarii permanente, pentru a raspunde cu promptitudine solicitarilor clientilor nostri, astfel ca echipa CONDEC a participat la evenimente de perfectionare si frecventeaza permanent cursuri de pregatire, atat in domeniul financiar-contabil, cat si fiscal, tinand cont de multitudinea de schimbari legislative din domeniile amintite. CONDEC Grup foloseste o varianta pro activa ce implica revizuiri si nu doar procesarea informatiilor furnizate. Aceasta abordare este vitala intr-un mediu fiscal in care legislatia se schimba continuu. Societatile din cadrul grupului sunt membre ale Corpului Expertilor Contabili si a Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR), Camerei Consultantilor Fiscali din Romania (CCF), Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), sunt afiliate la Asociatia Internationala de Fiscalitate, Romania (IFA) , Asociatia pentru reformarea sistemului de impozite si taxe (ARSIT), Asociatia Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania, Regiunea Sud Muntenia (PTIR-SM).