Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Rating minim
Criterii selectie
Judet
De la
Altele - Consultanta: 1363 companii
  • Companie internationala de servicii, comunicare si marketing prin intermediul telefonului mobil. Cu mai mult de 100 agentii in Europa si Statele Unite ale Americii, Leader Mobile este primul network de agentii specializate in vehicularea mesajelor publicitare pe mobil. Dezvoltam PRIMA RETEA INTERNATIONALA DE FIDELIZARE CLIENTI !

  • Firma ofera in prezent Consultanta si management pentru obtinerea fondurilor nerambursabile europene si a fondurilor de coofinantare oferite de bancile comerciale. Are personal specializat cu experianta de peste 18 ani in domeniul efectuarii planurilor de afaceri, a studiilor de fezabilitate pentru obtinerea de credite de la bancile comerciale si cu experienta de peste 7 ani in obtinerea de fonduri europene.

  • Professional Accounting a fost infiintata in anul 2007, fiind societate membra CECCAR inca de atunci. Experienta de peste 35 de ani in domeniu a asociatilor a garantat inca de la inceput nivelul inalt de calitate si profesionalism al serviciilor prestate. Principalele servicii oferite de compania noastra: contabilitate primara/financiara, expertiza contabila judiciara/extrajudiciara, intocmirea declaratiilorlunare/trimestriale/semestriale/anuale, intocmire si certificare situatii financiare, resurse umane, analiza financiara, arhivarea si stocarea documentelor in format electronic securizat. De asemenea oferim servicii de consultanta economica, fiscala, consultanta in vederea maximizarii rezultatului companiei dumneavoastra, consultanta in domeniu IT si consultanta pentru managementul eficient al resurselor umane. Pentru oferte personalizate pentru afacerea dvs. nu ezitati sa ne contactati! OFERTA COMPANII NOU INFIINTATE: Prima luna de contract gratis! OFERTA AGENTI VANZARI SERVICII CONTABILITATE: Oferim un comision de 500 ron la semnarea contractului de servicii contabile!

  • Your Accounting & Finance Control Team SRL (Y.A.F.C.T.) este o societate de contabilitate, expertiza contabila, audit financiar si consultanta fiscala, infiintata in anul 2007. Profesionalismul, integritatea morala, experienta, flexibilitatea si expertiza personalului nostru, fac ca societatea noastra sa ofere servicii de calitate, informatii si solutii concrete, realiste, ce permit clientilor luarea celor mai bune decizii in afaceri.

  • Firma ofera urmatoarele servicii: -consultanta marketing, promovare -consultanta comunicare interne si externa -consultanta participari expozitii (de la concept la aplicare) -training vanzari pentru nivel 1 si 2 -organizare team building -obiecte promotionale pentru orice eveniment -tiparituri (inclusiv pe hartie autocopiativa) -inchiriere videoproiector cu dvd incorporat.

  • Asiguram consultanta in domeniul asigurarilor de viata, sanatate si pensii private, asigurari facultative ce pot fi configurate conform nevoilor specifice ale clientului si a capacitatii financiare privind posibilitatea platilor la termen a primelor stabilite in contract.

  • Cu sediul in Cluj Napoca, Servelect Srl ofera consultanta energetica, precum si implementarea solutiilor propuse. Metodele, calificarea inalta a personalului si calitatea echipamentelor utilizate ne ofera certitudinea ca solutiile noastre in eficienta energetica sunt optime si adaptate fiecarui client in parte. Misiunea Servelect: Misiunea Servelect este aceea de a oferi servicii si solutii de eficienta energetica pentru a sprijini industria si cladirile comerciale din Romania si, in mod indirect, familiile celor care lucreaza in cadrul acestora. Viziunea Servelect: Imbinarea armonioasa dintre activitatea unui personal inalt calificat si utilizarea de echipamente electrice de calitate conduc si vor conduce la realizari importante in domeniul eficientizarii energetice si a consolidarii dezvoltarii durabile a clientilor nostri.

  • Suntem partenerul de încredere ce oferă consultanţă în domeniul securităţii şi sănătăţii muncii, astfel încât dvs. să realizati un management de calitate, in deplină concordanţă cu legislaţia specifică.

  • Societatea noastra ofera servicii de consultanta in urmatoarele domenii: consultanta SSM, evaluare riscuri, PSI-SU, Protectia Mediului, RSVTI. Personalul calificat si specializat cu o experienta de 15 ani in aceste domenii ofera solutii personalizate oricarui tip de activitate.

  • Maia Consulting srl ofera consultanta la implementarea sistemului haccp (intocmire documentatie, instruire personal, audit intern, indrumare spre organisme de certificare, consultanta la auditul de certificare) pentru orice tip de actvitate din sectorul alimentatiei.

  • S.C. BODY SRL a fost înfiinţată în anul 2006 şi abilitată de Ministerul Muncii Solidarităţii Sociale şi Familiei să presteze servicii în domeniul protecţiei muncii conform Certificatului de Abilitare nr.36/10/09.2007. Prezentare produs: -elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; -elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinând seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/ posturilor de lucru; -elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; -informarea angajatorului, in scris, asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propunerea de masuri de prevenire si protectie; -elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din intreprindere si/sau unitate, in conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) lit. d) din lege; -urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; -propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori, inclusiv la cele incheiate cu angajatori straini; -intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea acestor activitati; -informarea beneficiarului asupra tuturor modificarilor legislative in domeniu si modul concret de implementare a acestora la nivelul unitatii; -pastrarea confidentialitatii asupra oricaror date si informatii puse la dispozitie de catre beneficiar in scopul indeplinirii obligatiilor contractuale. Evaluarea riscurilor pe loc de munca: Prezentare produs: Evaluarea riscurilor presupune identificarea tuturor factorilor de risc din sistemul analizat si cuantificarea dimensiunii lor pe baza combinatiei dintre doi parametri: gravitatea si frecventa consecintei maxime posibile asupra organismului uman. Se obtin astfel niveluri de risc partiale pentru fiecare loc de munca/post de lucru, respectiv niveluri de risc global pentru intregul sistem analizat. Conform prevederilor legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca, toti angajatorii trebuie sa evalueze riscurile in mod periodic. Obligativitatea evaluarii riscurilor la locurile de munca in tara noastra decurge din legislatia actuala in domeniu, care a fost armonizata cu legislatia Uniunii Europene privind sanatatea si securitatea in munca. Art.12, alin.(1), lit. a) din Legea 319/2006- Legea securitatii si sanatatii in munca, prevede: Angajatorul are urmatoarele obligatii: a) sa realizeze si sa fie in posesia unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea in munca, inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice.

  • Companie creata in anul 2006 avand ca obiect principal de activitate transportul de persoane de la aeroport si spre aeroport in regim rent a limo with driver, isi desfasoara activitatea in special in Bucuresti dar la cerere poate merge oriunde in Romania sau Europa cu o precomanda de minim 72 ore.

  • Societatea are ca obiect de activitate operatiuni de import/ export cu orice fel de marfuri, servicii, bunuri de larg consum admise de lege, comerciaizarea de produse cu ridicata sau cu amanuntul, intermediere, reprezentanta, comision, consignatie, etc.

  • Va oferim consultanta in proiecte cu finantare nerambursabila, proiecte din fonduri europene, fonduri guvernamentale si fonduri structurale. Realizam cererea de finantare, studii de piata, studii de impact, studii de fezabilitate, analiza cost-beneficiu. Oferim: Management si implementare proiecte.

  • Clean and Go este o spalatorie si curatatorie chimica noua si moderna care iti ofera o solutie eficienta pentru a-ti economosi timpul si pentru a evita stresul si eforturile inutile. Avem servicii specializate de spalatorie/curatatorie pentru unitati hoteliere, restaurante, pensiuni, gradinite si nu numai; cu personal calificat utilaje moderne si detergenti profesionali astfel incat uzura lenjeriei este redusa la minim. Ne ocupam de contractare, ridicare, curatare si livrare in cel mai scurt timp.

  • Danfil Company este o companie de recrutare si plasare forta de munca in strainatate, acreditata de Ministerul Muncii, care ofera candidatilor sai cele mai atragatoare programe de schimb cultural si joburi in cele mai diverse domenii de activitate si tari. Compania noastra pune la dispozitia candidatilor interesati in gasirea unui loc de munca si angajatorilor interesati in gasirea angajatilor potriviti website-ul www.danfil-jobs.com care ofera un instrument profesionist de cautare si gestionare a CVurilor si a locurilor de munca vacante. Principalele programe puse la dispozitie de Danfil Jobs sunt: 1. Locuri de munca in strainatate si Romania. 2. Locuri de munca in Italia - plecari rapide. 3. Au Pair programul guvernamental pentru tineri. 4. Studii in strainatate cu loc de munca asigurat. 5. Munca si calatorie in USA program pt. studenti. 6. Programul H2B USA Locuri de munca in USA pt. necalificati. 7. Joburi in CANADA cu optiune de EMIGRARE. 8. Locuri de munca in Anglia pentru asistente medicale si agricultura. Candidatii interesati de locuri de munca in Romania sau strainatate pot accesa site-ul www.danfil-jobs.com unde isi pot inscrie CVul, pot cauta on-line joburi vacante, si multe altele. Deasemenea, angajatorii care doresc candidati, gasesc pe situl www.danfil-jobs.com toate instrumentele necesare unei recrutari moderne si profesionale. In acelasi timp acestia pot beneficia de avantajele oferite de publicitatea on-line pentru promovarea locurilor de munca pe care le au vacante in fata a mii de potentiali candidati. Persoanele interesate ne pot contacta la telefon 0268-311547 sau la sediul nostru din Brasov - Romania, Str. Zizinului nr. 38-36, parter. Va dorim succes!

  • Compania noastra a fost infiintata in anul 2000 si este abilitată să desfăşoare activitatea de serviciu extern de prevenire şi protecţie în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă şi situaţiilor de urgenţă. Avand 29 angajati, firma noastra are ca domeniu de activitate: consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca (protectia muncii); consultanta in domeniul situatiilor de urgenta (PSI); coordonator SSM şantiere mobile; intocmire de lucrari de evaluare de riscuri si planuri de intervenţie în caz de incendiu; cursuri SSM 40 ore si 80 ore; distributie materiale si echipamente protectia muncii, indicatoare de securitate, truse de prim ajutor, stingatoare; difuzare norme de securitatea muncii, materiale de instruire. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere companiile care isi desfasoara activitatea in Romania. Clientii nostri sunt firme importante de pe plan local si national. Angajatii nostri au urmat cursuri de specializare in domeniul de activitate al firmei: - inspector protectia muncii - specialist coordonator de securitate la incendiu - coordonator in materie de securitate si sanatate santiere mobile - auditul si evaluarea nivelului de securitate/risc a sistemelor de munca Punand accent pe calitatea produselor si promptitudinea cu care raspundem solicitarilor dumneavoastra suntem siguri ca veti fi multumit de serviciile noastre. Suntem convinsi ca veti gasi in compania noastra partenerul ideal de afaceri. Daca aveti nelamuriri sau doriti mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati.

  • Utile Pentru Viitor se adreseaza oricui este interesat sa traiasca o viata mai simpla, mai aproape de natura, eco-bio, cu respect pentru viata! Utile Pentru Viitor se ocupa cu centralizarea de informatii din mai multe domenii de activitate, dar si de existenta, pe care le pune la dispozitia doritorilor, venind in sprijinul acestora pentru a se deprinde cu indeletniciri utile pentru viitor si o viata sanatoasa.

  • Societatea M&d Consultanta Si Management Srl este o societate cu capital privat, infiintata din dorinta de a oferii servicii  de calitate  in domeniul consultantei in afaceri si management, servicii  oferite cu ajutorul  echipei propirii si prin partenerii nostrii, selectati cu mare atentie, dupa valori  precum profesionalismul, punctualitatea,  implicarea, pasiunea si dorinta de evolutie. Echipa are in componenta consultant  absolvent  al a Programului National de Mentoring Intensiv pentru Activitatile de Consultanta in Managementa, cu experienta in domeniul afacerilor de peste 10 ani, precum si specialist cu experienta de peste 10 ani, in domeniul contabilitatii si fiscalitatii .

  • Introduceti principalele produse si servicii oferite separate prin virgula. Introduceti principalele produse si servicii oferite separate prin virgula. Introduceti principalele produse si servicii oferite separate prin virgula.